M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "180 Amsterdam (firma)"

Zagranica, 9 maja 2014

Asics ogłasza globalny przetarg mediowy

Japoński producent odzieży i obuwia sportowego firma Asics ogłosiła globalny przetarg mediowy. Dotychczas w Wlk. Brytanii budżetem tym zarządzał Manning Gottlieb, a w regionie EMEA dom mediowy OMD.

Zagranica, 18 listopada 2013

Spektakularny launch PlayStation 4

W ramach prezentacji nowej konsoli na londyńskiej wieży Oxo zapłonęły symbole z joysticków PlayStation.

Zagranica, 2 września 2013

Qatar Airways tworzy "Krainę FC Barcelona"

Linie w nowej kampanii nawiązują do sponsorowanego klubu piłkarskiego. Logo Qatar Airways pojawi się po raz pierwszy w historii Barcy na klubowych koszulkach.

Zagranica, 28 października 2011

Asics prowadzi globalny przetarg kreatywny

Wartość budżetu szacuje się na 50 mln funtów.

Zagranica, 19 sierpnia 2011

Zmarł Alex Melvin, twórca 180 Amsterdam

Dzięki niemu Amsterdam stał się centrum światowej reklamy.

Zagranica, 5 sierpnia 2010

Adidas wspiera aplikację mobilną [WIDEO]

Sportowi celebryci w reklamie aplikacji miCoach. Tym razem produkt przeznaczony jest dla użytkowników iPhone'ów i iPadów, a w niedalekiej przyszłości również dla posiadaczy BlackBerry.

Zagranica, 20 lipca 2010

Adidas przenosi globalny budżet reklamowy

Marketer zrezygnował z usług agencji reklamowej 180 Amsterdam.

Zagranica, 14 lipca 2010

Adidas z wirusem po mundialu [WIDEO]

Marketer wspiera sprzedaż butów piłkarskich Adizero F50 jako tych, które zadecydowały o wynikach najważniejszych meczów zakończonego mundialu.

Zagranica, 30 kwietnia 2010

DHL globalnie o wizerunku

Firma kurierska rozpoczyna realizację globalnego projektu komunikacji marketingowej.

Zagranica, 21 stycznia 2010

180 Amsterdam pracuje globalnie dla DHL

DHL wybrał agencję 180 Amsterdam do obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego. Zwycięstwo to jest wynikiem czteroetapowego przetargu, w którym zwycięska...

Zagranica, 9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

Zagranica, 17 listopada 2009

Fallon i Anomaly walczą o europejski budżet Sony

Koncern Sony wybrał agencje Fallon i Anomaly na tzw. krótką listę w przetargu na obsługę swojego europejskiego budżetu. Z konkursu,...

Zagranica, 18 września 2009

Pięć agencji walczy o paneuropejski budżet Sony

Sony Europe wybrało pięć agencji reklamowych - Naked Communications, Anomaly, 180 Amsterdam, Engine i dotychczasową Fallon, na tzw. krótką listę...

Zagranica, 26 listopada 2008

25 spotów Adidasa z gwiazdami w kampanii internetowej

Adidas wypuścił cztery pierwsze z serii 25 internetowych spotów z udziałem gwiazd sportu. W pierwszym, reklamującym buty Predator, pojawił się...

Zagranica, 12 września 2008

MTV walczy z globalnym ociepleniem

MTV przystępuje do kampanii społecznej "MTV Switch" mającej na celu wykazanie, że wiele produktów reklamowanych jako "ekologiczne" niekoniecznie pomaga w...

Zagranica, 22 sierpnia 2008

Czy Iris zagraża współpracy 180 Amsterdam z Adidasem?

Współpracy reklamowej Adidasa z agencją 180 Amsterdam pierwszy raz od dekady zagraża konkurencja. Niemiecki producent odzieży sportowej wydający na reklamy...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

Adidas prowadzi ostatnią, chińską fazę projektu olimpijskiego

Adidas przystąpił do końcowej fazy swojej kampanii przedolimpijskiej w roli oficjalnego sponsora igrzysk Pekin 2008. Spoty telewizyjne, które pojawią się...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

Adidas prowadzi globalny przetarg interaktywny

Adidas rozpoczął przetarg dotyczący obsługi globalnego budżetu interaktywnego. W przetargu uczestniczą: 180 Amsterdam, Droga5, Avenue A/Razorfish oraz Isobar. Przetarg prowadzi...

Kraj, 13 czerwca 2008

Change Integrated i 180 Amsterdam - partnerska wymiana bez konkretnych planów

Alex Melvin, managing partner agencji 180 Amsterdam, zapowiedział, że planowane jest czasowe zatrudnienie pracowników agencji Change Communication (Grupa Change Integrated)...

Zagranica, 28 września 2007

Grey Group EMEA otrzymała najwięcej nagród Euro Effie

Po raz trzeci z rzędu sieć agencyjna Grey Group EMEA otrzymała tytuł Sieci Roku podczas przyznawania nagród w konkursie efektywności...

Zagranica, 27 sierpnia 2007

Adidas tłumaczy w reklamach sens maoryskiego tańca haka

Adidas w kolejnej reklamie, która powstała w ramach platformy komunikacyjnej "Impossible is nothing", tłumaczy sens maoryskiego tańca haka, który tańczą...

Zagranica, 2 lipca 2007

Wieden & Kennedy obsłuży budżet Visa International, sponsora FIFA World Cup

Agencja Wieden & Kennedy po trwającym 9 miesięcy przetargu wygrała wart 100 milionów funtów globalny budżet Visa International w związku...

Kraj, 25 stycznia 2007

172 zgłoszenia w AdPrint Festival, żadnego z Polski

Do 8. edycji międzynarodowego konkursu AdPrint zgłoszono 172 kampanie drukowane (łącznie 372 layouty). W konkursie biorą udział 22 agencje z...

Zagranica, 20 grudnia 2006

180 Amsterdam wygrała przetarg na kampanię mającą zrewitalizować markę Sony

Agencja reklamowa 180 Amsterdam, w której większościowy udział objęła niedawno Omnicom Group, wygrała przetarg na przygotowanie globalnej kampanii brandingowej Sony...

Kraj, 8 grudnia 2006

Saatchi & Saatchi i Arc Worldwide - dwie brązowe nagrody dla Polaków na konkursie Eurobest

Tylko dwie polskie agencje zakończyły tegoroczną 19. edycję konkursu Eurobest nagrodami. Są to Saatchi & Saatchi nagrodzona brązem w kategorii...

Zagranica, 28 listopada 2006

MTV realizuje globalny projekt związany ze Światowym Dniem AIDS

Stacja muzyczna MTV rozpoczyna multimedialną kampanię reklamową promującą Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia br. Projekt od strony kreacji...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Adidas rozpoczyna kampanię "Impossible Team", ukoronowanie działań mundialowych

Adidas rozpoczyna globalną kampanię "Impossible Team", która jest ukoronowaniem tegorocznych działań reklamowych koncernu związanych z mundialem. Kampania obejmie telewizję, kina,...

Zagranica, 11 kwietnia 2006

GM rozpoczął paneuropejską kampanię reklamową Opla

General Motors Europe rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą trzydniowe jazdy próbne Opla. Wykorzystywanych jest pięć filmów reklamowych, które pokazują, że...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Agencja Marcel zajmie się kreacją dla limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line

Samochodowy koncern Opel wybrał paryską agencję Marcel do obsługi reklamowej limitowanej edycji samochodów Corsa Silver Line. Agencja będzie odpowiedzialna za...

Zagranica, 11 października 2005

Amnesty Int. wykorzysta muzykę Lennona w globalnej akcji społecznej

Agencja reklamowa 180 Amsterdam jest odpowiedzialna za najnowszy projekt reklamowy realizowany na rzecz Amnesty International, organizacji zajmującej się walką o...

Zagranica, 11 października 2005

Adidas rozpoczyna globalną kampanię piłkarską w związku z przyszłorocznym mundialem

Adidas rozpoczyna dużą globalną kampanię związaną tematycznie z futbolem. Jest to początek działań związanych bezpośrednio z przyszłorocznymi piłkarskimi mistrzostwami świata...

Zagranica, 20 września 2005

ZenithOptimedia Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Europe"

ZenithOptimedia drugi raz z rzędu został uznany za Dom Mediowy Roku według brytyjskiego magazynu "Media & Marketing Europe". Tytuł Agencji...

Kraj, 12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

Zagranica, 6 września 2005

Dunlop wybrał BBH do obsługi budżetu reklamowego w regionie EMEA

Dunlop Tyres Europe wybrał agencję reklamową Bartle Bogle Hegarty (BBH) do obsługi budżetu reklamowego w Europie, Afryce i na Bliskim...

Kraj, 2 września 2005

Adidas przygotowuje start globalnej kampanii "Impossible field" w Polsce

Adidas Polska ruszy w przyszłym tygodniu z kampanią "Impossible field". Będzie to polska odsłona kampanii toczącej się od lipca w...

Zagranica, 18 lipca 2005

Adidas rozpoczął najnowszą światową kampanię reklamową

Adidas zaprezentował najnowszą reklamę, w której udział biorą takie gwiazdy piłkarskie jak David Beckham, Raul Gonzales, Michael Ballack czy Javier...

Zagranica, 3 czerwca 2005

180 Amsterdam zatrudniła nowego dyrektora kreatywnego

Adam Chasnow został objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej 180 Amsterdam, która zajmuje się obsługą globalnego budżetu reklamowego Motoroli....

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Motorola zatrudnia 180 Amsterdam do prac brandingowych

Motorola zatrudniła holenderską agencję reklamową 180 Amsterdam do bliżej niesprecyzowanej pracy związanej z brandingiem firmy - podał "Advertising Age", powołując...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

Motorola wkrótce podejmie decyzję o przyznaniu obsługi globalnego budżetu reklamowego

Geoffrey Frost, senior vice president and chief marketing officer Motoroli, spotkał się w ostatnim czasie z przedstawicielami wybranych agencji reklamowych...

Kraj, 23 lutego 2005

Adidas Polska wzmocni w tym roku komunikację do kobiet, zwiększa budżet

Adidas Polska zamierza skoncentrować swoje tegoroczne najważniejsze działania marketingowe w tym roku w dwóch nurtach. Firma z jednej strony będzie...

Kraj, 9 sierpnia 2004

Adidas ma wspierać reklamą sprzedaż produktów "runningowych"

Adidas Poland przeprowadzi po wakacjach drugą część kampanii reklamowej swoich produktów z kategorii "running". Podobnie jak wiosną br. będzie miała...

Zagranica, 20 lipca 2004

Adidas przygotował trzy spoty w związku z olimpiadą Ateny 2004

Adidas, producent odzieży i sprzętu sportowego, rozpocznie emisje kolejnych spotów reklamowych z serii "Impossible is nothing". Trzy nowe filmy zostały...

Zagranica, 14 lipca 2004

Adidas powraca do idei wykorzystywania komiksowej postaci Trimmy w swoich reklamach

Adidas uderza w nutę retro w swojej nowej kampanii przypominającej postać Trimmy, komiksowego bohatera reklam tej firmy z lat 70....

Zagranica, 7 lipca 2004

Adidas świętuje zwycięstwo drużyny greckiej w Euro 2004 nową odsłoną kampanii

Agencja 180 Amsterdam obsługująca Adidasa uczciła szokujące zwycięstwo Greków w mistrzostwach Europy w piłce nożnej nową kampanią z linii "Impossible...

Kraj, 24 czerwca 2004

Adidas planuje intensywne działania w punktach sprzedaży w czasie olimpiady

Adidas Poland skoncentruje się w miesiącach wakacyjnych na komunikacji związanej z faktem, że firma ta jest jednym ze sponsorów igrzysk...

Kraj, 12 maja 2004

Adidas przygotowuje polską edycję kampanii reklamowej - "Road to Lisbon"

Adidas kończy przygotowania do kampanii reklamowej związanej z turniejem piłkarskim Euro 2004 w Portugalii. Na poziomie paneuropejskim kampania wystartuje już...

Kraj, 4 maja 2004

Adidas planuje kampanię mediową w związku z Euro 2004

Adidas Poland przygotowuje kampanię futbolową związaną z mistrzostwami Europy w Portugalii (Euro 2004). Paweł Patkowski, marketing manager Adidas Poland, zapowiada,...

Zagranica, 25 lutego 2004

Nike zamierza podjąć konkurencyjne działania wobec Adidasa

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike przygotował kampanię reklamową w odpowiedzi na działania realizowane przez bezpośredniego konkurenta - firmę Adidas....

Kraj, 16 lutego 2004

Adidas rozpoczyna całoroczną kampanię specjalistyczną

Adidas Poland rozpoczyna kampanię produktów z kategorii running. Będzie ona miała charakter specjalistyczny, grupą docelową są osoby półprofesjonalnie uprawiające bieganie....

Kraj, 3 lutego 2004

Adidas przeprowadzi w marcu kampanię wizerunkową "Impossible is nothing"

Adidas przygotowuje na marzec kampanię wizerunkową, która ma być najważniejszą akcją reklamową tej firmy w Polsce w tym roku. Kampania...