M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 lipca 2012

Nowa platforma zwiększająca efektywność kampanii

InClick ma umożliwiać tworzenie precyzyjnie dostosowanych kampanii.

2 lipca 2012

TV Super Express ruszy w lipcu

Wkrótce ruszy projekt telewizyjny "Super Expressu". Początkowo będzie dostępny za pośrednictwem internetu.

2 lipca 2012

Grupa OS3 z client service directorem

Joanna Żukowska awansowała w strukturach grupy.

2 lipca 2012

Bauer szykuje kampanię dla "Naj"

W połowie lipca br. na rynku pojawi się dwutygodnik "Naj", któremu towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w telewizji.

2 lipca 2012

Hypermedia Isobar członkiem Mobile Marketing Association

Organizacja promuje również dobre praktyki oraz wspiera powstawanie branżowych standardów w zakresie technologii i kreacji.

2 lipca 2012

Afera z "Porannym WF-em" w social mediach

Posty zamieszczane przez internautów to pełna paleta emocji.

2 lipca 2012

Kolejna odsłona serialu WIFI Express ING

ING promuje konto Direct poprzez narzędzie Finansometr.

2 lipca 2012

Facebook wprowadzi lokalne waluty

Pozwoli to na różnicowanie cen w grach i aplikacjach.

2 lipca 2012

Portale ogólnotematyczne tracą w Megapanelu

Na drugim miejscu za to znalazł się Facebook - po raz pierwszy w historii badania.

2 lipca 2012

Piotr Szymski awansuje w międzynarodowych strukturach SABMiller

Menedżer zostanie dyrektorem ds. rozwoju i badań rynku Ameryki Łacińskiej w firmie SABMiller.

2 lipca 2012

PMPG tworzy jedną redakcję biznesową

"Bloomberg Businessweek" i "Wprost" będą miały jedną redakcję.

2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

3 lipca 2012

Kolejny awans w agencji Opcom

Jakub Kwiatkowski został account directorem.

3 lipca 2012

4Fun Media poszerza zasięg swoich dwóch kanałów

Rebel.TV i TV.Disco weszły do oferty jednego z największych operatorów telewizji kablowej.

3 lipca 2012

Kubusiowi komentatorzy w nowej odsłonie reklamy wody dla dzieci

Maspex rusza z kolejną odsłoną Kubuś Waterrr.

3 lipca 2012

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

3 lipca 2012

Sprostowanie

Joanna Żukowska jest new business directorem OS3 Group.

3 lipca 2012

Nowy team w biurze reklamy Społeczności.pl

Małgorzata Jankowska poprowadzi team dedykowany agencjom socialmediowym i kreatywnym.

3 lipca 2012

Pudliszki wspierają Tradycyjne Dania Gotowe

Komunikaty skierowane są do osób ceniących domowy smak gotowych potraw.

3 lipca 2012

InDreams wzmacnia zespół

Specjalizująca się w usługach typu incentive travel agencja InDreams wzmacnia struktury interactive. Do zespołu dołączyła Katarzyna Sęk.

3 lipca 2012

Ruszyła kampania Head & Shoulders Sports Fresh

Procter & Gamble rozpoczął jedną z pierwszych kampanii reklamowych nawiązujących do rozpoczynających się 27 lipca londyńskich igrzysk olimpijskich.

3 lipca 2012

Whirlpool realizuje z Albedo promocję sprzedaży

Akcja "Gwarancja czystej satysfakcji" ma zwrócić uwagę konsumentów na innowacyjne rozwiązania technologiczne.

3 lipca 2012

Wygraną Hiszpanów w wersji 3D obejrzało ponad 170 tys. osób

Pierwszą w historii TVP transmisję meczu w 3D obejrzało średnio 175 tys. widzów. Łącznie historyczną wygraną Hiszpanów obejrzało blisko 11 mln osób.

3 lipca 2012

K2 współpracuje z francuską agencją Buzzman

Agencje odpowiadają wspólnie za dwa projekty dla klientów paryskiej agencji.

3 lipca 2012

ITI sprzedaje Pascala

Holding odsprzedał dotychczasowemu zarządowi wszystkie udziały w Wydawnictwie Pascal.

3 lipca 2012

Grzesiuk nowym social media managerem w Hypermedia

Senior strategy planner awansował na social media managera w agencji Hypermedia Isobar.

3 lipca 2012

Janik został dyrektorem rozwoju w ClickAd

Wcześniej pracował w tej firmie jako chief operating officer.

3 lipca 2012

Coca-Cola liderem wydatków przy meczach

Producent napoju wydał ponad 12 mln zł na reklamę przy meczach.

3 lipca 2012

Białobrzeska wzmocniła Stroera

Anna Białobrzeska odpowiada za new business Stroera.

3 lipca 2012

Relaunch Gerbera ponownie w rękach Delikatessen

Międzynarodowa agencja brandingowa Delikatessen odpowiada za nowy graficzny nośnik marki i jej rewitalizację.

3 lipca 2012

Onet promuje mobilną pocztę

Rusza kampania reklamująca nową pocztę dostosowaną do urządzeń przenośnych.

3 lipca 2012

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa wody Białowieski Zdrój

Główną ideą kampanii nowego produktu Hoop Polska jest dążenie do spokoju i wyciszenia.

3 lipca 2012

InPost reklamuje Paczkomaty w kinach

W sieci Multikino ruszyła kampania reklamowa Paczkomatów.

3 lipca 2012

Wakacyjna kampania Cukru Królewskiego

Südzucker Polska ruszył z kampanią swojego flagowego produktu.

3 lipca 2012

Walk Creative promuje aparaty Nikon 1 J1

Kampania promocyjna zostanie przeprowadzona pod hasłem "Jestem sobą".

4 lipca 2012

Wymiana w zarządzie Presspubliki

Wydawca "Rzeczpospolitej" ma nowego wiceprezesa.

4 lipca 2012

Reszka w zespole Canal+

Nowy doradca zarządu Canal+ przeszedł z Viacomu.

4 lipca 2012

Trzech menedżerów awansuje w Discovery Media

Jacek Szymczyk, Marcin Łukasiewicz oraz Andrzej Boużyk objęli nowe funkcje.

4 lipca 2012

Conrado Moreno w kampanii Totalizatora Sportowego

Wizerunek hiszpańskiego celebryty pojawia się na materiałach promocyjnych Loteriady.

4 lipca 2012

Paprocki i Brzozowski współpracują z Samsungiem

Znany duet projektantów został zaangażowany do promocji nowego modelu notebooka.

4 lipca 2012

Rozpoczęła się kampania Radler Warka [wideo]

Grupa Żywiec wystartowała z komunikacją marki będącej połączeniem piwa i lemoniady.

4 lipca 2012

NuOrder Group wizerunkowo dla PZPN w sieci

Polski Związek Piłki Nożnej silnie aktywizuje się w mediach społecznościowych.

4 lipca 2012

Viva wzmacnia ofertę programową prime time'u

Nowe programy, oprawa graficzna, jedna z największych kampanii reklamowych. Wszystkie te elementy mają pomóc Vivie w zwiększeniu widowni o kilka procent.

4 lipca 2012

Hotchili z projektem dla Iceland Unlimited

Agencja realizuje działania angażujące dla islandzkiego biura podróży na wszystkich rynkach Europy.

4 lipca 2012

Młodsi widzowie mecze oglądali wspólnie

Mecze rozgrywane w ramach Euro 2012 znacznie chętniej niż inne programy Polacy oglądali w gronie rodziny lub znajomych, wynika z analiz PanMedia Western.

4 lipca 2012

Mielnik dołączył do redakcji "Focusa"

Magazyn ma nowego zastępcę redaktora naczelnego.

4 lipca 2012

Fala awansów w Opcomie

To już trzecia osoba, która awansuje w agencji w tak krótkim odstępie czasu.

4 lipca 2012

Dom Badawczy Maison wprowadza Ad Mechanic

Narzędzie jest połączeniem wniosków z analizy biometrycznej oraz jakościowej.

4 lipca 2012

Meksykańska promocja marki Leibniz

Bahlsen wprowadza na rynek limitowaną serię maślanych ciastek. Kampania promocyjna wspiera markę Leibniz i daje szansę na wygranie rodzinnej wycieczki do Meksyku.

4 lipca 2012

Mennica Wrocławska zachęca do inwestowania w złoto

"Zostań królem zysków" - pod takim hasłem wystartowała lipcowa kampania reklamowa jednego z największych dystrybutorów kruszca inwestycyjnego w Polsce.