M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AdAge (marka)"

Zagranica, 7 grudnia 2015

Global media director General Motors odchodzi po ośmiu miesiącach

Jonathan Halvorson odchodzi z firmy. 

Zagranica, 9 czerwca 2015

Marc Mathieu odchodzi z Unilevera

Jedno z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk branży FMCG pojawi się prawdopodobnie w Samsungu.

Zagranica, 30 sierpnia 2013

Akcje Omnicomu i Publicisu spadają

Biorąc pod uwagę wycenę, na fuzji POG najbardziej skorzystało WPP.

Zagranica, 12 lipca 2013

Samsung zmienia agencję digitalową

Samsung Telecommunications America rezygnuje z usług Razorfish (Publicis) na rzecz RGA (Interpublic).

Zagranica, 7 lutego 2013

PlayStation zmienia agencję reklamową

Deutsch Los Angeles po sześciu latach współpracy traci budżet Sony PlayStation na rzecz BBH New York.

Zagranica, 26 stycznia 2011

Według "AdAge" Horizon Media Domem Mediowym Roku

Agencja, należąca do niezależnej sieci Columbus Media International, regularnie wygrywała w ub.r. przetargi, pokonując w nich znacznie większych rywali.

Zagranica, 16 grudnia 2010

Debiutuje reklama na iPada

Disney przygotował specjalny spot na iPada związany z promocją filmu "Tron Legacy". Spot pokazuje, jakie możliwości daje marketerom system iAd w tablecie.

Artykuły weekendowe, 5 listopada 2010

Display zmienia stosunek do marki

Jarosław Roszkowski, konsultant ds. nowych mediów w CAM Media, pisze o możliwościach, jakie daje reklama displayowa w budowaniu wizerunku marki w sieci.

Zagranica, 27 maja 2009

Microsoft zamierza wydać 100 mln dol. na reklamę Bing

Koncern Microsoft planuje inwestycję reklamową na ogromną skalę, która ma rozpropagować jego nową wyszukiwarkę internetową, nazwaną podobno Bing. Kampania, w...

Zagranica, 31 stycznia 2006

Wrigley skonsoliduje budżet mediowy w sieci MindShare w USA

Wrigley, producent m.in. gum do żucia, zamierza skonsolidować obsługę mediową w sieci MindShare w Stanach Zjednoczonych, wynika z nieoficjalnych informacji...

Kraj, 27 października 2005

Samsung przenosi część budżetu z WPP do Publicisu, w Polsce prawdopodobnie też

Koreański koncern Samsung Electronics zdecydował bez przetargu o przeniesieniu części swojego globalnego budżetu reklamowego obsługiwanej dotąd przez agencje Berlin Cameron...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Marketerzy wyśmiewają pomysły ograniczeń reklamowych w programach dla dzieci

The Centre for Science in the Public Interest (CSPI) postuluje zakaz reklam niezdrowej żywności w programach oglądanych przez dzieci. Przesłała...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Wallace zastąpił Trumana w Conde Nast Publications

Thomas J. Wallace zastąpił Jamesa Trumana na stanowisku editorial directora Conde Nast Publications. Wallace przez dłuższy czas był wydawcą "Conde...

Zagranica, 27 grudnia 2004

MediaCom rozpocznie obsługę budżetu Volkswagena w USA

Według nieoficjalnych informacji Volkswagen AG przekazał swój budżet mediowy w USA sieci MediaCom. Chodzi o obsługę marek Volkswagen i Audi....

Zagranica, 8 listopada 2004

P.J. Pereira będzie przewodniczącym jury internetowego konkursu Cannes Lions

P.J. Pereira będzie prezesem jury internetowej części przyszłorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions Advertising Festival. Pereira jest twórcą i dyrektorem...

Zagranica, 28 października 2004

Ed Meyer, CEO Grey Global Group, otrzymał 87 mln dol. odprawy

Ed Meyer, CEO Grey Global Group, otrzymał 87 mln dol. odprawy po przejęciu firmy przez grupę WPP. Wypłacenie tej kwoty...

Zagranica, 25 października 2004

Sun Microsystems szuka agencji reklamowej

Sun Microsystems ogłosił przetarg na agencję reklamową. Do konkursu zaproszono tylko agencje z San Francisco. Przetarg prowadzi firma Select Resources...

Kraj, 18 października 2004

Universal McCann pomimo niekorzystnej decyzji globalnej zachowa obsługę Nestle w Polsce

Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...