M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "AdNet (firma)"

Kraj, 14 lipca 2015

Olaf Szymański przechodzi do Sarigato

Zajmie się budową działu agencyjnego.

Kraj, 27 listopada 2013

Wiśniewska i Wysocki pokierują K2 Media

Ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski.

Kraj, 10 czerwca 2013

Interactive Solutions powołuje dział mobile

Zespół tworzą Witosław Klembowski, mobile business manager, oraz Paweł Chróściak na stanowisku mobile operations managera.

Kraj, 18 września 2012

Agata Domalska w GMP

Objęła nowe stanowisko sales managera.

Kraj, 11 marca 2011

TradeTracker w Polsce

Międzynarodowa sieć reklamy afiliacyjnej wchodzi na nasz rynek.

Kraj, 22 czerwca 2010

Bliskie przejęcie AdNetu?

Internet Group finalizuje negocjacje z niemiecką spółką.

Kraj, 7 kwietnia 2010

Transfer menedżerów z Internet Group do Cube Group

Katarzyna Janicka i Sebastian Białousz na nowych stanowiskach w Cube Group.

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 2 lipca 2009

Remigiusz Łagodzki menedżerem w Media Contacts

Do zespołu Media Contacts na stanowisko interactive media managera dołączył Remigiusz Łagodzki. Będzie kierował zespołem zajmującym się obsługą kluczowych klientów...

Kraj, 17 listopada 2008

McCann realizuje wielokanałowy projekt dla MasterCard

Agencje grupy McCann przygotowały 8. edycję dorocznej świątecznej promocji kart MasterCard. Główną nagrodą są cztery Fiaty 500, które zwycięzcy będą...

Kraj, 17 listopada 2008

CR Media Consulting tworzy sieć nadawców online

CR Media Consulting (spółka zależna Internet Group SA) stworzyła AdRadio - pierwszą na polskim rynku sieć internetowych stacji radiowych. AdRadio...

Kraj, 24 października 2008

Remigiusz Łagodzki odchodzi z CR Media Consulting

Remigiusz Łagodzki, szef departamentu internetowego CR Media Consulting, rozstaje się ze spółką. Jego obowiązki będzie teraz pełnił Maciej Janiak, obecnie...

Kraj, 8 października 2008

Aster promuje pakiet czterech usług

Do końca października potrwa kampania reklamowa Aster pod hasłem "W pakiecie M4 zmieścisz wszystko". Celem akcji jest promocja pakietu czterech...

Kraj, 29 września 2008

Reebok tworzy nowe serwisy: futbolowy i dla kobiet

Reebok wystartował z dwiema kampaniami internetowymi - są to serwisy reebok.sport.pl i reebok.wrzuta.pl. Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem...

Kraj, 21 lutego 2008

Specjalista ds. marketingu afiliacyjnego Zanox otwiera polski oddział

Firma Zanox, działająca w obszarze marketingu afiliacyjnego, otwiera oddział w Polsce. Dotychczas niemiecka firma funkcjonowała na polskim rynku za pośrednictwem...

Kraj, 1 lutego 2008

Gorący Kubek z portfolio Unilevera w portalu Nasza-klasa.pl

Unilever promuje w internecie markę Gorący Kubek. W ramach kampanii "Tego mi trzeba" agencja Artegence zbudowała site www.tegomitrzeba.pl, którego główną...

Kraj, 15 stycznia 2008

AdNet, ARBOmedia i IDMnet rozpoczynają współpracę z Nugg.ad AG

Berlińska spółka Nugg.ad AG, wchodząca w skład portfela inwestycyjnego bmp Media Investors, rozpoczęła współpracę z trzema polskimi sieciami reklamy internetowej:...

Kraj, 17 grudnia 2007

Artegence przygotowała narciarską kampanię dla banku BZ WBK

Agencja interaktywna Artegence przygotowała kreację do kampanii internetowej banku BZ WBK dotyczącą nowej karty kredytowej dla narciarzy z darmowym ubezpieczeniem...

Kraj, 7 listopada 2007

Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową nowego działu - prezenty

Sklep internetowy Merlin.pl prowadzi kampanię reklamową promującą nowy dział o nazwie merlinprezenty. Oferuje on ponad 10 tys. produktów i podzielony...

Kraj, 10 sierpnia 2007

Katarzyna Rucińska zastępcą dyr. marketingu w Gazeta.pl

Katarzyna Rucińska objęła stanowisko zastępcy dyrektora marketingu w portalu Gazeta.pl. To nowo utworzone stanowisko. Dotychczas Dominik Kaznowski nie miał zastępcy....

Kraj, 3 lipca 2007

Artegence autorem wsparcia w internecie marki Knorr Gorący Kubek

Rozpoczęła się internetowa letnia kampania reklamowa marki Knorr Gorący Kubek (Unilever Polska). Agencja Artegence odpowiedzialna była za całościowe poprowadzenie internetowej...

Kraj, 28 października 2004

Premiera drugiej części "Bridget Jones" zostanie wsparta cross-promocjami

United International Pictures (UIP) startuje z kampanią reklamową drugiej części przygód Bridget Jones "Bridget Jones: W pogoni za rozumem". Dystrybutor...

Kraj, 6 września 2004

Serwis edukacyjny IAB odwiedziło 50 tys. osób

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej "Internet też medium" prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) serwis internetowy www.tezmedium.pl...

Kraj, 28 stycznia 2004

Lek Polska kontynuuje promocję Deprimu

Rusza kampania reklamowa Deprimu, lekarstwa na poprawę nastroju firmy Lek Polska. Kampania o charakterze edukacyjnym jest adresowana do kobiet w...

Kraj, 17 stycznia 2003

Travelplanet.pl ponownie w szeregach sieci reklamowej Q-net

Po ośmiomiesięcznej przerwie jeden z najpopularniejszych turystycznych serwisów internetowych Travelplanet.pl (www.travelplanet.pl) znowu współpracuje z siecią reklamy internetowej Q-net.com.pl. Travelplanet.pl współpracował...

Kraj, 14 stycznia 2003

Według Media Contacts odsetek osób "klikających" wynosi 5,4 proc.

Media Contacts (Media Planning Group) potwierdza zasięgi kampanii w polskim internecie na poziomie 5 milionów oraz odsetek osób, które klikają,...

Kraj, 18 grudnia 2002

Wyborowa rozpoczęła kampanie internetowe serwisów konsumenckich

Firma Wyborowa SA należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard rozpoczęła internetową kampanię reklamową dwóch serwisów konsumenckich: WZone.pl i WKlub.pl. Planowaniem...

Kraj, 10 maja 2001

"TWÓJ STYL" ZMIENIA WIZERUNEK W INTERNECIE

"Twój Styl" ma nowy wizerunek w Internecie. Zyskał na dynamice i został uporządkowany. Składa się z działów tematycznych, które dzielą...