M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Abbott Mead Vickers BBDO (firma)"

Zagranica, 25 listopada 2015

TfL może zakończyć 15-letnią współpracę z M&C Saatchi

Transport for London po raz pierwszy w swojej historii ogłasza symultaniczne przetargi na obsługę kreatywną i zakup mediów.

Zagranica, 4 listopada 2015

Startuje pierwsza od 10 lat multibrandowa kampania Marsa

Głównymi bohaterami są choinkowe zabawki, które pod nieobecność ludzi łowią słodkie łupy.

Zagranica, 23 lipca 2015

BBH obsłuży Heinza

Firma rozstrzygnęła paneuropejski przetarg na obsługę kreatywną marki w Europie.

Zagranica, 21 maja 2015

P&G konsoliduje budżet kreatywny segmentu shaving w agencji Grey

Największy reklamodawca na świecie przenosi swój kreatywny budżet z BBDO Omnicomu do Greya z holdingu WPP.

Zagranica, 12 marca 2015

Tena Men startuje z kampanią viralową

Kreacja BBDO nawiązuje do wizerunku Mustafy i buduje zaufanie konsumentów poprzez humor.

Zagranica, 3 lutego 2015

Kynologiczna kampania Marsa

Na Wyspach wystartowała kampania za 10 mln funtów autorstwa BBDO.

Zagranica, 15 stycznia 2015

Aviva ogłasza globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego

Aviva ogłosiła globalny przetarg na obsługę budżetu kreatywnego. Rynek spekuluje, że oznacza to zakończenie trwającej ponad dekadę współpracy z Abbott Mead Vickers BBDO.

Zagranica, 25 września 2014

BMB nie obroni budżetu McCain Foods

Marketer wytypował na short-listę agencje Adam & Eve/DDB oraz WCRS. Oznacza to, że agencja Beattie McGuinness Bungay po 11 latach utraci obsługę wartego 20 mln funtów budżetu.

Zagranica, 22 października 2013

Guinness przechodzi do BBDO

Należąca do Diageo marka rozpoczyna współpracę z BBDO. Saatchi & Saatchi traci budżet.

Zagranica, 9 maja 2013

Brak Snickersa powoduje literówki

W ramach kampanii pod hasłem "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers sabotuje grę w piłkarzyki i przestrzega przed literówkami "na głodzie".

Zagranica, 25 lipca 2012

Gillette rozpoczyna kampanię przed igrzyskami

Marka Procter & Gamble prowadzi pełne rozmachu działania outdoorowe.

Zagranica, 5 kwietnia 2012

ASA blokuje reklamy Sainsbury's

Brytyjska sieć detaliczna obiecywała, że wyżywi rodzinę za 50 funtów.

Zagranica, 28 marca 2011

Advertising Standards Authority ze spotem "Wow"

ASA rozpoczęła kampanię mającą na celu poinformowanie odbiorców o jej istnieniu i zachęcającą do korzystania z jej kompetencji.

Zagranica, 2 marca 2011

Dulux rezygnuje z usług Euro RSCG

Wartość globalnego budżetu reklamowego marketera szacuje się na ok. 60 mln funtów.

Zagranica, 24 stycznia 2011

AMV i 72andSunny triumfują w globalnym przetargu BlackBerry

Agencje podzielą się wartym 200 mld dol. budżetem marki smartfonów.

Kraj, 28 czerwca 2010

Polacy po Cannes: dwa srebrne i jeden brązowy Lew

Na 80 zgłoszonych do konkursu prac z Polski tylko trzy okazały się zwycięskie.

Zagranica, 28 grudnia 2009

Guinness buduje swój wirtualny świat

Koncern Diageo realizuje we współpracy z Google i Facebookiem akcję promującą markę piwa Guinness. Marketer, znany z epickich kampanii telewizyjnych...

Zagranica, 9 listopada 2009

Dulux po 13 latach odbiera budżet reklamowy Abbott Mead Vickers BBDO

W Wielkiej Brytanii Dulux (Akzo Nobel) po 13 latach zakończył współpracę z agencją Abbott Mead Vickers BBDO. Agencja odpadła z...

Zagranica, 3 września 2009

Akzo Nobel chce skonsolidować budżet reklamowy

Akzo Nobel, właściciel takich marek jak Dulux i Crown, rozpoczyna globalny przetarg reklamowy, który ma doprowadzić do konsolidacji wycenianego na...

Zagranica, 17 lipca 2009

By młodzi pili alkohol odpowiedzialnie

Brytyjscy producenci alkoholu i detaliści łączą siły w przygotowaniu kampanii promującej odpowiedzialne spożywanie alkoholu przez młodych dorosłych. Zaplanowana na pięć...

Zagranica, 14 lipca 2009

Abbott Mead Vickers BBDO przygotuje paneuropejską kampanię marki Arla

Arla Foods powierzyła agencji Abbott Mead Vickers BBDO przygotowanie paneuropejskiej kampanii promującej linię produktów mlecznych marki Arla. Budżet działań szacowany...

Zagranica, 13 lipca 2009

BBDO będzie przygotowywać reklamy mrożonek Birds Eye w Europie

Firma Birds Eye, producent mrożonek, powierzyła sieci BBDO obsługę reklamową w Europie. Decyzja ta jest konsekwencją wygranego w 2007 r....

Zagranica, 7 października 2008

Pizza Hut rusza w Wlk. Brytanii z kampanią Pasta Hut

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię pod hasłem "Pasta Hut". W 700 restauracjach pojawi się nowe menu...

Zagranica, 2 października 2008

M&C Saatchi pracuje w Europie dla Hyundaia

Agencja reklamowa M&C Saatchi została wybrana bez przetargu do obsługi paneuropejskiego budżetu firmy motoryzacyjnej Hyundai dotyczącego kampanii reklamowej wprowadzającej na...

Zagranica, 19 września 2008

Marka whisky Famous Grouse szuka agencji interaktywnej

Famous Grouse - marka szkockiej whisky - rozpoczęła poszukiwania agencji interaktywnej, która zajęłaby się strategią i komunikacją marki w internecie....

Zagranica, 1 lutego 2008

Saatchi przygotuje reklamę na 250-lecie Guinnessa

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu przygotowania kampanii z okazji 250-lecia marki Guinness. W rywalizacji o...

Zagranica, 9 listopada 2007

Ruszyła najdroższa kampania telewizyjna Guinnessa

Koncern alkoholowy Diageo przygotował spot TV dla Guinnessa wart 10 mln funtów. To najdroższa kampania reklamowa w historii marki. Emisję...

Zagranica, 8 listopada 2007

Jamie Oliver w świątecznych reklamach sieci Sainsbury's

Agencja reklamowa Abbott Mead Vickers BBDO przygotowała świąteczną kampanię dla sieci supermarketów Sainsbury's. Koncept kreatywny wykorzystuje wizerunek Jamiego Olivera w...

Zagranica, 5 września 2007

PepsiCo inwestuje w marketing soków owocowych i smoothies

PepsiCo intensyfikuje działania marketingowe, których celem jest wsparcie sprzedaży soków owocowych i smoothies. Marketer rozstrzygnął właśnie przetarg na obsługę działań...

Zagranica, 24 maja 2007

Motorola reklamuje multimedialny telefon Motorizr Z8 z wykorzystaniem tematyki filmowej

W najnowszej kampanii reklamowej Motoroli promującej nowy telefon multimedialny Motorizr Z8 wykorzystane zostały ujęcia z klasycznych filmów. 60-sekundowy spot telewizyjny...

Zagranica, 24 listopada 2006

McCann i M&C Saatchi będą obsługiwać Heinza

Agencja McCann Erickson wygrał przetarg na obsługę wartego 12 mln funtów budżetu reklamowego Heinza, w tym marek Heinz Tomato Ketchup...

Zagranica, 10 sierpnia 2006

Mediaedge:cia wygrał wart 2 mln funtów budżet mediowy marki whisky Famous Grouse

Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego marki szkockiej whisky Famous Grouse należącej do portfolio Edrington Group. Budżet wyceniany jest...

Zagranica, 30 czerwca 2006

Abbott Mead Vickers BBDO przygotuje nową identyfikację BBC Two

Kanał BBC Two wybrał agencję Abbott Mead Vickers BBDO do przygotowania nowej identyfikacji wizualnej stacji. Abbott Mead Vickers wygrała ten...

Kraj, 26 czerwca 2006

TBWA Paris Agencją Roku festiwalu reklamowego w Cannes

Kategoria film, w której przyznawana jest najbardziej prestiżowa nagroda festiwalu reklamowego w Cannes, okazała się dla Polaków niedostępna. Z 25...

Zagranica, 18 maja 2006

BBC rozpoczęło przegląd agencji reklamowych

Stacja telewizyjna BBC rozpoczęła poszukiwanie agencji reklamowych, które zajęłyby się obsługą działań telewizyjnych, radiowych i internetowych nadawcy. Kontrakt jest wart...

Kraj, 28 listopada 2005

Abbott Mead Vickers BBDO i portugalska FCB zdobyły Epica D'or, najlepiej z Polski wypadła ARC Worldwide

Nagrody Epica D'or 2005 powędrowały do agencji Abbott Mead Vickers BBDO w kategorii film (za film dla Guinnessa - "Evolution")...

Zagranica, 18 października 2005

Starcom obsłuży budżet mediowy grupy ubezpieczeniowej Aviva

Grupa ubezpieczeniowa Aviva wybrała sieć mediową Starcom i zamierza wkrótce rozpocząć paneuropejskie działania promujące markę. Szacowany budżet mediowy wynosi 10...

Zagranica, 23 września 2005

Omnicom Group tworzy nowy dom mediowy o nazwie The House

Agencja reklamowa Abbott Mead Vickers BBDO i dom mediowy Rocket Media (część domu mediowego PHD) należące do struktur Omnicom Group...

Zagranica, 12 sierpnia 2005

BBC ogłosi przetarg na budżet reklamowy

BBC ogłosi przetarg na agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie działań ATL. Budżet, jaki będzie przedmiotem konkursu, szacowany jest...

Zagranica, 1 czerwca 2005

Ponad 1,6 tys. skarg na reklamę KFC w Wielkiej Brytanii

W Wielkiej Brytanii złożono już 1671 skarg na reklamę restauracji KFC. Odbiorców nie rozbawił spot, w którym pracownik call centre...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...

Zagranica, 21 grudnia 2004

Sieć marketów Sainsbury atakowana za swoją świąteczną kampanię wędzonych łososi

Clarissa Dickson Wright, prezenterka prowadząca w BBC Two program kulinarny "Two Fat Ladies", zaatakowała sieć marketów Sainsbury za ich najnowszą...

Zagranica, 30 listopada 2004

Pizza Hut przeprowadzi przetarg na obsługę budżetu na działania ATL

Sieć restauracji fast food Pizza Hut prowadzi przegląd agencji reklamowych pod kątem obsługi brytyjskiego budżetu ATL szacowanego na 11 mln...

Zagranica, 29 listopada 2004

Francuski piłkarz Thierry Henry będzie wspierał markę Pepsi

Thierry Henry, piłkarz angielskiego klubu Arsenal i reprezentacji Francji, dołączy do takich graczy jak David Beckham, Ronaldinho, Fernando Torres i...

Zagranica, 3 listopada 2004

PepsiCo wprowadzi chipsy z obniżoną zawartością tłuszczu

PepsiCo w styczniu 2005 r. wprowadzi na rynek Wielkiej Brytanii nowy rodzaj chipsów ziemniaczanych - Walkers Potato Heads, z obniżoną...

Zagranica, 20 września 2004

Humor dominuje w najlepszych brytyjskich reklamach, seks w odwrocie

Humorystyczne kreacje zdominowały po raz kolejny event "50 best British ads". Zdaniem komentatorów związanych z tą imprezą to już tradycja...

Zagranica, 6 września 2004

Diageo wspiera piwo Guinness epickim spotem reklamowym "Mustang"

Diageo chce odświeżyć markę piwa Guinness drugą falą kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem "Out of darkness comes light", przygotowanej przez...

Zagranica, 13 sierpnia 2004

Brytyjscy widzowie mniej wierzą reklamie

Brytyjscy telewidzowie uważają, że reklamy są pomysłowe, ale niekoniecznie mówią prawdę - tak wynika z najnowszego raportu Ofcom na temat...

Zagranica, 23 lipca 2004

Anthony Minghella wyreżyseruje spot dla marki piwa Guinness

Anthony Minghella, reżyser filmów fabularnych "Angielski pacjent" i "Utalentowany pan Ripley", będzie odpowiedzialny za realizację najnowszego spotu reklamowego dla piwa...

Zagranica, 9 czerwca 2004

Startuje nowa kampania piwa Guinness Extra Cold

W nowej wartej 3,5 mln funtów kampanii reklamowej piwa Guinness Extra Cold znany z reklamówek tej marki surfer wychodzi zmarznięty...