M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

22 września 2009

Starlink drugim zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Dom mediowy Starlink jest drugim zwycięzcą przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Dom mediowy wspólnie z CAM Media (o ich wygranej informowaliśmy...

22 września 2009

Ciszewski PR wygrał przetarg na obsługę eSky

Agencja Ciszewski Public Relations nawiązała współpracę ze spółką eSky, internetowym biurem podróży i serwisem sprzedającym bilety lotnicze. Ciszewski PR będzie...

23 września 2009

Czterech w przetargu Storcka

Cztery agencje mediowe walczą o budżet Storcka. Jak wynika z naszych źródeł, są to: Optimum Media OMD, które broni budżetu,...

23 września 2009

Nowy przetarg Staropolanki - poprzedni bez rozstrzygnięcia

Zespół Uzdrowisk Kłodzkich SA rozpoczął przetarg, który ma doprowadzić do wyboru agencji do obsługi marki wody mineralnej Staropolanka. Do zadań...

23 września 2009

Praktiker prowadzi przetarg mediowy

Praktiker, sieć marketów budowlanych, wybiera dom mediowy. Nie udało nam się ustalić, jakie agencje są zaproszone do przetargu. Praktikera od...

24 września 2009

Star Media zajmie się promocją rozwoju Polski wschodniej

Dom mediowy Star Media wygrał przetarg Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na realizację kampanii w ramach Programu Rozwoju Polski Wschodniej. W konkursie...

24 września 2009

Iberia Motor Company rusza z przetargiem na kreację

Iberia Motor Company, importer samochodów Seat, rozpoczęła procedury przetargowe na obsługę kreatywną firmy. Jak przekazał Krzysztof Tkaczyk, marketing manager Iberia...

24 września 2009

Nivea Polska przeprowadzi przetarg na obsługę BTL

Nivea Polska rozpisze przetarg na obsługę BTL-ową. Informację tę potwierdziła Katarzyna Gola, marketing director Nivea Polska. Bliższych szczegółów na jego...

24 września 2009

Empik Cafe szuka agencji do stworzenia strony WWW

Spółka Empik Cafe prowadząca sieć kawiarni Empik Cafe i Voyage Cafe szuka agencji, która stworzy stronę internetową kawiarni. Nie udało...

24 września 2009

Bank Ochrony Środowiska SA z Kostrzewa PR

Bank Ochrony Środowiska SA rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii public relations w związku z...

24 września 2009

Do przetargu na promocję wieprzowiny zgłosiło się 11 agencji

Wojciech Gołowkow z Kancelarii Inwestycyjne "Profinn" koordynującej procedury przetargowe poinformował, że na konkurs prowadzony przez Konsorcjum Związków "Polskie Mięso" wraz...

25 września 2009

Trzy agencje w przetargu firmy Sante

Firma Sante, producent żywności funkcjonalnej, prowadzi przetarg fullservice'owy. Sante planuje działania wizerunkowe obejmujące wszystkie kanały komunikacji, w tym telewizję. Do...

25 września 2009

Walk Group dla Marszu Różowej Wstążki

Agencja public relations Walk & Talk wygrała przetarg na koordynację działań komunikacyjnych tegorocznego Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 10...

25 września 2009

Przetarg mediowy na Sidolux

Lakma prowadzi przegląd mediowy na obsługę marki Sidolux - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Brief dotyczy obsługi kampanii telewizyjnej. Marketer był ostatnio...

28 września 2009

Pięć agencji w przetargu Kart Telegrosik

W przetargu na fullservice'ową obsługę Kart Telegrosik bierze udział pięć agencji reklamowych. Ich nazwy nie zostały podane. Aktualnie wybrane agencje...

28 września 2009

Addapter wygrał konkurs na projekt OTOP

Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków (OTOP) wyłoniło zwycięzcę konkursu na wizerunkową kampanię reklamową. Agencja reklamowa Addapter (grupa Corporate Profiles DDB) pokonała...

28 września 2009

Firstlevel obsługuje Fabrykę Trzciny w wyszukiwarkach

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Firstlevel wygrała konkurs ofert i rozpoczęła współpracę z centrum artystycznym Fabryka Trzciny w...

28 września 2009

Ars Thanea współpracuje z TBWA przy globalnym projekcie Visy

Specjalizująca się w nowych mediach agencja kreatywna Ars Thanea zdobyła w konkursie ofert organizowanym przez agencję TBWA/Chiat/Day budżet marki Visa,...

28 września 2009

Macroscope OMD zdobyło budżet Strauss Cafe Poland

Dom mediowy Macroscope OMD zwyciężył w przetargu na obsługę mediową Strauss Cafe Poland, producenta kaw MK Cafe i Pedros. Odbierze...

29 września 2009

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

29 września 2009

Empathy Interactive zmodernizuje internetową sprzedaż firmy Kontri

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie platformy internetowej BtoB dla spółki Kontri, właściciela sieci sklepów internetowych z bielizną....

29 września 2009

G7 odpowiada za launch batonów Duplo

Agencja G7 zwyciężyła w przetargu reklamowym Ferrero Polska. Przedmiotem konkursu było przygotowanie strategii i działań ATL związanych z nową w...

30 września 2009

Trzy agencje w kolejnym etapie przetargu Sante

Firma Sante, producent żywności funkcjonalnej, rozpoczęła drugi etap przetargu na wybór agencji reklamowej (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z...

30 września 2009

ASA wróciła z budżetem do Equinoksa

ASA, polska firma farmaceutyczna, przeniosła budżet mediowy z U2 Media do Equinox Polska. Oznacza to powrót po roku do portfolio...

1 października 2009

Euro RSCG nadal obsługuje Lubellę

Maspex wybrał agencje Euro RSCG Warsaw do obsługi komunikacji makaronów Lubella. W przetargu startowały cztery agencje, nazwy pozostałych nie są...

1 października 2009

Pięć agencji walczy o budżet TUI, a trzy - o Scan Holiday

Biuro turystyczne TUI Poland, które operuje pod dwiema markami - TUI oraz Scan Holiday, rozpoczęło przetarg na bieżącą obsługę fullservice'ową...

1 października 2009

Jest już short-lista w BTL-owym przetargu PTC

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, przeszedł do drugiego etapu przeglądu rynku agencji BTL. Dotyczy on obsługi w zakresie...

1 października 2009

Pięć agencji walczy o reklamowy budżet Seata

Pięć agencji potwierdziło udział w przetargu Iberia Motor Company na kreację dla Seata (o jego rozpoczęciu pisaliśmy w DS "MMP"...

1 października 2009

4P Research Mix zbada skuteczność product palcementu dla TVP

Instytut badawczy 4P Research Mix zbada skuteczność sponsoringu użyczeniowego (czyli product placementu) w wybranych serialach TVP. To wynik wygranego przetargu...

1 października 2009

Leroy Merlin Polska rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę e-mailmarketingową

Spółka Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów budowlano-remontowych Leroy Merlin, rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w zakresie e-mail marketingu i...

2 października 2009

Leroy Merlin Polska wybiera firmę badawczą

Spółka Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów budowlano-remontowych Leroy Merlin, rozesłała do ośmiu firm badawczych zapytanie dotyczące dodatkowych analiz na...

2 października 2009

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego nowym klientem Young & Rubicam

Agencja Young & Rubicam po wygranym przetargu (DS "MMP" z 2 kwietnia) rozpoczęła współpracę z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego. W przetargu...

2 października 2009

Loża A5 wygrała przetarg Totalizatora Sportowego

Firma brandingowa Loża A5 rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym w zakresie przygotowania nowego wizerunku sieci placówek oraz przeprowadzenia inwentaryzacji już...

2 października 2009

Ars Thanea współpracuje z TBWA/Paris przy projekcie Nissan Ski Resort

W wyniku konkursu ofert zrealizowanego we wrześniu br. agencja kreatywna Ars Thanea rozpoczęła współpracę z paryskim oddziałem TBWA przy projekcie...

2 października 2009

IAM audytuje przetarg BZ WBK

Instytut Audytu Mediowego doradza przy przetargu BZ WBK. O przeglądzie ofert audytorskich informowaliśmy w DS "MMP" z 28 lipca br....

2 października 2009

Maspex Wadowice wybrał Euro RSCG Warsaw do obsługi Mlekołaków

Agencja Euro RSCG Warsaw zwyciężyła w przetargu reklamowym zorganizowanym przez Maspex Wadowice. Konkurs dotyczył marki Mlekołaki - są to płatki...

2 października 2009

Polska objęta przetargiem mediowym Carlsberga

Media Direction OMD w Polsce, a OMD Europe w Europie będzie bronił budżetu mediowego Carlsberga. Browar od 2005 r. jest...

5 października 2009

DSK będzie promować Rybnik

Agencja reklamowa DSK wygrała przetarg na obsługę miasta Rybnik w zakresie planowania i zakupu kampanii outdoorowej, kreacji i produkcji: "Promocja...

6 października 2009

Atlas rozpoczyna współpracę z Blue Grass

Agencja reklamowa Blue Grass podjęła współpracę z firmą Atlas. Do jej zadań należy wsparcie kreatywne wytypowanej grupy produktów firmy. Pierwszym...

6 października 2009

Hand Made z budżetem Flavamedu

Agencja reklamowa Hand Made przygotowała kreację do kampanii telewizyjnej marki Flavamed. W przetargu na obsługę tego produktu Hand Made pokonała:...

7 października 2009

Focus Media Group wygrała BTL-owy przetarg ING Usługi Finansowe

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg zorganizowany przez ING Usługi Finansowe na kompleksową obsługę w zakresie BTL. Umowa...

7 października 2009

Media Direction ma przejąć biznes PSA

Media Direction OMD ma przejąć obsługę budżetu mediowego PSA (Peugeot i Citroen). Według naszych nieoficjalnych informacji taki jest wynik przetargu...

8 października 2009

Axel Springer wygrał przetarg na custom publishing dla Cyfry Plus

Wydawnictwo Axel Springer Polska wygrało przetarg na przygotowanie i druk magazynu "Plus+" dla abonentów platformy satelitarnej Cyfra Plus, której operatorem...

8 października 2009

OS3 Multimedia zdobyła budżet Akuna Polska

Agencja OS3 Multimedia wygrała lokalny przetarg na stworzenie strategii obecności w internecie globalnej marki Akuna, producenta produktów i usług z...

8 października 2009

Empathy Interactive zdobyła budżet spółki Partner XXI

Agencja interaktywna Empathy Interactive wygrała przetarg na stworzenie internetowej platformy zamówień BtoB dla spółki Partner XXI, właściciela sieci handlowej z...

9 października 2009

Eurobank rozpoczął współpracę z ThinkOpen

Eurobank po przeglądzie ofert rozpoczął współpracę z należącą do Grupy Adv.pl firmą ThinkOpen. Współpraca dotyczy obsługi kampanii e-mailingowych banku. -...

9 października 2009

Blue Grass pracuje dla Ferveksu

Agencja reklamowa Blue Grass wygrała konkurs Ozone Laboratories Polska na obsługę kampanii promującej markę Fervex. W konkursie na projekty kreatywne...

9 października 2009

KBC wybiera dom mediowy już z short-listy

Grupa KBC (Kredyt Bank i Warta) finalizuje przetarg mediowy. Marketer stworzył już short-listę, z której wkrótce wyłoni zwycięzcę. Przypomnijmy, że...

12 października 2009

ZUS wybiera dom mediowy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) prowadzi przegląd ofert domów mediowych. Wybiera agencję, która przygotuje kampanię telewizyjną. Przedstawiciele ZUS-u nie ujawnili listy...

12 października 2009

Muzeum Etnograficzne szuka agencji interaktywnej

Muzeum Etnograficzne w Warszawie prowadzi przetarg na wykonanie nowej strony internetowej. W ramach projektu oprócz serwisu WWW mają powstać m.in.:...