M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

9 stycznia 2008

SPHW "Meble Emilia" szuka agencji reklamowej za pośrednictwem prasy

Stołeczne Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego, właściciel salonów meblowych Meble Emilia, zamieścił w prasie ("Gazeta Wyborcza" i "Dziennik") ogłoszenie informujące o poszukiwaniu...

9 stycznia 2008

Red8, DDB i WTS w przetargu Fortuny

Fortuna prowadzi przetarg na obsługę kreatywną marki należącej do Agros Nova. Do przetargu, co potwierdziła Joanna Bancerowska odpowiedzialna za PR...

9 stycznia 2008

Parlament Europejski szuka agencji do obsługi budżetu wartego prawie 50 mln euro

Dyrekcja Generalna ds. Informacji działająca w ramach struktur Parlamentu Europejskiego prowadzi przetarg na obsługę działań komunikacyjnych, których szacunkowy budżet wynosi...

10 stycznia 2008

Parlament Europejski szuka w Polsce firmy public relations

Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce rozpoczyna procedury przetargowe związane z wyborem firmy public relations. Ponieważ wartość budżetu nie przekracza...

10 stycznia 2008

Kid & Young obsłuży promocję konsumencką Kinder Bueno

Agencja reklamowa Kid & Young, specjalizująca się w marketingu dziecięco-młodzieżowym, wygrała przetarg na promocję konsumencką dla marki Kinder Bueno (Ferrero)....

10 stycznia 2008

InPost planuje przetarg reklamowy

Niezależny operator pocztowy InPost planuje przetarg reklamowy. Będzie on dotyczył dwóch nowych usług, które mają być wprowadzone na rynek jeszcze...

10 stycznia 2008

Saatchi & Saatchi wygrała w przetargu Carrefour Polska

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwyciężyła w zorganizowanym przez Carrefour Polska przetargu na obsługę budżetu działań BTL tej sieci. Oznacza...

11 stycznia 2008

Paralotna odpowiada za część działań reklamowych marki Winiary "Pomysł na..."

Agencja reklamowa Paralotna wygrała przetarg na opracowanie kampanii produktu marki Winiary "Pomysł na...". Paralotna odpowiada za działania reklamowe marki w...

11 stycznia 2008

S4 zdobyło budżet reklamowy KUPS o wartości 2 mln euro

Agencja reklamowa S4 zdobyła wart 2 mln euro budżet kampanii informacyjnej propagującej picie soków co najmniej pięć razy dziennie w...

14 stycznia 2008

Siedem agencji w przetargu Tatry; rozstrzygnięcie pod koniec marca

Grupa Żywiec, prowadząca przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra, rozmawia z siedmioma agencjami, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Short-lista będzie wybrana po...

14 stycznia 2008

Tesco szuka agencji do realizacji programów lojalnościowych

Sieć supermarketów Tesco Polska Sp. z o.o. zaprosiła cztery agencje do przetargu, który ma doprowadzić do wyboru agencji do realizacji...

14 stycznia 2008

Śnieżka SA przegląda agencje reklamowe

Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA prowadzi przegląd agencji reklamowych do obsługi całego portfolio. Nie udało nam się tych informacji...

14 stycznia 2008

Commercial Union rozpoczął procedury przetargowe

Commercial Union Grupa Aviva zaczął przetarg strategiczno-reklamowy. Prawdopodobnie ma on na celu wybranie agencji do kompleksowej obsługi marki Commercial Union,...

14 stycznia 2008

Producent marek Tiger i Gellwe wybiera dom mediowy, zwiększa wydatki mediowe o 200 proc.

Firma Food Care (do grudnia ub.r. znana jako Gellwe) rozpocznie w przyszłym tygodniu przetarg mediowy. Dominik Doliński, marketing manager Food...

15 stycznia 2008

Genesis PR zdobyło budżet pkt.pl

Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne. Agencja zdobyła budżet tego klienta w przetargu. Pozostałych jego uczestników...

15 stycznia 2008

Primum PR rozpoczęła współpracę z Clear Channel Polska

Primum Public Relations rozpoczęła współpracę z Clear Channel Polska, polskim oddziałem koncernu branży reklamy zewnętrznej. Agencja zdobyła ten budżet w...

15 stycznia 2008

Clear Channel pokonała AMS w przetargu na citylighty we Wrocławiu

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wygrała przetarg na obsługę nośników outdoorowych we Wrocławiu. Pokonała w nim AMS SA. Kontrakt...

15 stycznia 2008

Bio-Active prowadzi przetarg mediowy

Bio-Active, producent herbat pod tą nazwą, prowadzi przetarg na obsługę mediową. Do konkursu zaproszono cztery agencje. Jarosław Kosiński, dyrektor generalny...

15 stycznia 2008

DougFaberFamily wycofuje się z przetargu Brown Forman na obsługę Finlandii

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zdecydowała o wycofaniu się z przetargu, jaki firma Brown Forman Polska prowadzi na obsługę marki Finlandia...

15 stycznia 2008

Gemius wygrał przetarg na badania internetu w Izraelu

Firma badawcza Gemius wygrała przetarg na pomiar oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Izraelu. We współpracy z izraelską firmą Erez...

15 stycznia 2008

Advertiva zrealizuje program lojalnościowy dla Decory

Agencja Advertiva wygrała przetarg obejmujący zaplanowanie i organizację programu lojalnościowego dla firmy Decora SA, producenta elementów dekoracji i wykończenia wnętrz....

16 stycznia 2008

Canal Plus Cyfrowy szuka agencji BTL

Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, rozpoczęła przetarg, który wyłoni agencję BTL. Dotychczas, od trzech lat, dla firmy...

16 stycznia 2008

Pięć agencji w przetargu firmy Wawel SA

Firma Wawel SA, producent słodyczy, zaprosił pięć agencji reklamowych do przetargu. Dorota Piwowarska, kierownik działu marketingu Wawel SA, zapowiadała rozpoczęcie...

16 stycznia 2008

Trader.com szuka agencji do obsługi portalu o nieruchomościach

Trader.com Polska, wydawca gazet i serwisów ogłoszeniowych, prowadzi przetarg reklamowy. Jego celem jest wybór agencji, której zadaniem będzie przygotowanie kampanii...

16 stycznia 2008

Walk the Line zdobyła europejski budżet marki Ceresit

Agencja reklamowa Walk the Line (należąca do Walk Group) wygrała przetarg na europejską kampanię reklamową marki Ceresit z portfolio firmy...

16 stycznia 2008

G+J prowadzi przetarg na obsługę mediową

Wydawnictwo G+J Polska rozpoczęło przetarg na obsługę mediową. Do pierwszego etapu konkursu zaproszono 14 domów mediowych, w tym Starcom, z...

16 stycznia 2008

Wyjaśnienie: CU prowadzi przetarg na ubezpieczenia indywidualne

Bohdan Białorucki z działu komunikacji korporacyjnej grupy Commercial Union Polska poinformował, że CU nie prowadzi przetargu dotyczącego kompleksowej obsługi reklamowej...

16 stycznia 2008

Gruppa66 Ogilvy znów będzie obsługiwać projekty Motoroli

Motorola podjęła decyzję o konsolidacji obsługi budżetu reklamowego w regionie EMEA w sieci agencyjnej Ogilvy & Mather. Oznacza to, że...

16 stycznia 2008

Agencja reklamowa smARTcat zdobyła budżet Monetii

Agencja reklamowa smARTcat wygrała przetarg na modyfikację logotypu oraz aktualizację i rozbudowę księgi identyfikacji wizualnej Agencji Bankowej Monetia. Zmiany związane...

17 stycznia 2008

Polmlek wybrał short-listę przetargową

Dwie agencje reklamowe Lowe GGK i Legend Group znalazły się na short-liście przetargu, który rozpisała firma Polmlek Olsztyn. Przedmiotem konkursu...

17 stycznia 2008

Lowe GGK i G7 pozostały w przetargu Nike Poland

Agencje reklamowe Lowe GGK i G7 pozostały na krótkiej liście przetargu reklamowego dotyczącego całościowej obsługi strategiczno-kreatywnej. Początkowo w przetargu startowały...

17 stycznia 2008

BRE rozpisze przetarg kreatywny; trwa przegląd mediowy

Grupa BRE Banku (BRE, Multibank i mBank) podjęła decyzję o rozpisaniu przetargu reklamowego w zakresie obsługi strategicznej i kreatywnej. W...

17 stycznia 2008

Tippingpoint wygrał przetarg na obsługę globalnego budżetu VTS Group

Agencja reklamowa Tippingpoint wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy VTS Group zajmującej się produkcją i dystrybucją central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych....

18 stycznia 2008

Nike Poland planuje kolejną masową imprezę i dwa przetargi

Nike Poland planuje w tym roku dwie masowe imprezy biegowe - oprócz Run Warsaw (doroczny masowy bieg na 5 km...

18 stycznia 2008

Media Direction OMD przejmie od Mediaedge:cia budżet Wasa Barilli

Media Direction OMD przejmie od domu mediowego Mediaedge:cia planowanie i zakup mediów dla firmy Wasa Barilla Poland. Jak przekazała Marta...

18 stycznia 2008

Schulz wygrała przetarg na całoroczną obsługę Porta KMI Poland

Agencja Schulz rozpoczęła współpracę z firmą Porta KMI Poland - polskim producentem drzwi na rynki europejskie. Współpraca między Schulz i...

21 stycznia 2008

Estee Lauder prowadzi globalny przetarg; w Polsce na razie bez zmian

Estee Lauder rozpisało globalny przetarg na obsługę mediową. Do konkursu zaproszono trzy domy mediowe: Maxus, M2M oraz MPG. Na razie...

21 stycznia 2008

Partner of Promotion pozyskał firmę deweloperską Ghelamco Poland

Ghelamco Poland, międzynarodowa firma deweloperska, jest nowym klientem agencji PR Partner of Promotion. Klient został pozyskany w wyniku przetargu. Wzięły...

21 stycznia 2008

Cropp wybrał ofertę Momentum

W najbliższym półroczu marka Cropp (LPP) będzie obsługiwana kreatywnie przez agencję Momentum. - Zakres pracy Momentum to dostarczanie kontentu kreatywnego...

22 stycznia 2008

Schulz przygotuje strategię i kampanię sportowej marki Umbro

Agencja Schulz została zwycięzcą przetargu firmy ZG Plus Trading Company, przedstawiciela brandu Umbro na rynku polskim. Agencja odpowiada za opracowanie...

23 stycznia 2008

Nowy operator komórkowy MEC wybrał MindShare

Mobile Entertainment Company (MEC), który w drugiej połowie roku chce wystartować jako wirtualny operator komórkowy (na sieci PTC/Era), wybrał do...

23 stycznia 2008

Na short-liście CenterNetu pięć agencji i trzy domy mediowe

CenterNet SA, spółka zależna NFI Midas, piąty infrastrukturalny operator komórkowy, zakończył pierwszy etap przetargu. Na short-listę weszły agencje: DDB Warszawa,...

24 stycznia 2008

PARP szuka agencji reklamowej do obsługi Expo 2008

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) prowadzi przetarg na przygotowanie, koordynację i realizację spójnej kampanii promocyjnej oraz public relations udziału Polski...

24 stycznia 2008

Schulz zaczyna pracować z Bankiem Ochrony Środowiska

Agencja reklamowa Schulz zwyciężyła w dwuetapowym przetargu Banku Ochrony Środowiska. Będzie odpowiadać za całość obsługi ATL, która dodatkowo zostanie wsparta...

24 stycznia 2008

Cztery agencje PR w konkursie LOT-u

Linie lotnicze LOT zakończyły pierwszy etap konkursu, w którym chcą wybrać agencję public relations do stałej obsługi firmy w zakresie...

24 stycznia 2008

G+J zamierza wybrać dom mediowy do końca marca br.

Wydawnictwo G+J Polska zamierza wybrać dom mediowy do obsługi wydawnictwa do końca marca br. Jak przekazała Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyr. marketingu...

25 stycznia 2008

Ruch szuka agencji PR

Ruch SA do połowy lutego zamierza wyłonić agencję PR. Maciej Karolak, dyrektor działu komunikacji społecznej Ruch SA, koordynujący przetarg, nie...

25 stycznia 2008

Międzynarodowy przetarg Chevroleta z udziałem polskich agencji

Trzy sieci reklamowe: Draft FCB, Leo Burnett i Grey, biorą udział w międzynarodowym przetargu na markę Chevrolet (General Motors). Dotychczas...

25 stycznia 2008

Kilka agencji PR w przetargu Cadbury Wedel

Cadbury Wedel szuka agencji PR, która zajmie się kompleksową obsługą komunikacyjną firmy w tym zakresie. Do przetargu zaproszono 5-7 agencji...

28 stycznia 2008

Podravka szuka agencji do obsługi kampanii Warzywka

Podravka Polska wybiera agencję reklamową do obsługi działań komunikacyjnych marki Warzywko, pod którą sprzedaje przyprawy uniwersalne. W przetargu biorą udział...