M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

21 kwietnia 2011

Dwa przetargi Vistula Group

Potrzebne agencje dla marek W. Kruk i Vistula.

21 kwietnia 2011

180heartbeats z Grupą Allegro

Agencja interaktywna wygrała fullservice'owy przetarg internetowego potentata - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

21 kwietnia 2011

Euro RSCG MH z PZ Cussons

Agencja wygrała przetarg na projekt dla marki E.

21 kwietnia 2011

Sprostowanie: Allegro analizuje oferty tylko dwóch agencji

Allegro nie poszerzyło listy domów mediowych.

21 kwietnia 2011

SwedeCenter stawia na PR

Należąca do grupy Inter IKEA marka wybrała Kostrzewa PR.

21 kwietnia 2011

Da Grasso szuka domu mediowego

O budżet sieci pizzerii walczą dwa domy mediowe.

26 kwietnia 2011

Euro RSCG Warsaw na short-liście z... TVN

Obie firmy znalazły się w finale reklamowego przetargu MEN.

26 kwietnia 2011

Warszawa planuje kampanię outdoorową

Potrzebna agencja do wsparcia Warszawy w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury.

26 kwietnia 2011

Galeria Malta wybrała Tequilę

Agencja marketingu zintegrowanego wygrała przetarg na obsługę poznańskiej Galerii Malta.

26 kwietnia 2011

Macroscope OMD zdobywa Polpharmę

Marketer przeniesie budżet z Universal McCann do Macroscope OMD.

27 kwietnia 2011

K2 Internet z PKO BP

Agencja uzyskała status wiodącej agencji interaktywnej dla marketera, z którym podpisała trzyletni kontrakt.

4 maja 2011

Arena Media i What zdobyły budżet Akademii Euro

Euro 2012 wybrała konsorcjum Arena Media i What w konkursie na działania promocyjne dla Akademii Euro.

4 maja 2011

Endorfina dla Noble Concierge

Agencja obsłuży kulinarne wydarzenie firmy.

5 maja 2011

Starcom nadal dla Allegro

Serwis aukcyjny będzie dalej współpracował ze Starcomem.

5 maja 2011

Centrum Projektów Europejskich szuka domu mediowego

Zwycięzca przetargu kupi media w Polsce, na Ukrainie i Białorusi.

5 maja 2011

Pantomas zdobywa Perłę

Powstała kilka miesięcy temu agencja wygrała przetarg Browarów Lubelskich "Perła" i opracowała obecną kampanię.

6 maja 2011

Lowe GGK nadal pracuje dla Princessy

Nestle kończy przetarg, marka zostaje z dotychczasową agencją.

6 maja 2011

MRM Worldwide wygrywa przetarg Nestle Waters

Marketer przygotowuje program wspierający system dostawy wody do domów konsumentów.

9 maja 2011

1,5 mln zł na promocję Pętli Żuławskiej

Władze woj. pomorskiego szukają agencji do realizacji projektu "Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej".

9 maja 2011

Douglas będzie pracować z Brain

Agencja zajmie się opracowaniem strategii komunikacyjnej dla marketera.

9 maja 2011

Kalicinscy.com z Money Makers

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę firmy zajmującej się zarządzaniem inwestycjami.

9 maja 2011

Żywiec rozpisał przetarg na Żywca

Marketer wybierze agencję do obsługi ATL swojej sztandarowej marki.

10 maja 2011

Agencja dla PGNiG SA

Wybrana firma ma się zająć kompleksową obsługą marketera.

10 maja 2011

Eden wybrał agencję Redshoes

Dostawca wody źródlanej wybrał w przetargu agencję do działań wizerunkowych.

11 maja 2011

Ségécé rozstrzygnęło przetarg

Dla operatora centrów handlowych mają pracować On Board PR i San Markos.

11 maja 2011

Groupama szuka agencji przed debiutem rynkowym

Ubezpieczyciel zaczyna proces przetargowy, która na razie jest we wstępnej fazie.

11 maja 2011

4 All dla Beko

Agencja wygrała przetarg na obsługę BTL.

12 maja 2011

Hoop Polska pierwszym klientem Brand Place

Agencja obsłuży markę Paola w fullservice'owym zakresie.

13 maja 2011

Ogilvy Action dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Agencja wygrała przetarg obejmujący cykl poradnikowych artykułów pod hasłem "Dopełnij smak każdego posiłku" realizowanych dla producenta Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Akcja obejmuje także działania w punkcie sprzedaży.

16 maja 2011

ZTM zaprasza do negocjacji w sprawie wiat

Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.

16 maja 2011

PZU przymierza się do przetargu mediowego

Ubezpieczyciel zamierza przejrzeć oferty domów mediowych. Budżetu PZU będzie bronił Starlink.

16 maja 2011

MSZ chce promować Polskę w social mediach

Planuje działania w kontekście polskiej prezydencji w Radzie EU i Euro 2012.

16 maja 2011

BOŚ Bank prowadzi przetarg na media

Dotychczasowy klient Equinoksa zaprosił kilka agencji do przetargu na planowanie i zakup mediów.

17 maja 2011

Boiron szuka domu mediowego

Firma farmaceutyczna prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.

18 maja 2011

Antynikotynowa kampania na rynkach UE

Konsorcjum S&S, Grayling, ZenithOptimedia i ESN zrealizuje kampanię w 27 krajach.

18 maja 2011

Galeria Zachęta zmieni CI

Galeria sztuki ogłasza konkurs, w jury zasiądzie m.in. Magdalena Czaja.

18 maja 2011

Cersanit wybiera Engine

Agencja wygrała przetarg na realizację działań online.

18 maja 2011

Prudential przed debiutem startuje z przetargiem

Nowy gracz na rynku ubezpieczeniowym zacznie oferować swoje usługi jeszcze w tym roku.

19 maja 2011

Vigor szuka agencji

US Pharmacia zaprosiła do przetargu trzy agencje.

19 maja 2011

Rzecznik Praw Pacjenta pyta agencje

Agencja miałaby się zająć realizacją kampanii społecznej poświęconej prawom pacjenta.

20 maja 2011

Trzy agencje walczą o Idea Bank

Pierwsza tura konkursu nie przyniosła rozstrzygnięcia.

23 maja 2011

Lowe Activation dla Nutricii

Agencja zajmie się działaniami shoppermarketingowymi firmy.

23 maja 2011

Euro RSCG 4D pracuje dla Viscoplastu

Agencja po wygranym przetargu przygotowała pierwszą telewizyjną kampanię marki plastrów.

24 maja 2011

U2 Media dla woj. śląskiego

Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów kampanii promującej zabytki techniki w województwie śląskim.

24 maja 2011

Coca-Cola na Euro 2012 z Euro RSCG 4D

Projekt związany z mistrzostwami będzie jednym z największych przedsięwzięć agencji w najbliższych miesiącach.

24 maja 2011

Tequila z Axe

Agencja będzie współpracować z marką Unilevera w zakresie dużego projektu promocyjnego.

25 maja 2011

Cztery domy mediowe w przetargu na Piotra i Pawła

Sieć delikatesów Piotr i Paweł zaprosiła cztery agencje do przetargu na planowanie i zakup mediów.

25 maja 2011

Regionalny przetarg GTS obejmie także Polskę

Koncern prowadzi regionalny przetarg na obsługę mediową.

25 maja 2011

Directors dla "Zwierciadła"

Kampania reklamowa wkrótce wystartuje.

25 maja 2011

Bahlsen wybrał Gruppę66 Ogilvy

Po kilkumiesięcznym przetargu wybrana została agencja reklamowa dla marki Hit.