M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

12 grudnia 2007

Lek Polska prawdopodobnie przedłuży współpracę z Mediaedge:cia

Lek Polska zakończył przetarg na przyszłoroczną obsługę mediową i prawdopodobnie nadal będzie współpracował z domem mediowym Mediaedge:cia, który dotychczas zajmował...

12 grudnia 2007

Cztery domy mediowe w przetargu na Statoil Polska

Statoil Polska zaprosił cztery domy mediowe do przetargu na planowanie i zakup mediów dla sieci stacji benzynowych. Wśród tych firm...

12 grudnia 2007

Lotos prowadzi przetarg na obsługę projektów sponsoringu sportowego

Grupa Lotos prowadzi przetarg na obsługę projektów w zakresie sponsoringu sportowego dotyczącego linii Lotos Oil. Jak powiedziała nam Aleksandra Trębacz,...

12 grudnia 2007

Arc, Ogilvy Interactive i Max Weber prawdopodobnie na short-liście Żywca

Arc Worldwide, Ogilvy Interactive i Max Weber znalazły się na short-liście przetargu na obsługę interaktywną marki Żywiec (Grupa Żywiec) -...

12 grudnia 2007

CenterNet wybierze agencję i dom mediowy w styczniu

Spółka CenterNet, piąty operator komórkowy (powiązany z NFI Midas), wysłał zaproszenia do udziału w przetargu fullservice'owym do sześciu agencji reklamowych,...

13 grudnia 2007

Axa potwierdza wybór agencji reklamowej TBWA

Grupa finansowa Axa oficjalnie potwierdziła, że zwycięzcą prowadzonego od października br. przetargu została agencja TBWA i z nią będzie współpracować...

13 grudnia 2007

Hand Made zdobyła budżet banku Nordea

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg kreatywny na obsługę Nordea Bank Polska. O tym, na jak długo zostanie podpisana umowa,...

13 grudnia 2007

Maspex prowadzi przetarg na jedną z linii marki Tymbark

Maspex Wadowice rozpoczął procedury przetargowe dotyczące jednej z linii produktowych marki Tymbark. Tego, o jaką linię chodzi, przedstawiciele marketera nie...

13 grudnia 2007

MPG utrzymał obsługę mediową Red Bulla

Dom mediowy MPG utrzymał obsługę mediową Red Bulla. W przetargu koordynowanym przez Instytut Audytu Mediowego pokonał dwa domy mediowe. Według...

14 grudnia 2007

Feedback/Hill & Knowlton i NBS obsłużą Polską Grupę Energetyczną

Dwie agencje PR: Feedback/Hill & Knowlton i NBS PR złożyły wspólną ofertę i zostały wybrane w drodze przetargu na obsługę...

14 grudnia 2007

Grupa Żywiec planuje przetarg strategiczno-kreatywny na markę Tatra

Grupa Żywiec planuje przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra. Nie wiadomo jeszcze, jakie agencje będą do niego zaproszone. Rozstrzygnięcie ma...

14 grudnia 2007

Redan rozesłał briefy przetargowe do agencji reklamowych

Firma odzieżowa Redan SA rozesłała briefy reklamowe dotyczące obsługi marki Troll. Trafiły one do czterech agencji, których nazw marketer nie...

14 grudnia 2007

Budvar Centrum zaprosił do rozmów firmy reklamowe

Ponad 20 agencji odpowiedziało na zaproszenie firmy Budvar Centrum (producent okien), która w listopadzie br. rozpoczęła poszukiwania agencji reklamowej, domu...

14 grudnia 2007

Leroy Merlin wybrał short-listę przetargową

Sieć marketów budowlanych Leroy Merlin wybrała agencje reklamowe na short-listę w przetargu kreatywnym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Znalazły się na nim...

14 grudnia 2007

Hachette szuka agencji i domów mediowych do obsługi "Top Gear" i "In Style"

Hachette Filipacchi Burda Polska prowadzi przetargi na obsługę reklamową i mediową dwóch nowych magazynów "Top Gear" i "In Style". Są...

17 grudnia 2007

Agencja Swift zdobyła budżet Kruszwicy

Agencja Swift wygrała przetarg na kreację reklamy outdoorowej dla marki Bolero - jednego z produktów ZT Kruszwica. Bolero to jedna...

17 grudnia 2007

Reckitt Benckiser szuka agencji reklamowej do obsługi promocji marki Veet

Firma Reckitt Benckiser Polska prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych i firm marketing services dotyczący obsługi działań promocyjnych marki Veet (produkty...

17 grudnia 2007

Saatchi & Saatchi przygotuje kampanię marki piwa Tuborg w regionie

Saatchi & Saatchi Poland wygrała przetarg na realizację wizerunkowej kampanii telewizyjnej, prasowej i kinowej dla marki piwa Tuborg. Obejmie ona...

18 grudnia 2007

Arc Worldwide zwycięzcą interaktywnego przetargu marki Żywiec

Agencja Arc Worldwide wygrała interaktywny przetarg marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec). Na short-liście znalazły się także Ogilvy Interactive i Max...

18 grudnia 2007

Loża A5 przygotuje system identyfikacji wizualnej dla Poczty Polskiej

Agencja Loża A5 wygrała przetarg na przygotowanie całościowego systemu identyfikacji wizualnej Poczty Polskiej. Przetarg był otwarty, ale marketer nie ujawnia,...

18 grudnia 2007

Starcom zdobył budżet Atlantica

Firma Atlantic wybrała w przetargu dom mediowy Starcom do obsługi mediowej marki Atlantic. W konkursie startowały trzy agencje, których nazw...

18 grudnia 2007

POT za kilka tygodni ruszy z przetargiem na strategię i promocję polskiej turystyki za granicą

Na przełomie stycznia i lutego Polska Organizacja Turystyczna (POT) ogłosi otwarty przetarg na wykonanie strategii i kreacji dotyczącej promocji polskiej...

18 grudnia 2007

Dwa dni na złożenie wstępnych ofert - władze stolicy szukają agencji do kampanii w USA i Izraelu

Biuro Promocji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy rozesłało wczoraj do ok. 20 agencji reklamowych, w większości sieciowych, zapytanie dotyczące przeprowadzenia przyszłorocznych...

19 grudnia 2007

Sześć firm chętnych do opracowania strategii promocji marki Poznań

Sześć ofert wpłynęło w rozpisanym przez Urząd Miasta Poznania przetargu na opracowanie koncepcji strategii promocji marki Poznań na lata 2008-2012...

19 grudnia 2007

Katowice szukają agencji do kampanii Katowickiego Karnawału Komedii

Urząd Miasta Katowice prowadzi przetarg na przeprowadzenie zewnętrznej kampanii promocyjnej Katowickiego Karnawału Komedii. Kampania na billboardach i fullbackach (na tyłach...

21 grudnia 2007

Zelmer chce zapewnić sobie lepsze koszty w 2008 r.

W przetargu na obsługę mediową Zelmera biorą udział trzy domy mediowe. Są to: Starlink, obecna agencja marketera, Initiative Warszawa i...

21 grudnia 2007

Kompania Piwowarska prowadzi przetarg na event korporacyjny

Kompania Piwowarska prowadzi przetarg na obsługę konferencji sprzedażowej. Jest to duży coroczny event dla sieci dystrybucji, który zwykle odbywa się...

2 stycznia 2008

Pekao przesuwa wybór agencji reklamowej; RedWorks się wycofał

Bank Pekao SA zdecydował o przesunięciu terminu wyboru agencji reklamowej do końca stycznia 2008 r. Przypomnijmy, że do drugiego etapu...

2 stycznia 2008

PanMedia Western traci budżet Berlin-Chemie

Koncern farmaceutyczny Berlin-Chemie zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów. W konkursie zwyciężył dom mediowy Optimum Media OMD. Tym samym...

2 stycznia 2008

Kava Kava wydawcą tytułów "Kaleidoscope" i "Wings"

Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły konkurs, który miał wyłonić wydawcę magazynów pokładowych "Kaleidoscope" (dla PLL LOT) i "Wings" (dla Centralwings)....

2 stycznia 2008

Tippingpoint wygrał przetarg Natur Produkt Zdrovit

Agencja reklamowa Tippingpoint wygrała przetarg zorganizowany przez firmę farmaceutyczną Natur Produkt Zdrovit. Marketer nie ujawnia informacji, jaki produkt będzie obsługiwany...

2 stycznia 2008

Legend Group wygrał w przetargu Herbapolu

Agencja reklamowa Legend Group zajmie się strategią i kreacją reklam herbatek owocowych marki Herbaciany Ogród. Brand należy do portfolio firmy...

3 stycznia 2008

MediaVest zdobył budżet Marquard Media Polska

Dom mediowy MediaVest zdobył obsługę budżetu wydawnictwa Marquard Media Polska, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Urszula Wilk, dyr. marketingu Marquard Media Polska,...

3 stycznia 2008

Initiative obsłuży debiut magazynu "Top Gear"

Hachette Filipacchi Burda Polska wybrało dom mediowy Initiative Warszawa do obsługi kampanii wprowadzającej na rynek nowy magazyn "Top Gear". Nie...

3 stycznia 2008

Hellena szuka firmy strategicznej i designerskiej

Firma Hellena, producent oranżady i napojów niegazowanych, należąca obecnie do Jutrzenki SA, prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji odpowiedzialnej...

3 stycznia 2008

CenterNet rozpoczyna prezentacje domów mediowych

Spółka CenterNet, piąty operator komórkowy, w przyszłym tygodniu rozpocznie prezentacje domów mediowych, które zostały zaproszone do przetargu. W konkursie bierze...

3 stycznia 2008

Tequila/Polska wygrała przetarg na promocję Liptona

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska wygrała przetarg na działania promocyjne dla marki Lipton z portfolio Unilever Polska. Nazw innych agencji nie...

4 stycznia 2008

IKEA przygotowuje się do przetargu reklamowego

IKEA przygotowuje się do przetargu reklamowego - poinformowała Aleksandra Sikora, odpowiedzialna za działania PR w Ikei. Nie udzieliła jednak bliższych...

4 stycznia 2008

Trzy agencje w nowym przetargu ARR, budżet wart 4 mln euro

Agencja Rynku Rolnego prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do realizacji kolejnego etapu kampanii pt. "Oryginalność pod ochroną"...

4 stycznia 2008

MediaCom Warszawa odpowiedzialny za kampanię wprowadzającą "In Style"

Hachette Filipacchi Burda Polska wybrał dom mediowy MediaCom Warszawa do obsługi kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy magazyn dla kobiet...

4 stycznia 2008

DFF zajmie się obsługą ATL sieci kablowej Aster w 2008 roku

Agencja reklamowa DougFaberFamily w bieżącym roku zajmie się obsługą reklamową sieci kablowej Aster. Jej budżet agencja zdobyła w wyniku wygranego...

4 stycznia 2008

TVP szuka agencji do obsługi medialnej Belsat TV

Telewizja Polska szuka w przetargu agencji, która zajmie się obsługą public relations uruchomionego na początku grudnia ub.r. jej białoruskiego kanału...

7 stycznia 2008

Opus B zrealizuje wiosenno-letnią kampanię Trolla

Agencja Opus B wygrała przetarg reklamowy dotyczący obsługi kampanii marki odzieżowej Troll firmy Redan SA. W przetargu uczestniczyły cztery agencje,...

7 stycznia 2008

Wedel zakończył współpracę z Euro RSCG, trwa przetarg na obsługę całego portfolio

W grudniu 2007 r. zakończona została współpraca firmy Cadbury Wedel i agencji Euro RSCG Warsaw, która od dwóch lat obsługiwała...

7 stycznia 2008

LOT szuka agencji PR do stałej współpracy

Polskie Linie Lotnicze LOT zdecydowały się rozpocząć stałą współpracę z agencją public relations. Będzie ona wybrana spośród 11 firm zaproszonych...

7 stycznia 2008

Pięć agencji walczy o budżet strategiczno-kreatywny Deutsche Banku

W grudniu Deutsche Bank PBC SA do wybranych agencji reklamowych, zarówno sieciowych, jak i lokalnych, wysłał zapytania ofertowe, a następnie...

7 stycznia 2008

Colgate-Palmolive Poland wybrał dwie agencje kreatywne

Colgate-Palmolive Poland wybrał dwie agencje, z którymi nawiąże współpracę w zakresie kreacji. Jedną z firm, które wyłoniono w rozpisanym w...

8 stycznia 2008

Prymat zawiesza przetarg Kucharka

PPH Prymat, prowadzący od sierpnia ub.r. (patrz DS "MMP" z 22 sierpnia ub.r.) przetarg strategiczno-kreatywny, którego celem był wybór agencji...

8 stycznia 2008

Komfort wybrał agencję Pegasus do obsługi PR

Spółka Sklepy Komfort wybrała do kompleksowej obsługi public relations agencję Pegasus Public Relations. To wynik rozstrzygniętego przetargu, w którego finale...

8 stycznia 2008

Pliva przegląda oferty domów mediowych

Firma farmaceutyczna Pliva Kraków przegląda oferty kilku domów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje zostały...