M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 maja 2012

Nivea równocześnie promuje dwie linie męskich kosmetyków

Wraz z sezonem wiosenno-letnim Nivea intensyfikuje działania reklamowe kierowane do mężczyzn.

7 maja 2012

Ponad milion fanów lubi Serce i Rozum

Praca agencji Lemon Sky przyniosła sukces - jest to pierwszy polski fan page komercyjny, który przekroczył 1 mln fanów.

7 maja 2012

PKO BP dzięki Majewskiemu pozyskało w ciągu roku 460 tys. nowych klientów

W ciągu roku bank otworzył blisko 820 tys. kont osobistych, z czego 465 tys. dla nowych klientów.

7 maja 2012

Agnieszka Maciąg reklamuje Sante

Kampania widoczna będzie na billboardach i w prasie.

7 maja 2012

Media SKOK zmienia nazwę na Apella

Rebranding ma otworzyć agencje na nowych klientów.

7 maja 2012

Grupa PZU zaprezentuje "nowe PZU"

Nowe logo i komunikacja mają sprawić, że największy w kraju ubezpieczyciel unowocześni swój wizerunek.

7 maja 2012

Jury VII edycji konkursu Golden Arrow w komplecie

Obradom jury przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH.

7 maja 2012

Heinz reklamuje keczup Pudliszki

Wraz z sezonem na grillowanie ruszyła kampania keczupów.

7 maja 2012

Łomża Niefiltrowana w TV [wideo]

Producent wspiera nowy wariant swojej sztandarowej marki w telewizji.

7 maja 2012

Bauer i Phoenix wycofują swoje magazyny z Ruchu

Ponad 70 tytułów obu wydawców nie będzie dystrybuowanych przez Ruch. Nie wiadomo jak długo.

7 maja 2012

Ambi Pur dla kierowców

Agencja Swiift przygotowała projekt promocyjny dla marki P&G.

8 maja 2012

Rusza kampania nowej marki napojów Maspeksu [wideo]

Działania obejmować będą telewizję, kina, outdoor i internet.

8 maja 2012

Agros Nova wchodzi z marką Dr Witt w nowe kategorie

Marketer po latach stagnacji aktywuje brand.

8 maja 2012

Nowy smak Żubrówki

Rusza kampania produktu autorstwa agencji Up.

8 maja 2012

Funkcjonalne wody Kubuś Waterrr Sport z kampanią [wideo]

Maspex wspiera nowość w obrębie marki Kubuś.

8 maja 2012

Piotr Kubiak w Sales Link

Kreatywny objął stanowisko head of copy.

8 maja 2012

Bauer przygląda się Marquardowi

Według doniesień niemieckiego magazynu "Horizont" Jurg Marquard prowadzi negocjacje z grupą Bauer Media w sprawie sprzedaży kilku tytułów. Na razie nie wiadomo, czy będzie to miało wpływ na polski rynek.

8 maja 2012

Ogilvy Action wspiera markę Purina Gourmet

W ramach przygotowanej przez agencję loterii można wygrać m.in. Lancię Ypsilon.

8 maja 2012

Pasztet Podlaski rusza z kampanią

Za kreację komunikacji odpowiada agencja Adler Media.

8 maja 2012

Ars Thanea przygotowała kampanię dla TLC

Nowe hasło kanału brzmi: "TLC. Telewizja w najbardziej kobiecym guście".

8 maja 2012

Axcellus promuje w telewizji DietaLight

Kolejny marketer prowadzi kampanię nowego produktu dietetycznego.

8 maja 2012

Startuje MEC Liquid

Dom mediowy MEC rozwija kompetencje kreatywno-produkcyjne.

8 maja 2012

Momentum Worldwide ociepla wizerunek Scrabble

Ruszyła całoroczna kampania dla marki pod hasłem "Słowne potyczki".

8 maja 2012

Kolejny odcinek "kolejowego" serialu ING Banku

Po kampanii pożyczek gotówkowych bank powraca do reklamowani kont direct.

8 maja 2012

Launch kremu Idèalia priorytetowym projektem Vichy

Nad kampanią pracowały agencje TBWA i ZenithOptimedia.

8 maja 2012

Czerwiec droższy w Atmediach

Kolejny miesiąc podwyżek w Atmediach. Firma odnotowała kilkuprocentowy wzrost ratingów za pierwsze cztery miesiące tego roku.

8 maja 2012

Warszawa centralą regionu VivaKi

Grupa negocjacyjna Starcom MediaVest i ZenithOptimedia tworzą nowe stanowisko szefa regionu. Objął je Mike Readman.

8 maja 2012

Demon - nowy brand w energetykach

Agros Nova debiutuje w kategorii napojów energetycznych.

8 maja 2012

Kinga Nurska w Platige Image

Studio postprodukcyjne zatrudnia dyrektora marketingu.

8 maja 2012

Wracają flagi Tyskiego

Marka rozpoczyna kolejny etap działań w ramach kampanii "5. stadion".

8 maja 2012

90-proc. wzrost przychodów Nairobia

Agencja zaprezentowała wyniki za ub.r.

9 maja 2012

Hoop Polska wprowadza Białowieski Zdrój

Nowa woda ma być alternatywą dla marek górskiego pochodzenia.

9 maja 2012

Nowa kampania reklamowa Comarchu

Producent oprogramowania rozpoczyna komunikację wizerunkową.

9 maja 2012

Hyundai wybrał slogany na Euro 2012

Hasła będą umieszczone na autokarach drużyn narodowych uczestniczących w mistrzostwach.

9 maja 2012

Kominek testuje Peugeota 208

Peugeot Polska nawiązał współpracę z blogerem.

9 maja 2012

Mazda z nowym szefem marketingu

Tomasz Nagot przeszedł do branży moto z Sony Poland.

9 maja 2012

Initiative i Brand24 badają popularność piwa w Facebooku

Firmy przeanalizowały dyskusje internautów dotyczące kategorii.

9 maja 2012

Nowa platforma komunikacyjna Link4

Ubezpieczyciel chce połączyć racjonalne benefity oferty z przekazem emocjonalnym.

9 maja 2012

Nowa platforma komunikacyjna Orange dla Firm

Grupa Telekomunikacji Polskiej wraz z przejściem całkowicie pod markę Orange wprowadza nową ofertę dla firm i będzie ją aktywnie promowała.

9 maja 2012

Lubię To dalej pracuje dla Zamku Królewskiego

Po udanej kampanii promującej wystawę "Zniszczenie i odbudowa Zamku Królewskiego w Warszawie" agencja przez najbliższe pół roku nadal będzie zajmować się komunikacją tej instytucji.

9 maja 2012

USP Zdrowie wspiera nowość - Ibuprom Max Sprint

Producent farmaceutyków prowadzi kampanię launchingową kolejnego leku OTC.

9 maja 2012

Gudowicz wprowadza nową organizację w BR TVP

Po kilku miesiącach pracy nowy szef BR TVP zmienia strukturę, do zespołu dołączają nowe osoby.

9 maja 2012

PZL rozstał się z Frugo

Twórcom kultowej kampanii sprzed lat nie udało się porozumieć z klientem i stworzyć nowej komunikacji.

9 maja 2012

Grupa Bauer czasowo wraca do Ruchu

Wydawnictwa Bauer i Phoenix do 15 czerwca chcą znaleźć kompromis z Ruchem.

9 maja 2012

Aplikacja Twoje Facebookowe DNA dla Orange

Użytkownicy mogą dowiedzieć się, co najczęściej robią w Facebooku.

9 maja 2012

Nk.pl wprowadza EasyAd

Produktowa nowość w ofercie reklamowej rozliczana jest w modelu CPC.

9 maja 2012

Castorama rusza z kampanią wizerunkową

Kreację przygotowała agencja Lowe GGK.

9 maja 2012

Orange reklamuje rozmowy bez limitu

Sieć komórkowa Orange rusza z kampanią reklamową oferty "no limits" za 79,99 zł.

9 maja 2012

Żubrówka wybrała agencję socialmediową

6ix WoMM & Social Media przygotuje strategię komunikacji do końca tego roku.

9 maja 2012

Darmowy internet w komunikacji miejskiej od ING Banku

Pasażerowie w 12 miastach w tym i przyszłym miesiącu będą mogli skorzystać z darmowego internetu.