M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 lipca 2012

Nano promuje produkty Amiki

Agencja kontynuuje współpracę z producentem sprzętu AGD.

30 lipca 2012

"Auto Świat" z nowym regularnym dodatkiem

"24 Strony Extra" zastąpią "Market".

30 lipca 2012

Frugo dociera do festiwalowiczów

Ruszyła kampania airwallowa napoju.

30 lipca 2012

Nivea edukuje w zakresie pielęgnacji niemowląt

Marketer ruszył z akcją skierowaną do rodziców.

30 lipca 2012

No-Spa z nową strategią komunikacyjną

Sanofi chce wspierać międzypokoleniową komunikację, rozrywkę i edukację.

30 lipca 2012

Syoss Heat Protect wraca na rynek

Henkel dokonuje relaunchu linii i poszerza ją o nowe produkty.

30 lipca 2012

Acer patronuje Mobilnej Strefie Kibica

Oficjalny sponsor igrzysk olimpijskich promuje swoje produkty.

30 lipca 2012

Paweł Lipiec w FaceAddicted

Będzie wspierał projekty e-commerce.

30 lipca 2012

OLT Express zapowiada upadłość

Czy cztery miesiące po spektakularnym wejściu na rynek nastąpi równie widowiskowa plajta?

30 lipca 2012

Awanse w Media Direction OMD

Na wyższe stanowiska mianowani są Marcin Kuźma i Michał Małecki.

30 lipca 2012

SMK - nowy projekt na rynku social mediów

Za przedsięwzięciem stoi Michał Wiśniewski, new business manager w Mint Media.

31 lipca 2012

Nowa kampania Voltaren Express Forte

Marka prowadzi działania pod hasłem "Najszybszy w mieście".

31 lipca 2012

Rexona Linen Dry - nowa akcja reklamowa

Niestandardowa realizacja działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski dla Unilevera.

31 lipca 2012

Emocje internautów przed igrzyskami

W dniach 22-24 lipca poddano badaniu przeszło 2 tys. wypowiedzi zamieszczonych w social mediach na temat igrzysk w Londynie.

31 lipca 2012

Grzegorz Stoma partnerem w GamePlay Media

Polak będzie koordynował dalszy wzrost spółki za pośrednictwem biura mieszczącego się w Warszawie.

31 lipca 2012

Największe inwestycje mediowe na środki przeciw przeziębieniu

W I połowie roku producenci wydali na wsparcie tej kategorii 303,97 mln zł.

31 lipca 2012

Meller odchodzi z "Playboya"

Po wielu latach z redakcji męskiego magazynu odchodzi Marcin Meller. Wydawca wprowadza zmiany w strukturze.

31 lipca 2012

Lidl oficjalnie rusza ze swoją kampanią

Akcja "Pascal kontra Okrasa" to wielotygodniowy, ogólnopolski projekt kulinarny.

31 lipca 2012

Kolejny gracz na rynku interaktywnym

Zubi.pl specjalizuje się w tzw. responsive web design.

31 lipca 2012

Mniej na reklamę napojów dla dzieci

Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.

31 lipca 2012

PBI wprowadzi nowe elementy badania

Nowości to m.in. lepszy pomiar wideo, aplikacji i Smart TV.

31 lipca 2012

BZ WBK wchłonie Kredyt Bank

Z połączenia piątego i ósmego banku na rynku powstanie trzeci pod względem wielkości gracz; po 22 latach marka Kredyt Banku zniknie z rynku.

31 lipca 2012

Unilever redukuje wydatki na reklamę Knorra

Marketer o ponad jedną trzecią zmniejszył inwestycje na wsparcie tej marki.

31 lipca 2012

Joanna Korczak w Faster & Better

Poprzednio związana była z Agorą.

31 lipca 2012

Beata Majchrzak w marketingu Rovese

Po 18 latach zakończyła pracę w Tchibo Warszawa.

31 lipca 2012

Krzemień odpowiada za e-commerce w P&G

Zajmuje się m.in. kreowaniem strategii i realizacją celów biznesowych Proctera w kanale e-commerce w Polsce.

1 sierpnia 2012

Euro RSCG 4D dla Viscoplastu [wideo]

3M promuje m.in. nowość - plastry żelowe na pęcherze.

1 sierpnia 2012

Dydycz general managerem w Sirowa Pharma

Menedżer awansował w firmie farmaceutycznej.

1 sierpnia 2012

LoboSystem dla marki Lubella

Agencja przygotuje materiały promocyjne do akcji promującej brand makaronów.

1 sierpnia 2012

Monika Hołod w Socializerze

W agencji pojawił się nowy strategy manager.

1 sierpnia 2012

Mobilna oferta Społeczności.pl

Sieć oferuje obsługę kampanii, m.in. doradztwo w wyborze formatów, przygotowanie kreacji, raportowanie wyników.

1 sierpnia 2012

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Na autorów najlepszych zdjęć konkursowych czeka aż 100 sztuk tego modelu.

1 sierpnia 2012

KRRiTV karze Eskę Rock kwotą 75 tys. zł

Za emisję kontrowersyjnego programu "Poranny WF" prowadzonego przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego stacja musi zapłacić 75 tys. zł.

1 sierpnia 2012

Deepak Subramanian wiceprezesem ds. marketingu Unilevera

Menedżer będzie odpowiadać za rynek Polski i krajów bałtyckich.

1 sierpnia 2012

Kolejny redaktor naczelny żegna się z Marquardem

Szefowa redakcji "Joya" odchodzi z końcem września br.

1 sierpnia 2012

Wzmocnienia w Infinity Group

Nowe osoby dołączyły do działu strategii.

1 sierpnia 2012

Marta Dzięgielewska mobile marketing managerem w Euro RSCG Marketing House

Przeszła z firmy Mobiserve, gdzie pełniła analogiczną funkcję.

1 sierpnia 2012

Piotr Sokół ma szersze kompetencje w P&G

Menedżer odpowiada za kilka rynków europejskich.

1 sierpnia 2012

Saleta twarzą marki Riders

Kolejny sportowiec dołącza do grona celebrytów wspierających energetyki.

2 sierpnia 2012

Mlekpol rusza z kampanią outdoorową

Firma prowadzi działania promocyjne Milko pod hasłem "Owocowy styl".

2 sierpnia 2012

Atmedia promują pakiety demograficzne

Dom sprzedaży kanałów tematycznych reklamuje pakiety kierowane do określonych grup docelowych.

2 sierpnia 2012

Wide Open autorem działań Lidla w internecie

Spółka zależna agencji GPD stoi za działaniami promocyjnymi Lidla w sieci.

2 sierpnia 2012

Albedo Marketing dla Duluksa

Akzo Nobel realizuje niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.

2 sierpnia 2012

Ibisz szefową "InStyle'a"

Naczelna "Joya" będzie szefową "InStyle'a".

2 sierpnia 2012

Kanały Chello zmieniają nazwę

Zamiast Zone Romantica będzie CBS Action. Zone Reality zostanie przekształcony w CBS Reality. Club TV zmieni się w CBS Drama.

2 sierpnia 2012

Anna Telakowiec wraca do branży FMCG

Menedżerka będzie szefową marketingu jednego z producentów przetworów z warzyw i mrożonek.

2 sierpnia 2012

Dauksza awansował w Saint-Gobain

Objął stanowisko managing directora Isover.

2 sierpnia 2012

E_misja Interactive dla Knauf Insulation

Agencja odpowiada za kampanię wspierającą jedną z marek producenta.

2 sierpnia 2012

Wydatki na reklamę aut rosną, mimo że ich sprzedaż spada

Importerzy zwiększyli nakłady w mediach o 23 proc.

2 sierpnia 2012

Artur Kostrzewski nowym dyr. generalnym Emporii w Polsce

Menedżer zastąpi Grzegorza Możdżyńskiego, który zdecydował się odejść z firmy, by realizować własne projekty biznesowe.