M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetargi - najnowsze

27 grudnia 2011

PHD Media Direction i Maxus obsłużą budżet SC Johnson

Obsługa mediowa m.in. marek Raid i Off będzie podzielona między PHD Media Direction i Maxusa.

27 grudnia 2011

Bakoma przegląda oferty agencji

Firma poszukuje agencji do obsługi marki 7 Zbóż.

28 grudnia 2011

Dziewięć konsorcjów w przetargu Ministerstwa Infrastruktury

Resort rozpisał przetarg na obsługę projektu społecznego.

29 grudnia 2011

TVP ruszyła z przetargiem mediowym

Wartość budżetu mediowego nadawcy oszacowano na 21,25 mln zł.

29 grudnia 2011

Cztery agencje w przetargu Nordei

Ubezpieczyciel wybierze agencję do obsługi kampanii w internecie.

2 stycznia 2012

Lux Med wybiera agencję

W przetargu biorą udział cztery agencje reklamowe.

2 stycznia 2012

Oriflame finalizuje wybór domu mediowego

Firma kosmetyczna w ciągu kilku najbliższych dni wybierze dom mediowy.

2 stycznia 2012

PZL i 303 walczą o budżet Canal+

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w połowie stycznia br.

3 stycznia 2012

Heinz szuka agencji

Przetarg dotyczy obsługi pierogów marki Pudliszki.

3 stycznia 2012

Polfarma będzie reklamowała Metafen

Trwa przetarg reklamowy na tą markę.

4 stycznia 2012

Inco-Veritas szuka agencji

Trwa przetarg reklamowy na markę Ludwik.

4 stycznia 2012

Starcom potwierdza utrzymanie Raiffeisena

Bank pozostanie w gronie klientów domu mediowego. Dołączy także budżet Polbanku.

5 stycznia 2012

Viacom prowadzi przetarg na producenta "Akcji zima"

Firma szuka producenta dla najnowszej edycji programu kanału Viva Polska.

5 stycznia 2012

Sześć agencji w przetargu Castoramy

Marketer ujawnił nazwy agencji zakwalifikowanych do przetargu.

5 stycznia 2012

Pięć agencji w przetargu Avivy

Oprócz agencji Publicis, Opus B i BBDO w przetargu bierze jeszcze udział jedna z agencji z grupy Ogilvy oraz agencja Brasil.

9 stycznia 2012

Dwie agencje w finale przetargu Reala

Z pięciu firm w przetargu zostały już tylko dwie, w tym być może FireFly.

9 stycznia 2012

Agencja 24/7PR wygrała przetarg Heinekena

Agencja podpisała umowę na projekt walentynkowy.

9 stycznia 2012

Mokate wejdzie na rynek z nowym produktem

Przetarg na obsługę kreatywną nowej marki herbaty wygrała agencja Schulz Brand Friendly.

9 stycznia 2012

Hasco-Lek finalizuje przetarg na media

Short-lista domów mediowych okryta tajemnicą.

9 stycznia 2012

Lotto przedłużyło umowę z agencjami o 3 miesiące

Umowa Lotto z konsorcjum MyPlace i Propeller Film kończy się w kwietniu, oznacza to, że marketer może rozpisać przetarg.

9 stycznia 2012

Media Group dalej z Nycomedem

Firma farmaceutyczna kontynuuje współpracę z dotychczasowym domem mediowym.

9 stycznia 2012

Pięć agencji eventowych obsłuży PZU

Provocator, Allegro, Walk Events, MyPlace i DeFacto będą pracowały dla ubezpieczyciela.

9 stycznia 2012

Bierzyński podkreśla kosztowy charakter przetargu Henkla

Jakub Bierzyński, CEO OMG, twierdzi, że przetarg na obsługę Henkla miał charakter stricte kosztowy, a oferta MEC-u była wyjątkowo niska.

9 stycznia 2012

Trzy domy dalej walczą o Maspex

Macroscope OMD, Universal McCann i ZOG w kolejnym etapie przetargu na Maspex.

10 stycznia 2012

KappAhl wybiera Walk Creative

Agencja Walk Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki KappAhl.

10 stycznia 2012

Michelin Polska wybrał NBS Communications

Wcześniej w zakresie PR marketera obsługiwała agencja Hill & Knowlton Poland.

10 stycznia 2012

OS3 wygrywa obsługę Jupika

Oprócz działań w sieci agencja przygotuje również kampanię ATL-ową.

11 stycznia 2012

Dwa domy mediowe walczą o Toyotę

Finał przetargu zaplanowano na początek lutego br.

12 stycznia 2012

Poczta Polska szuka agencji do paczek

Planuje kampanię reklamową pakietu usług paczkowych.

12 stycznia 2012

POT szuka agencji interaktywnej

Planowane działania komunikacyjne mają obejmować Rosję, Ukrainę, Czechy i Holandię.

12 stycznia 2012

Euro RSCG obroniło budżet Pekao SA, McCann Erickson agencją wspomagającą

Umowy z agencjami zostaną podpisane na okres 18 miesięcy.

12 stycznia 2012

GoldenSubmarine obsłuży Kopalnię Soli "Wieliczka"

W przetargu wzięło udział 10 firm.

12 stycznia 2012

Eurobank nadal negocjuje

Przetarg interaktywny nie został rozstrzygnięty - przekonuje przedstawiciel marketera.

12 stycznia 2012

Plusssz Lady zmienił identyfikację

Przetarg dotyczył architektury marki i reklamy prasowej. Producent planuje silne wsparcie marketingowe suplementu.

12 stycznia 2012

Optimum Media OMD utrzymał Berlin-Chemie

Firma farmaceutyczna kontynuuje współpracę ze swoim dotychczasowym domem mediowym.

13 stycznia 2012

Shell szykuje globalny przetarg na media

Shell zamierza przejrzeć oferty domów mediowych. Obecnie skonsolidowany budżet firmy obsługuje MediaCom.

13 stycznia 2012

Agencja Bardzo obsłuży Getin Bank

Agencja podpisała roczny kontrakt z bankiem.

16 stycznia 2012

Media Direction OMD i ZOG walczą o Toyotę

W konkursie o budżet Toyoty nie bierze udziału MEC.

16 stycznia 2012

Eurobank analizuje już trzy domy mediowe

Eurobank ograniczył liczbę domów mediowych do trzech. Obecnie prowadzi rozmowy dotyczące finalizacji umów.

16 stycznia 2012

Cztery agencje biorą BTL i interactive BRE Banku

Podpisana umowa ma charakter ramowy.

16 stycznia 2012

Hypermedia wygrało budżet kampanii Proamy

Debiutująca na rynku firma ubezpieczeniowa Groupama wybrała agencję do realizacji kampanii wizerunkowej w internecie.

16 stycznia 2012

Dove szuka agencji interaktywnej

Marka Unilevera prowadzi przetarg - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

17 stycznia 2012

Euro RSCG Marketing House zajmie się promocją Polski Wschodniej

Do przetargu zaproszono dziewięć agencji socialmediowych, wartość umowy to 60 tys. zł.

17 stycznia 2012

MSL Warsaw pracuje dla MK Cafe

Agencja zajmie się komunikacją w Facebooku i YouTube.

17 stycznia 2012

Rockwool Polska wybrał nową agencję PR

Producent zakończył współpracę z Partner of Promotion.

17 stycznia 2012

Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę marki Four Roses

Agencja zrealizuje kampanię BTL-ową o ogólnopolskim zasięgu. To druga po Luksusowej marka Pernod Ricard obsługiwana przez Lowe GGK.

17 stycznia 2012

Atrakcyjna cena zakupu zdecydowała o wyborze ZOG-u

Maspex kontynuuje współpracę z agencją.

18 stycznia 2012

TVP z powodu oszczędności unieważnia przetarg

Nadawca rezygnuje z realizacji badania "Telewizja a kultura masowa".

18 stycznia 2012

Mlekpol bada koncepty w przetargu na markę Łaciate

W przetargu biorą udział m.in.: Publicis, Lowe GGK i G7.

18 stycznia 2012

MEC utrzymał obsługę Hasco-Lek

MEC pokonał w finale Universal McCann.