Nano promuje produkty Amiki
Agencja kontynuuje współpracę z producentem sprzętu AGD.
Marketer ruszył z akcją skierowaną do rodziców.
Sanofi chce wspierać międzypokoleniową komunikację, rozrywkę i edukację.
Henkel dokonuje relaunchu linii i poszerza ją o nowe produkty.
Oficjalny sponsor igrzysk olimpijskich promuje swoje produkty.
Czy cztery miesiące po spektakularnym wejściu na rynek nastąpi równie widowiskowa plajta?
Na wyższe stanowiska mianowani są Marcin Kuźma i Michał Małecki.
Za przedsięwzięciem stoi Michał Wiśniewski, new business manager w Mint Media.
Marka prowadzi działania pod hasłem "Najszybszy w mieście".
Niestandardowa realizacja działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski dla Unilevera.
W dniach 22-24 lipca poddano badaniu przeszło 2 tys. wypowiedzi zamieszczonych w social mediach na temat igrzysk w Londynie.
Polak będzie koordynował dalszy wzrost spółki za pośrednictwem biura mieszczącego się w Warszawie.
W I połowie roku producenci wydali na wsparcie tej kategorii 303,97 mln zł.
Po wielu latach z redakcji męskiego magazynu odchodzi Marcin Meller. Wydawca wprowadza zmiany w strukturze.
Akcja "Pascal kontra Okrasa" to wielotygodniowy, ogólnopolski projekt kulinarny.
Zubi.pl specjalizuje się w tzw. responsive web design.
Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.
Nowości to m.in. lepszy pomiar wideo, aplikacji i Smart TV.
Z połączenia piątego i ósmego banku na rynku powstanie trzeci pod względem wielkości gracz; po 22 latach marka Kredyt Banku zniknie z rynku.
Marketer o ponad jedną trzecią zmniejszył inwestycje na wsparcie tej marki.
Zajmuje się m.in. kreowaniem strategii i realizacją celów biznesowych Proctera w kanale e-commerce w Polsce.
3M promuje m.in. nowość - plastry żelowe na pęcherze.
Menedżer awansował w firmie farmaceutycznej.
Agencja przygotuje materiały promocyjne do akcji promującej brand makaronów.
Sieć oferuje obsługę kampanii, m.in. doradztwo w wyborze formatów, przygotowanie kreacji, raportowanie wyników.
Na autorów najlepszych zdjęć konkursowych czeka aż 100 sztuk tego modelu.
Za emisję kontrowersyjnego programu "Poranny WF" prowadzonego przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego stacja musi zapłacić 75 tys. zł.
Menedżer będzie odpowiadać za rynek Polski i krajów bałtyckich.
Szefowa redakcji "Joya" odchodzi z końcem września br.
Przeszła z firmy Mobiserve, gdzie pełniła analogiczną funkcję.
Menedżer odpowiada za kilka rynków europejskich.
Kolejny sportowiec dołącza do grona celebrytów wspierających energetyki.
Firma prowadzi działania promocyjne Milko pod hasłem "Owocowy styl".
Dom sprzedaży kanałów tematycznych reklamuje pakiety kierowane do określonych grup docelowych.
Spółka zależna agencji GPD stoi za działaniami promocyjnymi Lidla w sieci.
Akzo Nobel realizuje niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
Zamiast Zone Romantica będzie CBS Action. Zone Reality zostanie przekształcony w CBS Reality. Club TV zmieni się w CBS Drama.
Menedżerka będzie szefową marketingu jednego z producentów przetworów z warzyw i mrożonek.
Agencja odpowiada za kampanię wspierającą jedną z marek producenta.
Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.
Menedżer zastąpi Grzegorza Możdżyńskiego, który zdecydował się odejść z firmy, by realizować własne projekty biznesowe.