Polskie Linie Lotnicze LOT oraz DDB & Tribal postanowiły rozwiązać umowę
LOT rozpisuje przetarg.
LOT rozpisuje przetarg.
Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.
Dom mediowy wygrywa po raz kolejny obsługę kampanii banku w mediach online.
Oficjalnym powodem są "zmiany w zakresie strategii komunikacji".
FoodCare chce wystartować z kampanią w przyszłym roku.
Do tej pory agencja pracowała dla marki na zasadach projektowych.
Jesienne kampanie PKP Intercity w tym roku planował i kupował Carat.
Po przetargu japoński producent kończy trzynastoletnią współpracę z SMG w regionie.
Dotychczas za obsługę marki odpowiadała agencja Brand Place.
Grupa Maspex zakończyła jeden z przetargów dla marki.
W zeszłym roku połączony budżet mediowy obu spółek wart był cennikowo prawie 400 mln zł.
Do tej pory był to klient ZenithOptimedia Group.
Agencja wygrała przetarg na dwuletnią obsługę banku.
Marketer wyłonił już zwycięzcę, ale umowy jeszcze nie podpisano. Nowa agencja ma zajmować się przede wszystkim wsparciem technologicznym działań online.
Równolegle prowadzone będą trzy kampanie reklamowe Sage.
Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.
Dom mediowy pomoże we wprowadzeniu na rynek nowej linii firmy Iglotex.
W przetargu brały udział jeszcze dwa domy mediowe.
Dom mediowy będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową, w tym zakup i planowanie mediów w mediach tradycyjnych oraz online. Proces przetargowy wspierany był przez audytora mediowego - Media Strategy Warsaw.
Przetarg został przeprowadzony jesienią 2015 r.
Firma rozstrzygnęła konkurs ofert na planowanie i zakup mediów.
Przetarg trwał od października ub.r.
Agencja realizuje projekt po wygranym przetargu.
Procedury przetargowe rozpoczęły się w lipcu ub.r.
Od bieżącego miesiąca dom mediowy odpowie za zakup mediów dla wszystkich brandów z portfolio Natur Produkt Zdrovit.
Operator telefonii komórkowej będzie kontynuował współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa.
Będzie dotyczyć obsługi serwisów internetowych i mobilnych oraz aplikacji mobilnych banku, a także spółek z grupy. Zgłoszenia od 27 stycznia.
Jak wynika z naszych informacji, konkurs dotyczy planowania i zakupu kampanii dla e-sklepu Tchibo.
Przetarg dotyczył rynków CEE i obejmował media ATL oraz online.
Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci (21 stycznia).
Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę Stref Kibica w ramach EFH Euro 2016.
Zespoły K2 Media i agencji K2 realizują już pierwszą kampanię.
SABMiller jest właścicielem Kompanii Piwowarskiej, dotychczasowego klienta MEC.
Marketer nie komentuje naszych doniesień.
Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów na rynku polskim i niemieckim.
Agencja będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL.
Agencja odpowiada za nową kampanię "Nenufaro".
Kolejny marketer motoryzacyjny będzie korzystał z usług Stars.