M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ad-Vice (firma)"

Kraj, 28 lipca 2015

Zmiany w strukturze Ad-Vice

Tomasz Niewiński odpowiada za zarządzanie sprzedażą agencyjną i bezpośrednią oraz negocjacje handlowe. Jakub Wilczak objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego.

Kraj, 3 lipca 2015

Ströer Polska kupuje od CAM Media sieć Ad-Vice

Wartość transakcji wynosi 4,6 mln zł brutto.

Kraj, 12 marca 2015

Ewa Bogiel szefową sprzedaży w Ad-Vice

Do nowej firmy przechodzi z IDMnet.

Kraj, 4 grudnia 2014

Debiutuje nowa sieć reklamowa Multi Channel Network

Pokieruje nią Jan Roszkiewicz. Za dział agencyjny odpowiada Krzysztof Łagodzki.

Kraj, 5 października 2011

WP inwestuje w wizerunek

Portal dzięki startującej kampanii reklamowej chce ugruntować wizerunek strony przyjaznej odbiorcy i przy okazji odświeżyć markę.

Kraj, 29 sierpnia 2011

IDMnet odzyskuje pozycję lidera

Ostatnim momentem, kiedy IDMnet znajdował się przed ARBOinteractive, był lipiec ub.r.

Kraj, 8 czerwca 2011

Internet zmienia stosunek do marek

Młode pokolenie kształtuje swoje opinie oraz kupuje pod wpływem sieci - wynika z raportu Digital Young 2011 przygotowanego przez sieć reklamową Ad-Vice.

Kraj, 25 stycznia 2011

Wróżbita Maciej w walentynkowej kampanii Allegro

Serwis chce przyciągnąć zakochanych do swoich aukcji.

Kraj, 25 stycznia 2011

Nowi menedżerowie i nowy serwis w BizOn Media

Mariusz Miedziałowski szefem działu agencyjnego, zaś Dominik Dębski szefem sprzedaży bezpośredniej. Do sieci dołącza serwis "Pulsu Biznesu".

Kraj, 16 listopada 2010

CAM Media osiągnął 41 mln zł przychodu po trzech kwartałach

Spółka wypracowała w III kwartale br. 14,1 mln zł przychodu i 0,45 mln zł zysku netto.

Kraj, 12 lipca 2010

Ad.Net w 3 lata chce być numerem 2

Ad.Net chce tworzyć przeciwwagę dla ARBO. Stawia na międzynarodowy zasięg i performance marketing jako drugi filar biznesu.

Kraj, 7 lipca 2010

Ad-Vice z nowymi witrynami

Profesor.pl, Forumsamochodowe.com i Medigo.pl w gronie nowych klientów Ad-Vice.

Kraj, 30 czerwca 2010

Portal Polskiego Radia w Ad-Vice

Polskie Radio rozpoczęło współpracę z siecią Ad-Vice.

Kraj, 18 czerwca 2010

Plus chce zarabiać na reklamach online

Operator komórkowy chce czerpać zyski ze sprzedaży reklam w swoich witrynach internetowych.

Kraj, 7 maja 2010

CAM Media chcą potroić sprzedaż do 2012 r.

W I kwartale 2010 r. spółka odnotowała 10,4 mln zł przychodów. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 6 stycznia 2010

Jarosław Roszkowski ma przygotować nowomediową strategię CAM Mediów

Jarosław Roszkowski rozpoczął współpracę z grupą CAM Media SA. Będzie pełnił funkcję konsultanta ds. nowych mediów i zajmie się przygotowaniem...

Kraj, 18 grudnia 2009

Adam Michalewicz i Małgorzata Dzięcioł uzupełnią zarząd Ad-Vice

Do zarządu Ad-Vice, sieci reklamy internetowej, wejdą Adam Michalewicz z zarządu CAM Mediów i Małgorzata Dzięcioł, także związana z zespołem...

Kraj, 9 grudnia 2009

CAM Media przejęła pakiet kontrolny w Ad-Vice

CAM Media SA przejęła 55 proc. udziałów w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Wartość umowy wynosi 3,2 mln zł. CAM Media...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 14 października 2009

Ad-Vice uruchomiła sieć tematyczną dla mężczyzn; zarządza nią Magdalena Kita

Spółka Ad-Vice uruchomiła AdRenaline, czyli nową sieć reklamową skupiającą media interaktywne skierowane do mężczyzn. Szefową AdRenaline została Magdalena Kita, która...

Kraj, 10 lipca 2009

Outrider większy o dwóch specjalistów

Outrider, wyspecjalizowana w marketingu wyszukiwarkowym agencja należąca do holdingu WPP, powiększył się o kolejne osoby. Bartłomiej Gontarz, wcześniej specjalista ds....

Kraj, 2 lipca 2009

Krzysztof Lis odpowiada w Ad-Vice za reklamy na blogach

Z początkiem lipca do sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, project manager ds. reklamy na blogach. Zajmie się rozwojem...

Kraj, 23 czerwca 2009

Hip-Hop.pl dołączył do oferty sieci Ad-Vice

Do oferty sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączył portal muzyczny Hip-Hop.pl, który wzmocnił kategorie rozrywka i społeczności. Wortal tematyczny Hip-Hop.pl istnieje...

Kraj, 6 maja 2009

Wilczak dyrektorem sprzedaży w Ad-Vice, Dębski odpowiada za new business

Do zespołu Ad-Vice, sieci reklamy internetowej, dołączył Jakub Wilczak na stanowisko dyrektora sprzedaży. Przeszedł z sieci Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Portal "Piłki Nożnej" w ofercie sieci Ad-Vice

Do oferty sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączył portal Pilkanozna.pl związany z tygodnikiem "Piłka Nożna" (Profus Management). Serwis zasilił kategorię Sport....

Kraj, 4 marca 2009

Ad-Vice wprowadziła system targetowania behawioralnego reklam

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice z portfolio funduszu Xevin Investments oficjalnie wprowadziła usługę targetowania behawioralnego reklam. Ad-Vice korzysta z technologii amerykańskiej...

Kraj, 25 lutego 2009

Xevin Investments obejmie większościowy pakiet w Ad-Vice

Fundusz Xevin Investments obejmie w najbliższych dniach większościowy pakiet internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Prezes Xevin Investements Krzysztof Golonka potwierdził tę...

Kraj, 12 lutego 2009

Sieć Ad-Vice jest partnerem Revenue Science

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice rozpoczyna współpracę z Revenue Science, amerykańską firmą oferującą usługi z zakresu targetowania behawioralnego. Ad-Vice ma być...

Kraj, 3 lutego 2009

Marta Rusiecka dyrektorem sprzedaży Interaktywnie.com

Marta Rusiecka z początkiem lutego została dyrektorem sprzedaży serwisu branżowego Interaktywnie.com. Odpowiada za realizację planów przychodowych i rozwój produktu reklamowego....

Kraj, 27 stycznia 2009

17 nowych witryn, głównie męskich i studenckich, w sieci Ad-Vice

Sieć reklamowa Ad-Vice poszerzyła ofertę o 17 witryn. Duża część z nich skierowana jest przede wszystkim do młodych mężczyzn (m.in.:...

Kraj, 24 grudnia 2008

Agata Tucholska z Metropolis przechodzi do Infinity

Agata Tucholska dołączyła do zespołu domu mediowego Infinity Media jako dyrektor ds. out-of-home. Przeszła z Metropolis, firmy specjalizującej się w...

Kraj, 10 lipca 2008

Ad-Vice przejmuje od IDMnetu obsługę Peb.pl

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice poszerza portfolio o witrynę Peb.pl, forum internetowe skupiające ponad 1,5 mln użytkowników. Peb.pl jest własnością firmy...