M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Accenture Marketing Sciences (firma)"

Kraj, 22 lutego 2013

Arkadiusz Marszałek odpowiada za sprzedaż agencyjną w YouTube

Znany menedżer dołączył do struktur Google Poland.

Kraj, 7 września 2012

Marszałek dyr. operacyjnym w wydawnictwie K-Magazine

Do wydawnictwa dołączył menedżer wcześniej związany m.in. z Orange.

Przetargi, 29 grudnia 2009

PanMedia Western będzie na short-liście przetargu ING

ING typuje domy mediowe na short-listę w paneuropejskim przetargu (patrz DS "MMP" z 20 listopada br.). Jak powiedział Roman Jędrkowiak,...

Przetargi, 20 listopada 2009

PanMedia Western broni budżetu ING

ING organizuje europejski przetarg mediowy. W Polsce budżetu będzie bronił PanMedia Western, czyli wieloletni dom mediowy marketera. Jak powiedział Roman...

Kraj, 1 czerwca 2009

Agnieszka Stelmaszczyk uruchamia mediowe "Allegro"

Agnieszka Stelmaszczyk, do niedawna szefowa Accenture Marketing Sciences, uruchomi w najbliższych dniach serwis aukcyjny skierowany do domów mediowych i reklamodawców...

Kraj, 26 listopada 2008

Iwona Kołodziejek przejmie stery w Accenture Marketing Sciences

Iwona Kołodziejek od grudnia przejmie zarządzanie Accenture Marketing Sciences, audytorsko-konsultingową dywizją Accenture. Kołodziejek ostatnio pracowała jako konsultant, m.in. dla zagranicznych...

Zagranica, 3 listopada 2008

Firma doradcza Billetts startuje w Niemczech

Billetts, firma doradztwa mediowego i audytorski dział Ebiquity, otwiera biuro w Niemczech. Kierownictwo firmy zapowiada, że to część globalnej ekspansji...

Kraj, 7 października 2008

Agnieszka Stelmaszczyk opuszcza Accenture Marketing Sciences

Agnieszka Stelmaszczyk, szefowa polskiego oddziału Accenture Marketing Sciences, rozstaje się z firmą. Zarządzała audytorsko-marketingową komórką Accenture od blisko roku. Na...

Kraj, 25 sierpnia 2008

Klaudiusz Frydrych, dyrektor zarządzający produktami, odchodzi z Brokera FM

Klaudiusz Frydrych, dyrektor zarządzający produktami w Brokerze FM, który zajmuje się m.in. sprzedażą czasu reklamowego w RMF FM, pod koniec...

Przetargi, 11 lipca 2008

PTC rozpoczyna przetarg na media

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era i Heyah, rozpoczyna przetarg na obsługę swojego budżetu w zakresie planowania i zakupu...

Kraj, 5 marca 2008

Ewa Tenczyńska przejmuje obowiązki Agnieszki Stelmaszczyk w Brokerze

Ewa Tenczyńska od 15 marca br. będzie nowym dyrektorem handlowym w spółce Broker FM zajmującej się sprzedażą czasu reklamowego m.in....

Kraj, 21 lutego 2008

Accenture Marketing Sciences buduje zespół i promuje usługi marketingowe

Accenture Marketing Sciences, dywizja audytorsko-marketingowa firmy konsultingowej Accenture, zatrudnia nowych pracowników. Do zespołu dołączyła właśnie Hanna Pietrasik. Objęła stanowisko analityka....

Kraj, 13 czerwca 2007

Nominacje w połączonych strukturach marketingu TP SA i Orange

Bartosz Dobrzyński, dotychczasowy szef usług BtoC (dyr. biura rynku masowego) PTK Centertel, awansował i obejmuje stanowisko dyrektora pionu marketingu telefonii...

Kraj, 15 maja 2007

Arkadiusz Marszałek dyrektorem ds. zarządzania mediami Grupy TP

Arkadiusz Marszałek objął stanowisko dyrektora ds. zarządzania mediami Grupy TP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Koordynuje działania z zakresu planowania i zakupu...