M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 kwietnia 2012

"Honda CR-V na 7 koła"

Nowa kampania promuje ofertę wyprzedażową modelu.

23 kwietnia 2012

Marki Teva OTC zaplanuje inny dom mediowy

MediaCom Warszawa przejął obsługę brandów OTC marketera.

23 kwietnia 2012

Powstał Klub Eventowy SAR

Założycielami klubu jest siedem nowo przyjętych agencji eventowych.

23 kwietnia 2012

Maspex rusza z kampanią wspierającą T-Water

Kampania startuje po trzech miesiącach od launchu produktu.

23 kwietnia 2012

OMD wprowadza nową identyfikację wizualną

Esencję marki ma wyrażać hasło "Zawsze w ruchu".

23 kwietnia 2012

Scholz & Friends odpowiada za launch Biznes.pl

Grupa Onet.pl reklamuje nowy portal.

23 kwietnia 2012

Chipita wprowadza nowy 7Days Double

Produkt będzie wsparty kampanią.

23 kwietnia 2012

FoodCare może dochodzić 20 mln zł w procesie karnym

Marketer tłumaczy, że wycofał pozew przeciw Michalczewskiemu, by ograniczyć liczbę toczących się spraw sądowych.

23 kwietnia 2012

Winiary planują kampanię nawiązującą do piłki

Nestle będzie promować zupy jako wartościowy posiłek.

23 kwietnia 2012

Coty wspiera Adidas Fizzy Energy

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy relaunch całej linii zapachów Adidasa.

24 kwietnia 2012

Nano wzmacnia dział kreacji

Nowy team seniorski ma pomóc agencji zdobywać nowe budżety.

24 kwietnia 2012

Lidl aktywizuje społeczność Facebooka

Kiedy fan page Lidl Polska osiągnie liczbę 100 tys. fanów, sieć otworzy na noc 10 sklepów, na które obecnie głosują użytkownicy serwisu.

24 kwietnia 2012

PKO BP przenosi SKO do internetu

Największy bank detaliczny postanowił unowocześnić Szkolne Kasy Oszczędności - platformę, dzięki której "wychowuje" sobie przyszłych klientów.

24 kwietnia 2012

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

24 kwietnia 2012

F&F reklamuje stroje kąpielowe

Marka odzieżowa Tesco szykuje się do sezonu letniego i przygotowuje się do kampanii strojów kąpielowych.

24 kwietnia 2012

Góra prawdopodobnie pokieruje polskim "Harper's Bazaar"

Naczelna magazynów "Shape" i "Hot" prawdopodobnie zostanie szefową redakcji nowego magazynu Marquarda.

24 kwietnia 2012

Carlsberg skupi w tym roku komunikację na pięciu markach

Chociaż producent liczy na dobry wzrost rynku, swoje nakłady reklamowe planuje raczej zachowawczo.

24 kwietnia 2012

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

24 kwietnia 2012

Hanna Lis wraca do TVP

Znana prezenterka ponownie dołączyła do zespołu serwisu informacyjnego TVP2.

24 kwietnia 2012

Hołowczyc ponownie szefem biura reklamy O2

Pełnomocnik zarządu ds. internetu w Inforze wraca na stanowisko, które piastował ostatnio w 2009 r.

24 kwietnia 2012

Russian Standard zainwestuje 100 mln dol. w CEDC

Transakcją producent Żubrówki i Absolwenta oddala widmo niewypłacalności; Rosjanie mają objąć docelowo 28 proc. akcji CEDC.

24 kwietnia 2012

Główna nagroda Media Trendów dla Saatchi & Saatchi

Grand prix konkursu trafiło do Saatchi & Saatchi Poland za kampanię "Życie to nie facebook". Śmierć Hanki Mostowiak MEM-em Roku.

24 kwietnia 2012

LOT na Pinterest

Firma jako jedna z pierwszych polskich marek uruchomiła profil w tym serwisie społecznościowym.

24 kwietnia 2012

Allegro promuje bezpieczne zakupy

Nowa kampania reklamowa została zaplanowana na pięć najbliższych tygodni.

24 kwietnia 2012

Promocyjni.pl ruszają z pierwszym etapem kampanii

Niedawno uruchomiony serwis po raz pierwszy zostanie wsparty kampanią reklamową. Jej łączna wartość w br. to 2,4 mln zł.

24 kwietnia 2012

Piłkarskie etykiety Hoop Coli

Opakowania mają nawiązywać do tematyki kibicowania.

24 kwietnia 2012

Novem Group z technologią Vizury

Usługa Vizury umożliwia tworzenie w czasie rzeczywistym kreacji reklamowych na podstawie śladów obecności użytkownika w serwisie reklamodawcy.

24 kwietnia 2012

Cisowianka wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową

Marketer będzie też promować limitowaną edycję Perlage w puszce.

25 kwietnia 2012

Colgate-Palmolive w kinach Cinema City

Colgate-Palmolive rozpoczął akcję z zakresu aromamarketingu w kinach Cinema City.

25 kwietnia 2012

KFC z nową kampanią

Promuje w niej B-smarta.

25 kwietnia 2012

Nowe insighty w komunikacji Cappy i Tymbarku

Marketerzy odeszli od komunikowania cech produktowych, a skupiają się na okazji do konsumpcji soków.

25 kwietnia 2012

McCann Worldgroup z nowym rzecznikiem prasowym

Rzecznikiem prasowym grupy została Agnieszka Bzdyra-Maciorowska.

25 kwietnia 2012

Vichy promuje się w kanale Fox Life

Marka Vichy po raz pierwszy rozpoczyna niestandardową kampanię telewizyjną z wykorzystaniem kanału Fox Life.

25 kwietnia 2012

TBWA\Tequila wzmacnia dział Digital

Do zespołu dołączyły nowe osoby.

25 kwietnia 2012

Presspublica zamyka dostęp do bezpłatnych treści

Wydawca m.in. "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze. Inaczej pisane" chce zminimalizować dostęp do darmowego kontentu.

25 kwietnia 2012

Były szef mediów i komunikacji P&G partnerem Stars

Firma konsultingowa Rafała Szysza nawiązała współpracę z Bernhardem Glockiem, byłym vice-president global media and communication w Procter & Gamble.

25 kwietnia 2012

Lemon Sky wchłania MAT

Zespół agencji MAT przechodzi do Lemon Sky, a marka znika z rynku.

25 kwietnia 2012

KTR: Grand prix dla PZL, Saatchi & Saatchi Agencją Roku

Konkurs KTR 2012 rozstrzygnięty. Pierwszy raz w historii tego wydarzenia przyznano nagrodę główną.

25 kwietnia 2012

Pierwszy produkt PepsiCo ze stewią

Wariant light Lipton Ice Tea używa nowego naturalnego słodzika, który może przekonać do kategorii konsumentów unikających dotychczas napojów niskokalorycznych.

25 kwietnia 2012

Opcom wychodzi z Grupy Eskadra

Agencja prawdopodobnie chce znaleźć inwestora branżowego.

25 kwietnia 2012

Kompania Piwowarska na marketing i reklamę wydaje 660 mln zł

Z raportu przygotowanego przez Ernst & Young na zlecenie producenta dowiadujemy się, że na marketing wydaje on blisko pół miliarda złotych.

25 kwietnia 2012

Kraft zmienia pozycjonowanie marki Halls

To już nie tylko cukierki przynoszące ulgę w przeziębieniu.

25 kwietnia 2012

Mamba zmienia opakowania

Rusza też odświeżony serwis internetowy marki.

25 kwietnia 2012

"Viva!" odświeża makietę i formułę na wiosnę

Dwutygodnik wprowadza zmiany w wyglądzie i zawartości. Obniża cenę o 3 zł, ale tylko czasowo.

25 kwietnia 2012

Lee i Wrangler z nowym konceptem handlowym

Nowa koncepcja ma umocnić pozycję obu marek, zwłaszcza wobec konkurencji.

25 kwietnia 2012

Novem współpracuje z NK

Serwis udostępni powierzchnie reklamowe na kampanie sieci Novinet.

25 kwietnia 2012

Za okładkę do sądu

Poseł PiS Antoni Macierewicz zapowiada, że pozwie do sądu Tomasza Lisa, redaktora naczelnego "Newsweeka", za okładkę najnowszego wydania tygodnika.

25 kwietnia 2012

Mamastudio autorem nowego logotypu Yes

Firma jubilerska po kilkunastu latach odświeża logotyp.

25 kwietnia 2012

Błaszczykowski jednym z ambasadorów zapachów Boss

Polski piłkarz znalazł się w grupie zawodników, którzy zostali ambasadorami marki.

26 kwietnia 2012

Noble Securities SA promuje NS Forex

Noble Securities SA ruszył z kampanią reklamową nowej promocji NS Forex.