M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 czerwca 2012

Międzynarodowy awans Chojnackiej

W wyniku awansu Monika Chojnacka będzie odpowiedzialna za rozwój marki Comedy Central na świecie oraz za ekspansję kanałów na kolejne rynki.

1 czerwca 2012

UPC bez szefa marketingu

Po kilku latach pracy z firmą rozstała się Ksenia Biber.

1 czerwca 2012

Edipresse łączy kolportaż i obsługę klientów

Wydawnictwo połączyło dwie struktury.

1 czerwca 2012

Monini Polska z LoboSystem

Agencja zajmie się promocją oliwy w internecie.

1 czerwca 2012

Braun z piłkarską promocją

Zakup wybranych produktów marketer premiuje nagrodami.

1 czerwca 2012

Delecta promuje Sernik loterią SMS

Celem akcji jest wsparcie sprzedaży produktu.

1 czerwca 2012

Jaskulski poszerza kompetencje w Pernod Ricard

Marketer odpowiada za większy niż dotychczas portfel marek.

1 czerwca 2012

Drosed promuje zalety Kurczaka Zagrodowego

Produkt ma swojego kulinarnego ambasadora.

1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

1 czerwca 2012

Burn szykuje się do letnich festiwali [wideo]

Agencja interaktywna Next przygotowała spot dla marki Burn promujący konkurs Burn Lato Festiwali.

1 czerwca 2012

Nowy dyrektor w biurze reklamy Onetu

Jarosław Kalbarczyk dołączy od 1 czerwca do zespołu biura reklamy Onetu, obejmując stanowisko dyrektora działu sprzedaży klientów agencyjnych.

1 czerwca 2012

Unilever wspiera Dove letnią promocją [wideo]

Akcja przygotowana przez IQ Marketing ma formę loterii.

2 czerwca 2012

Nepentes Pharma odświeża opakowania Iwostinu

Dermokosmetyki chcą być bardziej widoczne na półce aptecznej.

4 czerwca 2012

Vidaron rusza z kampanią radiową

Marketer, podkreślając korzyści ze stosowania produktu, chce zwiększyć świadomość marki.

4 czerwca 2012

Głos Heads Advertising w sporze Life i Frugo

Agencja zajmuje stanowisko ws. konfliktu FoodCare i Maspeksu.

4 czerwca 2012

Equinox zmienia wizerunek

Nowe corporate identity to ostatni element zmian w pozycjonowaniu domu mediowego.

4 czerwca 2012

Legenda powraca w nowej kampanii Vifona (wideo)

Tan-Viet wspiera kampanią nowy produkt w ofercie.

4 czerwca 2012

Fiat przeprasza i interweniuje

Importer reaguje na zachowanie dilera.

4 czerwca 2012

Movenpick w lodach impulsowych

Nestle wierzy w potencjał segmentu premium tej kategorii lodów.

4 czerwca 2012

Część zysków ze sprzedaży Białowieskiego Zdroju na rzecz Fundacji Paproć

Fundacja przeznaczy pieniądze dla Puszczy Białowieskiej, skąd pochodzi woda.

4 czerwca 2012

MBank namawia do grzechu

W niekonwencjonalny sposób bank zachęca swoich klientów do oszczędzania.

4 czerwca 2012

Edyta Górniak reklamuje ING Bank [wideo]

Bank postanowił włączyć się w klimat piłkarskich reklam, a do występu zatrudnił Edytę Górniak. Hymn w jej wykonaniu podczas mundialu w 2002 r. przeszedł do historii.

4 czerwca 2012

K2 promuje "Muzyczną loterię Heinekena"

Amatorzy Heinekena mogą brać udział w losowaniu biletów na Open’era oraz zdobywać karty prezentowe do zrealizowania w Empik.com.

4 czerwca 2012

Kampania Skandii w Novem Group

Promowana jest oferta produktów finansowych firmy, ze szczególnym naciskiem na inwestowanie w celu zabezpieczenia przyszłości finansowej.

4 czerwca 2012

ZOG zrealizował spoty radiowe dla BBC

Dom mediowy przygotował spoty radiowe dla jednego z cyklu programów "London calling".

4 czerwca 2012

Parfienowicz dyrektorem strategii VIMN Northern Europe

Kolejny awans w strukturach koncernu Viacom.

4 czerwca 2012

Nivea rusza z kampanią "Zgaś diody"

Marketer ruszył z kolejną niestandardową kampanią, tym razem linii Nivea Pure Effect.

4 czerwca 2012

Szymanek naczelnym "Bloomberg Businessweek Polska"

Kilka miesięcy po przejściu Michała Koboski do "Wprost" biznesowy dwutygodnik ma nowego naczelnego.

4 czerwca 2012

Platige Image dla kolejnych marek za granicą

Polskie studio stworzyło spoty dla takich marek, jak Kellogg's, Vinamilk i Listerine.

4 czerwca 2012

Henio z Tesco apeluje do polskich piłkarzy [wideo]

W sieci pojawił się kolejny, po "Natanku Batmanku", viral autorstwa Pride & Glory Interactive i studia Xantus.

5 czerwca 2012

Ralph Ahrbeck kieruje marketingiem USP

US Pharmacia oficjalnie potwierdziła zakończenie współpracy z Piotrem Kucem, który od września ubiegłego roku pełnił funkcję prezesa tej firmy, a od lutego br. łączył ją także z funkcją dyr. marketingu.

5 czerwca 2012

Play zaprasza dzieci na casting

Dzięki aplikacji w Facebooku internauci wybiorą dziecko, które zagra w reklamie z Wojewódzkim.

5 czerwca 2012

Z Ogilvy Interactive do Tribal DDB

Do zespołu Tribal DDB dołączył Piotr Cichoński.

5 czerwca 2012

Reorganizacja w marketingu Castrola

W związku z awansem Sławomira Radonia w strukturach międzynarodowych koncernu p.o. szefem marketingu jest Anna Wilczewska. Nową funkcję objął także Krzysztof Nakoneczny.

5 czerwca 2012

Cyfrowy Polsat i Polkomtel udostępnią mobilną telewizję

Spółki nie ujawniają prognoz, ale liczą, że z oferty hurtowej skorzystają też inni operatorzy.

5 czerwca 2012

McDonald’s promuje Dziecięcą Eskortę

Ambasadorem projektu jest kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski Jakub Błaszczykowski.

5 czerwca 2012

Monte z celebrycką kampanią

W spotach wystąpi lider polskiej reprezentacji siatkarskiej Bartosz Kurek.

5 czerwca 2012

Za 75 proc. Onetu TVN otrzyma 956 mln zł w gotówce

TVN ma opcję sprzedaży pozostałych 25 proc. 1 stycznia 2016 r. i 1 kwietnia 2017 r., Ringier Axel Springer zaś opcję wezwania do sprzedaży 1 stycznia 2017 r.

5 czerwca 2012

Kapsle Tymbarku towarzyszą w podróży

Maspex ruszył z niestandardową kampanią Tymbarku.

5 czerwca 2012

Burger King innowacyjnie wykorzystuje geolokalizację

Sieć wykorzystała Foursquare i obdarowała majorów wszystkich lokali darmowymi zestawami.

5 czerwca 2012

Awanse w Albedo Marketing

Dwie osoby awansowały w strukturach agencji.

5 czerwca 2012

Przewrotna piłkarska kampania Axe [wideo]

Na czas Euro marka Unilevera przygotowała wizerunkową promocję w erotycznym klimacie.

5 czerwca 2012

Michał Szczerba w Lemon Sky

Poprzednio związany był z agencją marketingu społecznościowego Ostryga.

5 czerwca 2012

Agencja MarketShare z nowym key account managerem

Emilia Ilków rozpoczęła pracę w agencji.

5 czerwca 2012

Polskapresse dokupuje udziały w Gruper.pl

Wydawnictwo stało się większościowym udziałowcem w serwisie zakupowym Gruper.pl.

5 czerwca 2012

Wakacje z Gorącym Kubkiem

Marka ruszyła z nową promocją konsumencką, w której do wygrania są zarówno pieniądze, jak i nagrody rzeczowe.

5 czerwca 2012

Nowe logo Pekao SA

Podczas turnieju Euro 2012 zostanie przedstawiona nowa identyfikacja wizualna banku.

6 czerwca 2012

Lipcowy prime time w Atmediach droższy tylko o 4 proc.

Dom sprzedaży wprowadza niewielką podwyżkę kosztów dla najlepszego czasu reklamowego.

6 czerwca 2012

Nieckarz odchodzi z UPC

Kolejny wieloletni pracownik rozstaje się z firmą.

6 czerwca 2012

OLT Express zadowolone z wyników; planuje dalsze inwestycje

Na sezon zimowo-wiosenny przewoźnik planuje zwiększenie liczby rejsów krajowych i rozbudowę floty. Nadal będzie aktywny reklamowo.