M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 czerwca 2012

Złotówki zadecydowały o wygranej UM

Uczestnicy warsztatów "Technologia w służbie marketingu - w kierunku organizacji XXI wieku" najwięcej wydali na prezentację specjalisty z Universal McCann.

6 czerwca 2012

Nokaut podpisał umowę z Onetem

Wartość dwuletniej umowy wyniosła 1,85 mln zł.

6 czerwca 2012

Codemedia rozpoczyna współpracę ze SKOK

Agencja odpowiada za budżet mediowy nowej, półrocznej kampanii.

6 czerwca 2012

Więcej rich mediów w IDMnecie

W portfolio sieci pojawiło się pięć nowych formatów z takimi elementami jak wtyczki społecznościowe czy minigry.

6 czerwca 2012

Użytkownicy FB decydują o ustawieniach prywatności

Prywatność w Facebooku zawsze wywołuje sporo emocji. Właśnie trwa głosowanie, w którym użytkownicy serwisu mogą opowiedzieć się za zmianami w polityce prywatności. Jednak raczej nie będzie to wiążąca decyzja.

6 czerwca 2012

Maciej Radkiewicz awansował w BR TVP

Biuro Reklamy nadawcy ma nowego dyrektora ds. oddziałów terenowych.

6 czerwca 2012

Leo Burnett dla Orange na Euro

Oprócz centralnie przygotowanej korporacyjnej kampanii Orange startuje także z lokalną odsłoną na Euro.

6 czerwca 2012

Murator wprowadza zmiany w marketingu

Zbigniew Frukacz przejdzie do działu reklamy, a Michał Bąk poszerzy kompetencje.

6 czerwca 2012

Whisky Long John powalczy o segment ekonomiczny

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nową markę whisky.

6 czerwca 2012

Play szuka małych aktorów do reklamy przez Facebooka

Operator sieci komórkowej postanowił przeprowadzić casting do kolejnej reklamy telewizyjnej w portalu społecznościowym.

6 czerwca 2012

IAA wybrało najlepszą kampanię promocyjną miejsc

Gminy Radzionków, Śrem i miasto Poznań nagrodzono za kampanie reklamowe.

6 czerwca 2012

Na tropie mierzalności sponsoringu sportowego

Nowy projekt ma określić wartość medialną ekspozycji marek poszczególnych sponsorów sportowych.

6 czerwca 2012

Interia wprowadza nowy cennik dla produktów reklamowych

Portal wprowadził zmiany w cenniku reklam. Główne zmiany dotyczą strony głównej portalu i poczty.

11 czerwca 2012

Pekaes ruszył z kampanią reklamową

Autorem projektu jest Value Media.

11 czerwca 2012

Przetarg Warty potrwa dwa miesiące

O budżet ubezpieczyciela będzie walczyło dziewięć agencji.

11 czerwca 2012

Axa Direct ubezpiecza już ponad 300 tys. kierowców

W I kwartale br. ubezpieczyciel zebrał 63,9 mln zł składek, o 40 proc. więcej niż rok wcześniej.

11 czerwca 2012

Play ściga się z Orange na liczbę fanów

Rywalizacja trwa w Facebooku.

11 czerwca 2012

Gwiazdy futbolu i Calvin Harris w najnowszym spocie Pepsi

Marketer stawia na muzykę i piłkę nożną.

11 czerwca 2012

Czuk rozstaje się z Value Media

Z agencji odchodzi szef client service.

11 czerwca 2012

Hity ramówkowe tracą widownię

W Telewizji Polskiej wszystkie główne formaty straciły. Spory spadek odnotował także TVN-owski "X-Factor".

11 czerwca 2012

Aleksandra Piszczorowicz dyrektorem marketingu w Totalizatorze

Menedżerka przeszła z Young & Rubicam do Totalizatora Sportowego.

11 czerwca 2012

Ponad 13 mln widzów oglądało mecz otwarcia w TVP1

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek Euro 2012 w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

12 czerwca 2012

Windows Phone Marketplace rośnie w siłę

W sklepie znajduje się już ponad 100 tys. aplikacji do pobrania.

12 czerwca 2012

Mix Electronics i Samsung z aplikacją do typowania wyników meczów

Projekt promocyjny przygotowała agencja Hand Made.

12 czerwca 2012

S4 pracuje dla Fleury Michon

Agencja odpowiada za PR marketra, możliwe jest rozszerzenie współpracy.

12 czerwca 2012

System do optymalizacji kreacji reklam online w Value Media

Dom mediowy po raz pierwszy wykorzystał system AdCarousel służący do tworzenia i optymalizacji kreacji reklamowych online.

12 czerwca 2012

Maciejczyk-Fołtyn przejmuje nowe obowiązki w Cederroth

Firma kosmetyczna utworzyła nowe stanowisko rzecznika.

12 czerwca 2012

Wojciech Włodarczyk awansuje w BizAd

Sieć ma nowego key account managera.

12 czerwca 2012

Bacardi-Martini szuka nowej twarzy marki

Kampanię w Polsce realizuje G7 we współpracy z agencją Gong.

12 czerwca 2012

Black z Tysonem - druga odsłona [wideo]

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej napoju energetycznego.

12 czerwca 2012

Łukasz Gołacki pokieruje projektem Mobuzzer

Platforma stworzona przez Digital One została udoskonalona.

12 czerwca 2012

Agnieszka Jałowiec dołączyła do zespołu Think Kong

Nowa osoba w agencji zajmie się m.in. projektami socialmediowymi dla Canal+.

12 czerwca 2012

Adam Semik na pokładzie Mellongames

Kolejny menedżer z ARBOinteractive dołącza do firmy zajmującej się m.in. produkcją gier reklamowych.

12 czerwca 2012

Awans w Mediapolis Interactive

Szymon Chodkowski został zastępcą dyrektora generalnego.

12 czerwca 2012

Jeśli nie mecze, to seriale w tematykach

TVN i Polsat straciły w dni emisji meczów w grupie all 16-49 na udziale w rynku ponad 40 proc.

12 czerwca 2012

Wody ziołowe od Hoopa

Na bazie nowej marki Białowieski Zdrój do sprzedaży wchodzą wody ziołowe.

12 czerwca 2012

L&M w większych, ekonomicznych paczkach

Producent chce zagospodarować segment konsumentów wybierających oferty big box.

12 czerwca 2012

11 statuetek i grand prix Golden Arrow

Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.

13 czerwca 2012

Aspe z nowym szefem kreacji

Paweł Janas przeszedł z agencji Tequila

13 czerwca 2012

Sony kompletuje zespół dla kanałów AXN

Kolejne osoby dotychczas związane z HBO dołączyły do Sony Pictures Television.

13 czerwca 2012

Atmedia sprzedają Edusat

Biuro reklamy kanałów tematycznych rozpoczęło obsługę kolejnej stacji.

13 czerwca 2012

Opcom wzmacnia zespół

Nowe osoby zasiliły dział kreacji i client service.

13 czerwca 2012

Bauer odświeża "Twój Styl"

Dwa kolejne wydania magazynu ukażą się w nowej formule.

13 czerwca 2012

Proama reklamuje assistance za 149 zł rocznie

W nowym spocie ubezpieczyciel prezentuje pakiet Super Assistance.

13 czerwca 2012

Małgorzata Wawro w Eura7

Wcześniej związana była z agencją Trendmaker.

13 czerwca 2012

Dyrektor zarządzający w MillionYou.com

Kolejnym partnerem platformy został Jan Kasprzycki-Rosikoń.

13 czerwca 2012

Facebook rozwija ofertę reklam mobilnych

Serwis uruchamia możliwość umieszczania zdarzeń sponsorowanych w kanale mobilnym. Polska branża interaktywna optymistycznie ocenia ten ruch.

13 czerwca 2012

Mural z Robertem Lewandowskim dla P&G

P&G zdecydował się na ciekawą promocję marki Gillette.

13 czerwca 2012

Nowe biuro New Age Media w Sofii

Dom sprzedaży reklamy kinowej otwiera piąty oddział.

13 czerwca 2012

Scrabble w sportowym duchu

W ramach całorocznej kampanii dla marki Scrabble realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Momentum ruszyła kolejna akcja specjalna - "Sport".