M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

23 września 2013

Sześć agencji walczy o budżet Playa

O status agencji wspomagającej rywalizują: Brasil, Good, Heart & Brain, McCann, Red8 oraz PZL.

23 września 2013

Mondelez wybierze agencję do obsługi Prince Polo

Firma sprawdza oferty agencji reklamowych.

23 września 2013

McCormick prowadzi przetarg na media

Firma analizuje w regionie oferty domów mediowych.

24 września 2013

Codemedia wygrywa przetarg Polkomtela

Dom mediowy zajmie się przygotowaniem i bieżącą obsługą kampanii afiliacyjnych polegających na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych.

24 września 2013

San Markos wypromuje województwo lubelskie

Agencja wygrała przetarg na kampanię promocyjno-wizerunkową województwa.

24 września 2013

Plej będzie agencją wspierającą dla PKO BP

Dwuletnia umowa obejmuje projekty kreatywne ATL i BTL oraz marketing bezpośredni: eventy, konkursy i loterie.

25 września 2013

Brand Support wygrywa przetarg marki Brita

Kampania rusza w tym miesiącu i potrwa do końca 2013 roku.

25 września 2013

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

25 września 2013

Inco Veritas po raz kolejny wybiera ZOG

Dom mediowy zrealizuje najbliższą kampanię Ludwika.

26 września 2013

McCormick potwierdza przetarg mediowy

Marketer chce do końca roku zakończyć przetarg na planowanie i zakup mediów.

27 września 2013

Hasbro Polska ponownie wybiera OS3

Agencja zajmie się promocją marki My Little Pony Equestria Girls.

30 września 2013

Unlimited wygrywa przetarg USP Zdrowie

Agencja odpowiada za kampanię Acatar Spray.

3 października 2013

ZOG i Lowe Media już nie walczą o Polpharmę

Na short-liście marketera jest pięć domów mediowych, w tym MediaVest, który dołączył w ostatniej chwili.

4 października 2013

Cztery agencje walczą o budżet T-Mobile. G7 zostaje z obsługą marki Heyah

BBDO, DDB, Grey oraz Saatchi & Saatchi, która broni swojej pozycji, powalczą w przetargu na obsługę marki T-Mobile. Agencja G7 nadal będzie pracować dla marki Heyah.

4 października 2013

Budżet mediowy Maspeksu do wzięcia

Firma ogłosiła przetarg na obsługę wszystkich swoich marek.

7 października 2013

Warner Bros. prowadzi przetarg na media

Dystrybutor filmowy sprawdza ofertę domów mediowych.

7 października 2013

McCann i Next wygrywają digital Coca-Coli

10-letnia współpraca Coca-Coli w zakresie obsługi interaktywnej z agencją K2 właśnie się zakończyła lub zmieni charakter.

7 października 2013

T-Mobile sprawdza agencje social media

Interactive Solutions broni budżetu.

7 października 2013

BringMore wygrywa przetarg MPiPS

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej wybrało agencję.

7 października 2013

T-Mobile szuka agencji ATL

BBDO, DDB, Saatchi & Saatchi i Grey Worldwide to agencje, które walczą o obsługę operatora na rynku polskim.

8 października 2013

Focus Advantage pracuje dla francuskiego dewelopera

Agencja wygrała przetarg na obsługę marketingowo-reklamową Bouygues Immobilier Polska - francuskiego dewelopera w Polsce.

8 października 2013

Linea Recta realizuje kolejną loterię dla Premio

Agencja wygrała przetarg na organizację i obsługę loterii dla sieci serwisów samochodowych fast-­fit Premio, związanej z Grupą Goodyear.

8 października 2013

GPD przejmuje obsługę Lecha

McCann Warsaw traci budżet marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

8 października 2013

Red8 traci budżet KFC

AmRest wybiera McCann Worldgroup do obsługi sieci restauracji.

9 października 2013

Codemedia wygrywa budżet OK Money

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Rusza pierwsza kampania reklamowa nowego gracza na rynku pożyczek gotówkowych.

10 października 2013

OS3 wygrywa obsługę Intel Business Challenge

Agencja zajmie się kanałem social media międzynarodowego konkursu.

10 października 2013

Seat prawdopodobnie przeniesie obsługę z Grey Group do Lowe Warsaw

Międzynarodowy przetarg będzie miał skutki także w Polsce. Przedstawiciele firmy czekają na decyzję centrali z Barcelony.

10 października 2013

RWE szykuje przetarg na media

Koncern planuje europejski przegląd domów mediowych, obejmujący także Polskę.

14 października 2013

Starcom obronił budżet Kujawskiego

ZT Kruszwica zakończyła przetarg na obsługę mediową.

14 października 2013

BPH wybrał Starlink do obsługi online

Dom mediowy odpowiedzialny będzie za obsługę online i ATL-ową.

14 października 2013

United International Pictures wybrał Mindshare

Dom mediowy przedłuża współpracę z dystrybutorem filmowym.

15 października 2013

PKP Intercity szuka agencji

Spółka rozpoczyna konkurs na obsługę online - wynika z naszych informacji.

16 października 2013

Momentum wygrywa przetarg Nespresso

Agencja wchodząca w skład McCann Worldgroup poprowadzi aktywację dla marki.

17 października 2013

Stadion Narodowy szuka partnera tytularnego

Umowa ze zwycięzcą zostanie zawarta na minimum 60 miesięcy. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest deklaracja wpłaty minimum 10 mln zł rocznie.

18 października 2013

Red8 wprowadza nowy brand Chipity

W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za kampanię 7Days Borseto.

18 października 2013

Wawel prowadzi przegląd domów mediowych

Producent słodyczy sprawdza oferty agencji.

18 października 2013

PKO BP rozpoczyna przetarg mediowy

Jeden z największych reklamodawców w branży rozesłał do domów mediowych zaproszenia do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego.

21 października 2013

Lowe Media zdobyło azjatycki budżet POT

Polska Organizacja Turystyczna wybrała dom mediowy do promocji na terenie Azji.

21 października 2013

Niespełna trzy dni na ofertę mediową w przetargu Ministerstwa Transportu

W konkursie na kampanię promującą bezpieczne zachowania wśród uczestników ruchu drogowego domy mediowe muszą bardzo się spieszyć.

22 października 2013

PNB Paribas przegląda oferty agencji reklamowych

Agencja Publicis broni budżetu.

22 października 2013

Tesco zawęża liczbę domów mediowych w przetargu

Już tylko trzy agencje pozostały w walce o obsługę marketera.

23 października 2013

Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia rozstrzyga przetarg

Wybrano ofertę agencji Partner of Promotion oraz Infinity Media, wycenioną na 3,1 mln zł.

23 października 2013

PKP Intercity wybierze agencję interaktywną

Spółka rozpoczyna przetarg.

24 października 2013

H&M przegląda oferty domów mediowych

Sieć sklepów sprawdza oferty na planowanie i zakup mediów.

29 października 2013

Havas Worldwide Warsaw wygrywa przetarg Cukru Królewskiego

Marka należąca do Südzucker Polska rozpoczyna kampanię.

29 października 2013

Jupik przedłuża współpracę z OS3

Agencja zajmie się realizacją strategii marki na 2014 rok.

29 października 2013

Lufthansa szuka agencji PR

Polska częścią paneuropejskiego przetargu.

29 października 2013

Raiffeisen Polbank rozpisze przetarg na full service i BTL

Bank chce wybrać jedną agencję do ATL-u i drugą do działań BTL. Nie wyklucza też wyboru trzeciej - do obsługi interaktywnej.

30 października 2013

Netizens wygrywa obsługę Grontmij

Grontmij świadczy usługi inżynieryjno-konsultingowe w obszarze energetyki, dróg i autostrad, transportu szynowego, budownictwa oraz wody.

30 października 2013

Volkswagen w wirze przetargów

Marketer wybierze agencje do obsługi marek samochodów osobowych i dostawczych, w zakresie interactive oraz ATL.