M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "4P Research Mix (firma)"

Kraj, 7 kwietnia 2014

TVP tłumaczy zmianę grupy rozliczeniowej

Zmiany demograficzne głównym powodem wprowadzenia grupy 16-59 lat.

Kraj, 12 grudnia 2013

Wyjaśnienie: Elżbieta Szynkiewicz odeszła z Onetu

Szynkiewicz związana była z Grupą Onet w latach 2006-2011.

Kraj, 10 grudnia 2013

Elżbieta Szynkiewicz odeszła z Onetu

Obecnie zajmuje się badaniami w 4P Research Mix.

Kraj, 19 listopada 2013

Paweł Wójcik dołączy do Millward Brown

Polskie biuro firmy będzie miało nowego dyrektora ds. nowych przedsięwzięć.

Kraj, 13 listopada 2013

Byli badacze Ipsos i 4P Research Mix tworzą Smartscope

Na rynku debiutuje nowa firma badawcza.

Kraj, 21 maja 2013

Sielicki i Krasińska w IRCenter

Firma badawcza ma nowego dyrektora ds. badań i szefa działu digital consumer insights.

Kraj, 13 marca 2013

Maciej Kruk kierownikiem zespołu jakościowego w Ipsosie

Badacz po przerwie wraca do Ipsosu.

Kraj, 18 września 2012

Trzy osoby przeszły do Ipsosa z 4P Research Mix

Tomasz Dulinicz pokieruje jednym z zespołów badań ilościowych w Ipsosie.

Kraj, 2 kwietnia 2012

Agata Grabowska human insight directorem w McCann Erickson

Agencja zatrudnia badacza.

Kraj, 6 marca 2012

GfK zbada dla TVP osobowości telewizyjne

Instytut wygrał przetarg nadawcy publicznego.

Kraj, 7 lutego 2012

Agata Kuśnierek w Ipsosie

Badaczka rozpoczyna pracę w dziale Ipsos Loyalty.

Kraj, 6 lutego 2012

4P zaprezentowało Teczkę Trendów 2012

Firma badawcza rozpoczęła realizację nowego cyklicznego projektu badawczego.

Kraj, 2 września 2011

Anna Mazerant przeszła z Domu Badawczego Maison do 4P

Zajmie stanowisko qualitative insight directora.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Don Solos w kampanii edukacyjnej Morlin

Marketer przy okazji wprowadzenia produktów o niższej zawartości soli edukuje konsumentów.

Kraj, 11 maja 2011

Tesco sprzedaje ubezpieczenia Link4 i Amplico Life

Klienci Tesco mogą kupić polisy OC i AC w Link4 - otrzymają bony o wartości 10 proc. ich ceny, które mogą wydać na zakupy w hipermarketach tej sieci. Mogą też wybrać ubezpieczenia NNW od Amplico Life.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Nowi badacze w Grupie IQS

W zespole firmy pojawiły się: Joanna Dzierzbicka, Joanna Mazurkiewicz, Karolina Krzysztofik oraz Anna Maria Szutowicz.

Kraj, 31 marca 2011

ACNielsen z największym wzrostem w branży badawczej

Z zestawienia wyników finansowych firm badawczych przygotowanego przez OFBOR wynika, że ACNielsen, MB SMG/KRC, GfK, Synovate i 4P miały w 2010 r. największe kwotowo wzrosty ze sprzedaży.

Kraj, 14 października 2010

4P utworzył zespół badań marek OTC i Rx

W agencji badawczej 4P Research Mix rozpoczął działalność zespół badań rynku medyczno-farmaceutycznego 4P Medical.

Kraj, 10 sierpnia 2010

Small Business DNA - rusza projekt badawczy

Nowy projekt badawczy realizowany przez 4P Research Mix ma analizować kondycję małego i mikrobiznesu.

Artykuły weekendowe, 21 maja 2010

Osobowość konsumenta a wybór strategii

Do badań i poszukiwań związków pomiędzy osobowością konsumenta a jego zachowaniami niewątpliwie motywuje dość zgodna opinia praktyków marketingu, że konsumenci kupują produkty, które stanowią rozszerzenie ich osobowości.

Kraj, 15 kwietnia 2010

Badacze o świadomości i nieświadomości

PTBRiO, organizator Letniego Seminarium Badawczego, ustaliło ostateczny program imprezy w Nowym Zyzdroju.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Michał Berezowski i jego Practica

Nowa agencja ma się zajmować nietypowymi projektami komunikacyjnymi. Chce łączyć badania postaw konsumenckich, działania public relations i event marketing.

Artykuły weekendowe, 9 kwietnia 2010

Maison dla NBP: Polacy słabi w obrocie bezgotówkowym

Z przeprowadzonych badań wynika, że tylko 30 proc. Polaków chętnie korzysta z obrotu bezgotówkowego.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Polacy są bierni w obrocie bezgotówkowym

Z badań NBP wynika, że prawie 80 proc. Polaków ma już konto bankowe, ale nadal ok. 70 proc. rodaków opłaca rachunki gotówką.

Kraj, 26 marca 2010

4P tworzy dział badań farmaceutycznych; kieruje nim Andrzej Szczypior

Andrzej Szczypior dołączy do zespołu firmy badawczej 4P Research Mix. Będzie zarządzał oraz tworzył zespół nowego działu, który zajmie się...

Kraj, 1 lutego 2010

Linda Makarewicz project managerem w 4P Research Mix

Linda Makarewicz dołączyła do zespołu instytutu 4P Research Mix jako project manager. Makarewicz specjalizuje się w badaniach jakościowych. Karierę badawczą...

Kraj, 21 stycznia 2010

4P Research Mix na Facebooku i zaprasza do dyskusji

Firma badawcza 4P Research Mix stworzyła profil w portalu społecznościowym Facebook. W ten sposób jako pierwsza firma z branży chce...

Kraj, 21 grudnia 2009

Michał Berezowski tworzy firmę komunikacyjną; współpracuje z 4P

Michał Berezowski, wcześniej związany z grupą badawczą IQS, tworzy własną agencję, która ma się zająć komunikacją marketingową. Szczegóły tego projektu...

Przetargi, 1 października 2009

4P Research Mix zbada skuteczność product palcementu dla TVP

Instytut badawczy 4P Research Mix zbada skuteczność sponsoringu użyczeniowego (czyli product placementu) w wybranych serialach TVP. To wynik wygranego przetargu...

Kraj, 23 czerwca 2009

Mateusz Halawa zajmie się insightami w Obsidian

Do zespołu Obsidian zajmującego się doradztwem w zakresie rozwijania marek i ich komunikacji dołączył Mateusz Halawa. Zajmie się insightami i...

Przetargi, 2 czerwca 2009

Pentor zbada na zlecenie TVP wybrane programy TV

Instytut Pentor Research International zbada na zlecenie Telewizji Polskiej wybrane programy telewizyjne metodą jakościową. To wynik wygranego przetargu, o którym...

Kraj, 16 kwietnia 2009

4P Research Mix większy o cztery nowe osoby

Anna Stawiska jako kierownik projektu rozpoczyna pracę w zespole ilościowym Tomasza Dulinicza w 4P Research Mix. Przeszła do agencji z...

Kraj, 9 kwietnia 2009

Piotr Janczewski wzmocnił dział badań Web Search Factory Polska

Do agencji interaktywnej Web Search Factory Polska dołączył Piotr Janczewski, który objął nowo utworzone stanowisko kierownika działu badań marketingowych. Odpowiada...

Przetargi, 12 listopada 2008

4P Research Mix przeprowadzi dla TVP badania oceny programów TV

Instytut 4P Research Mix wygrał przetarg Biura Marketingu i Promocji TVP na przeprowadzenie metodami jakościowymi badań dotyczących oceny programów telewizyjnych....

Kraj, 8 października 2008

Paweł Wójcik wiceprezesem instytutu badawczego 4P Research Mix

Paweł Wójcik został wiceprezesem instytutu badawczego 4P Research Mix. Będzie przede wszystkim odpowiedzialny za rozwój metod badawczych wykorzystujących najnowszą wiedzę...

Kraj, 17 czerwca 2008

Dwoje nowych pracowników w zespole Kids' Labu

Z początkiem czerwca do zespołu Instytutu Kreatywnej Edukacji "Kids' Lab" dołączyły dwie nowe osoby. Franciszek Kuszewski objął stanowisko PR assistanta...

Przetargi, 4 lipca 2007

4P research mix pokonał TNS OBOP w przetargu TVP

4P research mix zbada na zlecenie Telewizji Polskiej skuteczność product placementu. Instytut ten zwyciężył w przetargu Biura Reklamy TVP dotyczącym...

Kraj, 18 grudnia 2006

TVP oferuje produkt wspierający planowanie i wskaźnik "zapamiętanego" GRP

TVP, na podstawie badań zleconych firmie 4P Research Mix, wprowadziło nowe narzędzie - Omega, pozwalające uwzględnić wpływ czynników jakościowych w...

Kraj, 29 listopada 2006

4P Research Mix zbada narzędzia komunikacji wewnętrznej w TVP

Firma badawcza 4P Research Mix zbada percepcję narzędzi komunikacji wewnętrznej Telewizji Polskiej. Weryfikacji i ocenie poddano wewnętrzną gazetę "Nasza Telewizja",...

Kraj, 4 października 2006

OFBOR przyznał certyfikaty jakości 26 firmom badawczym

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończył piątą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)....

Przetargi, 7 sierpnia 2006

IQS & Quant Group wygrał dwa przetargi TVP SA

IQS & Quant Group wygrał dwa przetargi przeprowadzone przez TVP SA. Pierwszy dotyczy badania seriali emitowanych na antenie Telewizji Polskiej...

Kraj, 17 marca 2006

Archanowicz-Kudelska odpowiada za badania jakościowe w GfK Polonia

Katarzyna Archanowicz-Kudelska została kierownikiem zespołu badań jakościowych w GfK Polonia. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Rozpoczęła pracę w...

Kraj, 26 stycznia 2006

Beata Narojczyk została dyrektorem badań 4P Research Mix

Beata Narojczyk została dyrektorem badań w firmie badawczej 4P Research Mix. Ostatnio pracowała w PTK Centertel, gdzie kierowała biurem komunikacji,...

Kraj, 28 listopada 2005

Urszula Hrynaszkiewicz zajmie się badaniami jakościowymi w biurze marketingu i promocji TVP

Urszula Hrynaszkiewicz, ostatnio kierownik projektu w firmie badawczej 4P Research Mix, na początku grudnia br. dołączy do zespołu badań i...

Kraj, 28 października 2005

24 firmy otrzymały certyfikaty PKJPA przyznawane przez OFBOR, a 3 ich nie dostały

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończyła czwartą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Program...

Kraj, 19 sierpnia 2005

Biuro Reklamy TVP prowadzi przetarg na badanie efektu advertising wear out

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA prowadzi przetarg na realizację badania zjawiska zużywania się telewizyjnych przekazów reklamowych. Zwycięska firma badawcza podejmie...

Kraj, 24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

Kraj, 16 grudnia 2004

Włodzimierz Daab został członkiem Rady ESOMAR na lata 2005/2006

Włodzimierz Daab, prezes firmy badawczej 4P Research Mix i członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, został członkiem Rady ESOMAR...

Kraj, 3 listopada 2004

21 firm badawczych dostało certyfikaty jakości

W wyniku kontroli w ramach III edycji audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznane zostały certyfikaty jakości 21 firmom. Program...