M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 kwietnia 2012

TVN chce dużo za Onet

W ocenie analityków TVN zbyt wysoko wycenia portal Onet.pl, dlatego Ringier zamierza przejąć tylko pakiet kontrolny.

16 kwietnia 2012

Ziaja reklamuje linię Intima

Marketer rusza z komunikacją reklamową linii kosmetyków.

16 kwietnia 2012

Nowy biznes priorytetem dla OMD

W tym roku grupa zakłada kilkuprocentowy wzrost obrotów.

16 kwietnia 2012

Leo Burnett wzmacnia kreację

Do agencji przeszedł team kreatywny z Publicisu.

16 kwietnia 2012

Biedronka nie tylko z Dudą

Umowa z Publicisem i Mather Communications nadal obowiązuje.

16 kwietnia 2012

Burger King promuje potrójną porcję [wideo]

Kampania wspiera trzy nowe warianty wydłużonych kanapek.

16 kwietnia 2012

Hoop Cola w kampanii nawiązuje do motywów piłkarskich

Marka będzie namawiać do wspólnego kibicowania.

16 kwietnia 2012

Młodzieżowy wizerunek Warsa, Sawy i Juniora

Rusza druga odsłona kampanii.

16 kwietnia 2012

Change Integrated z afrykańską kampanią

Agencja zrealizowała kampanię dla PZ Cussons International.

16 kwietnia 2012

McDonald's powraca do dociekliwej kampanii [wideo]

Sieć przekonuje o wysokiej jakości oleju używanego do smażenia.

16 kwietnia 2012

Spadki w Megapanelu

Kolejna fala badania nie przynosi niespodzianek, Facebook traci.

16 kwietnia 2012

Skrzypek na pokładzie Think Kong

Konsultant będzie odpowiadał za projekty dla Adobe i Coca-Coli.

16 kwietnia 2012

Alior Bank zaprasza małe firmy [wideo]

Bank zachęca drobnych przedsiębiorców, by przenieśli do niego swoje rachunki.

16 kwietnia 2012

Zmiany w teamie kreatywnym G7

Tomasz Wojciechowski rozstaje się z agencją.

16 kwietnia 2012

Katarzyna Dragović ambasadorem Golden Drum w Polsce

Jest pierwszą kobietą obejmującą tę funkcję.

17 kwietnia 2012

Maspex wspiera sprzedaż Tymbarka piłkarską promocją

Do zakupu napojów zachęcają nagrody.

17 kwietnia 2012

Piłkarska promocja Mlekołaków

Jednym z elementów akcji jest konkurs na piłkarskie opakowanie produktu.

17 kwietnia 2012

Porankowcy Radia Zet w wizerunkowej kampanii rozgłośni

Stacja, która odnotowała najsłabsze w swojej historii wyniki słuchalności, zadba o wizerunek.

17 kwietnia 2012

Nowy team kreatywny w agencji Publicis

Do zespołu dołączyli kreatywni z McCann Erickson.

17 kwietnia 2012

Nano wprowadza nowy produkt dla hostess

Ma on zwiększyć zaangażowanie konsumenta podczas prezentacji produktu.

17 kwietnia 2012

Electrolux premiuje zakup zmywarek

Przy zakupie marketer rozdaje produkty Finish.

17 kwietnia 2012

Orange wprowadza ofertę "no limits"

Po 20 latach żegnamy markę TP.

17 kwietnia 2012

Agora wprowadza "Magnolię"

Wydawca, zgodnie z naszymi wcześniejszymi doniesieniami, wprowadza nowy magazyn dla miłośników ogrodów i zieleni.

17 kwietnia 2012

Jaros zastąpi Slaby w Canal+ Cyfrowym

Firma ma nowego szefa komunikacji.

17 kwietnia 2012

Soraya realizuje wspólną promocję z kanałami Fox

Firma kosmetyczna ruszyła z konkursem konsumenckim dla marki Men Adventure i kampanią telewizyjną na kanałach z portfolio Fox International Channels Poland.

17 kwietnia 2012

Blue Media promuje szybkie przelewy [wideo]

Kampania skierowana jest do aktywnych internautów i osób płacących rachunki w ostatniej chwili.

17 kwietnia 2012

Carlsberg rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Producent równocześnie uruchamia kampanie reklamowe trzech swoich marek.

17 kwietnia 2012

Hoop rusza z kampanią odświeżonego Jupika

W reklamach pojawiają się nowi bohaterowie marki.

17 kwietnia 2012

OAN wzmacnia zespół

W Online Advertising Network pojawiła się Beata Cymerkiewicz i Karol Król, związani wcześniej z Grupą Money.pl.

17 kwietnia 2012

Social media w dziale marketingu Toyoty

Nowym projektem pokieruje Jarosław Bąk.

17 kwietnia 2012

Eurotel kupuje dodatkowe punkty sprzedaży N

Dzięki odkupieniu od firmy Solex sieci punktów sprzedaży platformy N spółka Eurotel ma stać się największym partnerem ITI Neovision.

17 kwietnia 2012

Paweł Wasiljew odchodzi z Coffeeheaven

Po dziesięciu latach pracy z firmą rozstaje się jeden z jej twórców.

17 kwietnia 2012

Joanna Łojko zarządza 303

Była group account director z grupy Euro RSCG zastąpi Marcina Wieczorkowskiego.

18 kwietnia 2012

Magdalena Mielcarz twarzą kampanii Chilli Zet

Kampanii towarzyszy nowy album sygnowany przez stację.

18 kwietnia 2012

Przeciw przemocy werbalnej wobec dzieci

Akcja promuje alternatywne pozytywne metody komunikacji z dzieckiem.

18 kwietnia 2012

Liberty Direct bez kierownika działu komunikacji marketingowej

Marcin Andrzejczyk został senior brand managerem w Diageo Polska.

18 kwietnia 2012

Wunderman dla Fantasii

Film z akcji ambientowej ukazał się w YouTube i Facebooku.

18 kwietnia 2012

Reorganizacja w strukturach Nissana

W związku z awansem szefa polskiego oddziału Nissana zmiany nastąpiły także w strukturach marketingowych firmy.

18 kwietnia 2012

Czat Facebooka na pulpicie

Użytkownicy serwisu nie muszą logować się przez przeglądarkę, by rozmawiać ze znajomymi.

18 kwietnia 2012

Saatchi & Saatchi z największą liczbą nominacji na KTR

Agencja Saatchi & Saatchi zdobyła najwięcej nominacji w tegorocznym konkursie Klubu Twórców Reklamy.

18 kwietnia 2012

Bruce Dickinson prelegentem na Forum IAB 2012

Wokalista Iron Maiden jako mentor biznesu.

18 kwietnia 2012

Moda w wiosennej kampanii Allegro

Działania marketingowe serwisu będą trwać do końca maja br.

18 kwietnia 2012

FaceAddicted zacieśnia współpracę z Socialbakers

Agencja została partnerem medialnym serwisu tworzącego rankingi stron fanowskich w Facebooku.

18 kwietnia 2012

Delegata będzie sprzedawać reklamy w Eurosporcie

Agencja będzie pośredniczyć w sprzedaży czasu dla ogólnoeuropejskich kampanii w kanale Eurosport.

18 kwietnia 2012

Bush & Mills rusza z koncertowym konkursem

Użytkownicy Facebooka mają szansę wyjazdu na muzyczny festiwal w Irlandii. Wystarczy przesłać intrygujące zdjęcie.

18 kwietnia 2012

W radiu najwięcej wydał Fiat

Radio jest drugim po telewizji medium reklamowym dla branży motoryzacyjnej.

18 kwietnia 2012

ITI i Canal+ wolą UOKiK

Polski urząd antymonopolowy zajmie się transakcjami obu podmiotów.

18 kwietnia 2012

Kolejna zmiana od Facebooka

Tym razem dotyczy ona rozmiaru zdjęcia profilowego.

18 kwietnia 2012

Mariola o kocim spojrzeniu powraca [wideo]

Producent Okocimia liczy, że nawiązanie do kampanii sprzed 18 lat nakłoni do powrotu starych i zainteresuje nowych konsumentów.

19 kwietnia 2012

Nowe technologie do aktywacji sprzedaży

Agencja Nano chce zachęcić klientów do korzystania z nowych technologii w trade marketingu.