M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

27 kwietnia 2010

Kolejna promocja Polski

POT szuka agencji public relations do projektu "Promujmy Polskę razem".

27 kwietnia 2010

Potrzebne słupy do kampanii w Trójmieście

Ruszył przetarg na wynajem słupów ogłoszeniowych.

27 kwietnia 2010

ACP Pharma z Made in PR

Roczna współpraca już się zaczęła, obejmuje też spółkę Mediq Polska.

28 kwietnia 2010

Unilever wybrał agencję dla Timotei

Garden of Words wygrała przetarg na obsługę marki i zajmie się jej public relations.

28 kwietnia 2010

Firstlevel pracuje dla Wemy

Agencja wygrała konkurs ofert na obsługę firmy Wema SA w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

29 kwietnia 2010

Smirnoff Black do wzięcia

Diageo szuka agencji do kompleksowej obsługi marki Smirnoff Black.

30 kwietnia 2010

Dziecięcy szampan w rękach OS3

Agencja zdobyła budżet marki Piccolo.

30 kwietnia 2010

Przetarg na wiaty już za kilka dni

W przyszłym tygodniu ma ruszyć przetarg na warszawskie wiaty.

4 maja 2010

Zachodniopomorskie planuje promocję

Ruszył przetarg na wynajem nośników, na których rozpocznie się promocja regionu.

4 maja 2010

MRR szuka agencji do SEO i SEM

Resort rozwoju regionalnego ruszył z przetargiem reklamowym.

4 maja 2010

Nestle wybiera Red8

Red8 wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Nałęczowianki.

4 maja 2010

"Mięso krzepi" bez rozstrzygnięcia

Unieważniono przetarg na promocję polskiego mięsa.

5 maja 2010

Mleczna kanapka w OS3

Budżet marki Kinder Maxi trafia do OS3 Multimedia.

5 maja 2010

Tłok w telewizji zniechęcił Zieloną Budkę

Producent lodów zrezygnował z tegorocznej kampanii telewizyjnej swoich produktów. Tym samym zawiesił przetarg na agencję reklamową i dom mediowy.

5 maja 2010

Borgis szuka brokera

Wydawca specjalistycznych pism medycznych szuka brokera do obsługi reklamowej tytułów.

5 maja 2010

AdBlue promowany w Europie

Firstlevel przeprowadzi kampanię wyszukiwarkową produktu firmy Blue Solution na rynkach zagranicznych.

6 maja 2010

Statoil z McCannem

W wyniku rozstrzygnięcia globalnego przetargu Statoil zmienia agencję reklamową.

6 maja 2010

PKO BP unieważnił przetarg internetowy

Bank PKO BP unieważnił trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę w internecie. Na razie budżet zachowała agencja Hypermedia.

6 maja 2010

JWT wprowadzi na rynek tanie autobusy

JWT Warszawa zwycięzcą przetargu na wprowadzenie nowej marki z branży transportowej.

6 maja 2010

Rozstrzygnięcie "po wakacjach"

Muller Polska ponownie przegląda oferty agencji reklamowych.

6 maja 2010

Martini Asti ponownie z XRS Nowe Media

Umowa po przetargu przedłużona na rok.

7 maja 2010

Nescafe z Euro RSCG 4D

Agencja prowadzi pakiet działań dla kilku produktów Nescafe.

7 maja 2010

PanMedia Western i Bimers z POT-em

Budżet promocji wschodnich województw ma wynieść ponad 20 mln zł.

10 maja 2010

Podkarpackie wybrało agencje

Value Media i DSK zwyciężyły w przetargu województwa podkarpackiego.

10 maja 2010

MBank na 10-lecie

Marketer szuka agencji do zorganizowania dużego eventu.

10 maja 2010

Testardo Gram z PKO BP

Należąca do Grey Group agencja Testardo Gram zwyciężyła w przetargu na kampanię nowego kredytu hipotecznego PKO Bank Polski.

11 maja 2010

Przetargi będą po wakacjach

Kolejne przetargi Totalizatora Sportowego ruszą po wyborze operatora systemu.

11 maja 2010

Value Media wygrały budżet Neckermanna

Carat straci wieloletniego klienta.

12 maja 2010

Scholz pracuje dla domu maklerskiego

Scholz & Friends Warszawa i Caspar Asset Management SA
 rozpoczynają współpracę.

12 maja 2010

Millennium nadal z Zieltraffic

Bank Millennium wybrał agencję Zieltraffic do obsługi działań w wyszukiwarkach. Celem współpracy jest efektywna sprzedaż produktów banku z wykorzystaniem wyszukiwarki Google.

12 maja 2010

Y&R zwyciężyła w przetargu POT

Agencja zrealizuje kampanię reklamową, której budżet ma wynieść 15,2 mln zł.

12 maja 2010

Effectica dla instalatorów

Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu Lider Klub firmy Junkers.

12 maja 2010

Euro RSCG 4D dla Coca-Cola

Agencja obsłuży projekty BTL na trzech rynkach Europy Środkowej.

12 maja 2010

Innovations wygrał budżet SGH

Dom mediowy zrealizuje kampanię reklamową warszawskiej uczelni. Projekt potrwa trzy lata.

13 maja 2010

Lidl z Initiative do MediaVest

Sieć handlowa Lidl ma nowy dom mediowy.

13 maja 2010

Blue Grass dla Gdyni

Agencja Blue Grass wygrała przetarg na materiały reklamowe dla Gdyni. Stworzy cykl "Navigator Gdyni".

13 maja 2010

Starcom bierze Raiffeisena

Starcom przejmie obsługę Raiffeisen Bank Polska od Mindshare.

14 maja 2010

Koniec prezentacji w przetargu Canal Plus

Short-lista z pięciu agencji ma być wybrana bardzo szybko, zwycięzca - w ciągu tygodnia.

14 maja 2010

Trzy agencje na krótkiej liście mBanku

Marketer jest coraz bliżej wyłonienia agencji, która przygotuje kampanię reklamową planowaną na drugą połowę roku.

14 maja 2010

Honda w MediaVest

Budżet traci lokalna agencja Effective Media.

18 maja 2010

Dwie agencje na short-liście Canal Plus

Już tylko Grey Worldwide Warszawa i Change walczą o biznes operatora Cyfry Plus.

18 maja 2010

Krakowskie muzea promowane poza Polską

Władze miasta planują kampanię muzeów za granicą.

18 maja 2010

Metro Films przygotuje spoty promujące Polskę

Studio wygrało przetarg POT na produkcję materiałów reklamowych.

18 maja 2010

Red8 zdobywa Benecol

Pierwszym dziełem agencji dla nowego klienta jest telewizyjna kampania sponsoringowa.

19 maja 2010

Wizard pracuje dla Hippa

Agencja będzie tworzyć newslettery dla producenta żywności i kosmetyków dla dzieci.

19 maja 2010

Lek Polska przedłuża procedury przetargowe

Y&R i DraftFCB + Ad Fabrika na short-liście w przetargu na obsługę marki Ketonal.

19 maja 2010

Polkomtel rozmawia z agencjami

Agencje reklamowe zostały poproszone przez marketera o przesłanie credentials.

19 maja 2010

Adv.pl i OS3 Multimedia z budżetem BZ WBK

Bank Zachodni WBK zamierza zdecydowanie zintensyfikować działania komunikacyjne w internecie.

19 maja 2010

Konkurs na logo Ministerstwa Finansów

Przedstawiciele resortu chcą ujednolicić swoją identyfikację wizualną.

20 maja 2010

Axa Direct w TBWA

Ubezpieczyciel samochodów w modelu direct zakończył przetarg.