Debiutujący Puls 2 w dystrybucji UPC
Nowy kanał Telewizji Puls wszedł do dystrybucji największego operatora.
Nowy kanał Telewizji Puls wszedł do dystrybucji największego operatora.
W pierwszym półroczu wzrosły też przychody magazynów, spadły telewizji i dzienników.
Firma będzie oferować kredyty, leasing i ubezpieczenia.
W nowej spółce będzie odpowiadał za rozwój nowego biznesu.
Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.
Piłkarze w Polsce promują Nike, ale już w niemieckim klubie Pumę.
Klient prawdopodobnie chce zmienić warunki współpracy z agencją.
Manager awansował ze stanowiska head of marketing.
Menedżerka odpowiada m.in. za strategię i innowacje.
Obie rozgłośnie zwiększyły w pierwszym półroczu br. przychody o ponad 60 proc.
Za jej realizację odpowiada agencja Mindspot.
Kampania powiązana jest m.in. z prowadzoną loterią.
W ramach akcji promocyjnej marketer umożliwił testy kosmetyków.
Euro 2012 rozczarowało z powodu słabych wydatków reklamowych. Potencjału tego wydarzenia nie udało się wykorzystać nie tylko TVP, twierdzą analitycy Starlinka.
Specjaliści ds. PR rozstali się z producentem leków.
Producent reklamuje obecnie Stimeę oraz Hydrominum.
W ramach struktur L'Oreal Polska nastąpiła zmiana na stanowiskach szefów komunikacji poszczególnych marek.
Weber Shandwick, agencja public relations będąca częścią McCann Worldgroup, poprowadzi biuro prasowe Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami.
Dotychczasowy marketing & sales director w Polpharmie przechodzi do konkurencji.
Dwaj telewizyjni kucharze wystąpią w akcji promocyjnej sieci Lidl.
Marka z portfolio Procter & Gamble umożliwia zakupy wszystkich produktów przez internet.
Orange zgodził się, by w polskiej reklamie wystąpiła celebrytka, a rodzimy oddział firmy zapowiada, że może to kontynuować w przyszłości.
Została country managerem platformy sprzedaży w modelu RTB.
Tradycyjna marka kosmetyków dla mężczyzn chce odmłodzić grupę docelową.
Marketer nadal najwięcej wydaje na reklamę w stacjach telewizyjnych.
Play oferuje już nową usługę - iTaxi. Jest to jedyny system w Polsce umożliwiający zamówienie kursu za pomocą smartfona, bezpośrednio u kierowców taksówek.
Większość klientów instytucji finansowych nie obserwuje ich w social mediach - wynika z badań zrealizowanych dla agencji Think Kong przez Instytut Homo Homini.
Marketer zamierza nadal pracować nad innowacjami z wykorzystaniem szeregu słodzików.
Nowością w segmencie herbatników bez czekolady są kakaowe Petite Beurre.
Po 15 latach pracy z firmą kosmetyczną rozstaje się dyrektor reklamy i PR.
Firma outdoorowa rezygnuje z agencji PR.
Firma realizuje dwie kampanie na zlecenie domu mediowego Starcom.
"Minister Podwajania ogłosił wprowadzenie stanu podwajania na terenie kraju" - tak operator telekomunikacyjny reklamuje swoją ofertę dla użytkowników pre-paid.
Dream Beam osiągnął 15. pozycję w amerykańskim AppStore.
Beparent to preparat w wersji dla kobiet i mężczyzn.
Biuro reklamy Polsatu będzie sprzedawać czas reklamowy dla stacji należącej do ATM.