M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

24 marca 2015

Value Media pracuje dla Mokate

Dom mediowy Value Media został wybrany do obsługi mediowej ogólnopolskiej kampanii sponsoringowej marki Caffetteria Mokate.

25 marca 2015

Data Solutions nadal buduje lojalność w PZU

Grupa przedłużyła umowę z agencją.

26 marca 2015

Biuro Podróży Reklamy wygrało przetarg na obsługę marki Amtra

Współpraca została zaplanowana do końca bieżącego roku.

26 marca 2015

Muzeum Narodowe w Krakowie szuka agencji reklamowej

Szacunkowa wartość budżetu to 1,46 mln zł.

26 marca 2015

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przygotowuje się do kampanii na rynku czeskim i słowackim

Przedmiotem zamówienia jest realizacja działań komunikacyjnych promujących polską żywność.

27 marca 2015

Starcom MediaVest Group przejmuje obsługę mediową Wonga.com

Dotychczas za planowanie i zakup mediów dla Wonga.com odpowiadał dom mediowy Easymedia.

27 marca 2015

Veneo wygrywa obsługę marki Góralki

Agencja w konkursie pokonała kilku konkurentów, w tym Eurę7, dotychczas obsługującą markę.

30 marca 2015

Małpka Express wysłała brief do agencji interaktywnych

Oferty można składać do 10 kwietnia.

30 marca 2015

McCann Worldgroup prawdopodobnym zwycięzcą przetargu Pekao SA

W finale brały udział także agencje Young & Rubicam Poland oraz Ogilvy & Mather.

30 marca 2015

PZL wygrała przetarg na markę Książęce

To już druga, po Żubrze, marka KP, której obsługę agencja pozyskała po oddzieleniu się od grupy Publicis.

31 marca 2015

Skoda przedłuża proces wyboru agencji kreatywnej

Zwycięzcę mamy poznać pod koniec kwietnia. Przetarg trwa blisko pół roku.

1 kwietnia 2015

TBWA PR dla Nestlé Waters Polska SA

Spółka angażuje się w projekty na rzecz ochrony zasobów wodnych, w tym m.in. redukuje ich zużycie w swoich fabrykach oraz podejmuje działania edukacyjne.

1 kwietnia 2015

Deutsche Bank nowym klientem Performics

Należąca do ZenithOptimedia Group struktura odpowiada za promocję produktów inwestycyjnych tego banku.

1 kwietnia 2015

Pekao SA potwierdza wybór McCann Worldgroup

Na short-liście były także agencje Young & Rubicam Poland oraz Ogilvy & Mather.

2 kwietnia 2015

MediaCom Warszawa wygrywa obsługę Lidla

Bronił się Havas Media. W konkursie startowały również: PHD i Universal McCann.

7 kwietnia 2015

TVN rozpisał przetarg mediowy

Nadawca nie odpowiada na nasze pytania związane z konkursem.

7 kwietnia 2015

VML pracuje dla Milki w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja odpowiada za wsparcie marketingowe marki Mondeleza na dziewięciu rynkach, w tym w Polsce.

7 kwietnia 2015

Brain wygrywa przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Heyah

Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

7 kwietnia 2015

Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia szuka agencji

Szacunkowa wartość budżetu to ponad 871 tys. zł.

7 kwietnia 2015

Ministerstwo Gospodarki prowadzi przetarg

Szacunkowa wartość zamówienia to 1,6 mln zł.

8 kwietnia 2015

O budżet TVN walczy 5 domów mediowych

Rozstrzygnięcie najpóźniej na początku maja.

8 kwietnia 2015

Brasil wygrywa przetarg Idea Banku

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację spotów telewizyjnych i reklamę internetową Idea Cloud, Idea Hub oraz mobilnego wpłatomatu.

8 kwietnia 2015

Ars Thanea wygrywa obsługę marki Vox

Do przetargu zaproszono łącznie pięć agencji.

9 kwietnia 2015

Sieć Netto szuka agencji

Firma będzie świętować 20-lecie i szuka agencji, która przygotuje jej urodzinową kampanię.

10 kwietnia 2015

R&R Ice Cream wybrało agencję do obsługi Zielonej Budki

Schulz Brand Friendly przygotuje kampanię dla marki.

13 kwietnia 2015

SMG wygrywa skonsolidowany budżet Bakallandu i Delecty

Przetarg rozpoczął się jesienią ub.r. i konkurowało w nim kilka domów mediowych.

14 kwietnia 2015

Hypermedia Linked by Isobar obsłuży Reckitt Benckisera w 30 krajach świata

Agencja wygrała globalny przetarg na obsługę w internecie marek z portfolio marketera - wynika z nieoficjalnych informacji.

15 kwietnia 2015

Ogilvy PR wygrywa lokalny przetarg na obsługę Huawei

Firma chce zwiększyć świadomość marki na polskim rynku.

15 kwietnia 2015

Vizeum wygrywa obsługę Dr. Wolff

Kolejny klient w portfolio agencji mediowej.

17 kwietnia 2015

Streetcom przeprowadzi kampanię dla Gorzkiej Żołądkowej

Do kampanii zaproszono 2 tys. osób.

17 kwietnia 2015

Żabka wybrała agencję PZL

Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL.

20 kwietnia 2015

Tauron wybrał agencje do obsługi eventowej

Przetarg wygrały: Concept Music Art, Grupa Manta Górka i Pasaj (działający łącznie jako konsorcjum), Jet Events, Yongers Pl oraz Brand Republic.

20 kwietnia 2015

SocialArt rozpoczyna współpracę z Fundacją Nutricia

Strony podpisały umowę na rok.

21 kwietnia 2015

Grey wygrywa przetarg na obsługę digital mBanku

Agencja będzie autorem kampanii internetowej promującej kredyt gotówkowy.

22 kwietnia 2015

Instytut Badań Edukacyjnych zakończył przetarg

Konsorcjum Mastermind Media i Mastermind przeprowadzi kampanię w prasie ogólnopolskiej.

22 kwietnia 2015

Biuro Podróży Reklamy kontynuuje współpracę z Biurem Informacji Kredytowej

Agencja zajmie się również komunikacją Biura Informacji Gospodarczej - BIG InfoMonitor.

22 kwietnia 2015

Scholz & Friends wygrywa przetarg Lubelli

Agencja zajmie się przygotowaniem kampanii dla jednej z linii produktowych Maspeksu.

24 kwietnia 2015

To Do PR nawiązuje współpracę z marką Hipp

Nowa na rynku agencja wygrywa przetarg.

24 kwietnia 2015

Polskie Koleje Państwowe rozstrzygnęły przetarg

BGGA oraz Wytwórnia będą odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej i promocyjnej projektów realizowanych przez PKP.

27 kwietnia 2015

PKP Intercity ogłasza przetarg interaktywny

Umowa ze zwycięzcą zostanie podpisana na 17 miesięcy.

27 kwietnia 2015

MEC przejmuje obsługę mediową Winiar w social mediach

Agencja po wygranym konkursie będzie wspierała markę w Facebooku.

27 kwietnia 2015

Burda International Polska konsoliduje obsługę mediową w Starcom MediaVest Group (SMG)

Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Starcom.

28 kwietnia 2015

Tauron wybrał Czart, Smartheads, MediaCap i OS3

Agencje zajmą się obsługą marki w internecie.

28 kwietnia 2015

Ministerstwo Zdrowia szuka agencji reklamowej

Planowane jest przeprowadzenie 5-letniej kampanii promującej honorowe krwiodawstwo.

28 kwietnia 2015

Gorilla obsługuje Grupę Veolia

Agencja zajęła się przebudową pięciu serwisów klienta.

28 kwietnia 2015

Lorenz Snack-World rozszerza współpracę z SMG

Agencja Next zajmie się mediami społecznościowymi marki Crunchips.

28 kwietnia 2015

WebTalk wygrywa obsługę MSC w Facebooku

Agencja wygrała przegląd ofert.

28 kwietnia 2015

Rainbow Tours ponownie wybiera Bluerank

Oferty w konkursie złożyło kilka agencji i domów mediowych.

29 kwietnia 2015

Faster & Better wygrywa przetarg Gedeon Richter

Agencja przygotuje kampanię wspierającą launch produktu Zilola.

29 kwietnia 2015

Schulz Brand Friendly wygrywa przetarg My Center

W przetargu brało udział pięć agencji.