M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "2012 Agency (firma)"

Przetargi, 5 kwietnia 2019

Feeders.agency i 2012 Agency wygrywają przetarg na obsługę Żubrówki Czarnej

CEDC International wybiera agencję.

Kraj, 3 grudnia 2018

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Kraj, 30 października 2018

Żywiec bezalkoholowy promowany w social mediach

Materiały nowej kampanii Żywca 0,0% przygotowano specjalnie z myślą o Facebooku i Instagramie.

Kraj, 5 września 2018

Żywiec reklamuje się bezalkoholowo

Kampania w TV, internecie i OOH autorstwa 2012 Agency, Opus Film, VML i Starcomu.

Kraj, 20 marca 2018

Warka już gotowa na mundial [wideo]

Rusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.

Kraj, 15 marca 2018

Żywiec rusza z kampanią

Dzięki odważnej komunikacji wyniki marki rosną.

Przetargi, 10 stycznia 2018

Platforma NC+ i Havas Warsaw rozpoczynają współpracę

Do przetargu zostały zaproszone agencje 180heartbeats + Jung v. Matt, 2012 Agency, Havas Warsaw, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS oraz VML Poland.

Kraj, 11 września 2017

NC+ reklamuje jesienną ofertę

W ramach promocji: do 3 miesięcy bez abonamentu; kampanię przygotowały: 2012 Agency, dom produkcyjny Dobro i Havas Media.

Kraj, 29 sierpnia 2017

"Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować"

Rusza kolejna odsłona telewizyjnej kampanii piw marki Żywiec. Kreacja: 2012 Agency, produkcja: Opus.

Kraj, 27 lipca 2017

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Kraj, 3 lipca 2017

Uzupełnienie: Żywiec reklamuje Męskie Granie

Kreację stworzyła 2012 Agency.

Kraj, 28 czerwca 2017

Żywiec poszerza portfolio

Piwny marketer wprowadza na rynek Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.

Kraj, 12 czerwca 2017

3,3 mln zł w loterii Żywca

Akcję wymyślił Just, realizuje ją G3, kampanię przygotowały 2012 Agency, VML i Mediavest.

Kraj, 6 kwietnia 2017

2012 Agency i Papaya Films dla Akademii Auto Świat [wideo]

Celem kampanii jest wprowadzenie godziny jazdy na wózku do kursu na prawo jazdy kategorii B we wszystkich ośrodkach szkoleniowych w Polsce.

Kraj, 2 listopada 2016

"Kobiety w reklamie" zgłosiły swoje kandydatki do zarządu KTR

Siedem nazwisk zostanie przekazanych do obecnego zarządu.

Kraj, 23 lutego 2016

Nowa kategoria w konkursie KTR

Dwunastą kategorią będzie PR & event.

Kraj, 17 sierpnia 2015

NC+ promuje Champions League

Dziś startuje kampania "Emocje na wyłączność".

Przetargi, 3 sierpnia 2015

2012 Agency wygrywa NC+

Z tą agencją operator platformy współpracował już wcześniej.

Przetargi, 21 lipca 2015

Hoop ogłasza przetarg dla marki Hoop Cola

Przetarg dotyczy długofalowej strategii marki, jej komunikacji, a także realizacji kampanii w 2016 r.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Jon Williams przewodniczącym konkursu KTR

Chief creative officer Grey EMEA będzie przewodniczył obradom jury zintegrowanego.

Przetargi, 18 marca 2015

Saatchi & Saatchi, 2012 Agency i DDB & Tribal na short-liście NC+

Od stycznia 2013 r. agencją obsługującą tego klienta jest Saatchi & Saatchi.

Kraj, 30 października 2014

GSK wspiera Rutinoscorbin Junior [wideo]

Kreację kampanii przygotowała 2012 Agency.