M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

28 lutego 2011

GPD ponownie dla Hasco-Lek

Agencja zajmie się obsługą nowych wariantów marki Ulgix.

28 lutego 2011

PZU przedłuźa umowę z K2, ACR

Przez kolejne dwa lata agenje zajmą się obsługą kompleksową PZU w internecie.

1 marca 2011

Agencja dla Makro

Sieć handlowa szuka partnera do tworzenia komunikacji.

1 marca 2011

Getin Bank będzie pracował z różnymi agencjami projektowo

Bank nadal będzie wykorzystywał Piotra Fronczewskiego do reklam, ale te będą mu przygotowywały różne agencje, w zależności od projektu.

4 marca 2011

303 wygrywa Green Up

Herbapol zakończył przetarg trwający do listopada ub.r.

4 marca 2011

Cube Group wygrała przetarg internetowy Banku Zachodniego WBK

Agencja będzie realizować dla banku kampanie online w modelu pay per click.

4 marca 2011

PIT przez internet

Young & Rubicam wygrała konkurs Ministerstwa Finansów.

7 marca 2011

World Cyber Games ze wsparciem Euro RSCG

Agencje z grupy Euro RSCG zorganizują europejskie finały World Cyber Games 2011.

7 marca 2011

On Board PR z firmą Henkel

Agencja ma zwiększyć rozpoznawalność marki Vademecum.

7 marca 2011

Trend Micro uaktywni się PR-owo

Do obsługi public relations firma wybrała agencję Monday PR.

8 marca 2011

Kampania Lotosu w wydaniu DraftFCB + Ad Fabrika

Agencja wygrała przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos.

8 marca 2011

POT chce promować Polskę za południową granicą

Po Chinach i Indiach przyszła pora na Czechy i Słowację.

8 marca 2011

Heureka pracuje z Activią

Agencja wygrała przetarg na obsługę online brandu firmy Danone i startuje z kampanią.

8 marca 2011

Pigeon nadal dla Gant Development

Ogólnopolski deweloper po raz kolejny wybrał agencję reklamy Pigeon do współpracy nad kampanią wizerunkową.

9 marca 2011

Głośniej o transformacji centrum Katowic

Miasto szuka agencji do promocji przebudowy swojego centrum. Cena głównym kryterium wyboru.

9 marca 2011

Ruszył przetarg na Dębowe Mocne

O obsługę full service marki walczy prawdopodobnie pięć agencji.

9 marca 2011

Citybell Consulting dla Komisji Europejskiej

Agencja zrealizuje i wypromuje wydarzenie podsumowujące stan przygotowań Polski do objęcia prezydencji w Radzie UE.

9 marca 2011

Agencja dla Cholineksu

GlaxoSmithKline startuje z fullservice'owym przetargiem.

10 marca 2011

Agencja dla Benecolu

Bunge startuje z fullservice'owym przetargiem.

11 marca 2011

Konica Minolta rozstrzyga przetarg

Eskadra Opcom prawdopodobnie będzie pracować dla japońskiego producenta urządzeń biurowych.

15 marca 2011

Brain pracuje dla firmy Bacha

Umowa na razie dotyczy jednego projektu, ale może zostać poszerzona.

15 marca 2011

TVP chce poznać stosunek widzów do siebie

Zbada też, jak jest postrzegana.

15 marca 2011

Star Media zdobywa Lavazzę

Dzięki rekomendacji włoskiej agencji Star Media zyskał budżet producenta kawy Lavazza.

15 marca 2011

Agencja dla Domino's Pizza

Grandes Kochonos będzie obsługiwać wracającą na rynek markę - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

16 marca 2011

MPG zdobywa obsługę budżetu HBO

Nadawca rozstrzygnął przetarg, w którym brały również udział MEC, BrandConnection i Optimum Media OMD.

16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

16 marca 2011

Kropka Bordo wygrała przetargi Nutricii i Ambry

Agencja zajmie się realizacją projektów shopper marketingowych i BTL.

17 marca 2011

Cztery domy mediowe w przetargu Polpharmy

Macroscope OMD, ZOG, Universal McCann, MediaCom Warszawa biorą udział w rywalizacji o budżet mediowy firmy farmaceutycznej.

17 marca 2011

Cztery agencje walczą o budżet Lukas Banku

Bank zaprosił cztery agencje sieciowe do przetargu na kampanię rebrandingową.

17 marca 2011

Trzy agencje dla Otto

Firma sprzedaży wysyłkowej będzie współpracować z Byss, Core PR i IDM.net.

17 marca 2011

MoKoLoCo Events zrobi serwis energetyku Blow

Ta sama agencja odpowiedzialna jest również za spot telewizyjny, który można obecnie oglądać.

18 marca 2011

Totalizator szuka autora nowego serwisu WWW

Firma prowadzi też przetarg na obsługę public relations.

18 marca 2011

Interaktywny przetarg Grupy Enea

Firma szuka agencji do realizacji projektu społeczno-wizerunkowego.

18 marca 2011

FireFly Creation z Axe

Unilever wybrał agencję do interaktywnej obsługi marki.

21 marca 2011

Żabka szuka domu mediowego

Rozstrzygnięcie zaplanowano jeszcze w marcu.

22 marca 2011

BBDO Warszawa przewodzi konsorcjum

Agencja zrealizuje kampanię dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

22 marca 2011

Vattenfall zmienia agencje, ale wycofuje się z Polski

W wyniku międzynarodowego przetargu marketer konsoliduje obsługę reklamową i mediową w sieciach DDB i Initiative Universal Media. W Polsce wygrana Initiative będzie jednak chwilowa, ponieważ firma szykuje się do wyjścia z naszego kraju.

22 marca 2011

What dla kanału Fox

Agencja wygrała przetarg promujący nowy serial.

22 marca 2011

TBWA\PR dla Lipton Ice Tea

Agencja pokonała w przetargu dwóch konkurentów.

23 marca 2011

SportKlub wybrał agencję Kiwisport

Kanał sportowy wybrał agencję do obsługi reklamowej.

23 marca 2011

Chilli zajmie się obsługą hiszpańskiej marki Gocco

Hiszpanie budują sieć sklepów w Polsce, w której chcą sprzedawać odzież dla dzieci.

23 marca 2011

San Markos dla marki z portfolio Coca-Coli

Agencja podpisała z marketerem umowę na obsługę projektu dla marki Kropla Beskidu.

23 marca 2011

MSZ szuka agencji

Resort planuje kampanię reklamową promującą polską Prezydencję 2011.

23 marca 2011

Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD

Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu.

24 marca 2011

Arena Media zdobył budżet mediowy POT

A BBDO i Proximity budżet reklamowy tej organizacji.

24 marca 2011

U2 Media wygrał przetarg Narodowego Instytutu Audiowizualnego

Narodowy Instytut Audiowizualny wybrał U2 Media do obsługi mediowej działań reklamowych związanych m.in. z polską prezydencją w Radzie UE.

24 marca 2011

Cohn & Wolfe dla Access 2

Agencja wygrała przetarg na świadczenie usług PR dla nowej marki.

24 marca 2011

Konsorcjum zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie na drogach

Konsorcjum w składzie: Legend Group, MEC, On Board PR i Pentor zrealizuje kampanię o bezpieczeństwie w ruchu drogowym wartą 5 mln zł.

28 marca 2011

Przetarg na Królewskie ruszy ponownie

Grupa Żywiec potwierdziła zamiar nawiązania współpracy z agencją reklamową przy obsłudze marki, która od dawna nie miała wsparcia w mediach.

28 marca 2011

Gaspol szuka agencji reklamowej

Marketer chce realizować działania wizerunkowe.