M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

4 lipca 2012

Burda tworzy dział creative sales

Anna Zabłocka pokieruje nowym działem w Burda Media Polska.

4 lipca 2012

Oświadczenie redakcji "MMP"

Poniżej treść oświadczenia redakcji "Media & Marketing Polska" dotyczącego rozstania p. Wioli Łady-Szewczenko z firmą K2.

5 lipca 2012

Branch Brothers wprowadza nową markę Wyklejacze.pl

Poznańska spółka będąca częścią Upright Group utworzyła nowy brand, który odpowiada za całodobowy montaż materiałów reklamowych.

5 lipca 2012

TBWA/Tequila wzmacnia dział client service

Na początku czerwca do zespołu dołączyła Pola Ziejewska jako senior account manager.

5 lipca 2012

Maja Dębowska konsultantem w CPC

Będzie odpowiadać za strategię marek w mediach społecznościowych.

5 lipca 2012

Audience buying w ARBOnetwork

W tym modelu nie liczy się miejsce emisji reklamy, lecz użytkownik, do którego kierowany jest przekaz.

5 lipca 2012

Fox promuje letnią ofertę programową

Fox International Channels rusza z akcją "Lato nie z tej bajki".

5 lipca 2012

4fun Media tworzy nowe działy i powiększa zespół

Właściciel kilku kanałów muzycznych wydziela działy innovation, marketing i PR oraz programming i produkcja.

5 lipca 2012

Aleksandra Kwiatkowska w FaceAddicted

Wcześniej związana była z Grouponem, odpowiadała m.in. za jego promocję w social mediach.

5 lipca 2012

W Biegu Cafe korzysta z usług Mood Media

Kontrakt podpisano na okres dwóch lat.

5 lipca 2012

Rebranding Appetity pod znakiem fioletu

Wiodąca marka z portfolio Jutrzenki Colian ostatecznie zmieniła szatę graficzną opakowań.

5 lipca 2012

Betsson promuje się w Facebooku

Specjalna gra ma promować firmę specjalizującą się w grach losowych.

5 lipca 2012

Na rynku reklamowym debiutuje Grupa And More

Grupa składa się z ośmiu podmiotów, które łącznie w 2011 r. wygenerowały przychód na poziomie niemal 20 mln zł.

5 lipca 2012

Tytuły Ringiera dostępne na plażach

Jak co roku wydawca podąża za urlopowiczami i będzie sprzedawał swoje tytuły nad Bałtykiem.

5 lipca 2012

McDonald's szykuje olimpijską promocję

W ciągu kilku dni ruszy kampania reklamowa i akcja promocyjna nawiązująca do letnich igrzysk olimpijskich.

5 lipca 2012

Tour de Pologne wsparty kampanią

Skandia Życie, główny sponsor, promuje jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich.

5 lipca 2012

Activelab angażuje w internecie

Komunikacja z użytkownikami odbywa się na landing page'u oraz w Facebooku.

5 lipca 2012

MillionYou.com uruchamia Idea Crowdsourcing

Narzędzie umożliwia dialog marki z jej użytkownikami, którzy mogą m.in. podpowiadać, w jaki sposób najlepiej ją promować.

5 lipca 2012

Mars zaczyna działania e-commerce z Brandbankiem

Producent rozpoczął współpracę z wiodącą na rynku firmą odpowiedzialną za tworzenie danych produktowych, zarządzanie nimi i dystrybucję dla największych sieci handlowych i dostawców. Brandbank jest obecny na rynku od 12 lat.

5 lipca 2012

Komunikacja 14 restauracji Magdy Gessler w rękach Walk

Walk Social Media odpowiada za kompleksową obsługę restauracji w Facebooku.

5 lipca 2012

Grandes Kochonos Interactive autorem kampanii dla ING OFE

Internauci za pomocą interaktywnego mechanizmu kampanii mogą zobaczyć swoją przyszłość za ok. 40 lat.

5 lipca 2012

Anielska odchodzi z Muratora i Time'a

Po blisko dziewięciu latach z grupą ZPR rozstaje się Agnieszka Anielska, prezes zarządu Muratora i Grupy Time.

5 lipca 2012

Karaś wzmacnia zespół Sony

Niedawno uruchomiony oddział Sony Pictures Television Networks ma nowego menedżera. Za dystrybucję kanałów AXN będzie odpowiadać Core.

5 lipca 2012

4fun.tv w czerwcu z rekordem oglądalności

W ubiegłym miesiącu stacja osiągnęła najlepsze w swojej historii wyniki oglądalności i udziały w grupie komercyjnej.

6 lipca 2012

Z L'Oreala do Lego

Jacek Łuczyński odpowiada za wprowadzenie "Lego Club" do Polski.

6 lipca 2012

Unilever wspólnie z BSH

Marketerzy realizują pierwszą wspólną akcję marek Cif i Bosch.

6 lipca 2012

Maria Otmar-Sztejn w Grupie Żywiec

Objęła stanowisko kierownika ds. informacji strategicznych.

6 lipca 2012

2,4 mln euro na promocję mleka

Planowana kampania ruszy jesienią.

6 lipca 2012

Kropka Bordo rośnie i zdobywa nowych klientów

Do agencji dołączyło trzech nowych kreatywnych.

6 lipca 2012

Awans i nowe osoby w Media Direction Digital

Artur Malinowski awansował na stanowisko digital managera.

6 lipca 2012

Reprise Media powiększa zespół

Agencja tworzy nowe stanowisko inventions managera.

6 lipca 2012

Nowy produkt Nestea o obniżonej zawartości cukru

Coca-Cola wprowadza do swojego portfolio pierwszy napój słodzony stewią.

6 lipca 2012

BPS promuje swój nowy wizerunek

Bank rusza z komunikacją pod hasłem "Z tradycją w nowoczesność".

6 lipca 2012

Podwodna promocja Nudli Knorra

Na internautów czekają wodoodporne gadżety, a także wycieczka na Karaiby.

6 lipca 2012

Prime time w Atmediach nieco droższy w sierpniu

Broker szacuje, że wszystkie jego kanały będą miały w wakacje 16-procentowy udział w rynku.

6 lipca 2012

O jedną czwartą spadł eq GRP w TVP1

W pierwszym półroczu największe spadki eq GRP odnotowały anteny TVP. Tematyczne ponownie wzrosły.

6 lipca 2012

Zachara odchodzi z "InStyle"

Współtwórca magazynu rozstaje się z firmą.

6 lipca 2012

Carlsberg ruszył z kampanią na Przystanek Woodstock

Marka przygotowała specjalny konkurs, który komunikowany jest w kampanii reklamowej.

6 lipca 2012

Tesco promuje zdrowe odżywianie

Detalista podkreśla, że angażuje się w kwestie związane z odpowiedzialnym odżywianiem klientów.

9 lipca 2012

Starbucks zaprasza w social mediach

Sieć zachęca do odwiedzania nowych lokali przez media społecznościowe.

9 lipca 2012

Tchibo wprowadza nową kolekcję łazienkową

W ofercie sklepów Tchibo pod hasłem "Nowe oblicze twojej łazienki" będzie dostępna kolekcja akcesoriów łazienkowych.

9 lipca 2012

FFiL "Śnieżka" odświeża wizerunek swoich farb

Flagowa marka firmy ma m.in. nową identyfikację wizualną.

9 lipca 2012

Reklama Braveranu powinna być emitowana po godz. 21 - orzekła Rada Reklamy

Reklama narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy, bo pokazany jest w niej penis.

9 lipca 2012

Kompania Piwowarska tworzy stanowisko kierownika ds. sprzedaży marek globalnych

Objął je były menedżer P&G.

9 lipca 2012

Relaunch Polo Coli na miejskich nośnikach

Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią.

9 lipca 2012

Bartosz odchodzi z "Gali"

Redaktor naczelna rozstaje się z pismem.

9 lipca 2012

Letnia kampania 13th Street Universal

Działania mają umocnić wizerunek kanału jako miejsca, w którym na widzów czekają produkcje wywołujące dreszcz emocji.

9 lipca 2012

Agencja Consulting & More obsłuży iS Clinical

C&M podjęło współpracę z producentem preparatów do pielęgnacji skóry.

9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

9 lipca 2012

Wpływy z Euro niższe niż raportowane

Według analityków grupy OMD szacowane wpływy TVP z reklam wokół meczów były niższe.