M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

15 stycznia 2015

Bank BPS wybiera dom mediowy

Przetarg dotyczy planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji.

16 stycznia 2015

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera Media Group

Dom mediowy zwyciężył w przetargu dzięki złożeniu oferty z najniższą ceną.

16 stycznia 2015

Ryanair będzie promować województwo podkarpackie

Przewidywany budżet działań promocyjnych to 30 mln zł.

16 stycznia 2015

Pięć agencji na nowej liście w Skodzie

Opcom pozostaje w grze o utrzymanie klienta.

20 stycznia 2015

Mint Media wygrywa przetarg PKO BP

Umowa została podpisana na dwa lata.

21 stycznia 2015

Viacom powierza budżet mediowy Starcomowi

Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów 
do kampanii reklamowych promujących stacje z grupy Viacom w Polsce.

21 stycznia 2015

Wonga rozpoczyna przetarg na media

Biznesu broni EasyMedia.

22 stycznia 2015

Lidl rozpoczyna przetarg mediowy

Jak wynika z naszych informacji, dotychczasowy dom mediowy tego marketera - Havas Media, stanie do obrony biznesu.

22 stycznia 2015

Carat wygrywa obsługę Generali i Proamy

Firmy ubezpieczeniowe konsolidują budżet w jednym domu mediowym.

22 stycznia 2015

MediaCom Warszawa będzie pracować dla Edipresse Polska

Po 10 latach wydawnictwo kończy współpracę z ZenithOptimedia Group.

23 stycznia 2015

Mr Target wypromuje Podlaskie

Kampania rozpocznie się w lutym br. i potrwa trzy miesiące, do końca kwietnia br.

23 stycznia 2015

Mleczny przetarg wart 2 mln euro

Kampania ma objąć Polskę i Litwę.

26 stycznia 2015

Starcom zdobył budżet mediowy Lindta

Dom mediowy zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla wszystkich produktów należących do Lindt & Sprüngli obecnych na polskim rynku.

26 stycznia 2015

Saatchi, Isobar i Havas w przetargu NC+

Jak wynika z naszych informacji, trzy agencje zostały na short-liście na obsługę kreatywną marketera.

27 stycznia 2015

Maxus utrzymuje obsługę Kauflanda

Klient nie komentuje naszych informacji.

27 stycznia 2015

FCB Warsaw wygrywa przetarg JTI

Producent wyrobów tytoniowych nie współpracował do tej pory na stałe z żadną agencją w Polsce.

27 stycznia 2015

4Frame wygrywa obsługę Żywca Zdroju

Agencja będzie odpowiadać za działania shoppermarketingowe.

28 stycznia 2015

Starcom będzie pracować dla Poczty Polskiej

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta w tym i w przyszłym roku.

28 stycznia 2015

Kompania Piwowarska prowadzi duży przetarg BTL

Konkurs dotyczy obsługi wielu marek.

29 stycznia 2015

DDB & Tribal wygrywa przetarg Nobile Kiteboarding

Współpraca między agencją a Nobile obejmuje zaprojektowanie kolekcji desek oraz odzieży na 2016 r.

29 stycznia 2015

Vizeum zaczyna współpracę z Burger King SEE

To wynik rozstrzygniętego w listopadzie przetargu na obsługę mediową dziewięciu europejskich rynków.

29 stycznia 2015

Digital One wygrywa Metsa Tissue Poland

Agencja zajmie się obsługą marek Mola/Tento na czterech rynkach.

29 stycznia 2015

OS3 broni obsługi ING TFI

Współpraca firm trwa od 2011 r.

2 lutego 2015

Vizeum wygrywa obsługę Agata Meble

Przetarg koordynowała firma Media Strategy.

3 lutego 2015

Agencja 38PR obsłuży Port Łódź

Łódzkie centrum handlowe nawiązało współpracę z agencją PR.

4 lutego 2015

Oświadczenie Havas Media w sprawie przetargu Agata Meble

Publikujemy oświadczenie domu mediowego.

4 lutego 2015

PKP szuka firmy monitorującej media

Przewoźnik jest w trakcie podejmowania decyzji.

5 lutego 2015

PZU prowadzi przetarg na obsługę BTL

Ubezpieczyciel chce wybrać agencje do długofalowej współpracy.

5 lutego 2015

Cztery agencje na short-liście Polkomtela

Scholz & Friends, Young & Rubicam, Grey Group i McCann Warsaw walczą o budżet Plusa.

5 lutego 2015

BrandLab dla Costa Coffee

Agencja PR wygrała przetarg sieci kawowej należącej do CHI Polska.

6 lutego 2015

Saatchi & Saatchi Poland wygrywa przetarg na obsługę digitalową marki Praktiker

Agencja pokonała w konkursie m.in. agencję Good, Havas Worldwide Warsaw i McCann.

6 lutego 2015

ZOG i Havas Media walczą dalej o NC+

Przetarg wkracza w kolejną fazę.

6 lutego 2015

Quality Public Relations zajmie się promocją marki Zagrodowy

Umowę podpisano na rok.

6 lutego 2015

TVP wybiera Maxusa

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów nadawcy publicznego.

9 lutego 2015

Codemedia zajmie się obsługą Laboratoires Expanscience

Celem działań będzie promocja produktów z linii Mustela Bebe oraz Mustela 9 Miesięcy.

9 lutego 2015

Teatr Muzyczny "Roma" w Warszawie wybiera podwykonawców outdoorowych

Instytucja będzie współpracować z siedmioma dostawcami.

9 lutego 2015

180hb + J. v. M. stworzy serwis Narodowego Instytutu Audiowizualnego

W konkursie udział wzięły trzy agencje.

10 lutego 2015

SpinHouse dla Urzędu Zamówień Publicznych

Agencja odpowiada między innymi za przygotowanie i wdrożenie kampanii AdWords oraz internetowej strony informacyjnej.

10 lutego 2015

Tailor Made PR dla Adidasa

Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę w zakresie public relations.

10 lutego 2015

Cztery agencje walczą o budżet Pekao SA

Dotychczasowego biznesu broni McCann. Rozstrzygnięcie - do końca marca.

11 lutego 2015

Polska Izba Ubezpieczeń wybiera agencję Plej

Agencja wygrała konkurs ofert na organizację III Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń.

12 lutego 2015

Województwo łódzkie szuka agencji eventowej

Instytucja planuje organizację nowego festiwalu.

13 lutego 2015

Media Direction OMD utrzymuje obsługę Pfizer Consumer Health

Za koordynację przetargu odpowiadał Instytut Audytu Mediowego.

13 lutego 2015

POT szuka agencji na Expo

Kampania ma zostać przeprowadzona między 5 a 30 maja br. na terenie północnych Włoch.

13 lutego 2015

Wedel rozstrzygnął przetarg

Grandes Kochonos ponownie obsłuży markę Lotte Wedel.

13 lutego 2015

Pompidou wygrywa przetarg Leroy Merlin

Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie komunikacji i działań taktycznych w zakresie materiałów BTL oraz online.

16 lutego 2015

Change zdobywa budżet Oceanic SA

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie tegorocznych działań reklamowych firmy kosmetycznej.

16 lutego 2015

Lowe zdobywa budżet Łomży

Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.

16 lutego 2015

Media Group przygotuje kampanię dla POT za 6 mln zł

Do przetargu zgłosiło się pięciu chętnych.

16 lutego 2015

BGŻ BNP Paribas wysłał zaproszenie do agencji

Trwa konkurs na obsługę w mediach społecznościowych.