Dwa domy mediowe na short-liście Browaru Łomża
Browary Regionalne "Łomża" finalizują przetarg na obsługę mediową.
Browary Regionalne "Łomża" finalizują przetarg na obsługę mediową.
Agencja, która przez lata pracowała dla Kompanii Piwowarskiej, a ostatnio dla Grupy Żywiec, teraz zajmie się wsparciem sztandarowej marki Browarów Regionalnych "Łomża".
Przetarg na obsługę reklamową sieci wygrała Ogilvy & Mather Advertising - wynika z naszych informacji.
Browary Regionalne "Łomża" wybiorą spośród oferty Areny i MediaCom Warszawa.
Agencja Płodni.com zajmie się przygotowaniem grudniowej kampanii dla marki Tchibo.
Dom mediowy weźmie udział w akcji promującej bursztyn na rynkach zagranicznych.
Zgodnie z procedurami bank weryfikuje umowy dotyczące współpracy z partnerami marketingowymi.
Dom mediowy kupi media dla kampanii "Bilet świąteczny".
Budżetu broni Pride & Glory Interactive. W konkursie są jeszcze cztery agencje.
Poza przetargiem na planowanie i zakup mediów ATL-owych telekom szuka także agencji do obsługi online.
Klient wybierze jedną agencję do obsługi wszystkich projektów skupionych pod brandem Orange.
Pompidou i Brand Support będą pracowały dla tego klienta.
Agencja zajmie się przygotowaniem nowego serwisu Epay Polska oraz obsługą w mediach społecznościowych.
Dom mediowy wygrał budżet na promocję ciastek z portfolio Bahlsena.
W ostatnim projekcie dla tej marki Ambasada Trendów K2 zaangażowała 2,5 tys. ambasadorek.
Agencja K2, dotychczas obsługująca tego klienta, została zaproszona do konkursu.
Marka z portfolio Carlsberg Polska w procesie wyboru agencji.
ZenithOptimedia stracił obsługę jednego z największych marketerów.
Mindshare i Carat są prawdopodobnie w dalszym etapie przetargu na obsługę mediową Grupy BRE.
Spółka będzie rozszerzać swoją obecność w nowych mediach.
Agencja zajmie się obsługą full service nowego klienta.
Marketer rozstrzygnął przetarg na korzyść swojego dotychczasowego domu mediowego.
Rozpisze przetarg na firmę, która zrealizuje projekt obejmujący kampanie reklamowe ATL, BTL, eventy, ambienty, działania online (w tym w social mediach) i wiele innych.
Czy marketer rozpisze kolejny przetarg?
Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w 2013 r.
Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z dotychczasowym domem mediowym, zarówno w mediach ATL, jak i online.
Dom mediowy wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów koncernu farmaceutycznego.
Od nowego roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.
Agencje poza zbudowaniem nowego serwisu WWW mogą prezentować szerszą strategię marki w sieci - wynika z naszych doniesień.
Rozpoczęła się kolejna faza przetargu na obsługę marki.
Agencja będzie odpowiedzialna za kampanię na temat poprawnego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym.
Marketer nie komentuje naszych doniesień.
Marketer potwierdza rozpoczęcie przetargu na obsługę mediową.
Dom mediowy zajmie się pełną obsługą marketera w internecie.
Największa firma ubezpieczeniowa w Polsce wybrała dwie agencje w przetargu na obsługę BTL.
Cztery domy mediowe walczą o budżet sieci marketów budowlanych.
Biorą w nim udział trzy domy mediowe - wynika z naszych informacji.
Agencja zajmie się obsługą kolejnego brandu z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Carlsberg Polska wybiera agencje do obsługi jednej z czołowych polskich marek.
Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wybiera partnerów do kampanii "Teraz pstrąg".
Po przeglądzie ofert marketer postanowił kontynuować współpracę z dotychczasowym domem mediowym.
Operator zmienia agencję - wynika z naszych nieoficjalnych informacji.