M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "4fun.tv (firma)"

Kraj, 3 czerwca 2014

Debiutuje "Avanteen" Agory

Wydawca chce powtórzyć wynik "Avanti", ale tym razem wśród nastolatków.

Kraj, 14 maja 2014

Pomimo spadku przychodów o 13 proc. 4fun Media utrzymało rentowność

Dzięki kontroli kosztów w I kwartale spółka zanotowała wzrost zysku z działalności operacyjnej o 4 proc., a EBITDA o 12 proc.

Kraj, 24 września 2013

Telepizza poszerza współpracę z nadawcami

Niedawno Telepizza ruszyła ze wspólną akcją z Viacomem i MTV Mobile. Teraz uruchamia projekt z 4fun.tv.

Kraj, 12 marca 2013

Kayak ma kampanię TV

Internetowa porównywarka turystyczna reklamuje się w telewizji.

Kraj, 6 marca 2013

4fun Media rośnie i planuje dywidendę

Przychody nadawcy wzrosły w ub.r. o 34, a zysk o 14 proc. Zarząd spółki rekomenduje wypłatę dywidendy akcjonariuszom (nie została określona jej wysokość).

Kraj, 5 lipca 2012

4fun.tv w czerwcu z rekordem oglądalności

W ubiegłym miesiącu stacja osiągnęła najlepsze w swojej historii wyniki oglądalności i udziały w grupie komercyjnej.

Kraj, 11 maja 2012

Kaczyński pokieruje komórką wideo w Muratorze

Były szef programowy Polsat Play teraz zajmie się produkcją kontentu wideo dla Muratora.

Kraj, 22 marca 2012

Oknoplast i sponsoring Interu

Autorem kreacji nowej kampanii jest Grupa Eskadra.

Kraj, 16 listopada 2011

Polkomtel reklamuje ofertę internetową [WIDEO]

Kabaret Mumio znowu bawi; Plus na Kartę w filmowej - tym razem więziennej - konwencji.

Kraj, 12 kwietnia 2011

N sięga po klientów konkurencji [WIDEO]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Wystarczy Twój podpis".

Kraj, 11 marca 2011

Simplus w klimatach z filmów Kustiricy [WIDEO]

Twórcy najnowszej reklamy marki Simplus, należącej do Polkomtela, zainspirowali się twórczością Emira Kustiricy.

Kraj, 4 lutego 2011

Udział w reklamie kanałów tematycznych urósł w styczniu o 2,6 pkt proc.

Tematyczne mają już 22,7 proc. w rynku reklamy telewizyjnej.

Kraj, 13 stycznia 2011

Orange kieruje się w stronę młodzieży [WIDEO]

Wraz z FireFly Creation Orange rozpoczął społecznościowy projekt skoncentrowany na komunikacji w szkołach i sieci.

Kraj, 22 grudnia 2010

4Fun Media podpisała dwuletnią umowę z Premium TV

Struktura brokerska Grupy TVN poszerza ofertę o kolejne kanały telewizyjne.

Kraj, 30 listopada 2010

4Fun Media notuje ponad 50-proc. wzrost zysku

Grupa mediowa odnotowała lepsze wyniki niż w ub.r. Przychody wzrosły o 17,6 proc., a zysk netto o 50,5 proc. Dziś spółka debiutuje na giełdzie.

Kraj, 24 listopada 2010

4Fun poszerza ofertę o kanał Da Vinci Learning

Spółka Program należąca do grupy 4Fun Media przejmuje opiekę nad kanałem Da Vinci Learning.

Kraj, 14 września 2010

4Fun chce wejść na giełdę

Nadawca szykuje się do wejścia na giełdę oraz debiutu na rynku rumuńskim.

Kraj, 31 sierpnia 2010

4fun.tv gotowa na jesień

Nowe twarze, nowe programy w muzycznej stacji. Jarosław Burdek dyr. muzycznym.

Kraj, 23 sierpnia 2010

Nowy bohater kampanii 36,6

Superbohater - PiszMów Dobowy twarzą kampanii 36,6.

Kraj, 15 czerwca 2010

Michał Mieluch w biurze reklamy TV Puls

W stacji zajmie się m.in. sprzedażą niestandardową.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Muzyka i kino na wiosnę w 4fun.TV

Nadawca wzmacnia wiosenną ramówkę 4fun.TV.

Kraj, 6 kwietnia 2010

Sizeer promuje nowy wizerunek

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa multibrandowej sieci Sizeer, pierwsza ogólnopolska od momentu rebrandingu sieci.

Kraj, 1 kwietnia 2010

4fun.TV i Rebel TV ze wsparciem PR

Media Metropolis będzie pracować dla 4Fun Media.

Kraj, 4 lutego 2010

Frito Lay chce wzmocnić wizerunek Star Chips wśród młodych konsumentów

Frito Lay Poland 19 lutego rozpocznie kampanię telewizyjną nowego kebabowego smaku marki Star Chips Grubo Ciachane. Marketer chce w ten...

Kraj, 15 stycznia 2010

SuperEs zastąpił TurboDymoMana w kampaniach 36,6

Rusza nowa kampania marki 36,6 (Polkomtel) stworzona przez agencję Team One. W spotach emitowanych od 15 stycznia pojawi się nowy,...

Kraj, 15 stycznia 2010

At Media będą pracować dla kanałów 4Fun Media

Od lutego br. kanał 4fun.TV oraz dom sprzedaży mediów tematycznych At Media rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i...

Kraj, 18 grudnia 2009

Gwiazdkowy Vigor informuje o świątecznej ofercie

US Pharmacia prowadzi dla marki Vigor kampanię telewizyjną "Gwiazdka", która informuje o świątecznej ofercie. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości świątecznych...

Kraj, 16 grudnia 2009

Toya dołącza do oferty sześć nowych stacji TV

Sieć kablowa Toya włącza nowe kanały do swojej oferty. Jeszcze w tym roku abonenci sieci będą mieli dostęp do stacji:...

Kraj, 2 grudnia 2009

Hoop Cola po raz pierwszy reklamuje się na święta

Po raz pierwszy w historii marki Hoop Cola (Hoop Polska) zareklamuje się przed świętami Bożego Narodzenia. Głównym tematem spotu jest...

Kraj, 20 listopada 2009

"Z Archiwum X" - nowa filmowa odsłona Simplusa

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, startuje z nową kampanią swojej marki pre-paid Simplus. Kontynuuje wykorzystanie formatu kreatywnego bazującego na inspiracjach...

Kraj, 17 listopada 2009

KFC "odświeża" Świętego Mikołaja

AmRest, operator sieci restauracji pod marką KFC, rozpoczyna telewizyjną kampanię świąteczną. Towarzyszyć jej będzie konkurs konsumencki "Odśwież Mikołaja", w którym...

Kraj, 1 października 2009

Pampers Premium Care mówi o jakości

Agencja Saatchi & Saatchi Communications przygotowała kampanię reklamową pieluszek Pampers, promującą nową linię produktu - Pampers Premium Care. Kampania wprowadzająca...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Trzy nowości w jesiennej ramówce 4fun.TV

Kanał młodzieżowy 4fun.TV wprowadzi nowości do jesiennej ramówki. W październiku na antenie stacji pojawi się nowy półgodzinny program "Skręć coś"....

Kraj, 21 sierpnia 2009

McDonald's będzie promował nową ofertę chili

Sieć restauracji fast food McDonald's będzie wspierać reklamowo sprzedaż dwóch nowych kanapek - Chili Bekon Jalapeno i Chili Hot Chicken...

Kraj, 7 sierpnia 2009

Pepsi przekonuje do kształtowania własnego życia

Pepsi Cola GB w nowej kampanii Pepsi przekonuje konsumentów, że też potrafią... Działania pod hasłem "I can" obejmują: Polsat, TVN,...

Kraj, 29 lipca 2009

KFC w spotach zachęca do skorzystania z promocyjnej letniej oferty

Sieć restauracji KFC w spotach telewizyjnych zachęca do "wskoczenia" na stripsa. To promocja nowej wakacyjnej oferty 4 strips menu. Przy...

Kraj, 9 lipca 2009

Zderzenie z bałwanem w nowej kampanii Fresz

W tym tygodniu ruszyła kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej napojów marki Fresz (Hortex) pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający", której autorem...

Kraj, 22 czerwca 2009

Piotr Gotkowski, założyciel Streetcomu, pracuje nad nowym projektem

Piotr Gotkowski całkowicie wycofał się z operacyjnej działalności agencji marketingu rekomendacji Streetcom i pracuje nad nowym projektem marketingowym. Jego szczegóły...

Kraj, 4 czerwca 2009

Hoop Polska rusza z pierwszą w historii marki R20 kampanią w telewizji

Hoop Polska po raz pierwszy w historii marki napoju energetycznego R20 prowadzi jej kampanię reklamową w telewizji. Działania stanowią wsparcie...

Kraj, 25 maja 2009

Polkomtel korzysta w reklamach z tekstu Jana Brzechwy

Polkomtel realizuje nową odsłonę kampanii reklamowej Plusa przygotowanej przez agencję Team One, w której powrócono do konceptu sprzed roku -...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Kreatyna i MediaCom przygotowały nową kampanię Vectry

Ruszyła kampania promocyjna firmy Vectra, dostawcy usług telekomunikacyjnych, w tym TV kablowej. Działania prowadzone są pod hasłem "Jesteś super! Należy...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Maspex wspiera w TV lemoniadę Tymbarku

Grupa Maspex Wadowice ruszyła z kampanią telewizyjną lemoniady Tymbarku. Działania prowadzone pod hasłem "Orzeźwienie proste jak cytryna" mają miejsce w...

Kraj, 9 kwietnia 2009

4fun.TV wprowadzi program taneczny

W maju br. stacja muzyczna 4fun.TV wprowadzi do ramówki program taneczny "Flexi Dance Session". Program poprowadzi m.in. Anna Bosak, uczestniczka...

Kraj, 6 marca 2009

Telepizza wspiera promocję kampanią multimedialną

Telepizza rusza z kampanią pod hasłem "2 za 1 extra - podwojone zamówienie w pojedynczej cenie". Kampania ma charakter prosprzedażowy....

Kraj, 24 lutego 2009

KFC ujawnia w kampanii kulisy przygotowywania potraw

Należąca do firmy AmRest sieć KFC rozpoczyna kampanię wizerunkową. Pokazując kulisy przygotowywania potraw, marka chce zbudować zaufanie konsumentów. Komunikacja zwraca...

Kraj, 19 lutego 2009

4fun Media uruchomi kanał Rebel TV i wzmocni ofertę 4fun.TV

Spółka 4fun Media, nadawca stacji 4fun.TV we wrześniu uruchomi nowy kanał tematyczny Rebel TV. Będzie to wyraźnie sprofilowana stacja muzyczna....

Kraj, 19 stycznia 2009

Mrożonki Horteksu w pięknej reżyserii Warnera

15 stycznia rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw marki Hortex. Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Jest to kolejna...

Kraj, 31 grudnia 2008

Generali powołuje się w reklamie na ranking "Rzeczpospolitej"

Grupa ubezpieczeniowa Generali prowadzi kampanię reklamową Otwartego Funduszu Emerytalnego. W spocie powołano się na ranking "Rzeczpospolitej" wyróżniający jej OFE za...

Kraj, 8 grudnia 2008

4fun.tv w mobilnej telewizji Orange

Operator sieci telefonii komórkowej Orange uruchomił bezpłatny przekaz kanału telewizyjnego 4fun.tv. Promocja obowiązuje do 18 grudnia 2008 r. Usługa Mobilnej...

Kraj, 15 października 2008

Eska.TV chce pokonać MTV, Vivę i 4fun.TV - start na wiosnę

Nowy projekt telewizyjny grupy Time Eska.TV będzie dostępny w ciągu kilku miesięcy w ofercie wszystkich dostępnych w Polsce platform cyfrowych...