M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "4Fun Media (firma)"

Kraj, 26 marca 2019

Nowy serial kulinarny Gordona Ramsaya promowany na ekranach Screen Network

Serial "24 godziny w piekle" jest emitowany w Polsce na kanale BBC Lifestyle od 13 marca.

Kraj, 28 lutego 2019

4Fun Media zacieśnia współpracę z LifeTube

Dwa nowe pasma ze znanymi polskimi youtuberami w roli głównej to pierwsze efekty współpracy sieci partnerskiej LifeTube z telewizją 4FunTV.

Kraj, 18 grudnia 2018

Nowa struktura i nowe stanowisko w grupie 4Fun Media

Grupa wprowadza podział na cztery jednostki biznesowe oraz stanowisko dyrektora public relations.

Kraj, 3 grudnia 2018

Rafał Baran zarobi 1,5 mln zł

Dodatkowe wynagrodzenie dla zarządzającego agencją reklamową FCB Bridge2Fun za 2 lata pracy.

Kraj, 3 grudnia 2018

4Fun Media z dobrymi wynikami

Znów siłą napędową grupy okazała się reklama digital signage oraz full service.

Kraj, 3 grudnia 2018

Agencja FCB Bridge2Fun zwiększa przychody o 35 proc.

Będzie jednak musiała bronić jednego z kluczowych budżetów.

Kraj, 24 września 2018

4Fun Media z 16-proc. wzrostem przychodów

To dzięki wynikom działu digital signage i usługom agencji reklamowej główny biznes telewizyjny wypada bowiem słabiej.

Kraj, 4 września 2018

4Fun Media przejmuje NaEkranie.pl i tworzy dział digital media

Katarzyna Zielonka, Mateusz Górecki i Karolina Eljaszak zajmą kluczowe stanowiska w nowej strukturze.

Kraj, 7 czerwca 2018

Polsat Media rozwija zespół skierowany do obsługi platformy Polsat Media AdTube

Dołączają Joanna Kuszyńska i Robert Samsel.

Kraj, 25 kwietnia 2018

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą

Nowym produktem będzie m.in. retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH, zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie.

Kraj, 9 kwietnia 2018

4Fun Media miała w ub.r. o 29 proc. wyższe przychody

Z reklam TV grupa uzyskała o 6 proc. więcej, z reklamy zewnętrznej o 52 proc., a działalność agencji reklamowej wzrosła o 80 proc.

Kraj, 20 marca 2018

Hubert Urbański w kampanii Avonu

Marka startuje z nową odsłoną kampanii i zaprasza do współpracy gospodarza "Milionerów".

Kraj, 1 grudnia 2017

Grupa 4Fun Media wprowadza zmiany w strukturze działu TV

Iga Mackiewicz dyrektorem programowym.

Kraj, 30 listopada 2017

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Kraj, 30 listopada 2017

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Kraj, 29 listopada 2017

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.

Kraj, 29 września 2017

4Fun wspiera jesienną ramówkę kampanią [wideo]

W kampanii biorą udział prezenterzy stacji.

Kraj, 1 września 2017

Agencja Bridge2Fun zarobiła w I półroczu ponad 3,7 mln zł

Ponaddwukrotnie więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 1 września 2017

Dobre półrocze 4Fun Media

18-proc. wzrost przychodów z reklam TV, wyniki grupy znacząco poprawia też agencja reklamowa.

Kraj, 23 maja 2017

Polsat Music ruszy w tym tygodniu

Nową stacją pokieruje Ewa Czekała, była szefowa 4Fun Media.

Kraj, 10 marca 2017

Agnieszka Somerville dyrektorem dystrybucji NBCUniversal w Polsce

Agencja Program będzie wspierała nadawcę w dystrybucji kanałów na naszym rynku.

Kraj, 7 marca 2017

Rafał Baran prezesem Screen Network

Zastąpił Janusza Malinowskiego.

Kraj, 28 listopada 2016

4fun Media przechodzi do Polsatu

Po sześciu latach współpracy z TVN Media nadawca zmienia brokera reklamowego.

Kraj, 12 października 2016

Bridge2Fun jedyną agencją ATL T-Mobile

Po 20 latach operator komórkowy kończy współpracę ATL-ową z grupą Leo Burnett.

Kraj, 13 stycznia 2016

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Kraj, 26 czerwca 2015

4Fun Media liftinguje swoje kanały TV

Zmianie nazw kanałów towarzyszy kampania reklamowa.

Kraj, 31 marca 2015

Dyrektor zarządzająca Media Direction OMD przechodzi do biura reklamy TVN

Aleksandra Przeździecka, dotychczasowa dyrektor zarządzająca domu mediowego Media Direction OMD, przechodzi do biura reklamy TVN Media, gdzie będzie dyrektorem ds. strategii rozwoju Premium TV.

Kraj, 27 marca 2015

Rafał Baran nowym prezesem 4Fun Media

Pracę na nowym stanowisku rozpocznie na początku maja.

Kraj, 24 marca 2015

Fundusz MCI inwestuje w 4screens

Z platformy do tworzenia aplikacji dla wielu ekranów korzystają m.in. TVN, TVP i 4Fun Media.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Mjuzik.tv tylko z hitami

Nadawca rezygnuje z dotychczasowego kanału Rbl.tv. Stacja nie będzie się koncentrować na stylach muzycznych, lecz na popularności danego utworu.

Kraj, 2 lipca 2014

CEO Grey Group w radzie nadzorczej 4Fun Media

Rafał Baran zastępuje Andrzeja Karasowskiego.

Kraj, 14 maja 2014

Pomimo spadku przychodów o 13 proc. 4fun Media utrzymało rentowność

Dzięki kontroli kosztów w I kwartale spółka zanotowała wzrost zysku z działalności operacyjnej o 4 proc., a EBITDA o 12 proc.

Kraj, 6 maja 2014

Program dystrybutorem Family Sport

Kanał zmienia dystrybutora.

Kraj, 3 marca 2014

Reorganizacja w marketingu 4Fun Media

Z nadawcą telewizyjnym rozstaje się Agnieszka Zając.

Kraj, 17 stycznia 2014

Krzysztof Albrychiewicz w 4Fun Media

Nadawca telewizyjny zatrudnił menedżera z doświadczeniem strategicznym.

Kraj, 6 grudnia 2013

Dzisiaj rusza Radio 4fun.tv

Rusza internetowa stacja z kontentem "na życzenie".

Kraj, 18 listopada 2013

Kanały 4Fun Media zarobiły w br. na reklamach 21,7 mln zł

Przychody wzrosły o 12,6 proc., ale koszty jeszcze więcej - o ponad 20 proc.

Kraj, 13 listopada 2013

Discovery rezygnuje z samodzielności na rzecz TVN Media

Kolejne stacje dołączą do oferty Premium TV.

Kraj, 12 listopada 2013

Przychody reklamowe TVN w III kw. znów minimalnie gorzej niż rynek

W minionym kwartale przychody reklamowe TVN spadły o 3,4 proc., podczas gdy spadek rynku nadawca szacuje na 3,3 proc.

Kraj, 26 września 2013

4Fun przymierza się do kanału dla kobiet

Grupa rozważa uruchomienie kanału lifestyle'owo-poradnikowego.

Kraj, 25 września 2013

4Fun Media szykuje się do przejęć

Capital One Advisers będzie doradzać giełdowej firmie w szukaniu nowych obszarów inwestycji. Pierwsze przejęcie ma nastąpić w ciągu kilku miesięcy.

Kraj, 7 maja 2013

TV.Disco ma nowego channel managera

4fun Media powiększa zespół o channel managera oraz PR managera.

Kraj, 2 kwietnia 2013

Głuchowska odchodzi z 4Fun Media

Nadawca stacji muzycznych bez PR managera.

Kraj, 15 marca 2013

16 chętnych na cztery nowe kanały cyfrowej telewizji

Najwięcej, bo osiem, ofert wpłynęło na kanał edukacyjno-poznawczy, cztery - na kanał filmowy i po dwie - na kanały społeczno-religijny i dla dzieci.

Kraj, 6 marca 2013

4fun Media rośnie i planuje dywidendę

Przychody nadawcy wzrosły w ub.r. o 34, a zysk o 14 proc. Zarząd spółki rekomenduje wypłatę dywidendy akcjonariuszom (nie została określona jej wysokość).

Kraj, 27 lutego 2013

Chętnych na telewizję cyfrową może być więcej

KRRiT otrzymuje kolejne wnioski pocztą.

Kraj, 25 stycznia 2013

Tele5 i Polonia 1 mają nowego dyrektora programowego

Stanowisko zajął Jarosław Burdek.

Kraj, 8 listopada 2012

Według TVN rynek reklamy TV w III kw. zmalał o 7 proc.

Po 9 miesiącach przychody głównej anteny TVN spadły o 12 proc., sytuację ratują tematyki i platforma N.

Kraj, 5 lipca 2012

4fun Media tworzy nowe działy i powiększa zespół

Właściciel kilku kanałów muzycznych wydziela działy innovation, marketing i PR oraz programming i produkcja.

Kraj, 3 lipca 2012

4Fun Media poszerza zasięg swoich dwóch kanałów

Rebel.TV i TV.Disco weszły do oferty jednego z największych operatorów telewizji kablowej.