M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 czerwca 2012

Wiktor Taczanowski w Reckitt Benckiser

Marketer odpowiada za kategorię healthcare.

22 czerwca 2012

Coffeeheaven najczęściej odwiedzaną kawiarnią

Rośnie popularność kawiarni sieciowych.

22 czerwca 2012

Piotr Wroński nowym business directorem w Saatchi & Saatchi

Transfer z agencji DDB do Saatchi & Saatchi.

22 czerwca 2012

Piotr Chrobot i Piotr Osiński ze złotem w Young Lions

Kreatywni z Interactive Solutions/Saatchi & Saatchi Digital najlepsi wśród młodych.

22 czerwca 2012

Aflofarm dogania liderów

Na rynku OTC robi się coraz ciekawiej. Aflofarm chce zmierzyć się z USP Zdrowie oraz GlaxoSmithKline.

22 czerwca 2012

Internauci mogą obejrzeć rozszerzoną wersję reklamy T-Mobile

Spoty telewizyjne T-Mobile kręcone ukrytą kamerą w ciągu trzech tygodni w YouTube obejrzano ćwierć miliona razy, dlatego operator zamieścił tam rozszerzoną wersję reklamy.

22 czerwca 2012

Socialbakers wprowadza nowe badanie

Polskie fan page wypadają w nim dość blado w zakresie obsługi klienta.

22 czerwca 2012

Kobierzewski zostanie zastąpiony w Artegence

Trwa rekrutacja na stanowisko dyrektora kreatywnego.

22 czerwca 2012

Radosław Kasyk wraca do Grupy Stroer

Firma ma nowego dyrektora marketingu.

22 czerwca 2012

OLT Express sponsoruje wokalistkę ze swojej reklamy

Linia lotnicza, która podbija rynek lotów krajowych, stała się mecenasem koncertów piosenkarki.

22 czerwca 2012

Wpływy z reklam z Euro zgodne z planem

Prezes TVP mówi, że przychody z reklam z I poł. turnieju są zgodne z założeniami. Finał Euro będzie w wersji 3D.

22 czerwca 2012

Krystyna Kowalewska brand managerem new business w Grupie Bongrain

Nowe stanowisko powstało w wyniku zmian w firmie.

22 czerwca 2012

Beata Ryczkowska odchodzi z Canal+

Z firmą rozstaje się wieloletni szef pionu programowego.

22 czerwca 2012

Bartosz Kiciński z ramienia P&G zajmie się nowym brandem PGT

Jako brand manager odpowiada za kategorię cough & cold w regionie CE.

22 czerwca 2012

Orlen uruchamia serwis produktowy dla olejów silnikowych

Marketer chce podkreślić indywidualną tożsamość marki Platinum.

25 czerwca 2012

Adidas notuje 50-proc. wzrost sprzedaży

Jak zapewnia marketer, spełnił swój plan i pobił Nike'a w kategorii futbolowej.

25 czerwca 2012

Polska trzecim rynkiem Ballantine'sa

Nasi rodacy piją już więcej tej whisky z portfolio Pernod Ricard niż Chińczycy.

25 czerwca 2012

Skoda zaprasza na interaktwyną wystawę

Fani marki w Facebooku za pomocą aplikacji mogą wygrać wejściówki do centrum bezpieczeństwa Skoda Autolab.

25 czerwca 2012

Z Red8 Digital do DWL

Łukasz Ciuchnicki nowym senior copywriterem w grupie Publicis.

25 czerwca 2012

Mówiszmasz - nowa agencja marketingu eventowego

Założycielami firmy są Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak z branżą związani od dłuższego czasu.

25 czerwca 2012

Wojciech Bogusz w Grupie Żywiec

Firma ma nowego marketing managera marki Żywiec.

25 czerwca 2012

UOKIK wygrał z UEFA

Warunki sprzedaży biletów na Euro 2012 w Polsce zawierają sprzeczne z prawem postanowienia - orzekł sąd.

25 czerwca 2012

TV Puls 2 startuje w II połowie lipca

Siostrzany kanał TV Puls zadebiutuje na MUX2 19 lipca br.

25 czerwca 2012

Tomasz Bławat nowym prezesem Carlsberg Polska

Były wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, a przez ostatnie cztery lata prezes ING Życie, od września pokieruje działaniami Carlsberg Polska.

25 czerwca 2012

Pierwszy rekord viralowy Nivei

Ponad 800 tys. odsłon zanotowały filmy Nivea for Men z komentarzami Krystyny Czubówny.

25 czerwca 2012

McDonald's wykorzystuje w kampanii kody QR

Sieć prowadzi innowacyjną kampanię reklamową opartą na lokalizacji użytkowników mobilnego internetu.

25 czerwca 2012

"Glamour" ma nowego szefa mody

Nowy szef mody luksusowego magazynu "Glamour" dołączył z "Fashion Magazine".

25 czerwca 2012

Hochland angażuje konsumentów

Jesienią marketer wprowadzi na rynek produkt, który powstanie na podstawie ich sugestii.

25 czerwca 2012

Perła szykuje mocną ofensywę reklamową

Producent piwa Perła szykuje po wakacjach dużą ofensywę marketingową i pracuje nad nową marką premium.

25 czerwca 2012

Kopeć dołączyła do Grupy TVN

Biuro reklamy kanałów tematycznych Grupy TVN ma nowego szefa ds. rozwoju.

25 czerwca 2012

TVN redukuje zespół reklamowy o 20 proc.

Z biura reklamy stacji zwolniono kilkadziesiąt osób.

26 czerwca 2012

Kompania Piwowarska wchodzi na rynek specjalności

Pod marką Książęce pojawią się trzy style piwne, ruszy kampania.

26 czerwca 2012

Henkel notuje najwyższy w historii udział w szamponach

Wzrost marki Syoss wpłynął na poprawę wyników całej kategorii marketera.

26 czerwca 2012

Żywiec reklamuje Męskie Granie w radiu, na outdoorze i w internecie

Producent piwa liczy, że trzecia edycja cyklu koncertów, które gromadziły 2-4 tys. uczestników, umocni jego markę.

26 czerwca 2012

Powstał Streetcom Interactive

Agencja marketingu rekomendacji tworzy nową strukturę.

26 czerwca 2012

Citeam.pl z "odrywającą" kampanią

Autorem kreacji jest Opcom.

26 czerwca 2012

Z FireFly Creation do Grey Group

Jacek Wójcik objął stanowisko senior copywritera.

26 czerwca 2012

Viva Polska ponownie wybrała K2

Agencja wygrała przetarg i będzie kontynuować współpracę ze stacją telewizyjną.

26 czerwca 2012

Faster & Better - nowa spółka w OS3 Group

OS3 Group rozwija się poprzez akwizycję.

26 czerwca 2012

Napój Egoo ma nową ambasadorkę

Modelka Natalia Siwiec wystąpi w najnowszej kampanii napoju energetycznego Egoo.

26 czerwca 2012

Skorwider w ClickAd

Była szefowa Ogilvy Interactive przechodzi do ClickAd.

26 czerwca 2012

Kampania Vicks ruszy we wrześniu

Półroczne wsparcie ma być największą aktywnością na rynku farmaceutyków.

26 czerwca 2012

Fiat wykorzystuje paczaizm

W najnowszej kampanii Fiata 500 wykorzystano mem paczaizm.

27 czerwca 2012

Wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowana

Według badania Brand Signals tylko połowa logotypów jest prezentowana efektywnie.

27 czerwca 2012

Redakcja "Faktu" jeździ po Polsce

Ringier Axel Springer ruszył z projektem Faktobusa, mobilnej redakcji dziennika "Fakt".

27 czerwca 2012

Sprostowanie: Piotr Zawałło awansował w Cheil

W artykule z 19 czerwca źle podaliśmy nazwisko creative group heada w Cheil.

27 czerwca 2012

Witold Koroblewski dyrektorem kreatywnym w Ambasadzie

Nowy kreatywny zastąpił Mirona Charkota.

27 czerwca 2012

Saatchi & Saatchi zdobywa grand prix Golden Arrow

Podczas wczorajszej gali poznaliśmy laureatów konkursu marketingu bezpośredniego oraz wyróżnione przez "MMP" najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego.

27 czerwca 2012

Nowa Perła na lato

Marką Perła Summer marketer chce podjąć rywalizację z konkurentami, którzy wprowadzili na rynek jabłkowe napoje piwne i piwa z lemoniadą.

27 czerwca 2012

Prezes VFP Communications rozstaje się z firmą

Juliusz Donajski, pełniący od 2008 roku funkcję prezesa VFP Communications (wydawcy m.in. takich tytułów, jak: "Media & Marketing Polska", "Handel", "Food Service"), z dniem 30 czerwca br. rozstaje się z firmą.