M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

3 marca 2009

Dogrywka w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec

Cztery agencje reklamowe, które znalazły się na short-liście przetargu na obsługę reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec), mają przygotować ponownie...

4 marca 2009

Mio Technology szuka agencji do fullservice'owej obsługi

Producent urządzeń do nawigacji satelitarnej Mio Technology ruszył z przetargiem, który ma doprowadzić do wyboru agencji do fullservice'owej obsługi -...

4 marca 2009

PKN Orlen szuka agencji do długofalowej współpracy

PKN Orlen wysłał zapytania ofertowe do agencji reklamowych typu full service, w tym do agencji Mather Communications i PZL, które...

4 marca 2009

Twenty Four Seven PR obsłuży P&G od strony komunikacji korporacyjnej

Procter & Gamble nawiązał współpracę z agencją Twenty Four Seven PR. Firma została wybrana w drodze przetargu, w którym brały...

5 marca 2009

MindChili wygrała w przetargu Amiki

Agencja interaktywna MindChili wygrała przetarg firmy Amica Wronki SA na odświeżenie serwisu internetowego Amica.pl. Koncepcja serwisu została przygotowana na podstawie...

5 marca 2009

Infor PL szuka domu mediowego do obsługi internetowej

Infor PL, wydawca "Gazety Prawnej", prowadzi przetarg na obsługę internetową gazety. Firma nie podaje nazw domów mediowych oraz terminu zakończenia...

5 marca 2009

Equinox Polska będzie obsługiwał Philipiak Polska

Equinox Polska zwyciężył w przetargu na obsługę Philipiak Polska. Będzie obsługiwał marketera w 2009 roku, ma kupować telewizję, outdoor, prasę...

6 marca 2009

Intersnack wybiera agencję do stworzenia serwisu Feliksa

Firma Intersnack Poland (do lutego br. funkcjonująca pod nazwą Felix Polska) prowadzi przetarg na stworzenie strony internetowej Felixpolska.pl dla marki...

6 marca 2009

Euro RSCG Sensors będzie pracować dla Totolotka

Do grona klientów Euro RSCG Sensors dołączyła spółka Totolotek SA, której głównym przedmiotem działalności są zakłady sportowe. Agencja jest odpowiedzialna...

9 marca 2009

Bahlsen wybrał dwie agencje w przetargu na markę Hit

The Lorenz Bahlsen Snack-World w przetargu dotyczącym kreatywno-strategicznej obsługi marki Hit rozmawia już tylko z dwiema agencjami - dowiedzieliśmy się...

9 marca 2009

Fundusz Mikro prowadzi przetarg na media

Fundusz Mikro wybiera dom mediowy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jak informowaliśmy już w DS "MMP" z 4 lutego br., firma...

9 marca 2009

Agencja 21 wygrała przetarg i będzie pracować dla Playa

Agencja 21 zwyciężyła w przetargu na obsługę PR marki Play (P4). P4 rozpisała przetarg pod koniec ubiegłego roku. Liczba i...

9 marca 2009

PZU wysłało briefy w przetargu na obsługę działań w internecie

Grupa PZU wysłała briefy do agencji w przetargu na obsługę działań marketingowych w internecie. Przedstawiciele marketera nie informują, do ilu...

9 marca 2009

Hint Intermedia będzie odpowiadać za kilka marek Jelfy SA

Agencja Hint Intermedia wygrała przetarg na obsługę części marek z portfolio firmy Jelfa. Nie wiadomo, ile agencji brało w nim...

10 marca 2009

Obi szuka agencji do tegorocznej obsługi

Sieć marketów budowlanych Obi rozesłała zaproszenia do agencji reklamowych - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Siedem z nich zdecydowało się na przystąpienie...

10 marca 2009

Pięć agencji w przetargu reklamowym Axellusa

Axellus (dawniej Amis Medica), polski dystrybutor leków OTC i suplementów diety, prowadzi przetarg, który ma doprowadzić do wyboru agencji reklamowej...

10 marca 2009

Egipskie biuro ds. turystyki szuka domu mediowego

Biuro ds. turystyki Ambasady Egiptu w Polsce szuka domu mediowego do przeprowadzenia kampanii promującej Egipt - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie...

10 marca 2009

OS3 Multimedia zajmie się obsługą Arctica w internecie

Agencja interaktywna OS3 Multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę strategiczną w internecie marki wody mineralnej Arctic z portfolio Hoop Polska,...

11 marca 2009

Just wygrała w przetargu Unibet

Agencja reklamowa Just po zwycięstwie w przetargu rozpoczyna obsługę budżetu reklamowego marki Unibet, jednego z największych prywatnych operatorów gier i...

11 marca 2009

Gaspol wybrał agencję Star Advertising

Agencja Star Advertising wchodząca w skład grupy komunikacyjnej Star One wygrała przetarg na obsługę ATL, BTL i ambient media dla...

11 marca 2009

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, pracuje także z Euro RSCG 4D

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, powierzając agencji w drodze przetargu obsługę aktywności BTL dla suchej karmy...

11 marca 2009

Polymus wygrywa przetarg BTL na obsługę PKN Orlen

Agencja Polymus wygrała przetarg na obsługę BTL PKN Orlen. Dotyczy on rynku polskiego, niemieckiego, czeskiego i litewskiego. Umowę zawarto na...

12 marca 2009

Totalizator szuka obsługi TV dla Wyścigów Konnych

Zarząd Totalizatora Sportowego rozpisał przetarg na obsługę spółki Wyścigi Konne Warszawa-Służewiec w zakresie świadczenia usługi telewizyjnej w br. Warunkiem udziału...

12 marca 2009

OMD broni Heinza przed Starcomem, UM i Mindshare

Heinz finalizuje przetarg mediowy, o rozpoczęciu którego informowaliśmy w DS "MMP" z 9 lutego br. Budżetu broni w nim Optimum...

12 marca 2009

Lidl przedłuży umowę z Initiative

Lidl, sieć dyskontowa, przedłuży umowę z Initiative Media Warszawa, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Decyzja ta zapadła po przeglądzie ofert. Nie udało...

13 marca 2009

MEC utrzymał w przetargu obsługę Hasco-Leku

Mediaedge:cia zwyciężył w przetargu na obsługę firmy farmaceutycznej Hasco-Lek Polska. Firma nie ujawniła nazw domów mediowych zaproszonych do przetargu. Do...

13 marca 2009

Jabłkowo-miętowy Tymbark trafił do Saatchi & Saatchi

W wyniku wygranego przetargu Saatchi & Saatchi będzie obsługiwać kolejną linię produktów Tymbark (grupa Maspex Wadowice) - napoje, w tym...

13 marca 2009

Zbyszko prowadzi przetarg mediowy

Zbyszko, producent napojów, wybiera dom mediowy. W przetargu bierze udział kilka agencji, m.in. Maxus/Guideline, który ostatnio pracował dla marketera. Zbyszko...

13 marca 2009

Scholz & Friends będzie obsługiwać sieć handlową MediaExpert

MediaExpert wybrał do fullservice'owej obsługi reklamowej agencję Scholz & Friends, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się tej informacji potwierdzić...

13 marca 2009

Twenty Four Seven PR pracuje dla Eden Springs

Agencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła współpracę z firmą Eden Springs, dostawcą naturalnej wody źródlanej. Współpraca została podjęta w wyniku...

16 marca 2009

BOŚ prowadzi przetarg na obsługę budżetu o wartości 300 tys. zł

Bank Ochrony Środowiska SA zaprosił agencje reklamowe do składania ofert w przetargu. Chodzi o przygotowanie propozycji działań dla produktu depozytowego...

16 marca 2009

Just zwyciężyła w przetargu MultiBanku

MultiBank (część grupy BRE Banku) wybrał agencję Just w przetargu reklamowym dotyczącym całościowej obsługi marki - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybrana...

16 marca 2009

Polmlek inwestuje w pierwszy projekt mediowy dla marki Mazurski Smak

Dom mediowy Vizeum oraz agencja reklamowa Opus B pracują nad pierwszą w historii marki Mazurski Smak (z portfolio Polmleku) kampanią...

16 marca 2009

Opus B będzie nadal obsługiwała Santander Consumer Bank

W wyniku przetargu na obsługę fullservice'ową, do którego Santander Consumer Bank zaprosił pięć agencji reklamowych, bank zdecydował się przedłużyć współpracę...

16 marca 2009

Ogilvy Action zwycięzcą przetargu na obsługę marki Lirene

Firma kosmetyczna Dr Irena Eris rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lirene. W przetargu, w którym brało udział siedem agencji, zwyciężyła...

17 marca 2009

IKEA wybrała w przetargu ACR

Sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz IKEA zdecydowała się na współpracę z domem mediowym ACR, który należy do Grupy...

17 marca 2009

Twenty Four Seven PR rozpoczyna obsługę Tebodin SAP-Projekt

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę firmy 
Tebodin SAP-Projekt. Chodzi o komunikację korporacyjną, relacje z mediami...

17 marca 2009

Gruppa66 Ogilvy i BBDO w przetargu BPH i GE Money Banku

W przetargu na obsługę budżetu kreatywnego łączących się banków GE Money Banku i BPH nie bierze już udziału agencja reklamowa...

17 marca 2009

Kolman pracuje dla Peugeota w Warszawie

Agencja reklamowa Kolman Advertising po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z Peugeot Polska Oddział w Warszawie. - Nasza współpraca koncentruje się...

17 marca 2009

Mlekovita wybiera dom mediowy

SM Mlekovita, producent wyrobów mlecznych, prowadzi przetarg na obsługę mediową. W portfolio producenta są m.in.: sery, mleko, jogurty, margaryny. Jak...

17 marca 2009

PARP kolejny raz unieważnia przetarg

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) już po raz drugi unieważniła przetarg na realizację ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej oraz modernizację i administrację...

18 marca 2009

FagorMastercook szuka agencji do kompleksowej obsługi

FagorMastercook SA, producent sprzętu AGD, prowadzi przetarg mający doprowadzić do wyboru agencji reklamowej, która zajmie się obsługą fullservice'ową - dowiedzieliśmy...

18 marca 2009

Grey obok Polymusa zajmie się obsługą BTL-ową PKN Orlen

Agencja reklamowa Grey obok Polymusa zajmie się obsługą BTL-ową firmy PKN Orlen. Według przedstawicieli marketera obie spółki zostały wybrane w...

18 marca 2009

Wyjaśnienie: PARP czeka na oferty do 25 marca br.

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego wydania DS "MMP" pt. "PARP kolejny raz unieważnia przetarg" przedstawiciele agencji poinformowali, że postępowanie...

19 marca 2009

Agencja Pro Duct BBF kontynuuje współpracę z Goodyearem

Agencja Pro Duct BBF specjalizująca się w prowadzeniu programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz projektowaniu i wdrażaniu systemów zarządzania informacją kontynuuje...

19 marca 2009

Terravita wielkanocną kampanię powierza agencji GTO

"Sezon na zająca" - pod takim hasłem firma Terravita promuje nadchodzące święta wielkanocne na billboardach w Poznaniu i okolicach. Hasło...

19 marca 2009

GTO wygrała w przetargu firmy Zbyszko

Agencja GTO wygrała przetarg na przygotowanie nowej kampanii reklamowej w telewizji dla marek Polo Cola oraz 3 Cytryny z portfolio...

20 marca 2009

Władze Łodzi szukają agencji do realizacji kampanii "Młodzi w Łodzi"

Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy przy Urzędzie Miasta Łodzi rozpoczęło przetarg na outdoorową kampanię promocyjną dotyczącą programu "Młodzi w...

20 marca 2009

Polfa Warszawa szuka domu mediowego

Polfa Warszawa prowadzi przetarg na obsługę mediową. Nie wiadomo, jakie domy mediowe zostały zaproszone do konkursu. Przedstawiciele Polfy nie udzielają...

20 marca 2009

Kampanię paczkomatów InPostu obsłuży mediowo Mindshare

Firma InPost, niezależny, ogólnopolski operator pocztowy (Grupa Integer.pl), wybrała w przetargu na obsługę mediową agencję Mindshare Polska. Będzie ona odpowiedzialna...