M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "180° PR (firma)"

Kraj, 7 października 2010

Nowe osoby i awanse w Twenty Four Seven PR

Agencja zwiększa zatrudnienie, bo realizuje coraz więcej projektów public relations.

Zagranica, 6 stycznia 2009

180° PR startuje z oddziałem na Ukrainie

Agencja 180° Public Relations uruchomiła swój oddział w Kijowie. Firma będzie działać w ramach struktur grupy Leo Burnett Kiev, analogicznie...

Zagranica, 7 listopada 2006

Sony przenosi amerykański budżet do 180° i BBDO

Sony Electronics przenosi swój budżet reklamowy w Stanach Zjednoczonych do zespołu złożonego z niezależnej agencji 180° i należącej do grupy...

Przetargi, 7 sierpnia 2006

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker

Diageo Polska rozstrzygnął trzy przetargi na obsługę marki Johnnie Walker. We wszystkich wygrały te agencje, które dotychczas obsługiwały budżety. Program...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Nestle wprowadza wody smakowe adresowane do dzieci

Nestle Waters Polska SA wprowadziło na rynek dwa warianty smakowej wody mineralnej Nestle Aquarel - truskawkowy i brzoskwiniowy. Głównym ich...

Kraj, 13 lipca 2006

Przemysław Truściński autorem limitowanej edycji puszek Sprite

Coca-Cola Poland wspiera markę Sprite poprzez limitowaną edycję puszek z grafiką autorstwa Przemysława Truścińskiego - znanego twórcy komiksowego. Grafiki opowiadają...

Kraj, 7 lipca 2006

Coca-Cola rozpoczyna letnią akcję eventową dla Fanty Tropic

Coca-Cola Poland rozpoczyna letnią akcję eventową dla Fanty Tropic. Od 8 lipca br. po nadmorskich miejscowościach zacznie kursować specjalny autobus,...

Kraj, 6 lipca 2006

Ruszyła kampania wizerunkowa Nałęczowianki ze Smakiem

Nestlé Waters Polska SA ruszyła wczoraj z kampanią telewizyjną Nałęczowianki ze Smakiem - nowości w portfolio Nałęczowianki. Kampania potrwa do...

Przetargi, 8 czerwca 2006

Kompania Piwowarska wybrała agencje Ciszewski PR, 180° PR i Sensors do obsługi budżetów PR marek piwa

Kompania Piwowarska SA wyłoniła agencje PR do obsługi poszczególnych marek piwa ze swojego portfela produktów. W wyniku trwającego od stycznia...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Nestle Waters Polska wspiera reklamą sprzedaż Nałęczowianki Sprint

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową...

Kraj, 12 stycznia 2006

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę"

Rusza kampania społeczna firmy Diageo "Wyższa forma inteligencji - po imprezie nie prowadzę". Akcja ma na celu edukację osób chodzących...

Kraj, 10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Kraj, 27 września 2004

Smirnoff Import będzie konkurował z Finlandią i Absolutem

Firma Diageo od października wprowadzi w Polsce międzynarodowy wariant wódki Smirnoff pod nazwą Smirnoff Import. Dołączy on w ofercie Diageo...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Woda mineralna Acqua Panna zmienia wizerunek

Włoska woda mineralna Acqua Panna, dystrybuowana w Polsce przez firmę ESI Polska, zmienia swój wizerunek. Decyzję o wprowadzeniu nowej szklanej...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Diageo promuje jazdę na trzeźwo

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji...

Kraj, 12 marca 2004

Diageo Polska wyda ok. 7 mln zł na launch Smirnoff Vladimir

Firma Diageo Polska wyda około 6-7 mln zł na launch nowej wódki Smirnoff Vladimir. Produkt jest nową, przygotowaną specjalnie na...

Kraj, 5 grudnia 2003

Ambra wzmacnia wizerunek Dorato przez limitowaną edycję Brut dla VIP-ów

Ambra w uzupełnieniu trwającej kampanii ATL autorstwa agencji reklamowej GPD przeprowadzi akcję wizerunkową marki Dorato skierowaną do VIP-ów. Po raz...

Kraj, 24 października 2003

P&G zapoczątkował co najmniej roczny program edukacyjny dla kobiet

Zainaugurowany został program edukacyjny Kobiece Centrum Informacji Always, którego celem jest poszerzanie wiedzy kobiet o zdrowiu i urodzie oraz właściwej...

Kraj, 20 października 2003

Diageo kontynuuje cykl eventów Smirnoff Experience

Diageo Polska kontynuuje cykl imprez klubowych sponsorowanych przez markę Smirnoff. Najbliższy event Smirnoff Experience odbędzie się w Krakowie i spodziewane...

Kraj, 18 sierpnia 2003

Ewa Pater została account managerem w firmie PR Ink & Company

Ewa Pater dołączyła do zespołu firmy public relations Ink & Company (należącej do grupy The Bridge) w związku z pozyskaniem...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Diageo wprowadza markę Smirnoff Ice wspieraną działaniami BTL

Firma alkoholowa Diageo wprowadza na rynek w Polsce produkt o nazwie Smirnoff Ice - drink na bazie wódki należący do...

Kraj, 19 września 2002

Agencja PZL zaadaptowała kampanię kosmetyków Adidas Sport Fever

Agencja reklamowa PZL zaadaptowała telewizyjne spoty reklamowe na potrzeby kampanii kosmetyków Adidas Sport Fever dystrybuowanych przez firmę Coty Polska. Oryginalną...

Kraj, 2 września 2002

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza na rynek perfumy Cindy Crawford

Cosmopolitan Cosmetics (CC) wprowadzi do sprzedaży jesienią br. sześć nowych produktów. W kategorii produktów prestiżowych będą to Gucci Eau de...

Zagranica, 14 sierpnia 2002

Adidas zatrudnia specjalistę z agencji reklamowej BBDP & Fils

Niemiecki gigant sportowy Adidas zatrudnił Nicholasa Baddoura na stanowisku szefa reklamy międzynarodowej. Baddour wcześniej był odpowiedzialny w agencji reklamowej BBDP...

Kraj, 8 sierpnia 2002

Agencja 180° Public Relations będzie obsługiwała firmę Adidas Poland

Do przetargu na obsługę PR firma Adidas Poland zaprosiła pięć agencji public relations. W lipcu br. nastąpiło rozstrzygnięcie i nawiązana...

Kraj, 23 lipca 2002

Adidas Polska rozpocznie w sierpniu kampanię linii A3 Cushion

Firma Adidas Polska wystartuje w sierpniu br. z kampanią reklamową promującą wprowadzenie na rynek nowej linii obuwia sportowego A3 Cushion....

Kraj, 9 lipca 2002

180° Public Relations tworzy wizerunek win Blueridge

Do portfolio klientów agencji 180° Public Relations dołączyły wina Nowego Świata Blueridge. Marka Blueridge należy do portfolio grupy Boyar Estates....

Kraj, 9 maja 2002

Adidas rozpoczyna kampanię reklamową związaną z piłką nożną

Adidas rozpocznie w połowie maja br. kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. "Celem...

Zagranica, 15 kwietnia 2002

Adidas przygotowuje reklamę związaną z mistrzostwami świata

Niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego koncern Adidas zlecił agencji reklamowej 180° z Amsterdamu przygotowanie kampanii związanej ze zbliżającymi się...

Zagranica, 19 lutego 2002

Adidas otworzył swoją główną siedzibę w Ameryce Płn.

Adidas-Salomon otworzył swoją północnoamerykańską siedzibę w Portland. W budynku o powierzchni 45 mkw. zatrudnionych będzie około tysiąca pracowników. Niemiecki producent...

Kraj, 14 stycznia 2002

180° PR tworzy wizerunek Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe

Firma public relations 180° PR, wchodząca w skład Leo Burnett Group, zajmie się obsługą działań PR i programu sponsoringu sportowego...

Zagranica, 11 stycznia 2002

Adidas potwierdził zwycięstwo TBWA i 180° w przetargu globalnym

Niemiecki producent odzieży i sprzętu sportowego Adidas-Salomon oficjalnie potwierdził, iż zwycięzcą przetargu na jego globalny budżet reklamowy zostały agencje TBWA...

Zagranica, 3 stycznia 2002

TBWA zdobyła globalny budżet Adidasa

Koncern sportowy Adidas-Salomon przekazał swój budżet reklamowy należącej do Omnicom Group agencji TBWA/Chiat/Day. Wysokość budżetu szacowana jest na 100 mln...

Zagranica, 3 grudnia 2001

Adidas wymusza zmiany wśród obsługujących jego budżet agencji

Agencje reklamowe DDB oraz TBWA połączyły swoje siły z dotychczas nadzorującymi budżet Adidasa agencjami. DDB z Leagas Delaney z Londynu...

Kraj, 31 sierpnia 2001

PZL ODŚWIEŻA WIZERUNEK MAZOWSZANKI

ESI Distribution rozpoczęła kampanię reklamową wody Mazowszanka. Za jej strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa PZL. "ESI Distribution zależy na...