M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 czerwca 2012

Statoil kusi kibiców hot dogami

Kampanię przygotowała agencja Momentum.

19 czerwca 2012

Samsung rozpoczyna finał kampanii "Kocham Polskę"

Autorem kampanii jest Cheil Polska.

19 czerwca 2012

Nowa kampania Sony Vaio

Kreację przygotowała agencja Pompidou.

19 czerwca 2012

4Move z pierwszą kampanią telewizyjną [wideo]

FoodCare wspiera swój izotonik.

19 czerwca 2012

DDB z siedmioma nominacjami w Cannes Lions

Na festiwalu Cannes Lions ujawniono short-listy ośmiu z piętnastu kategorii.

19 czerwca 2012

Visane obsłuży Stary Browar w Kościerzynie

Agencja opracuje strategię komunikacji nowego kompleksu na Kaszubach.

19 czerwca 2012

Adbirds ma pierwszego klienta

Nowa agencja stworzona przez osoby związane wcześniej z Brandstormem będzie obsługiwała AIP.

19 czerwca 2012

Awanse w Cheil

Artur Sztarbało i Piotr Zawiłło objęli stanowiska creative group headów.

19 czerwca 2012

IRC wychodzi z grupy kapitałowej Xevin Investments

W najbliższym czasie w spółce pojawi się inwestor branżowy.

19 czerwca 2012

Top Secret realizuje projekt w YouTube

Firma odzieżowa przygotowała cykl filmów o modzie.

19 czerwca 2012

OMG Poland pracuje dla Plusa

Agencja zrealizuje efektywnościowe kampanie online oraz mobile.

19 czerwca 2012

Eura7 dla Eveline Cosmetics

Agencja zajmuje się komunikacją marki w Facebooku.

19 czerwca 2012

Dawni ubezpieczyciele direct rosną dzięki agentom

W I kwartale br. Liberty Direct urosło o 60, a Axa Direct o 40 proc. Głównie dzięki współpracy z agentami.

19 czerwca 2012

Kolejne rozstania z marketingiem USP Zdrowie

Troje product managerów odchodzi z firmy.

19 czerwca 2012

P&G przygotowuje się do olimpijskiego uderzenia

Pod koniec lipca br. ruszy kolejny etap programu olimpijskiego P&G.

19 czerwca 2012

Media Direction OMD wygrywa warsztaty RMF

Dom mediowy wygrał kampanię wartą 350 tys. zł w tegorocznej edycji radiowych warsztatów.

19 czerwca 2012

Blogerzy w kampanii Orange

Za działania dla operatora odpowiada Grupa Heureka.

19 czerwca 2012

ZOG prognozuje spadek wydatków reklamowych w br.

O blisko 1 proc. zmniejszy się rynek według ZenithOptimedia.

20 czerwca 2012

UM Województwa Dolnośląskiego wydał na kampanię ponad 9 mln zł brutto

Kampania ma zostać przedłużona o kolejny miesiąc.

20 czerwca 2012

Lemon Sky przygotowała Alkofakty

Aplikacja została stworzona na potrzeby klienta agencji - Pernod Ricard.

20 czerwca 2012

Multikino Media poszerza ofertę

Największa sieć kin powiększa ofertę o 15 nowych sal.

20 czerwca 2012

Robl dyr. zarządzającym kosmetyków Henkla

Koncern ma nowego szefa dywizji kosmetyków.

20 czerwca 2012

Górny przeszła z ITI do TV Puls

Dotychczasowa szefowa marketingu i PR jednego z kanałów Grupy ITI teraz będzie z-cą szefa marketingu TV Puls.

20 czerwca 2012

Wakacyjna kampania MaxiBiotic

Valeant Polska reklamuje maść antybiotykową.

20 czerwca 2012

Trejdoo.com reklamuje się w stacjach TVN

Internetowa platforma wymiany walut ruszyła z kampanią reklamową w stacjach Grupy ITI.

20 czerwca 2012

Sprzedaż Proamy coraz bliżej

Podobno najbardziej zdeterminowani są trzej potencjalni inwestorzy branżowi: Generali, Zurich i właściciele Hestii, a do transakcji może dojść już niebawem.

20 czerwca 2012

Grono.net ląduje w IDMnet

ARBOnetwork już nie współpracuje z tym serwisem społecznościowym.

20 czerwca 2012

Kia stawia na rozwiązania mobilne

Importer po raz pierwszy korzysta z tzw. kreacji rich media.

20 czerwca 2012

Nowa odsłona Maximusa

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

20 czerwca 2012

Maspex z nową kreacją dla Kubuś Play

Bohaterowie spotów - dzieci w roli komentatorów.

20 czerwca 2012

Kolejne dwie statuetki dla DDB

To już trzeci Lew tej agencji na festiwalu w Cannes.

20 czerwca 2012

DDB zrezygnowała z przetargu w Warcie

Według agencji przetarg nie spełnia zasad etyki SAR.

21 czerwca 2012

Walk porzerza ofertę field marketingu i zatrudnia nowych menedżerów

Grupa rozwija nowy business unit - Walk Field.

21 czerwca 2012

Paweł Heinze przewodniczącym jury Golden Drum

Dyrektor kreatywny Leo Burnett będzie przewodniczył obradom kategorii Single Channel.

21 czerwca 2012

Paweł Jędrak dyr. zarządzającym OS3 Multimedia

Szef strategii agencji interaktywnej Lemon Sky zastąpił w OS3 Leszka Nowaka.

21 czerwca 2012

Optimum Media OMD obsłuży mediowo ARR

Dom mediowy razem z agencją Sopexa z Paryża będzie odpowiedzialny za obsługę projektu reklamowego Agencji Rynku Rolnego.

21 czerwca 2012

Z TP SA do Plusa - Katarzyna Scheer będzie zarządzać rynkiem masowym w Polkomtelu

Współtwórczyni sukcesu Serca i Rozumu będzie teraz odpowiadać za oferty dla klientów indywidualnych Plusa.

21 czerwca 2012

Biuro Podróży Reklamy z oryginalną akcją nowobiznesową

Agencja odświeża wizerunek i rozszerza ofertę.

21 czerwca 2012

Wojciech Wasilewski rozstaje się z Samsungiem

Firma będzie szukała nowego dyrektora sprzedaży i marketingu urządzeń mobilnych.

21 czerwca 2012

OMD rozpoczęła współpracę z iBillboard

Grupa poszerza liczbę formatów reklamowych dostępnych na platformie RTB.

21 czerwca 2012

Kredyt Bank kusi: weź pożyczkę i jedź na Sycylię

W radiu, internecie i na outdoorze bank będzie promował pożyczki gotówkowe; zachętą ma być możliwość wygrania dwuosobowej wycieczki na Sycylię.

21 czerwca 2012

Hypermedia Isobar otwiera oddział na Filipinach

Pokierują nim Polacy.

21 czerwca 2012

Initiative zaprzecza udziałowi w przetargu T-Mobile

Dom mediowy zapewnia, że nie został zaproszony do przetargu na planowanie i zakup mediów dla T-Mobile.

21 czerwca 2012

Tele5 zmienia identyfikację wizualną

Stacja zmienia logotyp i oprawę graficzną.

21 czerwca 2012

TVP na razie zarobiła na Euro 83 mln zł

Po zakończeniu I fazy rozgrywek wpływy reklamowe TVP wyniosły ponad 80 mln zł.

21 czerwca 2012

PGE zaangażuje "tłum" do tworzenia spotów

W serwisie MillionYou.com ruszył konkurs "People have the power" zorganizowany przez PGE (Polska Grupa Energetyczna).

21 czerwca 2012

Stoperan ruszył z nową komunikacją

Marka leku na biegunkę rozpoczęła kampanię "Ważne momenty".

21 czerwca 2012

Sport.pl na nośnikach DOOH

Za kampanię odpowiada Screen Network.

21 czerwca 2012

Szymon Dobrzyński w PGNiG

Były szef marketingu Żywca kieruje marketingiem i komunikacją spółki.

22 czerwca 2012

Pampers ma nową olimpijską kampanię [wideo]

Za kreację i realizację odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi.