M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Adpol (firma)"

Kraj, 4 lutego 2013

Agnieszka Kalbarczyk pokieruje sprzedażą w Interactions

Będzie zarządzać działem obsługi klienta.

Kraj, 21 czerwca 2011

ZTM pracuje nad kalendarzem przetargu na wiaty

Kończy się etap przeglądu ofert dotyczący stawiania wiat przystankowych w Warszawie wyposażonych w nośniki reklamowe. ZTM rozważa możliwość rozstrzygnięcia przetargu jeszcze w tym roku, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Przetargi, 16 maja 2011

ZTM zaprasza do negocjacji w sprawie wiat

Po roku zwłoki władze Warszawy rozpoczęły kolejny etap przetargu.

Kraj, 25 czerwca 2010

JCDecaux zawalczy o wiaty w Warszawie

Centrala spółki potwierdziła, że weźmie udział w postępowaniu.

Kraj, 19 maja 2010

Zaczyna się bitwa o wiaty w Warszawie

Startuje od dawna oczekiwany przetarg na obsługę wiat przystankowych w stolicy. Kontrakt zapewni zwycięzcy topowe warszawskie lokalizacje reklamowe.

Kraj, 14 maja 2010

Support Media rozwija brokerkę prasową

Agnieszka Kalbarczyk zajmie się budową nowego działu w firmie.

Kraj, 6 maja 2010

Większa Konkret PR

Ewelina Ciuchta senior project managerem w agencji.

Kraj, 25 listopada 2009

JCDecaux nie komentuje spekulacji o wejściu do Polski

JCDecaux, outdoorowy gigant, nie komentuje spekulacji o planowanym wejściu na polski rynek. Według nieoficjalnych źródeł firma może być zainteresowana zaplanowanym...

Przetargi, 19 listopada 2009

Warszawa przygotowuje przetarg na wiaty przystankowe

Władze Warszawy przygotowują się do przetargu na nowe wiaty przystankowe w mieście. W tym celu zawarły już umowę z kancelarią...

Kraj, 23 grudnia 2008

Piotr Pająk odszedł z Brand Avenue; jego miejsce zajął Karol Cyrulik

Piotr Pająk rozstał się z firmą reklamy zewnętrznej Brand Avenue. Odpowiadał w niej za dział rozwoju i eksploatacji. Pracował tam...

Kraj, 25 listopada 2008

Marquard kończy wcześniej kampanię "CKM" wskutek skarg warszawskich pasażerów

Wydawnictwo Marquard Media Polska zrezygnowało z kontynuacji kampanii miesięcznika "CKM" z powodu skarg pasażerów, jakie wpłynęły do Zarządu Transportu Miejskiego...

Przetargi, 27 marca 2008

AMS z Adpolem zwycięzcami przetargu na kioski i słupy ogłoszeniowe na Krakowskim Przedmieściu

Wspólna oferta AMS SA i Adpolu zwyciężyła w przetargu Zarządu Terenów Publicznych na wykonanie sześciu kiosków handlowych i sześciu podświetlanych...

Kraj, 6 czerwca 2006

Najpierw konkurs na projekt wiat, a potem wybór operatora reklam na przystankach w Warszawie

Ruszył konkurs na projekt wiat przystankowych w Warszawie. Organizuje go Miasto Stołeczne Warszawa, w którego imieniu konkurs prowadzi Biuro Naczelnego...

Kraj, 24 listopada 2004

JCDecaux nie rezygnuje z inwestycji na rynku polskim

Światowy potentat reklamy zewnętrznej, francuska spółka JCDecaux, zamierza kontynuować swoje starania, których celem jest zwiększenie obecności w Polsce. - Nie...

Kraj, 10 września 2004

Best Film kieruje kampanię "Mojego Nikifora" do masowego widza

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...

Kraj, 4 lipca 2003

Vision rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Sekretarka"

Vision rozpoczyna kampanię reklamową filmu "Sekretarka", który wchodzi na ekrany kinowe 18 lipca br. "Przekaz reklamowy jest skierowany przede wszystkim...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Ewa Jarosz została prezesem zarządu firmy marketingowej New Look

Ewa Jarosz objęła funkcję prezesa zarządu firmy New Look specjalizującej się w prowadzeniu szkoleń, badań i doradztwie w zakresie marketingu....

Kraj, 4 lutego 2003

Clear Channel Poland sfinalizowała przejęcie nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) sfinalizowała umowę o zakupie nośników typu citylight poster (clp - podświetlane gabloty o...

Kraj, 23 grudnia 2002

Agora SA przeniosła dział handlowy AMS SA do Warszawy

Agora SA, właściciel 99,5 proc. akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA, przeniosła do Warszawy cały zespół handlowy z dotychczasowej siedziby...

Kraj, 14 listopada 2002

New Look zaoferuje badania postrzegania plakatu reklamowego

Firma badawcza New Look chce zaoferować na rynku produkt badawczy, którego celem jest analiza skuteczności plakatów eksponowanych na nośnikach reklamy...

Kraj, 4 października 2002

Agora udzieli pożyczki AMS

1 października 2002 r. Agora SA zawarła umowę o pożyczce w kwocie 3,9 mln zł z Art Marketing Syndicate SA...

Kraj, 19 września 2002

Agora zmienia warunki przejęcia firmy reklamy zewnętrznej AMS SA

Agora podpisała z BB Investment, Pawłem Rozwadowskim i sześcioma innymi osobami fizycznymi aneks do umowy sprzedaży akcji firmy reklamy zewnętrznej...

Kraj, 3 września 2002

Agora SA ma już 30 proc. głosów w firmie reklamy zewnętrznej AMS SA

30 sierpnia br. Agora nabyła 200 025 akcji imiennych uprzywilejowanych AMS SA serii A, które nie zostały wprowadzone do publicznego...

Kraj, 28 sierpnia 2002

We wrześniu br. rusza kolejna kampania tygodnika "Newsweek Polska"

Na początek września br. zaplanowano rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej tygodnika społeczno-politycznego "Newsweek Polska" wydawanego przez Axel Springer Polska. "Chcemy, by...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Magazyn "Dom & Wnętrze" planuje wydanie specjalne

Październikowy numer "Domu & Wnętrza", miesięcznika o wnętrzach należącego do Edipresse Polska, będzie dystrybuowany wraz z płytami DVD z filmami...

Kraj, 9 lipca 2002

Magazyn "Dom & Wnętrze" rozpoczął półroczną kampanię reklamową

"Dom & Wnętrze", miesięcznik o wnętrzach należący do wydawnictwa Edipresse Polska, rozpoczął półroczną kampanię reklamową. Jej celem jest poszerzenie znajomości...

Kraj, 13 czerwca 2002

Ruszyła kampania reklamowa telefonu Sony Ericsson T68i

Ruszyła produktowa kampania reklamowa nowego telefonu komórkowego Sony Ericsson T68i. Kreację i strategię tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett,...

Kraj, 3 czerwca 2002

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon

Hochland Polska rozpoczyna kampanię outdoorową serów Valbon. "Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży serów" - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR trade marketing...

Kraj, 6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...

Kraj, 25 kwietnia 2001

SIEMENS WYDA O,5 MLN EURO NA KOLEJNĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ

Siemens przygotowuje się do rozpoczęcia polskiej edycji kampanii reklamowej telefonów komórkowych C35i. Jej start przewidziano na początek maja br. Od...

Kraj, 9 lutego 2001

PRZEDSMAK KAMPANII REKLAMOWEJ "BIG BROTHER"

Citylighty w siedmiu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice, Trójmiasto, Wrocław i Łódź) są zwiastunem olbrzymiej kampanii reklamowej polskiej wersji...