M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ACNielsen Polska (firma)"

Kraj, 17 września 2012

Polacy coraz chętniej kupują online

Internet ma coraz większy wpływ na to, co, a przede wszystkim gdzie i za ile kupujemy - wynika z najnowszego raportu ACNielsen Polska.

Kraj, 24 października 2011

Miesięcznik "Handel" przyznał swoje coroczne nagrody

Korony Handlu trafiły do sieci Rossmann, Browaru Ciechan oraz w ręce prezesa TZMO SA.

Kraj, 15 czerwca 2010

Lemoniada dla "young adults"

Coca-Cola odmładza target Cappy Lemon & Nada i startuje z kampanią.

Kraj, 16 marca 2010

Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u

Walne zgromadzenie przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało nowych członków zarządu. Dołączyli do niego: Alina Lempa, prezes...

Kraj, 19 czerwca 2009

Według ACNielsena sprzedaż papierosów spadła o 4 proc.

O 4 proc. w ciągu roku spadła w ujęciu ilościowym sprzedaż papierosów na polskim rynku - wynika z danych ACNielsen...

Kraj, 30 marca 2009

Według audytu OFBOR przychody MB SMG/KRC przekroczyły 100 mln zł

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) opublikowała wyniki audytu przychodów firm badawczych w 2008 r. Szacowana wartość rynku według...

Kraj, 6 maja 2008

Nowe biuro regionalne i nowe osoby w Clear Channel

Firma out-of-home Clear Channel Poland rozbudowuje struktury regionalne. Uruchomiła biuro regionalne w województwie pomorskim, a do już istniejących w okręgach...

Kraj, 16 maja 2007

Zmarł Piotr Marzec, dyr. generalny ACNielsen Polska

Zmarł nagle Piotr Marzec, dyr. generalny ACNielsen Polska. Do firmy dołączył w 1999 roku, rozpoczynając współpracę na stanowisku kierownika działu...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Wartość rynku badań w 2006 r. wyniosła 534 mln zł, na czele rankingu OFBOR-u Millward Brown SMG/KRC

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), skupiająca 21 największych firm na polskim rynku, przedstawiła wyniki audytu finansowego za rok...

Kraj, 8 września 2006

Sklepy dyskontowe w raportach ACNielsen

ACNielsen Polska oferuje swoim klientom osobne raportowanie dyskontów w panelu handlu detalicznego. Dyskonty to kanał dystrybucji o bardzo dużej dynamice...

Kraj, 6 kwietnia 2006

"Marketing w Praktyce" wprowadza dodatek o rynku badań marketingowych

Miesięcznik "Marketing w Praktyce" (wydawnictwo Marketing w Praktyce) wzbogacił się o coroczny dodatek "Market Research pl". Będzie on poświęcony polskiemu...

Kraj, 28 października 2005

24 firmy otrzymały certyfikaty PKJPA przyznawane przez OFBOR, a 3 ich nie dostały

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończyła czwartą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Program...

Kraj, 13 lipca 2005

VNU NV kupuje firmę IMS Health, decyzje dotyczące polskiego oddziału IMS Health zapadną później

Holenderska firma VNU NV, właściciel sieci badawczej Nielsen, w tym polskiego oddziału ACNielsen, sfinalizowała rozmowy na temat zakupu amerykańskiej firmy...

Kraj, 22 grudnia 2004

Ipsos najbardziej innowacyjną firmą badawczą - wynika z badania dla PTBRiO

Z badania "Klienci firm badawczych 2001-2004" (druga fala, 2004 r.) przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)...

Kraj, 6 lipca 2004

Onet wysoko w rankingach najdroższych polskich marek

Marka Onet.pl cieszy się największą lojalnością w rankingu najdroższych polskich marek. Ranking przygotowany został przez "Rzeczpospolitą", Ernst & Young Corporate...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Magdalena Piętka nowym marketing & communication managerem w ACNielsen

Magdalena Piętka została nowym marketing & communication managerem w firmie badawczej ACNielsen Polska. Zastąpiła Ewę Lech, która odeszła z firmy....