M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ACNielsen (firma)"

Kraj, 9 lutego 2015

Warianty Carmel Brownie i Choco Delight na stałe w ofercie Hitów

Bahlsen pozostawia swoje ciastka w ofercie na stałe.

Kraj, 14 maja 2013

Black rozwija skrzydła z LOT-em i Mikiem Tysonem

FoodCare zapowiada ekspansję na rynki zagraniczne, a z brandem Fitella wchodzi w nowy segment.

Kraj, 13 maja 2013

Okocim wprowadza markę piw sezonowych

Cztery nowe piwa na cztery pory roku.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Ruszył sezon na lody

Producenci będą mieli w tym roku mniej czasu na sprzedaż zimnych słodkości, a liderem pozostaje nadal Unilever.

Kraj, 6 lutego 2013

Agros Nova inwestuje we wsparcie reklamowe sosów do dań Łowicz

Nowa linia gotowych sosów włoskich Łowicza uzupełnia ofertę tej marki w segmencie premium.

Kraj, 30 stycznia 2013

Dr. Oetker niebawem pokaże nową Riggę

Marka odświeża wizerunek pizzy i poszerza portfolio.

Zagranica, 29 stycznia 2013

Sprzedaż Black Energy w Wielkiej Brytanii zagrożona

Jak poinformowali przedstawiciele brytyjskich sieci Asda, Sainsbury's oraz Tesco, rośnie liczba skarg klientów związana z dystrybucją przez tych marketerów produkowanego w Polsce energetyka Black Energy, którego ambasadorem jest Mike Tyson.

Kraj, 25 stycznia 2013

Wedel i Kraft w wyścigu o pozycję lidera

Dwóch głównych graczy podkreśla swoje udziały w segmencie tabliczek czekoladowych.

Kraj, 3 stycznia 2013

Guseppe dostanie silne wsparcie w mediach

Mrożona pizza z portfolio Dr.Oetkera promuje się w mediach.

Kraj, 16 listopada 2012

Black liderem na rynku energetyków?

FoodCare deklaruje znaczące wzrosty sprzedaży Black Energy.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Była dyrektor Inquiry założyła własną firmę badawczą

Dagmara Dłużniewska uruchomiła Field Research Poland.

Kraj, 23 lipca 2012

Maspex ruszył z kampanią TV nowych smaków Tymbarku (wideo)

Spoty telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię na outdoorze.

Kraj, 10 lipca 2012

Hoop Cola zwiększa sprzedaż, chociaż mniej wydaje na reklamę

Sprzedaż marki rośnie szybciej niż rynek.

Kraj, 3 lipca 2012

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 22 maja 2012

Dagmara Dłużniewska odchodzi z Inquiry

Menedżerka pracowała w firmie osiem lat.

Kraj, 27 kwietnia 2012

Nestle Waters wkrótce rusza z kampanią Nałęczowianki [wideo]

Marketer wykorzysta wprowadzoną rok temu platformę komunikacyjną marki.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Knorr rozszerza ofertę sosów sałatkowych

Marketer planuje kampanię prasową i internetową produktu.

Kraj, 21 marca 2012

Maspex wchodzi w kategorię fiksów

Uzupełnia nią ofertę marki Lubella.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Kraj, 6 marca 2012

Maspex po udanym ub.r. planuje kolejne innowacje produktowe

Marketer zamierza też utrzymać dotychczasową aktywność reklamową.

Kraj, 29 lutego 2012

Hoop wchodzi w segment herbat mrożonych

Pickwick Ice Tea powalczy z Nestea i Lipton Ice Tea.

Przetargi, 28 lutego 2012

Sante wybierze agencję kreatywną

Lider rynku musli planuje kampanie w internecie i prasie.

Kraj, 27 lutego 2012

Agros inwestuje we wsparcie marki Garden

Promocja oparta jest na mechanizmie "instant win", szczęśliwcy znajdą w kartonach wodę zamiast soku.

Kraj, 27 lutego 2012

Konsumenci zaprojektują opakowania nudli Knorr

Marketer stawia na budowanie lojalności i przywiązanie do brandu.

Kraj, 1 grudnia 2011

Unilever zmienia strategię Knorra

Wprowadza nową, ekspercką platformę komunikacyjną dla produktów tej marki.

Do redakcji, 7 listopada 2011

Wydawcy prasy handlowej w trosce o fair play

Wydawcy miesięczników "Wiadomości Handlowe" i "Handel" nie uczestniczą w badaniach czytelnictwa prasy handlowej TRM 2011 wykonywanych przez ACNielsen.

Kraj, 28 lipca 2011

Red Bull Energy Shot zostaje na rynku

Polski oddział marketera nie wycofa brandu z rynku, choć w USA zaprzestano jego produkcji.

Kraj, 26 lipca 2011

Red Bull Mobile nową marką w ofercie Play

Sieć komórkowa Play została partnerem firmy Red Bull i wprowadzi na polski rynek telekomunikacyjny nową markę Red Bull Mobile.

Kraj, 19 lipca 2011

Łomża notuje duże wzrosty sprzedaży

Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Kraj, 30 czerwca 2011

Henkel odświeża portfolio marki Pur

Wprowadza nowy, innowacyjny wariant płynu do zmywania naczyń.

Kraj, 1 czerwca 2011

Innowacja w kategorii fiksów od Łowicza

Agros Nova wprowadza nowość w bardzo konkurencyjnej kategorii produktowej.

Kraj, 23 maja 2011

Stock odświeża markę Czysta de Luxe

Największa obecnie marka wódki w Polsce doczekała się nowej szaty.

Kraj, 10 maja 2011

CEDC przejmuje Tullamore Dew

W spokojnym do tej pory segmencie irlandzkiej whiskey może dojść do ciekawej rywalizacji.

Kraj, 6 maja 2011

Ballantine's ściga się z Johnnie Walkerem

Rywalizacja dwóch największych marek whisky nabiera rumieńców, Ballantine's wyprzedza wieloletniego lidera.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Marka Kleenex zastąpi Velvet

Kimberly-Clark szykuje rebranding w kategorii chusteczek higienicznych.

Kraj, 31 marca 2011

ACNielsen z największym wzrostem w branży badawczej

Z zestawienia wyników finansowych firm badawczych przygotowanego przez OFBOR wynika, że ACNielsen, MB SMG/KRC, GfK, Synovate i 4P miały w 2010 r. największe kwotowo wzrosty ze sprzedaży.

Kraj, 24 marca 2011

Elżbieta Marciniak w zespole obsługi klienta TNS Pentor

Wcześniej pracowała m.in. w ACNielsen.

Kraj, 4 marca 2011

CEDC chwali się sukcesem rynkowym czystej Żubrówki

Sukces marki może pomóc spółce wydźwignąć kurs po dramatycznym załamaniu po publikacji fatalnych wyników finansowych.

Kraj, 10 lutego 2011

Katarzyna Kossakowska w zespole GfK UK

Zajmie się pracą dla Unilevera w ramach badań trackingowych Europanel.

Kraj, 2 lutego 2011

Konsument Łowicza sam decyduje o urlopie [WIDEO]

Marketer wystartował z promocją, w której można wygrać wakacje.

Kraj, 9 grudnia 2010

Danone właścicielem marki Dobrawa

Marketer ma kolejną markę wody w portfolio.

Kraj, 7 grudnia 2010

Nielsen zbada rynek perfumerii w Polsce

Trzy największe sieci perfumerii zleciły badania rynku. Dotychczas perfumerie nie były monitorowane.

Kraj, 18 października 2010

Maspex powalczy na rynku sosów

Zmierzy się na nim m.in. z Agros Novą, Heinzem i Unileverem.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

Granice "lokalności" piwa

Czy lokalne browary należące do dużych koncernów straciły trochę z lokalności? Czy reprezentują te same wartości co mali, regionalni wytwórcy i jak duże znaczenie ma to dla konsumenta? O dylematach branży pisze Kornelia Radzięta, strategic planner z Schulz Brand Friendly.

Kraj, 1 października 2010

Marka Chesterfield wchodzi w segment super slim

Polska jednym z pierwszych rynków debiutu nowego formatu.

Kraj, 28 września 2010

Wyborowa inwestuje w "Aniołki Charliego"

Popularną markę wódki będzie wspierała żeńska "Drużyna W".

Kraj, 21 września 2010

Johnnie Walker idzie z gigantami

Największa marka whisky z wyższej półki będzie adaptować w Polsce kampanię "Walk with Giants".

Kraj, 6 września 2010

Podravka wchodzi w segment makaronów

Firma chce konkurować m.in. z Lubellą o rynek wart ponad 816 mln zł.