M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 czerwca 2002

K2 Internet przygotuje e-katalogi dla ABB Polska

Katalogi dostarczą informacji o produktach koncernu ABB, pomogą sformułować zapytania ofertowe, ułatwią kontakt z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne produkty. Dotychczas...

5 czerwca 2002

Już blisko 200 tys. osób skorzystało z usługi "Hymn" Idei

Idea oferuje od 24 maja br. specjalnie przygotowaną z okazji mundialu usługę, umożliwiającą ściągnięcie poprzez SMS hymnu narodowego RP w...

5 czerwca 2002

mBank - sponsor silnych marek

mBank, jeden z czołowych polskich banków wirtualnych w Polsce, objął tytułem sponsora głównego seminarium "Silne Marki w XXI wieku". Gościem...

5 czerwca 2002

Super Media rozpoczyna kampanię

Ruszyła wielka promocja usług dostępowych oferowanych przez Super Media Provider pod hasłem: "Internet bez ograniczeń". Kampania promocyjna obejmuje ogłoszenia w...

6 czerwca 2002

Grupa ITI chce pozyskać z emisji akcji 130 mln dol.

Grupa ITI zamierza pozyskać z publicznej emisji do 130 mln dol. Prawdopodobny debiut akcji spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w...

6 czerwca 2002

Best Marketing & Promotion Agency wprowadza na rynek nowy produkt

Broker reklamy kinowej Best Marketing & Promotion Agency wprowadza do swojej oferty nowy produkt pod nazwą Infografia. Infografia umożliwia emisję...

6 czerwca 2002

"Tygodnik Ekonomiczny" Bauera ukaże się najpewniej po wakacjach

Magazyn ekonomiczny Wydawnictwa Bauer planowany jest po wakacjach. Pierwotnie mówiło się o wcześniejszym, wiosennym debiucie. Pismo, które roboczo funkcjonowało po...

6 czerwca 2002

GfK Polonia przedstawił wyniki sondażu "Osobowości radiowe 2002"

Janusz Weiss, Monika Olejnik i Wojciech Jagielski to najlepiej rozpoznawani prezenterzy radiowi według sondażu instytutu GfK Polonia przeprowadzonego na zlecenie...

6 czerwca 2002

Henkel promuje Bref Duo Activ

Koncern Henkel jako pierwszy wprowadził na polski rynek innowacyjną zawieszkę do toalet marki Bref Duo Activ. Kampania reklamowa wspierająca ten...

6 czerwca 2002

I-Metria i Global eMarketing wygrały przetarg na badania profilów internautów

Sieci reklamy internetowej IDM.net, Ad.net i ARBOmedia zakończyły przetarg na badanie profilów internautów. Wybrano firmy badawcze I-Metria (badania user centric)...

6 czerwca 2002

Markowe upominki w ofercie Red Bird

Firma Red Bird podpisała umowy z producentami i dystrybutorami odzieży i akcesoriów marek: Jackpot, Cottonfield, InWear, Matinique, Camel i Henri...

6 czerwca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

6 czerwca 2002

Viacom chce przejąć Viva Media

Jak podała "Gazeta Wyborcza" na podstawie serwisu Reutersa, ceny akcji Viva Media, nadawcy popularnych telewizyjnych kanałów muzycznych, m.in. Viva, wzrosły...

6 czerwca 2002

Nowy serwis na wortalu Chip Online

Komputerowy wortal Chip Online uruchomił pod adresem www.sms.chip.pl serwis Dzwonki pozwalający na pobieranie i wysyłanie na telefony komórkowe m.in. SMS-ów...

6 czerwca 2002

RMF FM - najbardziej uniwersalne radio w Polsce

RMF FM jest najczęściej wskazywane jako stacja, która zaspokaja wszystkie, nawet najbardziej wyszukane potrzeby słuchaczy. W badaniach TNS OBOP z...

6 czerwca 2002

Oferta edukacyjna Apple IMC Poland także dla klientów indywidualnych

Polskie przedstawicielstwo Apple Computer, realizując globalną politykę firmy w odniesieniu do rynku edukacyjnego, rozszerzyło swoją ofertę w Polsce także o...

6 czerwca 2002

Nowy wygląd witryny Kamisa

Witryna internetowa Kamis-Przyprawy SA, dostępna pod adresami www.kamis.pl, www.kamis.com.pl zyskała nowy wygląd oraz znacznie poszerzoną zawartość w nowym, przejrzystym układzie....

7 czerwca 2002

Wrigley Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą nową gumę do żucia

Wrigley Polska Sp. z o.o. rozpoczął kilkuetapową multimedialną kampanię reklamową nowego produktu - gumy do żucia o nazwie X-cite. Strategię...

7 czerwca 2002

MTV Polska zwalnia pracowników i uruchamia kolejny kanał muzyczny

Muzyczna stacja telewizyjna MTV Polska zwolniła osiem osób. Przed redukcją firma zatrudniała ok. 43 osób. Zwolnienia objęły wszystkie działy. Jak...

7 czerwca 2002

TNS OBOP wprowadziła badanie Snack Panel

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres OBOP (TNS OBOP) wprowadziła na polski rynek badanie panelowe Snack Panel, badające konsumpcję przekąsek. Snack...

7 czerwca 2002

Agencja San Markos przygotowała promocję marki Scholl

Agencja reklamowa San Markos przygotowała kampanię promocyjną dla dwóch produktów marki Scholl - obuwia i kosmetyków do pielęgnacji stóp. Obie...

7 czerwca 2002

Radio Zet współorganizatorem wakacyjnej akcji "Happy Events"

Radio Zet jest współorganizatorem letniej akcji "Happy Events" organizowanej przez firmę Happy Events z Poznania. Akcja ta polega na promocji...

7 czerwca 2002

Objazdowa kampania promocyjna Welli

Wella Polska rozpoczęła kampanię promocyjną pod nazwą "Wella Truck". Po Polsce będzie jeździł samochód z przyczepą Welli, w którym będzie...

7 czerwca 2002

Nowe formy reklamy i zmiany cennika w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik reklam. Zostają do niego wprowadzone nowe formy, m.in. banner śródtekstowy, banner rozwijany, toplayer i interstitial....

7 czerwca 2002

List do redakcji "MiMP" od pani Agnieszki Sory, dyrektora GfK Polonia

Chciałabym skomentować wypowiedź przedstawiciela PR SA p. Stanisława Jędrzejewskiego (Serwis Dzienny "Media i Marketing Polska" z 6 czerwca br.), porównującą...

7 czerwca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

7 czerwca 2002

Niespodzianka Mistrzostw Świata z wysoką oglądalnością

Według TNS OBOP spośród spotkań rozegranych na Mistrzostwach Świata 5 czerwca największą widownię zgromadził mecz USA - Portugalia, który oglądało...

7 czerwca 2002

"Gazeta Bezpłatna" w 11. mieście

Od piątku 7 czerwca "Gazeta Bezpłatna" wydawana przez spółkę Polska Prasa Bezpłatna SA należącą do grupy medialnej 4 Media będzie...

7 czerwca 2002

Polsat broni swoich dekoderów

W związku z bezprawnym, według Polsatu, publicznym odtwarzaniem przez podmioty zajmujące się działalnością rozrywkową, gastronomiczną i handlową programu telewizyjnego Polsat...

7 czerwca 2002

D'Arcy dla Ery

Do końca mundialu potrwa przygotowana przez agencję D'Arcy kampania reklamowa sieci Era promująca nowy model telefonu Siemens MT50 oraz specjalne...

7 czerwca 2002

Serwis Junior.Reporter.pl w nowej wersji

Serwis internetowy dla dzieci www.Junior.Reporter.pl został znacznie rozbudowany i zyskał nową szatę graficzną, pozwalającą młodym internautom łatwiej poruszać się po...

7 czerwca 2002

Canal Plus ogłosił konkurs filmów krótkometrażowych

W związku z realizacją projektu telewizyjnego dotyczącego problemów imigracji oraz zjawiska różnorodności kulturowej Canal Plus ogłosił konkurs filmów krótkometrażowych, w...

10 czerwca 2002

Sieć sublokalnych tytułów stolicy chce konkurować z prasą bezpłatną

Większe sublokalne tytuły warszawskie (dzielnicowe, gminne) zamierzają pokryć siecią całą powierzchnię miasta. O tej idei poinformował Andrzej Rogiński, współwłaściciel spółki...

10 czerwca 2002

Grey Worldwide przygotował kampanię reklamową piwa Heineken

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanię reklamową piwa Heineken. Kampania prowadzona jest w telewizji i prasie. Kreację i strategię tej kampanii...

10 czerwca 2002

NBP rozpoczyna kolejną kampanię informacyjną na temat euro

Narodowy Bank Polski rozpoczyna kampanię informacyjną dotyczącą euro. Kampania startuje dziś i potrwa do końca czerwca br. "Z naszych badań...

10 czerwca 2002

Wirtualna Polska i Radio Zet uruchamiają wspólny serwis informacyjny

Wirtualna Polska (wp.pl) oraz Radio Zet uruchamiają kompleksowy serwis informacyjny, dostępny jednocześnie na stronach WP.pl i Radiozet.pl. Nowy serwis jest...

10 czerwca 2002

Maria Wajda została dyrektorem sprzedaży w At Media

Maria Wajda 17 czerwca br. rozpocznie pracę na nowo utworzonym stanowisku dyrektora sprzedaży w firmie At Media, sprzedającej czas reklamowy...

10 czerwca 2002

Markiewicz i Kuropieska nowymi osobami w agencji Arip

Do agencji reklamowej Arip dołączyły dwie nowe osoby: Bogdan Markiewicz, PR manager, oraz Marzena Kuropieska, PR specjalista. Markiewicz przez ostatnie...

10 czerwca 2002

Zmiany dyrektorów programowych w stacjach radiowych Agory SA

W ostatnim czasie w kilku stacjach radiowych należących do grupy Agory SA nastąpiły zmiany na stanowiskach dyrektorów programowych. Nowym dyrektorem...

10 czerwca 2002

Raisio Polska Foods promuje margaryny Finea i Masmix

Koncern Raisio Polska Foods rozpocznie w połowie czerwca br. akcję promocyjną margaryn Finea. W promocyjnych zestawach produktów znajdzie się cała...

10 czerwca 2002

Apple IMC Poland promuje nowy komputer iMac

Apple IMC Poland przygotowała promocję najnowszej wersji systemu operacyjnego Mac OS X oraz nowego modelu komputera tej firmy (iMac G4...

10 czerwca 2002

Radio Zet przedłużyło umowę z siecią informacyjną CNN Radio

Dzięki przedłużonej umowie Radio Zet pozostaje wyłącznym partnerem radiowym amerykańskiej sieci informacyjnej CNN Radio w Polsce. "CNN zdecydowało się na...

10 czerwca 2002

Słoweński klient agencji reklamowej Leo Burnett

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę full service (ATL, BTL) marki Altacet słoweńskiej firmy Lek (Lek Polska)....

10 czerwca 2002

Od redakcji

Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...

10 czerwca 2002

Prokom ma zapłacić Telewizji Familijnej za obligacje 28 mln zł

Jak podała "Rzeczpospolita", warszawski Okręgowy Sąd Gospodarczy nakazał Prokomowi Investments zapłacić 28 mln zł Telewizji Familijnej (do której należy TV...

10 czerwca 2002

City Magazine nabył 100 proc. udziałów Centrum Handlu Internetowego

Jak podała "Gazeta Wyborcza", spółka City Magazine została właścicielem firmy Centrum Handlu Internetowego (CHI), nabywając po 50 proc. jej udziałów...

10 czerwca 2002

Agencja On Board PR realizuje kampanię PR dla Polfy Kutno

Agencja On Board PR poprowadzi II etap akcji informacyjnej "Osteoporoza - poznaj swojego wroga" przygotowanej dla firmy farmaceutycznej Polfa Kutno...

10 czerwca 2002

Przedwakacyjna promocja Orbis Travel

Biuro podróży Orbis Travel rozpoczyna nową akcję promocyjną pod hasłem "Ale tanio!". W dniach 10-14 czerwca br. biuro obniża ceny...

10 czerwca 2002

Radio RMF FM zostało wybrane na Studenckie Medium Roku

Platforma Mediowa Point Group, wydawca Magazynu "Dlaczego" i serwisu Korba.pl, już po raz drugi wręczyła prestiżowe wyróżnienia przyznane przez studentów...

11 czerwca 2002

AmRest - nowa struktura marketingowa

Marketingiem w firmie AmRest (American Restaurants, marki KFC oraz Pizza Hut) od czerwca oficjalnie zajmuje się zewnętrzna firma Synergy Marketing...