M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

22 lutego 2010

MindChili dalej z Kubusiem

Agencja MindChili wygrała przetarg na stworzenie nowej wersji strony WWW marki Kubuś z portfolio Grupy Maspex Wadowice (o przetargu pisaliśmy...

22 lutego 2010

Grupa Żywiec prowadzi przetarg dotyczący obsługi piwa Specjal

Grupa Żywiec zaczęła przetarg, który ma na celu wybór agencji do reklamowej obsługi marki Specjal, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych...

22 lutego 2010

Od 8 mln do 42 tys. zł - na tyle agencje wyceniły roczną pracę dla Totalizatora Sportowego

W ubiegłym tygodniu zakończył się proces składania ofert przez agencje, które zakwalifikowały się do przetargu Totalizatora Sportowego, dotyczącego rocznej obsługi....

22 lutego 2010

S4 wygrała przetarg USP na obsługę Verdinu

Agencja reklamowa S4 wygrała przetarg US Pharmacii na obsługę launchu Verdinu Complexx, nowego produktu firmy 
z kategorii gastrycznej. Zadaniem uczestniczących...

22 lutego 2010

Olympus prowadzi globalny przetarg na media

Olympus wybiera dom mediowy. Przetarg ma charakter międzynarodowy i obejmuje polski rynek. Ostatnio dla marketera pracowały u nas MEC (internet)...

24 lutego 2010

Fresh Brand Design odpowiada za wizerunek Immergas

Fresh Brand Design wygrała przetarg na obsługę marki Immergas. Agencja odpowiada za stworzenie i wdrożenie nowej koncepcji wizerunku marki w...

24 lutego 2010

Demo Effective Launching opracuje strategię dla "Wprost"

Platforma Mediowa "Point Group" wybrała w drodze konkursu agencję Demo Effective Launching do opracowania strategii dla tygodnika "Wprost". Wydawca nie...

24 lutego 2010

PKO BP już negocjuje z wybranymi agencjami

Bank PKO BP zakończył etap prezentacji w przetargu na kompleksową obsługę w internecie banku i innych podmiotów Grupy Kapitałowej PKO...

24 lutego 2010

Chilli zrealizuje kolejny etap promocji kawy Douwe Egberts

Agencja reklamowa Chilli wygrała przetarg na obsługę drugiego etapu promocji kawy Douwe Egberts z portfolio Prima Sara Lee Coffee and...

24 lutego 2010

Netia może pozostać w ZOG-u

Netia, która wciąż nie zakończyła przetargu mediowego, prawdopodobnie pozostanie w dotychczasowej agencji - ZenithOptimedia. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że...

25 lutego 2010

POT szuka agencji do kampanii województw wschodnich za 21,5 mln zł

Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła przetarg na opracowanie koncepcji i podstawowych elementów kampanii multimedialnej promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich województw Polski,...

25 lutego 2010

Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne zrezygnowały z przetargu na SEM

Spółka Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne zrezygnowała z przetargu na obsługę w zakresie marketingu w wyszukiwarkach (SEM). O przetargu informował Leszek...

25 lutego 2010

Nepentes wybrał Tippingpoint dla marki Iwostin

Nepentes rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową marki dermokosmetyków Iwostin. W konkursie wygrała agencja Tippingpoint. Do udziału w przetargu zaproszono dodatkowo...

25 lutego 2010

Provident finalizuje przetarg na media

Provident wybrał short-listę w przetargu na media, wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Klient do czasu zamknięcia przetargu nie komentuje jego...

26 lutego 2010

Hand Made wygrała kolejny przetarg Duluksa

Agencja Hand Made wygrała przetarg na przygotowanie katalogu dla marki Dulux. Przedmiotem przetargu był koncept na katalog "Colour Trends Magazine...

26 lutego 2010

Mercedes-Benz prowadzi przetarg dotyczący działań wizerunkowych

Mercedes-Benz Polska przeprowadza przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że zaproszone są do niego cztere agencje, a...

26 lutego 2010

Poznań planuje promocję miasta poza granicami Polski

Urząd Miasta Poznania prowadzi równolegle dwa przetargi związane z jego promocją. Pierwszy dotyczy opracowania oraz realizacji wizerunkowej kampanii promocyjnej miasta...

26 lutego 2010

Sales Link zdobył budżet Bridgestone

Sales Link (Tequila/Polska) po wygranym przetargu stworzy partnerski program biznesowy dla Bridgestone, producenta opon. Celem programu będzie budowanie relacji Bridgestone...

26 lutego 2010

Saatchi & Saatchi będzie obsługiwać markę Lurpak

Zakończył się globalny przetarg prowadzony przez firmę Arla Foods, dotyczący kompleksowej obsługi marki Lurpak (masło). Budżet ten trafił globalnie do...

1 marca 2010

Opus B zdobyła budżet Atlasa

Agencja reklamowa Opus B wygrała przetarg firmy Atlas na opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii obejmujących narzędzia ATL i BTL dla spoin...

1 marca 2010

Netia pozostawia jednak obsługę mediową w ZOG-u

Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów i zdecydował się podpisać umowę o dalszej współpracy z ZenithOptimediaGroup...

2 marca 2010

Initiative wygrało przetarg Schering-Plough

Initiative przejmuje od The Media Insight (Mindshare) obsługę budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Schering-Plough. W przetargu marketera według naszych informacji brał...

2 marca 2010

Charakter Consulting przygotuje strategię Oriona

Charakter Consulting nawiązał współpracę z wrocławskim producentem etykiet samoprzylepnych spółką Orion Znakowanie Towarów. Agencja ma za zadanie opracowanie strategii komunikacji...

2 marca 2010

Gdańsk szuka agencji w związku z letnią kampanią wizerunkową

Gdańsk na lato br. planuje kampanię wizerunkową. Szuka partnera do przygotowania kreacji wpisującej się w wizerunek Gdańska jako miasta wolności....

2 marca 2010

3M Poland szuka agencji SEM

Spółka 3M Poland prowadzi konkurs ofert na obsługę firmy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer nie...

2 marca 2010

Change traci budżet Playa - przetarg wygrały Brain i Grandes Kochonos

P4, operator sieci komórkowej Play, rozstrzygnął przetarg na agencję reklamową i do dalszej współpracy wybrał jedną z dotychczasowych swoich agencji...

2 marca 2010

Axa Direct rusza z przetargiem reklamowym

Avanssur SA Oddział w Polsce, który od końca 2006 r. oferuje ubezpieczenia samochodów w modelu direct pod marką Axa Direct,...

2 marca 2010

Totalizator Sportowy wyklucza Grey z przetargu

Totalizator Sportowy podjął decyzję o rezygnacji z oferty, jaką w przetargu na kompleksową obsługę marketera złożyła agencja Grey Worldwide Warszawa....

3 marca 2010

Starcom wygrał budżet na kampanię Śląskiego

Starcom złożył najlepszą ofertę w przetargu na zakup mediów do kampanii woj. śląskiego oraz regionalnej promocji Szlaku Zabytków Techniki Województwa...

3 marca 2010

Sinah wybrała Kostrzewa PR

Krakowska firma Sinah zatrudniła po przeglądzie ofert agencję Kostrzewa PR. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii PR dla projektu Rezydencja...

3 marca 2010

Canal Plus Cyfrowy kończy przetarg reklamowy bez wyboru agencji

Spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca stacji tematycznych, zadecydowała o zakończeniu konkursu na agencję reklamową bez...

3 marca 2010

ConTrust pracuje dla Franke

Do klientów agencji ConTrust dołączył polski oddział koncernu Franke, producenta i dystrybutora systemów kuchennych. Zadaniami agencji ConTrust będą: strategiczne doradztwo...

3 marca 2010

Betlej'sTools pracuje dla marki Herbusie z portfolio Posti

Agencja kreatywna Betlej'sTools należąca do Grupy Komunikacyjnej "Betlej & Partners" wygrała konkurs organizowany przez Posti SA i stworzyła koncepcję kampanii...

3 marca 2010

Osiem agencji w przetargu Liptona (Unilever)

Unilever zaprosił osiem firm reklamowych do przetargu, którego celem ma być wybranie agencji do obsługi marki herbat Lipton - dowiedzieliśmy...

3 marca 2010

Marka Redd's po przetargu w G7

Kompania Piwowarska rozstrzygnęła przetarg dotyczący kompleksowej obsługi marki Redd's - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Po przetargu trafiła ona do agencji G7....

5 marca 2010

Telewizja N prowadzi przetarg kreatywny

Telewizja N prowadzi przetarg, którego celem ma być wybranie agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam...

5 marca 2010

Świętokrzyskie prowadzi konkurs na projekt billboardów reklamowych

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego ogłosiła konkurs na projekt billboardów drugiej części kampanii "Świętokrzyskie czaruje - poleć na weekend". Konkurs...

5 marca 2010

Poznań prowadzi dwa kolejne przetargi na działania promocyjne

Urząd Miasta Poznania prowadzi dwa kolejne przetargi związane z promocją miasta. Dwa poprzednie - wciąż w toku - dotyczą kampanii...

5 marca 2010

Lek Polska prowadzi przetarg dla marki Ketonal

Lek Polska należący do grupy Sandoz rozpoczął przetarg dotyczący kompleksowej obsługi leku przeciwbólowego Ketonal. W przetargu startują cztery agencje: G7,...

5 marca 2010

Initiative kupuje dla Walmarka

Initiative kupuje już media do kampanii firmy farmaceutycznej Walmark - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznaczałoby to, że dotychczasowy klient Macroscope OMD...

5 marca 2010

Albert Lumberjacker dla Lublina

W konkursie na scenariusz 45-sekundowego filmu reklamowego promującego Lublin, do którego Kancelaria Prezydenta - Marketing Miasta zaprosił pięć agencji reklamowych,...

8 marca 2010

FireFly Creation pracuje dla LOT

Agencja FireFly Creation wygrała przetarg na stworzenie nowej strony internetowej Lot.com dla Polskich Linii Lotniczych LOT. W ramach współpracy agencja...

8 marca 2010

Pekpol Ostrołęka szuka agencji do obsługi marki Paryżanki

Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" SA prowadzą przetarg reklamowy. Jego celem jest wybór agencji do kompleksowej, strategiczno-kreatywnej obsługi marki parówek Paryżanki....

9 marca 2010

DDB będzie pracowała dla Liberty Direct

Polski oddział Liberty Seguros sprzedający ubezpieczenia w systemie direct (przez telefon i internet) pod marką Liberty Direct zakończył trwający od...

9 marca 2010

PanMedia Western prawdopodobnie straci obsługę Providenta

Dom mediowy PanMedia Western nie znalazł się na short-liście w przetargu Providenta, wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Marketer finalizuje przetarg,...

10 marca 2010

PanMedia Western pozyskał obsługę "Zwierciadła"

PanMedia Western wygrał w przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii "Zwierciadła". Agencja ta współpracowała już wcześniej z wydawcą...

10 marca 2010

Liberty Direct prowadzi przetarg na media

Liberty Direct wybiera w przetargu dom mediowy. Cztery agencje walczą o budżet cennikowo wart 40 mln zł. Obecnie Liberty Direct...

10 marca 2010

Questia zajmie się obsługą PR Nestle Nutrition

Agencja Questia Communications Management Consultants wygrała przetarg na obsługę PR Nestle Nutrition, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci. Rozstrzygnięcie...

11 marca 2010

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu z portfolio firmy Wyborowa SA. Nazw i liczby pozostałych agencji nie podano....

12 marca 2010

G+J Polska będzie wydawcą "Kaleidoscope"

Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z G+J Polska na wydawanie magazynu pokładowego "Kaleidoscope". Nowy wydawca został wybrany w konkursie,...