M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

16 grudnia 2005

BZ WBK prowadzi przetarg na projekt BTL

Bank Zachodni WBK prowadzi przetarg na projekt BTL. Bliższych jego szczegółów - dotyczących liczby zaproszonych agencji i terminu rozstrzygnięcia -...

16 grudnia 2005

Macroscope OMD odpowiedzialny za najbliższą kampanię Prostenalu, trwa przetarg mediowy na cały budżet na obsługę Walmarku

Firma Walmark, producent suplementów diet, wybrała dom mediowy Macroscope OMD do obsługi najbliższej kampanii preparatu Prostenal. Agencja została wybrana w...

16 grudnia 2005

Wawel wybrał w przetargu Effective Media, zwiększy budżet mediowy

Effective Media zwyciężył w przetargu mediowym firmy Wawel SA, producenta słodyczy. Pokonał w finale konkursu agencję, której nazwy nie ujawniono....

16 grudnia 2005

BZ WBK prowadzi przetarg na projekt BTL

Bank Zachodni WBK prowadzi przetarg na projekt BTL. Bliższych jego szczegółów - dotyczących liczby zaproszonych agencji i terminu rozstrzygnięcia -...

19 grudnia 2005

Lowe GGK wygrała przetarg marki Dog in the Fog; Publicis zdobyła Redd'sa

Lowe GGK pokonała w finale przetargu na obsługę piwa Dog in the Fog (Kompania Piwowarska SA) agencję PZL. Agencja Publicis...

19 grudnia 2005

TFI PKO/Credit Suisse przedłuża przetarg; rozstrzygnięcie po Nowym Roku

Towarzystwo funduszy inwestycyjnych PKO/Credit Suisse TFI SA, które jeszcze w sierpniu br. rozpisało przetarg na agencję reklamową i dom mediowy,...

19 grudnia 2005

Johnson & Johnson prowadzi przegląd domów mediowych

Johnson & Johnson Poland prowadzi przegląd domów mediowych do obsługi przyszłorocznego budżetu mediowego produktów z działu Consumer (kosmetyki oraz produkty...

19 grudnia 2005

Clear Channel Poland i News Outdoor w finale przetargu na obsługę nośników outdoorowych Tesco

Clear Channel Poland i News Outdoor Poland zakwalifikowały się do finału przetargu Tesco Polska na obsługę nośników outdoorowych należących do...

19 grudnia 2005

Soraya rozpoczęła przetarg na obsługę mediową

Firma kosmetyczna Soraya rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w 2006 r. Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmuje...

19 grudnia 2005

Ad Fabrika, G7, Publicis i Testardo walczą o budżet Kredyt Banku i Warty

Grupa ubezpieczeniowa Warta i Kredyt Bank należące do belgijskiej grupy finansowej KBC do wspólnego przetargu strategiczno-kreatywnego zaprosiły 4 agencje sieciowe:...

20 grudnia 2005

BMW Polska zakończy przetargi dopiero w styczniu 2006 r.

Rozstrzygnięcie przetargów kreatywnego i mediowego, które od kilku miesięcy prowadzi firma BMW Polska, nastąpi dopiero na początku stycznia 2006 r....

20 grudnia 2005

Cztery agencje w przetargu na Ibuprom

US Pharmacia zaprosiła cztery agencje do strategiczno-kreatywnego przetargu na obsługę marki Ibuprom w 2006 r., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nazwy agencji...

20 grudnia 2005

Allianz Polska wybierze agencję po Nowym Roku

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Allianz Polska" SA, które na przełomie listopada i grudnia na short-listę w swoim przetargu kreatywnym wybrało dwie agencje...

21 grudnia 2005

Telefonia Dialog rozpisze przetarg mediowy

Operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog SA (TD SA) należący do KGHM Polska Miedź SA przygotowuje się do przeprowadzenia przetargu mediowego. Jak...

21 grudnia 2005

US Pharmacia powierzyła budżet reklamowy Stoperanu agencji Esense

Agencja reklamowa Esense wygrała przetarg na obsługę działań ATL marki Stoperan, leku przeciwbiegunkowego firmy US Pharmacia. W przetargu brało udział...

21 grudnia 2005

G7, Saatchi, VA Strategic Communications, Tuba i Opus B na krótkiej liście Raiffeisen Banku

Raiffeisen Bank Polska wybrał pięć agencji reklamowych na short-listę przetargu kreatywnego. Znalazły się na niej: G7, Saatchi & Saatchi, VA...

22 grudnia 2005

Wybór agencji dla Grześków dopiero w styczniu 2006 r.

Decyzja w przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną kampanii reklamowej marki batoników Grześki została przesunięta przez FPC Kaliszanka na koniec stycznia 2006...

22 grudnia 2005

Cztery agencje w przetargu na obsługę dziennika "Nowy Dzień"

Agora SA do przetargu na obsługę reklamową dziennika "Nowy Dzień" zaprosiła cztery agencje reklamowe. Są to: Cytryna, Testardo Red Cell,...

22 grudnia 2005

Vox FM wybrała Carre Noir do kreacji logo

Sieć Vox FM należąca do grupy radiowej Time wybrała agencję Carre Noir do kreacji logo. Do udziału w konkursie zaproszono...

22 grudnia 2005

Radiostacja wybiera dom mediowy

Ruszył przetarg na obsługę mediową Radiostacji należącej do spółki Eurozet. Do udziału w nim zaproszono cztery domy mediowe, ich nazw...

23 grudnia 2005

MediaCom Warszawa będzie prawdopodobnie pracował z firmą Schulstad

Dom mediowy MediaCom Warszawa zwyciężył w przetargu na obsługę mediową firmy Schulstad (umowa nie została jeszcze podpisana). Na krótkiej liście...

23 grudnia 2005

Lowe GGK wycofało się z udziału w przetargu Tesco Polska, marketer wyłonił short-listy

Tesco Polska wytypowało po dwie agencje reklamowe i mediowe na short-listy w przetargach reklamowych. Jak pisaliśmy w DS "MMP" z...

5 stycznia 2006

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii szuka agencji reklamowej

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii działające przy Ministerstwie Zdrowia rozpoczęło konkurs ofert, którego celem jest wybór agencji do wykonania projektu...

5 stycznia 2006

PKP Intercity zamierza wybrać agencję reklamową

PKP Intercity zamierza w najbliższym czasie wybrać agencję reklamową, która zajęłaby się kompleksową, długofalową obsługą działań przewoźnika. Do tej pory...

5 stycznia 2006

GGK Public Relations zaczyna pracować dla ING Nationale-Nederlanden

GGK Public Relations rozpoczęła obsługę budżetu PR ING Nationale-Nederlanden. Jest to wynik przetargu rozstrzygniętego w grudniu ub.r. Liczba i nazwy...

5 stycznia 2006

Henyo Behrendt przejmuje obsługę budżetu kreatywnego Tesco Polska

Agencja reklamowa Henyo Behrendt zwyciężyła w przetargu reklamowym Tesco Polska. Zajmie się obsługą strategiczno-kreatywnego budżetu marketera. - O zwycięstwie Henyo...

6 stycznia 2006

TTE Europe rozstrzyga paneuropejski przetarg, obejmuje on także Polskę

TTE Europe, spółka joint venture między Thomson Multimedia i TCL Electronics, finalizuje paneuropejski przetarg reklamowy. TTE Polska, czyli spółka oferująca...

6 stycznia 2006

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji kampanii w Niemczech i Wielkiej Brytanii

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej do realizacji kampanii promującej w Niemczech i Wielkiej...

6 stycznia 2006

Agencja GPD przygotuje projekt reklamowy dla Hero Polska

Hero Polska, właściciel m.in. marek Schwartau i Corny, wybrała agencję reklamową GPD do przygotowania prasowej kampanii reklamowej produktów pod marką...

6 stycznia 2006

S4 i Schulz na short-liście w przetargu Geant Polska

Agencje reklamowe S4 i Schulz dotarły do ostatniego etapu przetargu na obsługę kreatywno-strategiczną Geant Polska, co potwierdziła Dorota Anchim, kierownik...

9 stycznia 2006

Agros Nova szuka agencji dla marki Łowicz

Agros Nova rozpoczęła procedury przetargowe, które mają wyłonić agencję reklamową do ATL-owej obsługi marki Łowicz. Agencja zostanie wybrana do całościowych...

9 stycznia 2006

MRM Momentum będzie pracować dla leków przeciwbólowych Polpharmy

Agencja MRM Momentum wygrała przetarg na obsługę reklamową leków przeciwbólowych firmy Polpharma. Zdaniem Filipa Wołowskiego, zastępcy dyrektora działu leków OTC...

9 stycznia 2006

Artman rozważa przegląd agencji mediowych dla marki House

Firma Artman rozważa przegląd agencji mediowych dla swojej marki odzieżowej House. Obecnie firma podsumowuje współpracę z agencją MediaCom Warszawa i...

9 stycznia 2006

Unitop-Optima po raz pierwszy szuka agencji reklamowej i planuje pierwszą kampanię

Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Unitop-Optima" SA po raz pierwszy w swojej historii planują działania reklamowe. Rozpisany został przetarg, którego celem jest...

9 stycznia 2006

PKP Intercity szuka agencji strategicznej

PKP Intercity zamierza wybrać agencję, która zajęłaby się doradztwem strategiczno-marketingowym dla przewoźnika. Do tej pory spółka nie korzystała z usług...

9 stycznia 2006

BBDO obsłuży budżet reklamowy Podravki

Podravka International, producent m.in. przyprawy Vegeta, będzie w 2006 r. współpracować z agencją reklamową BBDO, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Decyzję taką...

9 stycznia 2006

Wrozamet prowadzi przegląd ofert agencyjnych, rozważa rozpisanie przetargu

Wrozamet SA, firma oferująca w Polsce produkty marek Mastercook i Fagor, prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych. Niewykluczone, że w najbliższym...

10 stycznia 2006

Agros Nova szuka agencji reklamowej do obsługi marki Pysio

Agros Nova rozpoczęła procedury przetargowe, które mają wyłonić agencję reklamową do ATL-owej obsługi marki napojów Pysio. Wybrana agencja miałaby się...

10 stycznia 2006

Dr Irena Eris prowadzi przetarg na obsługę marki Lirene

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczęło przetarg na obsługę reklamową kosmetyków marki Lirene. Rozpisanie konkursu prawdopodobnie związane jest z planami...

11 stycznia 2006

Hochland Polska szuka agencji BTL do obsługi trzech marek

Hochland Polska prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji BTL do obsługi trzech marek: Hochland, Almette, Valbon. Jak informuje Jacek...

12 stycznia 2006

Skoda wybierze agencję fullservice'ową do połowy lutego

Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu Skoda Auto Poland, powiedział, że rozstrzygnięcie trwającego już ponad trzy miesiące przetargu na obsługę fullservice'ową nastąpi...

12 stycznia 2006

FCB wygrywa paneuropejski przetarg TTE Europe

FCB Paris zwyciężyła w przetargu TTE Europe, spółki joint venture zawartej między Thomson Multimedia i TCL Electronics, oferującej sprzęt telewizyjny...

12 stycznia 2006

Ad Fabrika, Grey, Paralotna i S4 walczą o budżet Volkswagen Banku

Volkswagen Bank Polska SA zaprosił do przetargu na obsługę swojego budżetu reklamowego cztery agencje: Ad Fabrikę FCB, Grey Worldwide Warszawa...

12 stycznia 2006

Agencja Opus B zrealizuje najbliższą kampanię firmy Wawel SA

Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu firmy Wawel SA. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i realizacja najbliższej kampanii reklamowej firmy, ale...

12 stycznia 2006

Focus Advertising wygrał budżet reklamowy Inter Ikea

Inter Ikea, właściciel sześciu centrów handlowych, wybrał agencję Focus Advertising do obsługi budżetu ATL. W przetargu brały udział także agencja...

12 stycznia 2006

Janssen-Cilag Polska wybrała Testardo Red Cell do obsługi marki Evra

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska wybrała agencję Testardo Red Cell do kompleksowej obsługi marki Evra (plaster antykoncepcyjny na receptę). Zakres odpowiedzialności...

12 stycznia 2006

DFF i Vizeum Polska przejmą obsługę marki BMW w Polsce

BMW Polska rozstrzygnęło przetargi na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową. Obsługą w zakresie strategii i kreacji marki BMW zajmie się agencja...

13 stycznia 2006

Firma Wawel SA szuka agencji do obsługi galaretek w czekoladzie

Firma Wawel SA rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi budżetu galaretek w czekoladzie. Zaproszenia wysłano do...

13 stycznia 2006

Clear Channel zwycięzcą outdoorowego przetargu Tesco, indoor obsługiwany przez różnych graczy

Tesco Polska przedłuży umowę z Clear Channel Poland dotyczącą sprzedaży nośników outdoorowych należących do sieci. Clear Channel pokonał w ostatni...

13 stycznia 2006

S4 wygrała w przetargu Geant Polska

Agencja reklamowa S4 zwyciężyła w przetargu na obsługę Geant Polska. W ostatnim etapie konkursu S4 zmierzyła się m.in. z agencją...