M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AC Nielsen (firma)"

Kraj, 11 marca 2014

Dr. Oetker świętuje słodko wiosnę

Firma wprowadza specjalne świąteczne dekoracje ciast i deserów.

Kraj, 27 lipca 2012

Wedel wchodzi w segment ciastek

Marketer zaczyna od bezpośredniej konkurencji z Delicjami Krafta.

Kraj, 25 czerwca 2012

Tomasz Bławat nowym prezesem Carlsberg Polska

Były wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, a przez ostatnie cztery lata prezes ING Życie, od września pokieruje działaniami Carlsberg Polska.

Kraj, 24 stycznia 2012

Kolejna marka syropów w ofercie Hoop Polska

Jarmark Polski odpowiedzią na rosnący udział marek własnych w kategorii syropów.

Kraj, 2 listopada 2011

Sephora uczy klientki make-upu

Kampanię eventowo-internetową "Make up w wielkim mieście" realizuje Sephora. Celem jest przyciągnięcie klientek i zachęcenie do eksperymentowania z kosmetykami do makijażu.

Kraj, 2 listopada 2011

Lucky Strike zastąpi Golden American

British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.

Kraj, 19 sierpnia 2011

Polskie wódki wśród najszybciej rosnących alkoholi na świecie

Krupnik stał się nie tylko marką nr 2 wśród wódek w Polsce, ale także według zestawienia "IWSR" drugą najszybciej rosnącą na świecie. Wysokie pozycje zajęły także Żołądkowa i Stock Prestige.

Zagranica, 9 marca 2011

Heinz uprzywilejowuje fanów z Facebooka

Marketer rozda 3 tys. butelek nowej linii ketchupu swoim "lajkowiczom".

Kraj, 20 stycznia 2011

Wyborowa i Diageo kłócą się, kto jest liderem whisky

Wyborowa SA chwali się, że jej marka Ballantine’s prześcignęła markę Johnnie Walker Diageo Polska i została liderem rynku. Diageo odpowiada, że od ilościowych ważniejsze są udziały wartościowe, a konkurent nagina fakty.

Kraj, 4 marca 2009

Reckitt reaktywuje po wielu latach markę Harpic; powalczy z Domestosem

Reckitt Benckiser Poland wprowadza na polski rynek markę środków do czyszczenia toalet Harpic Max. Launchowi towarzyszy silna kampania reklamowa. Harpic,...

Zagranica, 8 lipca 2008

GfK krzyżuje szyki WPP w walce o TNS

Niemiecka agencja badań rynku GfK zaaprobowała plan fuzji z Taylor Nelson Sofres (TNS). Decyzja zapadła dzień po odrzuceniu przez TNS...

Kraj, 7 maja 2008

Agros Nova atakuje segment dań gotowych

Agros Nova rozszerza markę dań gotowych Łowicz. Nowość to linia Łowicz Kociołek do syta, jedyne na naszym rynku kompletne danie...

Kraj, 27 marca 2008

Nestle rewitalizuje Princessę

Marka Princessa, obecna od ponad 25 lat na polskim rynku, od połowy kwietnia dostępna będzie w nowych opakowaniach. Nowa szata...

Zagranica, 10 maja 2007

Robert Tomei szefem nowego panelu TNS

Robert Tomei, dotąd prezes Homescan, konsumenckiego panelu biznesowego firmy AC Nielsen, przeszedł do firmy TNS. Będzie tam szefem podobnego, konkurencyjnego...

Kraj, 10 maja 2005

Tymbark Top Aseptic rozpoczął kampanię w telewizji

Maspex Wadowice rozpoczął zasadniczą, telewizyjną, część kampanii reklamowej napojów Tymbark Top Aseptic. Przedstawiciele firmy twierdzą, że będzie to największa w...

Kraj, 6 lipca 2004

L'Oreal Polska reklamuje szampon Garnier Fructis Przeciwłupieżowy

L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nowego szamponu przeciwłupieżowego Garnier Fructis. Jak powiedziała Dorota Chociszewska, dyrektor marketingu Garnier i Maybelline, szampony...

Kraj, 15 czerwca 2004

Polmos Białystok wspiera akcją BTL sprzedaż marki wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował na okres letni wsparcie BTL-owe tej marki w postaci konkursów dla konsumentów...

Kraj, 5 listopada 2002

Tchibo wspiera kampanią reklamową sprzedaż świątecznej oferty

Producent kawy firma Tchibo Warszawa wesprze sprzedaż świątecznych zestawów działaniami promocyjnymi. Ich podstawą będzie kampania telewizyjna i billboardowa zaplanowana na...

Kraj, 10 października 2002

Wyborowa SA odświeża wizerunek Lodowej

Wyborowa SA, firma należąca do koncernu Pernod Ricard, wprowadziła na rynek nową butelkę wódki Lodowa. Jak powiedziała Izabelle Lurie, dyrektor...

Kraj, 9 października 2002

Leaf Poland rozwija rodzinę sezamek Aha!

W listopadzie Leaf Poland wprowadzi do sprzedaży kolejny, orzechowy smak sezamek Aha!. Jednocześnie zmianie ulegnie szata graficzna całej dotychczasowej linii...

Kraj, 7 października 2002

Trwa ogólnopolska promocja kawy Nescafe

Ruszyła akcja promocyjna kawy Nescafe Classic. Na konsumentów czekają zestawy promocyjne zawierające 200-g opakowanie kawy i oryginalny czerwony kubek z...

Kraj, 30 września 2002

Nestle wypromuje kawę Nescafe Classic 3 w 1

Firma Nestle rozpocznie kampanię reklamową nowego wariantu kawy Nescafe Classic 3 w 1 w 1istopadzie br. Kampanię reklamową przygotowała agencja...

Kraj, 27 września 2002

Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania

Wydawnictwo Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania czytelników magazynu "Chip". Przetarg na organizację badań wygrała firma badawcza AC Nielsen....

Kraj, 26 sierpnia 2002

Nestle Polska promuje w telewizji budynie marki Winiary

Nestle Polska prowadzi kampanię reklamową związaną z budyniami instant Turbo należącej do koncernu marki Winiary. To pierwsza kampania dotycząca budyni...

Kraj, 14 sierpnia 2002

Promocja sezamek Aha! przyniosła wzrost sprzedaży

Firma Leaf Poland zanotowała 25-proc. wartościowy wzrost sprzedaży sezamek Aha! w okresie marzec - lipiec br. w stosunku do analogicznego...

Kraj, 12 sierpnia 2002

Media Monitoring - pomiar wydatków reklamowych planowany na jesień

Debiut nowego pomiaru wydatków reklamowych w mediach o nazwie Media Monitoring przygotowywany jest na tegoroczną jesień. Taki termin podaje instytut...

Zagranica, 6 sierpnia 2002

Coca-Cola planuje przejęcie Dorna Apemin, rumuńskiego producenta wody

Koncern Coca-Cola zapowiedział, że zamierza przejąć 96,3 proc. udziałów w firmie Dorna Apemin, która posiada na terenie Rumunii własne źródła...

Kraj, 26 lipca 2002

OMD Poland zmienia nazwy swoich działów

OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand & Media OMD, dostosowuje nazwy...

Kraj, 19 lipca 2002

Winiary wprowadzają nowy produkt - Makaromanię

Winiary, należące do koncernu Nestlé, wprowadziły na rynek nowy produkt pod nazwą Makaromania. Jest to danie makaronowe typu instant, dostępne...

Zagranica, 16 lipca 2002

Kontrowersyjna kampania reklamowa dezodorantu marki Axe

Południowoafrykański oddział Unilevera rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię mającą na celu promocję dezodorantu Ego, znaną na całym świecie pod nazwą Axe....

Kraj, 21 lutego 2002

Gourmet Foods rozpocznie pierwszą kampanię reklamową kawy Alvorada

Pierwsza w Polsce kampania reklamowa kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem jest Gourmet Foods, rozpocznie się 25 lutego br. i...

Kraj, 19 lutego 2002

Maspex Wadowice rozpoczął promocję konsumencką soków Kubuś

Do końca kwietnia br. będzie trwała promocja konsumencka soków Kubuś, których producentem jest Maspex Wadowice Sp. z o.o. Jeszcze w...

Kraj, 19 lutego 2002

Guinness UDV Polska kontynuuje promocję "Kolekcja Johny Walkera"

Guinness UDV Polska kontynuuje ubiegłoroczną promocję konsumencką whisky Johnnie Walker Red Label "Kolekcja Johny Walkera". Od początku marca br. do...

Kraj, 25 stycznia 2002

Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą reklamę bombonierek Wedla

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową dla firmy Wedel, wspierającą sprzedaż bombonierek. Emisja spotu telewizyjnego, w którym reklamowane...

Zagranica, 24 października 2001

AC Nielsen dzieli terytorialnie na dwie części swoje działania w Europie

Zajmująca się badaniami rynkowymi firma AC Nielsen podzieliła swoje europejskie działania na 2 terytoria. Jedno terytorium będą stanowić: Niemcy, Austria,...

Kraj, 26 września 2001

MCCAIN: PROMOCJA FRYTEK WSPARTA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ REKLAMOWĄ

1 października 2001 roku rozpoczyna się wielka promocja frytek McCain. Firma McCain Poland posiada w swej ofercie trzy rodzaje tego...

Kraj, 25 września 2001

HERBAPOL: JESIENNA KAMPANIA OWOCOWYCH I ZIOŁOWYCH HERBAT

Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. "Reklamowany...

Kraj, 24 września 2001

OMD WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ MASPEKSU WADOWICE

Dom mediowy OMD Poland wygrał przetarg na obsługę mediową produktów należących do grupy Maspex Wadowice. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

Kraj, 24 września 2001

STORCK WSPIERA OGÓLNOPOLSKĄ KAMPANIĄ WPROWADZENIE NOWEGO PRODUKTU

1 października br. rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa nowego produktu firmy cukierniczej Storck Sp. z o.o. "Reklama wesprze wejście na...

Kraj, 21 września 2001

JESIENNA PROMOCJA HERBAT TETLEY

1 września rozpoczęła się jesienna promocja herbat Tetley w okrągłych torebkach. Dotyczy ona dwóch rodzajów herbaty: Tetley Original (80 torebek)...

Kraj, 5 września 2001

TCHIBO UTRZYMUJE POZYCJĘ LIDERA RYNKU KAWY PALONEJ W POLSCE

Producent kawy Tchibo jest nadal liderem rynku kawy palonej w Polsce. Według ostatnich badań firmy AC Nielsen w okresie czerwiec-lipiec...

Zagranica, 5 września 2001

DANONE KONCENTRUJE SWOJE SIŁY W BRAZYLII

Danone zainwestuje około 40 mln dol. na rynku brazylijskim w ciągu najbliższych czterech lat. Głównym celem inwestycji jest stworzenie z...

Kraj, 30 sierpnia 2001

NIETYPOWA KAMPANIA MLECZKA DO CZYSZCZENIA CIF

Unilever Polska odświeża wizerunek mleczka do czyszczenia CIF. CIF ma teraz trzy nowe warianty: Lemon, Normal i Active (z wybielaczem),...

Zagranica, 23 sierpnia 2001

TELETURNIEJ "MILIONERZY" PO CHIŃSKU

Odnoszący światowy sukces amerykański teleturniej "Milionerzy" zdobywa coraz większą grupę widzów w Chinach. Emitowany przez Channel 8, którego właścicielem jest...