M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Abarth (marka)"

Kraj, 9 września 2015

Arip Next zmienia się w Hi.advertising

Agencja z okazji obchodów swojego 18-lecia przechodzi rebranding.

Kraj, 28 stycznia 2013

Nowy dyrektor handlowy Fiat Auto Poland

Awans Marka Kisza.

Kraj, 26 lipca 2012

Fiat nie będzie rekrutował na stanowisko dyr. marketingu

Część obowiązków Marka Kisza przejął Jacek Nawara.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Fiat bez dyrektora marketingu

Marek Kisz awansował na stanowisko CEO Fiata w Czechach i na Słowacji.

Kraj, 2 stycznia 2012

Fiat skupi się na debiucie nowego modelu Pandy

Importer skoncentruje komunikację marketingową głównie na telewizji i internecie.

Kraj, 9 marca 2010

Tomasz Chodkiewicz dyr. sprzedaży do sieci Peugeot Polska

W strukturze Peugeot Polska został wyodrębniony nowy zespół odpowiedzialny za sprzedaż do sieci dilerskiej. Równolegle z zespołem dyrekcji sprzedaży do...

Kraj, 28 sierpnia 2009

DSK planuje powołanie odrębnej spółki do realizacji projektów online

Agencja DSK przygotowuje serwis internetowy dla Abarth Driving Experience - szkoły bezpiecznej i sportowej jazdy sygnowanej marką z portfolio Fiata...

Kraj, 27 kwietnia 2009

Jacek Nawara communication directorem Fiat Auto Poland

Jacek Nawara, dotychczasowy dyrektor ds. reklamy i mediów, objął stanowisko communication directora w dyrekcji handlowej Fiat Auto Poland. To nowa...

Przetargi, 17 kwietnia 2009

Arc i OS3 na krótkiej liście przetargu Fiata

Agencje interaktywne Arc Worldwide i OS3 Multimedia znalazły się na krótkiej liście przetargu firmy Fiat Auto Poland SA na obsługę...

Przetargi, 3 kwietnia 2009

Fiat szuka agencji do obsługi projektów online

Firma motoryzacyjna Fiat Auto Poland SA prowadzi przetarg na kompleksową obsługę w internecie swoich marek - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele...

Zagranica, 16 stycznia 2009

Luca De Meo, odpowiedzialny za marketing Fiata, odchodzi z firmy

Luca De Meo, który w grupie Fiata odpowiadał za markę Alfa Romeo, Abarth oraz za marketing całej grupy, rozstaje się...