M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

16 września 2010

RMF FM szuka agencji reklamowej

Agencja będzie przygotowywać głównie reklamy prasowe.

17 września 2010

Don't Worry wypromuje szycie na miarę

Agencja wygrała obsługę firmy specjalizującej się w szyciu męskich ubrań na miarę.

17 września 2010

Nowe projekty Supermedia Interactive

Wygrane przetargi, realizacje dla wcześniejszych klientów.

17 września 2010

Wyrzuceni za nieczytelny podpis

Agencja Testardo Gram wykluczona z przetargu na promocję oleju rzepakowego.

17 września 2010

GDDKiA będzie promować drogi zaufania

Instytucja planuje kampanię promocyjną związaną z ochroną ludzkiego życia i zdrowia.

21 września 2010

Rozstrzygnięcie w październiku

Związek Producentów Cukru opóźnia termin wyboru agencji reklamowej.

21 września 2010

Kto obsłuży Manufakturę?

Trwa przetarg na kompleksową obsługę łódzkiego centrum handlowego.

21 września 2010

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich kończy przetarg

Szkoła Mistrzów Reklamy i Value Media zwyciężyły.

22 września 2010

Trzy domy mediowe walczą o PKO BP

W przetargu nie bierze już udziału MEC.

23 września 2010

BSH wybiera dom mediowy

Zwycięska agencja zaplanuje kampanię urządzeń AGD.

23 września 2010

Totalizator wybierze dom mediowy

Przetarg mediowy już wkrótce, a po ewaluacji możliwy jest także konkurs na agencję reklamową.

23 września 2010

McCann Erickson dla Lecha

KP oficjalnie potwierdza wybór agencji do obsługi marki Lech.

23 września 2010

Po finałowych prezentacjach w Marsie i Wrigleyu

W ciągu najbliższych dni ma się zakończyć przetarg mediowy.

24 września 2010

Polski Klaster Mięsny szuka agencji

Organizacja branżowa producentów artykułów mięsnych zamierza zainwestować w komunikację marketingową.

24 września 2010

Testardo Gram zwyciężyła w przetargu PKO BP

Agencja prawdopodobnie uzyska status agencji wspomagającej, choć umowy w tej sprawie jeszcze nie podpisano.

24 września 2010

Canal Plus szuka agencji dla stacji tematycznych

Nadawca prowadzi przetarg na długofalową współpracę przy obsłudze kanałów tematycznych.

24 września 2010

Pyralgina wybiera agencję reklamową

Polpharma prowadzi przetarg na obsługę jednej ze swoich głównych marek.

27 września 2010

Łomża rozpisze przetarg

Browar Royal Unibrew Polska współpracował do tej pory z Brain i Testardo Gram.

27 września 2010

Sześć agencji powalczy o Carlsberga

Briefy trafią do agencji w przyszłym tygodniu.

27 września 2010

Multi Communications dla firmy Bayer

Agencja zajmie się projektem dla działu weterynaryjnego.

27 września 2010

Kostrzewa PR dla Martinisation

Agencja zajmie się wejściem brytyjskiej spółki do Polski.

27 września 2010

Tupperware wybrało BiS do promocji

Firma specjalizująca się w produktach kuchennych zamierza w tym roku więcej inwestować w promocję. Za realizację działań będzie odpowiedzialna agencja BiS.

28 września 2010

PKO BP potwierdza wybór Testardo Gram

Agencja wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Grupy PKO BP i jej spółek.

28 września 2010

Agencja dla Heinekena

Grupa Żywiec zaprosiła do przetargu cztery agencje reklamowe.

29 września 2010

San Markos dla Harvard Business Review Polska

Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji.

29 września 2010

Sześć konsorcjów w przetargu Ministerstwa Infrastruktury

O wyniku zdecyduje m.in. cena.

29 września 2010

Pompidou dla Barlinka, trwa przetarg na media

Agencja zajmie się kampanią nowego produktu.

30 września 2010

Schulz ponownie dba o zdrowie

Sieć aptek chce podkreślić w reklamach, że oferuje atrakcyjne ceny i fachową obsługę.

30 września 2010

MediaCom utrzymał Marsa i zdobył Wrigleya

MediaCom zwycięży ł w jednym z największych tegorocznych przetargów.

30 września 2010

Pekao zawiesiło przetarg

W związku z zawirowaniami we włoskim UniCredit Pekao odkłada decyzję o przetargu.

30 września 2010

Kilkanaście konsorcjów walczy o atom

Do kolejnego etapu przetargu na obsługę projektu promującego energetykę jądrową ma przejść pięć z nich.

30 września 2010

Eskadra będzie promować Polskę za granicą

Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez POT.

1 października 2010

Cztery agencje na short-liście Playa

Rozstrzygnięcie opóźnia się już co najmniej o miesiąc.

4 października 2010

Unlimited wygrało przetarg na obsługę promocji Ferrero

Akcja promocyjna "Złoty miesiąc Ferrero" potrwa przez cały październik br.

4 października 2010

Znana jest lista agencji w przetargu Playa

Oprócz Fruits & Friends w konkursie biorą udział: White Rabbit, Scholz & Friends Warszawa i ADV Experience - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

4 października 2010

Indesit wybiera dom mediowy

Ruszył międzynarodowy przetarg organizowany przez producenta AGD.

5 października 2010

MediaCom zdobył budżet Boscha

Dom mediowy pracował dla marketera przy realizacji kampanii reklamowej urządzeń AGD w telewizji.

5 października 2010

KUPS szuka agencji do kampanii za blisko 3,9 mln euro

Zaplanowana na trzy lata kampania reklamowa będzie obejmować Polskę i Rumunię.

5 października 2010

Grandes Kochonos wygrała budżet Avivy Direct

Właśnie startuje kampania reklamowa przygotowana przez nowo wybraną agencję.

6 października 2010

Brain doradza doradcy

Ernst & Young wybiera Brain do kompleksowych działań komunikacyjnych.

6 października 2010

DDB wycofuje się z przetargu PTC

W przetargu pozostanie pięć polskich agencji reklamowych i jedna zagraniczna.

6 października 2010

Red8 wygrała przetarg Bakallandu

Agencja zaprojektuje opakowania dla wybranych produktów.

6 października 2010

Polbank zostaje w Macroscope

Dom mediowy obronił obsługę jednego z kluczowych klientów.

7 października 2010

Publink dla NGO Vital Voices Chapter Poland

Agencja pracuje dla polskiego oddziału organizacji Hillary Clinton.

8 października 2010

Xelion wybrał Euro RSCG

Współpraca ma charakter długoterminowy.

8 października 2010

LOT wybiera agencję interaktywną

PLL LOT prowadzi przetarg na wybór agencji interaktywnej.

8 października 2010

U2 Media z nowym budżetem

Agencja obsłuży Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych.

12 października 2010

Woseba wybrała Brain

Kampania wizerunkowa została zaplanowana na półtora roku.

12 października 2010

IKEA rozstrzygnęła przetarg

Budżet trafił do Euro RSCG (dwa spoty) oraz Scholz & Friends (jeden spot).

12 października 2010

Wieden & Kennedy rezygnuje z przetargu Ery

Agencji nie odpowiadał brief i zbyt krótkie terminy prezentacji.