M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Absolwent (marka)"

Kraj, 9 maja 2014

6ix WoMM & Social Media zajmie się obsługą Absolwenta

Kolejna marka CEDC pod opieką agencji z NuOrder Group.

Przetargi, 12 marca 2014

CEDC wybierze agencję do obsługi marki Bols

Marketer wybiera agencję do obsługi jednego ze swoich flagowych brandów - wynika z niepotwierdzonych informacji.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Producent Żubrówki chce zrestrukturyzować dług

Wierzyciele zgodzili się darować spółce część długu. Z bilansu "zniknie" ponad 665 mln dol. zadłużenia. Firma zapewnia, że jej bieżąca działalność w Polsce nie ucierpi.

Kraj, 10 lipca 2012

William V. Carey rezygnuje ze wszystkich stanowisk w CEDC

William V. Carey zrezygnował z funkcji przewodniczącego rady dyrektorów, prezesa, dyrektora generalnego oraz członka rady dyrektorów CEDC (Central European Distribution Corporation), producenta m.in. Żubrówki, Bolsa i Absolwenta.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Russian Standard zainwestuje 100 mln dol. w CEDC

Transakcją producent Żubrówki i Absolwenta oddala widmo niewypłacalności; Rosjanie mają objąć docelowo 28 proc. akcji CEDC.

Kraj, 15 marca 2012

Joanna Bujarska-Ciszek nie jest już dyr. marketingu CEDC

Firma ma nową strukturę marketingu.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Artykuły weekendowe, 28 października 2011

Absolwent jest jak turbo do silnika [CASE STUDY]

CEDC jest zadowolone z wyników promocji konsumenckiej swojej marki. Niektórzy konsumenci twierdzili, że po wypiciu wódki tej marki "serce im szybciej pika".

Kraj, 21 lipca 2011

CEDC rozpoczyna relaunch Soplicy

Producent zdecydował się gruntownie odświeżyć wizerunek marki. Ostatnie tak duże zmiany marka Soplica przechodziła sześć lat temu.

Kraj, 30 czerwca 2011

Nietypowe POS-y wspierają Absolwenta

Producent wódki Absolwent wspiera jej akcję sprzedażową ciekawą ekspozycją.

Kraj, 11 maja 2011

Absolwent - przy wódce o samochodach

CEDC startuje z nową kampanią wizerunkowo-sprzedażową marki wódki Absolwent. Jej osią jest konkurs, w którym będzie można wygrać sportowe BMW i nawigację TomTom.

Kraj, 30 marca 2011

Wódka Krupnik marką nr 2 na rynku

Marka Grupy Sobieski prześcignęła Absolwenta produkowanego przez CEDC.

Kraj, 15 marca 2011

CEDC będzie walczyć o odzyskanie udziałów w rynku

Drugi co do wielkości producent wódki w Polsce liczy, że w tym roku zwiększy swoje udziały o 4-5 proc., mimo iż cały rynek może spaść o 5-6 proc. Aby to osiągnąć, zamierza m.in. poprawić dystrybucję i marketing.

Kraj, 23 grudnia 2010

Wódka Krupnik wiceliderem?

Marka Krupnik Sobieskiego może niebawem prześcignąć Absolwenta i zająć miejsce wicelidera na rynku wódki.

Przetargi, 10 listopada 2010

CEDC szuka agencji dla Absolwenta

Marketer planuje wsparcie komunikacyjne dla jednej z najważniejszych marek wódki ze swojego portfolio.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 10 września 2010

Żubrówka Czysta nowością CEDC

Nowa marka ma poprawić nadwątloną pozycję marketera na polskim rynku wódki.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nowa wódka wesprze Absolwenta i Bolsa

CEDC w drugim kwartale odnotował 12-proc. spadek sprzedaży wódki w Polsce, ale straty zamierza odrobić nową marką.

Kraj, 9 lipca 2010

Firma się myli, a dziennikarze nie sprawdzają...

Wyborowa mylnie podała dane o sukcesie, a dziennikarze szeregu redakcji bez sprawdzenia informację tę powielili.

Kraj, 8 lipca 2010

CEDC jednak nie kupi Nemiroffa

Producent Absolwenta i Żubrówki wycofuje się z przejęcia ukraińskiego producenta.

Kraj, 24 czerwca 2010

Wódka Krupnik sukcesem Sobieskiego

Po wprowadzeniu nowego wariantu czystej i zmianie szaty graficznej wódki Krupnik jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie.

Kraj, 15 czerwca 2010

Absolwent chwali się miliardem

"Miliard sprzedanych butelek" to hasło najnowszej kampanii promocyjnej wódki Absolwent.

Kraj, 8 lutego 2010

Były prezes Hoopa został commercial directorem w CEDC

Vassilen Tzanov, były prezes Hoop Polska, został commercial directorem w CEDC, jednym z największych producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych (m.in....

Przetargi, 25 czerwca 2009

Q&A Consulting pracuje przy relaunchu Absolwenta

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR relaunchu marki Absolwent z portfolio CEDC (o szczegółach relaunchu informowaliśmy w DS...

Kraj, 23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

Kraj, 5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

Kraj, 18 lutego 2009

Polmos Lublin przygotowuje relaunch Żołądkowej Gorzkiej

Polmos Lublin szykuje relaunch swojej sztandarowej marki wódki gatunkowej Żołądkowa Gorzka - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W marcu w sprzedaży pojawi...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Kraj, 5 lutego 2009

CEDC planuje relaunch głównej marki wódki - Absolwenta

Central European Distribution Corporation (CEDC), wiodący producent alkoholi wysokoprocentowych, spodziewa się, że w tym roku sprzedaż jego marek wódek w...

Kraj, 19 grudnia 2008

Żołądkowa Gorzka pokonała w listopadzie Absolwenta i jest największą marką wódki w Polsce

Marka wódki Żołądkowa Gorzka produkowana przez Polmos Lublin w listopadzie br. prześcignęła wieloletniego lidera - markę Absolwent (CEDC/Polmos Białystok) -...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Aldona Szczerba nowym marketing managerem w Carlsberg Polska

Aldona Szczerba została nowym marketing managerem w Carlsberg Polska. Odpowiada m.in. za markę Okocim. Zastąpiła na tym stanowisku Pawła Gorczycę,...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

CEDC ma nową strategię dla Bolsa; przetarg wygrał Tippingpoint

CEDC, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją alkoholi, powierzyła obsługę swojej sztandarowej marki Bols Vodka agencji reklamowej Tippingpoint. W przetargu...

Kraj, 6 czerwca 2007

CEDC zawarł kontrakt na dostawy alkoholi na stacje Orlenu

Central European Distribution Corporation (CEDC) zawarł z PKN Orlen dwuletni kontrakt na dostawy alkoholi do ponad 900 stacji Orlenu w...

Kraj, 2 lutego 2006

Według Acxiom spada konsumpcja wódki w Polsce

Spada konsumpcja wódki, rośnie whisky - wynika z badania firmy Acxiom. Wódka pozostaje jednak najpopularniejszym trunkiem w Polsce. Jej kupowanie...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Relaunch Soplicy - Bols chce być liderem segmentu mainstream wódek w Polsce

Bols Polska Sp. z o.o., jeden z wiodących producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych w Polsce, przygotował relaunch wódki Soplica i...

Kraj, 22 sierpnia 2005

CEDC przejmuje Bolsa za 270 mln dol.

Central European Distribution Corporation (CEDC) poinformował o finalizacji transakcji zakupu udziałów Botapol Holding BV, która jest właścicielem 100 proc. udziałów...

Kraj, 12 lipca 2005

CEDC zapłaci ponad 1 mld zł za Polmos Białystok

Firma Central European Distribution Corporation (CEDC) porozumiała się ze skarbem państwa i za 61 proc. akcji prywatyzowanego Polmosu Białystok zapłaci...

Kraj, 22 czerwca 2005

CEDC bliżej przejęcia Polmosu Białystok?

Ministerstwo Skarbu Państwa poinformowało, że do 1 lipca wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu 61 proc. akcji Polmosu Białystok, producenta...

Kraj, 15 grudnia 2004

Polmos Białystok promuje dodatkowe zabezpieczenia wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował specjalną akcję BTL-ową - konkurs z nagrodami dla sprzedawców i konsumentów, który...

Kraj, 24 czerwca 2004

OgilvyOne obsłuży kolejny projekt promocyjny Bols Polska

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide rozpocznie obsługę kolejnej promocji sprzedaży planowanej przez producenta i dystrybutora alkoholi spółkę Bols Polska. Jej...

Kraj, 15 czerwca 2004

Polmos Białystok wspiera akcją BTL sprzedaż marki wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował na okres letni wsparcie BTL-owe tej marki w postaci konkursów dla konsumentów...

Kraj, 10 grudnia 2003

Polmos Białystok dzięki promocji zwiększył produkcję Absolwenta

Polmos Białystok SA kontynuuje akcję BTL-ową promującą markę wódki Absolwent rozpoczętą w kwietniu br., do połowy stycznia potrwa trzecia tura...

Kraj, 3 grudnia 2003

Marka Bols najbardziej znana wśród Polaków

Bols jest najbardziej znaną w Polsce marką wódki - wynika z nowych badań firmy Kinoulty Research przeprowadzonych na zlecenie Bols...

Kraj, 4 lipca 2003

Polmosy Białystok i Józefów wspierają BTL-owo swoje produkty

Polmos Białystok rozpoczął promocję wódki marki Absolwent przy okazji zmiany opakowania tego produktu (zmieniono kształt butelki, etykietę oraz dodatkowe zabezpieczenia...

Kraj, 20 grudnia 2002

Według TNS OBOP więcej Polaków pije piwo niż wódkę

Według danych instytutu badawczego TNS OBOP grupa Polaków pijących piwo jest znacznie większa niż spożywających wódkę (odpowiednio 59 proc. i...

Kraj, 10 października 2002

Wyborowa SA odświeża wizerunek Lodowej

Wyborowa SA, firma należąca do koncernu Pernod Ricard, wprowadziła na rynek nową butelkę wódki Lodowa. Jak powiedziała Izabelle Lurie, dyrektor...

Kraj, 22 marca 2002

Unicom Bols Group domaga się od "Newsweeka" odszkodowania

Publikacja w ostatnim, 12. numerze tygodnika "Newsweek" informacji odnoszących się do sprawy zlikwidowania przez katowicką policję nielegalnej rozlewni alkoholu wywołała...

Kraj, 18 lutego 2002

Unicom Bols Group wprowadził na rynek czystą Wódkę Niagara

Unicom Bols Group (UBG) wprowadził na rynek czystą wódkę o nazwie Niagara. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania BTL-owa opracowana...