M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

25 stycznia 2006

Netia przenosi budżet z Ogilvy do Scholz & Friends

Operator telekomunikacyjny Netia SA przenosi swój budżet ATL-owy z agencji Gruppa 66 Ogilvy, która obsługiwała go od wiosny 2003 r.,...

25 stycznia 2006

W I połowie roku Biuro Marketingu i Promocji TVP ogłosi przetarg na badania trackingowe

W pierwszej połowie roku Biuro Marketingu i Promocji TVP (BMiP TVP) ogłosi przetarg na firmę badawczą, która będzie odpowiedzialna za...

25 stycznia 2006

Adv.pl wygrała przetarg na dwa projekty dla Alimy-Gerber

Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg ogłoszony przez firmę Alima-Gerber na wykonanie nowych serwisów marek Gerber.pl oraz BoboFrut.pl. W przetargu swoje...

25 stycznia 2006

Starcom prawdopodobnym zwycięzcą przetargu PKN Orlen

Dom mediowy Starcom jest zwycięzcą przetargu na obsługę medialną PKN Orlen - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie potwierdził Paweł...

26 stycznia 2006

Just zdobyła budżet reklamowy Wienerbergera

Agencja reklamowa Just zwyciężyła w przetargu na obsługę marki dachówek Koramic należącej do firmy Wienerberger. Just ma przygotować długofalową kampanię...

26 stycznia 2006

Testardo Red Cell będzie obsługiwała marki Kofoli na wszystkich rynkach

Agencja reklamowa Testardo Red Cell wygrała przetarg zorganizowany przez czeskiego producenta napojów owocowych Kofola na obsługę marek Jupi i Jupik...

26 stycznia 2006

Optimum Media OMD będzie pracować dla CityFinancial

Dom mediowy Optimum Media OMD rozpoczął współpracę z CityFinancial, marką należącą do Banku Handlowego w Warszawie SA. Wybór agencji nastąpił...

26 stycznia 2006

Maspex będzie prawdopodobnie pracował z Zenithmedia

Maspex Wadowice rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer przekaże prawdopodobnie obsługę budżetu do domu mediowego Zenithmedia. Wczoraj...

27 stycznia 2006

Telefonia Dialog rozpisała dwa przetargi mediowe

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami należący do KGHM Polska Miedź SA operator stacjonarny Telefonia Dialog SA rozesłał zapytania ofertowe do domów...

27 stycznia 2006

AWR Wprost szuka agencji reklamowej

Firma AWR Wprost, wydawca tygodnika "Wprost", rozpisała przetarg na obsługę reklamową tego pisma, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciel wydawnictwa nie skomentował...

27 stycznia 2006

S4 wygrała przetarg sieci Nomi

Agencja reklamowa S4 zrealizuje programy lojalnościowe dla sieci handlowej Nomi, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. S4 zwyciężyła w przetargu organizowanym przez marketera,...

27 stycznia 2006

BP Polska prowadzi przetarg reklamowy

Sieć BP Polska rozpisała przetarg na obsługę reklamową, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg dotyczy obsługi promocji w sklepach działających pod tą...

27 stycznia 2006

Roca Polska finalizuje przetarg reklamowy

Roca Polska, producent m.in. armatury łazienkowej i mebli, finalizuje przetarg na obsługę reklamową, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg dotyczy kreacji do...

27 stycznia 2006

PKN Orlen potwierdza wybór Starcomu

PKN Orlen potwierdza wybór Starcomu jako domu mediowego obsługującego budżet marketera w 2006 r. Potwierdziły się więc nasze nieoficjalne informacje...

27 stycznia 2006

Paralotna wygrała budżet leków przeciwdepresyjnych: Aurex, Paxtin, SertraLek

Agencja Paralotna wygrała przetarg na przygotowanie nowego wizerunku wraz z propozycją hasła oraz reklamy prasowej leków przeciwdepresyjnych: Aurex, Paxtin, SertraLek,...

30 stycznia 2006

Centralwings szuka nowej agencji i zmienia zasady współpracy reklamowej

Należące do PLL LOT tanie linie lotnicze Centralwings rozpisały przetarg strategiczno-kreatywny i chcą wybrać nową agencję reklamową. Zaprosiły osiem agencji...

30 stycznia 2006

Power Media w przetargu wyłoni inwestora

Power Media, operator ekranów reklamowych w aptekach, prowadzi przetarg, którego celem jest wyłonienie inwestora. Informację potwierdził Leo Turno z zarządu...

30 stycznia 2006

Lwia część budżetu mediowego Tesco trafia do MediaComu Warszawa

MediaCom Warszawa będzie obsługiwał przynajmniej 90 proc. budżetu mediowego Tesco. To wynik rozstrzygniętego właśnie przetargu, w finale którego MediaCom Warszawa...

30 stycznia 2006

Agencja Krutowicz.com wygrała przetarg na obsługę marki Maoam

Firma Haribo rozstrzygnęła przetarg na obsługę ATL-ową i BTL-ową marki Maoam. Jej budżet reklamowy zdobyła agencja Krutowicz.com. Do tej pory...

30 stycznia 2006

BZ WBK przenosi swój budżet mediowy wart 13 mln zł do Universal McCann

Bank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg mediowy i zdecydował się na przeniesienie obsługi swojego budżetu wartego ponad 13 mln zł netto...

31 stycznia 2006

Trzy agencje na short-liście w przetargu firmy Makarony Polskie SA

Firma Makarony Polskie SA, która zaprosiła sześć agencji do przetargu, obecnie prowadzi rozmowy już tylko z trzema z nich (o...

31 stycznia 2006

Boomerang Team wygrywa przetarg na event dla Michelin Polska

Agencja Boomerang Team wygrała przetarg na organizację dorocznego spotkania dla partnerów handlowych Michelin Polska. Event będzie dotyczył linii opon dla...

31 stycznia 2006

Polkomtel prowadzi przetarg na projekty BTL

Operator telefonii komórkowej Polkomtel rozpoczął przetarg na projekty BTL - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji w przetargu bierze udział...

1 lutego 2006

Optimum Media OMD zdobyło budżet Marquarda, trwa przetarg na obsługę reklamową

Wydawnictwo Marquard Media Polska wybrało dom mediowy Optimum Media OMD do obsługi wszystkich tytułów spółki. W ostatnim etapie przetargu brała...

1 lutego 2006

Inter Global szuka agencji do obsługi linii kosmetyków samochodowych

Firma Inter Global prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do fullservice'owej obsługi linii kosmetyków do pielęgnacji samochodów K2,...

1 lutego 2006

Oddział TVP w Białymstoku prowadzi przetarg na agencję, która wesprze sprzedaż czasu reklamowego

Oddział TVP w Białymstoku prowadzi przetarg na agencję zewnętrzną, która wesprze sprzedaż czasu reklamowego i sponsoringu audycji na antenie TVP3...

1 lutego 2006

Paralotna wygrała konkurs na kampanię jubileuszową Siemensa

Agencja Paralotna odpowiada za projekt reklamy jubileuszowej Siemensa, który w marcu br. obchodzi 15-lecie istnienia w Polsce. Kampania pod hasłem...

1 lutego 2006

Pięć domów walczy o budżet mediowy Dominet Banku

Dominet Bank SA do przetargu mediowego zaprosił pięć domów mediowych: Star Media, Starlink, Optimum Media OMD, Mediaon i Vizeum, który...

1 lutego 2006

Cztery domy mediowe w przetargu Elite Cafe

Elite Cafe, producent kawy, rozpoczął przetarg mediowy. Biorą w nim udział cztery domy mediowe, których nazwy nie są znane. Przetarg...

1 lutego 2006

Alima-Gerber szuka agencji BTL i agencji ATL do obsługi wiosennej kampanii reklamowej

Alima-Gerber rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji BTL-owej do realizacji projektów opakowań swoich produktów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Równocześnie prowadzony...

1 lutego 2006

TVN Style szuka agencji, która przygotuje kampanię związaną z nową ramówką

Kanał tematyczny Grupy ITI kierowany do kobiet TVN Style prowadzi przetarg na agencję reklamową, która przygotuje najbliższą kampanię dla stacji....

2 lutego 2006

Centralwings wybrały trzy agencje na krótką listę w przetargu

Należące do Polskich Linii Lotniczych LOT SA tanie linie Centralwings w prowadzonym przetargu strategiczno-kreatywnym wybrały na short-listę trzy agencje reklamowe....

2 lutego 2006

Macroscope OMD zwyciężył w przetargu EFG Eurobank

Dom mediowy Macroscope OMD wygrał przetarg na obsługę mediową EFG Eurobank. W przetargu brało udział kilka domów mediowych, jednak ich...

3 lutego 2006

Testardo Red Cell wiodącą agencją TP SA, zrealizuje kampanię mundialową

Telekomunikacja Polska SA w przetargu, do którego zaproszono dwie agencje obsługujące już tego klienta, czyli Testardo Red Cell i BBDO,...

3 lutego 2006

Grupa Casino prowadzi przetarg na obsługę sieci Geant i Leader Price

Grupa Casino, grupa, w ramach której działają sieci handlowe Geant Polska i Leader Price, prowadzi przetarg mediowy. Informację tę potwierdziła...

3 lutego 2006

Kilkanaście agencji bierze udział w przetargu na obsługę reklamową AWR Wprost

Spółka AWR Wprost, wydawca tygodnika "Wprost", zaprosiła do przetargu na obsługę reklamową kilkanaście agencji. Ich nazw firma nie podaje. O...

6 lutego 2006

BRE Bank SA szuka agencji do obsługi dwóch marek

BRE Bank SA planuje zorganizowanie przetargu na obsługę reklamową. Celem przetargu jest wyłonienie agencji, która będzie świadczyć usługi reklamowe na...

6 lutego 2006

Media4mat szuka agencji reklamowej do obsługi kampanii dziennika "Echo Miasta"

Spółka Media4mat szuka agencji reklamowej do obsługi działań ATL i BTL dla bezpłatnego dziennika "Echo Miasta". Briefy rozesłano do sześciu...

6 lutego 2006

Optimum Media OMD będzie obsługiwał Prymat

Prymat Sp. z o.o., polski producent przypraw, rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat. Zwyciężył...

7 lutego 2006

Forte SA wybrała agencję DDB Warszawa

Fabryka Mebli "Forte" SA wybrała agencję reklamową DDB Warszawa w przetargu, którego celem był wybór agencji kreatywnej do planowanych na...

7 lutego 2006

Polskie Pieczywo wybierze agencję reklamową i dom mediowy w lutym

Fundacja Stowarzyszenie Rozwoju Piekarnictwa Polskiego "Polskie Pieczywo" powołana w lipcu ub.r. w celu integrowania środowiska polskich piekarzy (patrz DS "MMP"...

7 lutego 2006

Macroscope OMD wygrał w przetargu firmy Walmark

Firma Walmark, producent suplementów diet, wybrała Macroscope OMD do obsługi mediowej swojego budżetu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele firmy Walmark nie...

7 lutego 2006

Zenithmedia domem mediowym Radiostacji

Zenithmedia zwyciężył w przetargu na obsługę budżetu mediowego Radiostacji i zaplanuje media do tegorocznych kampanii rozgłośni. Kreację do nich przygotuje...

8 lutego 2006

Forte SA szuka agencji PR

Fabryka Mebli "Forte" SA szuka agencji do całościowej obsługi public relations. Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie są znane, przetarg...

8 lutego 2006

Allianz wybrał agencję PZL, prawdopodobny przetarg na media

Towarzystwo Ubezpieczeniowe "Allianz Polska SA" wybrało agencję PZL do realizacji wiosennej kampanii reklamowej. Jak mówi Marek Baran, rzecznik Allianz Polska,...

8 lutego 2006

Starcom wygrał przetarg mediowy Polmleku

Polmlek, producent wyrobów mlecznych, rozpoczął współpracę z domem mediowym Starcom, który wybrany został w przetargu rozpoczętym jeszcze w 2005 r....

8 lutego 2006

Y&R zaczyna pracować z Herbapolem

Agencja Young & Rubicam wygrała przetarg firmy Herbapol dotyczący fullservice'owej obsługi linii Slim Figura. Liczba i nazwy pozostałych agencji startujących...

8 lutego 2006

Just wygrała przetarg na obsługę marki Mola

Agencja Just wygrała przetarg na obsługę marki Mola (Metsa Tissue), będzie odpowiadać za strategię i kreację tego brandu. W rozpisanym...

9 lutego 2006

Profi finalizuje procedury przetargu reklamowego

Wielkopolska Wytwórnia Żywności "Profi" prowadząca przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do obsługi budżetu firmy w 2006 roku (informowaliśmy...

9 lutego 2006

Leo Burnett Warszawa zrealizuje najnowszy projekt dla marki Pysio

Agros Nova wybrała agencję Leo Burnett Warszawa do realizacji najbliższej kampanii reklamowej marki Pysio. Umowa ma charakter projektowy. W przetargu...