M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

19 września 2017

Codemedia pracuje dla Salonów Agata

Dom mediowy będzie odpowiadał za komunikację marki w mediach społecznościowych.

19 września 2017

BiS! Błasikiewicz i Sworowska obsłuży House & More i Miloo

Agencja zajmie się komunikacją PR wnętrzarskich marek należących do grupy Home Invest International SA.

21 września 2017

IProspect przygotuje kampanię dla Axa Assistance

Współpraca jest wynikiem przetargu.

25 września 2017

VanLeif wygrywa przetarg Spokey

Agencja kompleksowo obsłuży producenta odzieży sportowej.

26 września 2017

Opcom wygrała przetarg IT firmy Prografix

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

26 września 2017

Orlen szuka firmy do badań marketingowych

Efektem realizacji programu badań powinny być znaczące efekty skali w postaci redukcji kosztów.

28 września 2017

Type Three wygrało przetarg ZTM w Warszawie

Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku to 70 tys. zł.

28 września 2017

Startuje przetarg mediowy firmy IKEA

Prawdopodobnie do konkursu staną dwie grupy - GroupM i Dentsu.

29 września 2017

Streetcom przeprowadzi kampanię dla marki Neutrogena

Na potrzeby kampanii zrekrutowano 500 konsumentek między 18. a 28. rokiem życia.

3 października 2017

GroupM, IPG Mediabrands i Publicis Media w finale przetargu L'Oreala

Dom mediowy Value Media, który dotychczas obsługiwał budżet mediów digital marketera, odpadł z postępowania.

5 października 2017

Nescafe skorzysta z usług agencji Streetcom

Strategia zakłada zmaksymalizowanie kontentu własnego generowanego przez ambasadorów w mediach społecznościowych.

5 października 2017

W przetargu Orange prezentują się cztery domy mediowe

Budżetu broni Initiative.

6 października 2017

Czteryczwarte agencją brandingową Grupy PKO Banku Polskiego

Współpraca będzie obejmowała tworzenie i dostosowywanie istniejących rozwiązań brandingowych do rynku oraz strategiczne pozycjonowanie i wzmacnianie marki.

6 października 2017

Ruszył przetarg mediowy Kauflandu

Klient Maxusa rozpoczął procedury.

9 października 2017

Orlen szuka agencji do e-mail marketingu

Oferty można składać do 16 października.

11 października 2017

Grupa S/F wygrywa obsługę Maxi Zoo

Nowy parter sieci sklepów opracuje politykę komunikacyjną marketera.

12 października 2017

Black Red White wybiera dom mediowy

Budżetu broni Starcom. Do postępowania zaproszono pięć agencji.

12 października 2017

180heartbeats + Jung v. Matt pracuje przy świątecznych aktywnościach marki Avon

Agencja wygrała przetarg.

17 października 2017

OS3 zajmie się promocją marki Loyd

Agencja wygrała przetarg na obsługę digital.

17 października 2017

Muzeum Polin ogłasza konkurs

Celem konkursu jest opracowanie systemu graficznego tej instytucji. Prace będzie oceniał m.in. Kot Przybora.

17 października 2017

Cut The Mustard dla Etopiryny i Pyralginy

Polpharma rozstrzygnęła przetarg.

18 października 2017

K2 wprowadza Wartę na Facebooka

Agencja wygrała przetarg.

19 października 2017

PKP Polskie Linie Kolejowe wybrały Bringmore Advertising

Agencji zostanie powierzony budżet w wysokości prawie 2,5 mln zł.

19 października 2017

BBDO Warszawa pracuje dla CEDC

Agencja zajmie się m.in. repozycjonowaniem wódki Bols Premium.

24 października 2017

BBDO Warszawa wygrywa przetarg na obsługę Red Bull Mobile

Kampania przygotowana przez agencję będzie prowadzona głównie w internecie.

24 października 2017

K2 wygrała przetarg na obsługę marki Bols

Agencja wprowadzi na rynek wersję Bols Platinum - Magma.

24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

24 października 2017

Orlen Oil szuka agencji do programów promocyjnych

Dotyczy to kanału B2B i B2C.

25 października 2017

Artegence będzie pracować dla Oriflame

Agencja zwyciężyła w przetargu.

25 października 2017

Creatives Services przygotuje kampanię dla Agencji Rozwoju Przemysłu

Podwykonawcą, który zajmie się działaniami w internecie, będzie agencja Little Big Data.

25 października 2017

Media Group i BringMore Advertising dla Instytutu Książki

Organizacja planuje przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii.

26 października 2017

Mastermind Media wypromuje Warmię i Mazury

Budżet na kampanię to ponad 2,3 mln zł.

27 października 2017

TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals

Polska agencja autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek - firmy SpinMaster.

27 października 2017

Orlen szuka agencji eventowych

Oferty można składać do 2 listopada br.

30 października 2017

McDonald's rozpisuje globalny przetarg mediowy

Od 14 lat obsługą tego klienta globalnie zajmuje się sieć OMD.

30 października 2017

Havas Media wygrywa przetarg Perfetti Van Melle

Do tej pory za planowanie i zakup mediów dla tego klienta odpowiadał dom mediowy PHD.

3 listopada 2017

Dwa domy mediowe na short-liście w przetargu Orange

Do dalszego etapu procesu przeszły Initiative (IPG Mediabrands) i Zenith (Publicis Media) - wynika z naszych informacji.

3 listopada 2017

Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec

Za obsługę budżetu największego piwnego reklamodawcy w kraju będzie od nowego roku odpowiadał Starcom.

3 listopada 2017

K2 Media promuje markę Tymbark

Ruszyła kampania digitalowa.

6 listopada 2017

Uber rozpisuje globalne przetargi

Zaczynają się konkursy kreatywny i mediowy.

6 listopada 2017

Ogilvy & Mather agencją full service dla firmy Decathlon

Do tej pory dla tego klienta pracowały agencje PZL i K2.

6 listopada 2017

Play prowadzi przetarg mediowy

Po dwóch latach operator ponownie sonduje rynek.

6 listopada 2017

Spomlek wybiera Heads Advertising

Agencja zajmie się obsługą full service marek Serenada i Skarby Serowara.

7 listopada 2017

Publicis Media wygrał przetarg firmy L'Oreal

Zajmie się zakupem mediów dla hubu L'Oreal Polska i kraje bałtyckie.

7 listopada 2017

The Digitals nawiązuje współpracę z Fortuną

Pierwsza kampania firmy Fortuna Zakłady Bukmacherskie rozpocznie się prawdopodobnie jeszcze w listopadzie br.

8 listopada 2017

IKEA przedłuża umowę z MEC

W lokalnym przetargu poza zwycięską agencją udział brały jeszcze Carat i MediaCom Warszawa.

9 listopada 2017

Cordia wybiera Grupę On Board Think Kong

Zespół odpowiada za realizację komunikacji PR, content marketing oraz social media na polskim rynku.

13 listopada 2017

Reckitt Benckiser sprawdza oferty domów mediowych

Marketer obecnie jest klientem Zenitha.

14 listopada 2017

Orlen szuka agencji do obsługi programów lojalnościowych B2C

Spółka jest właścicielem programu lojalnościowego Vitay, skierowanego do klientów detalicznych. Dokumenty można składać do 27 listopada br.

15 listopada 2017

Unique One dla Semilac

Agencja organizuje dla marki ogólnopolską loterię "Hybryda za hybrydę".