M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

24 listopada 2014

Sześć domów mediowych w przetargu PKP Intercity

Planowana wartość zamówienia na kolejne dwa lata to 35 mln zł.

25 listopada 2014

Next będzie pracować dla Makro Cash & Cary

Agencja zajmie się komunikacją tego marketera na Facebooku.

25 listopada 2014

Deutsche Bank przegląda oferty domów mediowych

Do tej pory marketer korzystał z usług domu mediowego PHD.

26 listopada 2014

Agencja Rynku Rolnego wybierze agencję reklamową

Resort planuje szkolną kampanię. Szacunkowa wartość budżetu (bez VAT) to 2 mln zł.

26 listopada 2014

Connected Life Communication Group szuka agencji

Zwycięzca przeglądu przygotuje kampanię wspierająca debiut rynkowy pisma.

27 listopada 2014

Havas Media wygrywa obsługę PKP Intercity

Trzy konsorcja nie spełniły wymogów przetargu.

28 listopada 2014

Dwie agencje w finale przetargu Eurobanku

Szczegóły postępowania marketer utrzymuje w tajemnicy, wybór ma nastąpić do końca roku.

28 listopada 2014

Valeant sprawdza domy mediowe

MediaVest broni obsługi - wynika z naszych informacji.

2 grudnia 2014

VML zdobywa budżet Red Bulla

Agencja będzie odpowiadać za aktywacje marki w kanałach digitalowych.

4 grudnia 2014

BBDO wygrywa obsługę PKP Intercity

Kilka dni po ogłoszeniu wyników przetargu mediowego przewoźnik wybiera partnera kreatywnego.

5 grudnia 2014

Digital Kingdom i Isobar Poland zajmą się marką Malibu

Pernod Ricard wybrało agencje do obsługi marki w 2015 r.

5 grudnia 2014

Starcom wygrał obsługę Bahlsen Polska

Producent m.in. ciasteczek Hit przenosi obsługę mediową z MediaComu do Starcomu.

8 grudnia 2014

Media Group wygrywa przetarg Łódzkiego

Kampania będzie przeprowadzona w Brukseli.

10 grudnia 2014

BNP Paribas prowadzi przetarg mediowy

Po połączeniu BNP z BGŻ następuje sprawdzenie ofert domów mediowych.

10 grudnia 2014

Liberty Ubezpieczenia prowadzi przetarg mediowy

Biznesu broni Havas Media, rozstrzygnięcie do końca stycznia.

11 grudnia 2014

Telewizja Polska wybierze dom mediowy

Zamawiający informuje, iż wartość zamówienia oszacował na kwotę 12,5 mln zł netto.

11 grudnia 2014

Grupa Eskadra wygrywa budżet Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Przewidywany budżet kampanii to 720 tys. zł.

12 grudnia 2014

BZ WBK rozpoczyna przegląd domów mediowych

Proces będzie prowadzony dla dwóch banków BZ WBK i Santander Consumer Bank.

12 grudnia 2014

NC+ wybierze agencję reklamową

Marketer jest w trakcie postępowania przetargowego.

12 grudnia 2014

EmLab i El Padre wygrywają obsługę PGE

Marketer rozstrzygnął przetarg eventowy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

15 grudnia 2014

Telewizja Polska wygrywa przetarg kreatywny Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju

Do przetargu zgłosiły się dwa podmioty. Przewidywany budżet to prawie 4 mln zł.

15 grudnia 2014

Mindshare i Vizeum prezentują się w MetLife

Marketer porównuje oferty mediowe.

15 grudnia 2014

VML wygrywa obsługę marki Lay's

Pierwsza aktywacja dla nowego klienta wystartuje w styczniu.

15 grudnia 2014

Województwo warmińsko-mazurskie wybiera agencję reklamową

Przewidywany budżet kampanii to prawie 5 mln zł.

15 grudnia 2014

Ivision wypromuje Subaru Outback

Kampania nowego Subaru rozpocznie się w styczniu 2015 r.

15 grudnia 2014

Orange Polska przenosi budżet z MEC do Initiative

Po sześciu latach współpracy z MEC marketer wraca do swojej poprzedniej agencji mediowej.

16 grudnia 2014

PGE potwierdza wynik przetargu eventowego

EmLab i El Padre będą pracować dla marketera.

17 grudnia 2014

MediaVest utrzymał obsługę Valeanta

Przetarg mediowy zakończył się zwycięstwem dotychczasowego domu mediowego - wynika z naszych doniesień.

17 grudnia 2014

Paralotna zrealizuje kampanię dla Centrum Handlowego Ogrody

Kampania będzie realizowana w Polsce i na rynku rosyjskim.

17 grudnia 2014

BGŻ BNP Paribas prowadzi przetarg reklamowy

Jeszcze przed zakończeniem formalnego połączenia instytucji bank rozpoczyna konkurs na kreację.

19 grudnia 2014

ZOG utrzymuje obsługę Reckitt Benckisera

Według danych Kantar Media wydatki reklamowe Reckitt Benckisera w okresie I-X 2014 wyniosły 197,3 mln zł.

23 grudnia 2014

Carat Polska wygrywa przetarg Krka Polska

Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 r.

23 grudnia 2014

VML Poland dla marki Activia

Agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie globalnej strategii obecności marki Activia w Facebooku.

23 grudnia 2014

Mindshare Polska przejmuje budżet Boehringer Ingelheim

Obsługa Boehringer Ingelheim została powierzona Mindshare Polska, to efekt konsolidacji budżetu w ramach jednej spółki GroupM.

6 stycznia 2015

Monster Polska zmienia dom mediowy

Od tej pory za planowanie i zakup mediów tej firmy będzie odpowiadać Codemedia.

7 stycznia 2015

POT wybiera freelancera do obsługi social mediów po dwudniowym przetargu

Konkurs został ogłoszony 15 grudnia. Termin składania ofert mijał 17 grudnia o godzinie 11.

8 stycznia 2015

Polska Izba Makaronu ogłasza zaproszenie do konkursu na kampanię

Działania promocyjne mają być prowadzone na Ukrainie i w Chinach.

8 stycznia 2015

ING Życie zmienia dom mediowy

Jak wynika z naszych informacji, MEC przejmuje obsługę ubezpieczyciela.

9 stycznia 2015

Demner, Merlicek & Bergmann pozostaje z budżetem Media Markt

Agencja zajmie się opracowaniem długofalowej strategii reklamowej sieci.

12 stycznia 2015

KP prowadzi przetarg digitalowy na Grolscha i Pilsnera

Trzy agencje walczą o obsługę dwóch marek.

12 stycznia 2015

K2 Search będzie pracować dla wszystkich marek L'Oreal Polska

Współpraca została zaplanowana na rok.

12 stycznia 2015

First PR wygrywa budżet PKP Intercity wart 1,1 mln zł

Umowa będzie obowiązywać przez trzy lata.

12 stycznia 2015

Media Saturn Holding Polska potwierdza wybór Demner, Merlicek & Bergmann

W prezentacjach przetargowych udział wzięły agencje: Closbrothers, Demner Merlicek & Bergmann, GPD, Isobar oraz Walk Creative.

14 stycznia 2015

Albo/Albo wygrała przetarg na obsługę social mediów marki Under Twenty

Agencja zajmie się promocją marki m.in. w Instagramie i Facebooku.

14 stycznia 2015

IKEA sprawdza oferty digitalowe

Przetarg dotyczy obsługi centrów handlowych w kanałach interaktywnych.

14 stycznia 2015

OS3 ponownie wygrywa obsługę Philipsa

Agencja współpracuje z tym klientem od ponad roku.

15 stycznia 2015

Poczta Polska ponownie z CAM Media

W przetargu poza CAM Media wzięło udział sześć agencji.

15 stycznia 2015

Digital One wygrywa obsługę marki Sunbites

Szczegóły konkursu nie zostały podane.

15 stycznia 2015

HTC wybrało agencję PR

Edelman Polska zdobywa budżet.

15 stycznia 2015

Westwing nowym klientem MediaVest

MediaVest będzie odpowiedzialny za strategię, planowanie i zakup zarówno mediów offline, jak i digital.