M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Adidas (firma)"

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 21 września 2016

Arc Worldwide otwiera w Warszawie biuro na Europę Środkową

Agencja Publicisu będzie wspierała klientów w zakresie tworzenia strategii, kreacji i produkcji rozwiązań we wszystkich kanałach shopper marketingu i e-commerce.

Kraj, 5 sierpnia 2016

Marka Adidas wchodzi do salonów CCC

Od września w salonach obuwniczych firmy z Polkowic zagości sportowa marka Adidas.

Kraj, 21 lipca 2016

Starcom: trzy czwarte Polaków kojarzy Roberta Lewandowskiego z reklamą T-Mobile

Coca-Cola i Biedronka największymi wygranymi spośród sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - wynika z badania dla domu mediowego Starcom.

Kraj, 15 czerwca 2016

Adidas po raz pierwszy na dużym turnieju bez spotu TV

Marka zaprezentowała najnowszy film reklamowy, którego bohaterem jest Paul Pogba, napastnik reprezentacji Francji. Spot pojawi się tylko w internecie.

Kraj, 14 czerwca 2016

SMG Polska: co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw

W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Awanse w Havas Sports & Entertainment

Do zespołu dołączył też Szymon Kot.

Zagranica, 4 kwietnia 2016

McDonald's zapowiada otwarcie ponad 1000 nowych restauracji w Chinach

Firma ma nadzieję, że spowolnienie gospodarcze w tym kraju nie wpłynie na mniejsze wydatki, jak fast food.

Kraj, 11 marca 2016

Webturniej Adidasa w sieci Sizeer

Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiadała agencja Lubię To - Linked by Isobar.

Zagranica, 4 marca 2016

Adidas: najlepszy rezultat od dwóch lat

Niemiecki producent akcesoriów sportowych podał oficjalne wyniki finansowe za 2015 r. Są one znacznie lepsze od tych z lat 2013 i 2014. Zysk netto Adidasa wyniósł 634 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 29 proc.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Kraj, 16 lutego 2016

BMW, Adidas i Semilac to najpopularniejsze marki na Instagramie

IRCenter sprawdziło, które brandy były chętnie tagowane w serwisie w 2015 r.

Kraj, 5 lutego 2016

S4 wzmacnia dział kreacji

Trzy osoby mają zwiększyć digitalowe kompetencje agencji.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Zagranica, 19 stycznia 2016

Kasper Rorsted nowym CEO Adidasa

Dotychczasowy szef niemieckiej firmy Herbert Hainer po 14 latach zarządzania Adidasem odejdzie wcześniej niż planowano. Jego kontrakt miał wygasnąć dopiero w przyszłym roku.

Zagranica, 18 stycznia 2016

Nike przedłuża sponsorowanie Ohio State University

15-letni kontrakt pomiędzy podmiotami, kontynuujący dotychczasową ich współpracę, jest wart 252 mln dolarów.

Zagranica, 15 stycznia 2016

Wśród brytyjskich pracodawców zwyciężył Jaguar Land Rover

Tak wynika z najnowszego raportu przygotowanego dla Bloomberga. Na podium znalazły się jeszcze koncern farmaceutyczny AstraZeneca oraz sieć handlowa Harrods.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Zagranica, 5 listopada 2015

Diageo pójdzie w kulturę

Leila Fataar zajmuje nowo utworzone w spółce stanowisko, na którym odpowie za relacje marki z przedstawicielami kultury.

Kraj, 4 listopada 2015

Rafał Lampasiak dyrektorem strategii w grupie Walk

Senior strategy planner z Havas Worldwide Warsaw zmienił agencję.

Kraj, 2 listopada 2015

Polki patriotyczne na Instagramie

Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.

Zagranica, 26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Kraj, 7 września 2015

Na Instagramie zaczynają pojawiać się reklamy

Na razie z oferty mogą skorzystać marketerzy wybrani przez Facebooka.

Kraj, 14 lipca 2015

Ekstraklasa SA i Nice Polska przedłużają współpracę

Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy.

Zagranica, 10 lipca 2015

Adidas zaprezentował trampki wytworzone z odpadów oceanicznych

Przy tym projekcie działa z organizacją charytatywną Parley for the Oceans.

Zagranica, 9 czerwca 2015

Manchester United najcenniejszym klubem piłkarskim

Tak wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę konsultingową Brand Finance. Klub z Wysp zastąpił na pozycji lidera Bayern Monachium. Trzecie miejsce przypadło Realowi Madryt.

Zagranica, 6 maja 2015

Dobry I kwartał dla Adidasa

Przedstawiciele niemieckiego producenta oświadczyli, że obydwa brandy, tj. Adidas i Reebok, odnotowały w I kw. wzrosty sprzedaży i zysku netto właściwie we wszystkich regionach.

Zagranica, 13 marca 2015

Adidas dla swej głównej linii wybrał 72andSunny

Adidas do globalnej obsługi kreatywnej i strategicznej swojej głównej linii Sport Performance wybrał mieszczącą się w Los Angeles agencję 72andSunny.

Zagranica, 20 lutego 2015

Adidas potwierdza wymianę chief executive w 2017

Adidas po raz pierwszy w otwartym liście do pracowników potwierdził oficjalnie rozpoczęcie procesu rekrutacji na stanowisko nowego CE i wyjaśnił zasady procedur.

Przetargi, 18 lutego 2015

Agencja Good ponownie wygrywa przetarg na obsługę Getin Banku

Współpraca obejmie cały br., a jej zakres poszerzono.

Kraj, 17 lutego 2015

Adidas rusza z nową komunikacją "Sport 15"

Ikony sportu mają być inspiracją dla młodych sportowców. Eric Liedtke: - To więcej niż zwykła kampania reklamowa. To długofalowa inwestycja w naszą markę.

Zagranica, 15 stycznia 2015

USA: Adidas mocno stawia na kontrakty sponsorskie

Niemiecki producent zamierza na amerykańskim rynku znacznie zwielokrotnić liczbę kontraktów sponsorskich ze sportowcami.

Zagranica, 12 stycznia 2015

Adidas z kampanią pełną gwiazd

Beckham, Pharell Williams, Rita Ora i Damian Lillard wystąpili w najnowszej kampanii marki w USA.

Kraj, 10 grudnia 2014

Marka Goldbach Interactive przestanie funkcjonować

Po zintegrowaniu zespołu na polskim rynku pozostanie wyłącznie Goldbach Audience.

Kraj, 19 listopada 2014

Dominika Stelmach w zespole Adidasa

Marketer powołał nowego menedżera od kategorii running, fitness/woman.

Zagranica, 21 października 2014

Adidas dostał ofertę sprzedaży Reeboka

Ofertę zakupu Reeboka o wartości zbliżonej do 1,7 mld euro złożyło Adidasowi konsorcjum inwestorów z Abu Dhabi i Hongkongu. Chociaż ośmioletni związek dwóch producentów zwłaszcza pod względem majątkowym nie jest szczęśliwy, Adidas na pewno będzie się wahał z podjęciem ostatecznej decyzji.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 9 września 2014

Adidas silnie wspiera kosmetyki w internecie

Dwie kampanie zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Kraj, 5 września 2014

Agencja Good dla marki Adidas

Event zainspirowany historią Kopciuszka w Warszawie.

Kraj, 3 września 2014

Adidas szuka biegającej księżniczki

Przez całą sobotę i niedzielę (13-14 września) w okolicach warszawskiej Agrykoli Adidas będzie rozdawał buty biegowe Energy Boost.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Predator zagra na Instagramie

Adidas organizuje pierwszą grę dla użytkowników serwisu.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Adidas stawia na nowe media i telewizję

W przyszłorocznych działaniach reklamowych Adidasa Twitter będzie jednym z głównych serwisów wykorzystywanych w komunikacji marketera.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Piotr Pietrzak będzie współzarządzał Sportfive

Były szef Havas Sports & Entertainment Poland przechodzi do firmy dysponującej wyłącznymi prawami marketingowymi i telewizyjnymi należącymi do PZPN.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Brazylijski mundial przyniósł Adidasowi umocnienie pozycji lidera w futbolowym asortymencie

Kolekcja piłkarskich butów w okresie trwania działań promocyjnych związanych z MŚ w Brazylii osiągnęła sprzedaż na poziomie 80 proc.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Havas Sports & Entertainment ma nowego szefa

Aleksandra Marciniak zastąpi Piotra Pietrzaka na stanowisko general managera.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Coty reklamuje też Adidas 6 w 1

Agencja 4Frame wspiera wejście nowej linii kosmetyków.

Kraj, 6 sierpnia 2014

Adidas najbardziej widoczną marką podczas finału MŚ

Podczas zakończonego mundialu Adidas, Castrol i Visa były najbardziej widoczne.

Kraj, 21 lipca 2014

Nice oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Kontrakt podpisano na najbliższy sezon.

Zagranica, 16 lipca 2014

Coca-Cola najpopularniejsza w social mediach podczas MŚ

Podczas zakończonych właśnie w Brazylii XX piłkarskich mistrzostw świata najpopularniejszą marką w social mediach była Coca-Cola - w Facebooku osiągnęła ilość 85 milionów fanów.