M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Adidas Poland (firma)"

Kraj, 16 września 2015

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

Przetargi, 10 lutego 2015

Tailor Made PR dla Adidasa

Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę w zakresie public relations.

Przetargi, 19 marca 2014

FaceAddicted wygrywa budżet Reeboka

Agencja w finale wygrała z Socializerem (obecnie Isobar Poland).

Kraj, 17 lutego 2014

Adidas szykuje się do największej ofensywy w historii

Po udanym dla marki Euro 2012 firma zamierza zainwestować w kampanię związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Brazylii. Szykuje się także do najważniejszych rozgrywek w piłce siatkowej.

Przetargi, 13 lutego 2014

Reebok prowadzi przetarg interaktywny

Marka sportowa sprawdza agencje.

Kraj, 22 listopada 2013

Szymon Michalik pokieruje marketingiem Adidasa

Marketer sportowy ma nowego szefa marketingu dotychczas związanego z Grupą Żywiec.

Kraj, 12 listopada 2013

Adidas wyda ponad 10 mln zł na sponsoring Legii Warszawa

Producent pozostanie sponsorem i partnerem technicznym Legii Warszawa do 2017 r.

Kraj, 28 października 2013

Łukasz Palczak zostaje szefem trade marketingu w regionalnej centrali Adidasa

Jeden z top managerów polskiego oddziału Adidasa przechodzi do regionalnej centrali.

Kraj, 28 sierpnia 2013

Havas S&E realizuje finał Reebok Fitness Heroes

W najbliższy weekend odbędzie się finał akcji Reebok Fitness Heroes powered by Samsung.

Kraj, 21 sierpnia 2013

Biegowa ofensywa Adidasa

Ubiegłoroczne działania przyniosły ponad 100-proc. wzrost sprzedaży w kategorii running.

Kraj, 6 czerwca 2013

Adidas chce dotrzeć do freestyle'owców

Marketer po raz pierwszy organizuje imprezę Adidas Ride The Sky.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Adidas rusza z komunikacją "My Girls"

Celem komunikacji jest pokazanie, że marka może być atrakcyjna także dla kobiet.

Kraj, 18 lutego 2013

Adidas i Puma atakują wiosną biegaczy

Obie firmy sportowe szykują nowe modele obuwia dla biegaczy.

Kraj, 14 lutego 2013

Reebok szykuje kampanię "Live with Fire"

W nowej komunikacji marka pokaże ludzi, których życie zmieniło się poprzez aktywny styl życia.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Adidas teraz stawia na kobiety

Po pierwszej, bardzo męskiej połowie roku, w drugiej Adidas skupia się mocno na kobietach i chce w tej grupie docelowej odświeżyć wizerunek marki.

Kraj, 25 czerwca 2012

Adidas notuje 50-proc. wzrost sprzedaży

Jak zapewnia marketer, spełnił swój plan i pobił Nike'a w kategorii futbolowej.

Przetargi, 19 kwietnia 2012

Reebok wybiera Havas Sports & Entertainment

Agencja wygrała przetarg na organizację Reebok CrossFit Drop Box Tour.

Kraj, 29 marca 2012

Reebok promuje CrossFit

Sportowy marketer ruszył z kampanią swojego najnowszego systemu treningowego.

Kraj, 13 lutego 2012

Adidas wkracza w kolejną fazę komunikacji przed Euro 2012

Sponsor rozgrywek Euro 2012 wprowadza kolejne elementy komunikacji związanej z tym wydarzeniem.

Kraj, 9 lutego 2012

Inteligentny but piłkarski Adidasa

Sponsor Euro 2012 rusza z kolejnym etapem działań marketingowych, które mają podkreślić nowe pozycjonowanie marki w kategorii futbol.

Kraj, 7 lipca 2011

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Artykuły weekendowe, 18 marca 2011

Adidas stawia na ludzi z pasją

Marketer chce wykorzystać moment, zanim ruszą działania promocyjne związane z Euro 2012. Najnowsza kampania to największa międzynarodowa akcja tej marki.

Kraj, 9 marca 2011

Herbuś promuje buty formujące ciało

Tancerka została ambasadorką kolekcji EasyTone marki Reebok.

Kraj, 22 lutego 2011

Adidas promuje kolekcję Originals

Marketer rusza z konkursem internetowym.

Kraj, 28 stycznia 2011

Paweł Patkowski będzie odpowiadał za komunikację i media w TP SA

Paweł Patkowski będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Walka o jędrne pośladki

Reebok ponownie ruszył z intensywnymi działaniami reklamowymi butów, które dzięki chodzeniu mają ujędrniać pośladki i uda. Choć na razie w tym segmencie jest właściwie osamotniony, to już w przyszłym roku ma dołączyć do niego Puma.

Kraj, 24 sierpnia 2010

EasyTone będzie najsilniej wspieraną kolekcją Reeboka

Sportowy marketer w tym roku i przyszłym zamierza mocno wspierać marketingowo nowy segment butów EasyTone. Prawdopodobnie wykorzysta także polską celebrity.

Kraj, 12 maja 2010

Adidas stawia na superbuty

Za kilka tygodni ruszy akcja reklamowa najnowszego modelu obuwia marki Adidas. W reklamie pojawią się Messi i Villa. Motywy mistrzostw świata w piłce nożnej w RPA będą skromniej wykorzystywane.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Turniej Adidasa przed mundialem

Adidas startuje z własnym turniejem piłkarskim. To część komunikacji związanej z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej.

Kraj, 26 marca 2010

Łukasz Palczak odpowiedzialny za marketing kategorii sportowych w Adidasie

Łukasz Palczak objął stanowisko brand activation manager sport performance w dziale marketingu Adidas Poland. Jest to nowe stanowisko, którego powstanie...

Kraj, 18 marca 2010

Reebok tworzy team ekspertów od biegania promujących tę dyscyplinę

Reebok, marka należąca do koncernu Adidas Poland, nawiązała współpracę z grupą biegaczy i trenerów, którzy przez najbliższy rok będą pełnić...

Kraj, 10 marca 2010

Lionel Messi w piłkarskiej kampanii Adidasa

Adidas Poland przygotowuje piłkarską kampanię reklamową, która ruszy przed mistrzostwami świata w RPA. Jak mówi Krzysztof Sak, communication and PR...

Kraj, 1 marca 2010

Michał Kępiński zajmie się rozwojem marki Reebok

Michał Kępiński objął stanowisko brand activation managera marki Reebok w Adidas Poland. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Zajmie...

Kraj, 14 grudnia 2009

Maciej Szumny odchodzi z Reeboka

Maciej Szumny, PR manager marki Reebok w Adidas Poland, odchodzi z firmy. Powodem jego odejścia są względy prywatne. W Reeboku...

Kraj, 15 kwietnia 2009

Adidas Poland dociera do konsumentów za pomocą telefonu komórkowego

Adidas Poland dociera do konsumentów za pomocą telefonu komórkowego. Firma w kampanii z okazji 60-lecia wykorzystuje formę reklamy SpotlerMax. Użytkownicy,...

Kraj, 11 lutego 2009

Siatkarka Anna Barańska jedną z gwiazd reklamy Adidasa

Adidas Poland rozpoczął kampanię reklamową wiosenno-letniej kolekcji do ćwiczeń dla kobiet. Jej hasłem jest "Me, Myself". Kampania prezentuje portrety sportsmenek...

Kraj, 26 stycznia 2009

Reebok wraca do korzeni i koncentruje się na kobietach

Adidas Poland wkrótce ruszy z kampanią reklamową, która będzie jednym z pierwszych efektów wdrażania globalnej strategii marki Reebok. Brand ten...

Kraj, 23 stycznia 2009

Adidas wkrótce rusza z kampanią; nie zwiększy w tym roku wydatków

Adidas Poland wkrótce ruszy z pierwszą tegoroczną kampanią reklamową swojej odzieży. Najnowsza kampania będzie promowała kobiecą kolekcję ubrań do ćwiczeń....

Kraj, 14 sierpnia 2008

Siatkarka Anna Barańska ambasadorką marki Adidas

Anna Barańska, siatkarka grająca w reprezentacji Polski, została ambasadorką marki Adidas w naszym kraju. Sportsmenka będzie promować nową kolekcję Adidas...

Kraj, 28 maja 2008

Maciej Szumny PR managerem Reeboka

Maciej Szumny objął stanowisko PR managera marki Reebok w firmie Adidas Poland. Jest to nowe stanowisko w spółce. Maciej Szumny...

Kraj, 10 marca 2008

Marcin Rakoczy przechodzi ze Springera do marketingu Reeboka

Marcin Rakoczy, kierownik grupy tytułów młodzieżowych w biurze reklamy Axel Springer Polska, odchodzi z wydawnictwa. Wkrótce obejmie stanowisko trade marketing...

Kraj, 8 lutego 2008

Adidas zwiększa wydatki marketingowe, będzie promować linię Originals i Performance

Adidas Poland zwiększy w tym roku znacząco wydatki na działania marketingowe. To wynik m.in. rekordowych przychodów w ub.r., które w...

Kraj, 14 grudnia 2007

Krzysztof Sak nowym szefem marketingu Adidas Poland

Krzysztof Sak został nowym szefem marketingu firmy Adidas Poland. Przypomnijmy, że Paweł Patkowski, poprzedni dyr. marketingu Adidas Poland (przez sześć...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Adidas rozpoczyna kampanię "Impossible Team", ukoronowanie działań mundialowych

Adidas rozpoczyna globalną kampanię "Impossible Team", która jest ukoronowaniem tegorocznych działań reklamowych koncernu związanych z mundialem. Kampania obejmie telewizję, kina,...

Kraj, 12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

Kraj, 2 września 2005

Adidas przygotowuje start globalnej kampanii "Impossible field" w Polsce

Adidas Polska ruszy w przyszłym tygodniu z kampanią "Impossible field". Będzie to polska odsłona kampanii toczącej się od lipca w...

Zagranica, 18 lipca 2005

Adidas rozpoczął najnowszą światową kampanię reklamową

Adidas zaprezentował najnowszą reklamę, w której udział biorą takie gwiazdy piłkarskie jak David Beckham, Raul Gonzales, Michael Ballack czy Javier...

Kraj, 27 kwietnia 2005

Adidas przygotował promocję nowego produktu opartą na środowisku autorów blogów

Hypermedia przygotowała produktowo-konkursowy serwis internetowy dla Adidasa. Serwis dotyczy nowego modelu sportowego buta F50+. Witryna została uruchomiona w portalu Onet.pl...

Kraj, 23 lutego 2005

Adidas Polska wzmocni w tym roku komunikację do kobiet, zwiększa budżet

Adidas Polska zamierza skoncentrować swoje tegoroczne najważniejsze działania marketingowe w tym roku w dwóch nurtach. Firma z jednej strony będzie...

Kraj, 23 grudnia 2004

Puma otworzyła wizerunkowy sklep w Krakowie

Puma Polska uruchomiła w Krakowie swój pierwszy wizerunkowy sklep w Polsce - tzw. Concept Store. Będą w nim oferowane m.in....